Maagdelijke losersquote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef etoz het volgende:
altijd grappig dat maagdelijke losers als eerste reageren en vaak ook nog met een droge grap:
dank voor jullie bijdrage: Sebasser & dWc_RuffRyder
waren alle dames maar zoals jij..quote:Op donderdag 20 november 2008 18:00 schreef Luxuria het volgende:
Inderdaad, dat is verschillend, ligt ook aan de situatie.
Meestal is het bij mij wel snel, dus met de eerste afspraak al.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maagdelijke losers. Ik heb meer ho's dan een Chinees telefoonboek
.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Burdie het volgende:
Ik wacht altijd precies 23 dagen, 4 uur en 12 minuten.
Echt waar?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef agter het volgende:
[..]
![]()
Hoe meer ik voor iemand voel, hoe langer ik vaak wacht.
Geen spelletjes hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt waar?Ik speel liever geen spelletjes met mensen waar ik om geef.
Daar ben ik het wel mee eens. Als het gewoon voor de fun is, dan hoeft er geen dag gewacht te worden. Als ik wel eens verliefd zou kunnen worden, dan ben ik terughoudender en is de opbouw ook een spannend element.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef agter het volgende:
Geen spelletjes hoor!
Als ik iemand echt leuk vind (in de zin van relatie-leuk of verliefd-leuk), dan wil ik iemand vaak eerst wat beter leren kennen voordat het bed in duik. Bovendien is het voor mij dan wel belangrijk dat het van 2 kanten komt, en dat ik niet de enige ben die verliefd aan het worden is.
Maar als het dan wel van 2 kanten komt, dan gaan alle remmen los!~
Dat opbouwen is ook wel heel spannend, ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Als het gewoon voor de fun is, dan hoeft er geen dag gewacht te worden. Als ik wel eens verliefd zou kunnen worden, dan ben ik terughoudender en is de opbouw ook een spannend element.
Niet dat ik dit heel berekenend doe, maar zo werkt het automatisch bij me, geloof ik.
Dat geldt niet voor mijquote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef agter het volgende:
[..]
Weet niet of het voor alle vrouwen geldt, maar mijn idee is dus dat hoe sneller er sex is, hoe minder serieus ik ben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |