abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227643
Ik ben even een weekendje niet op de site geweest en misschien is het topic al ter sprake geweest maar ik wil even kwijt dat ik het absoluut niet snap hoe dat zit met die uitkomst van dat NIPO-onderzoek waar Willem op alle fronten zo hoog scoort in dat onderzoek (afgelopen donderdagavond, late uitzending). Als je hier de meningen leest, heeft iedereen Willem toch door met zijn gemanipuleer en vind iedereen hem heel vervelend. Het kan toch niet zo zijn dat Willem het wint, als ik het iemand NIET gun is hij het wel .
Hoe kan dit?!!!!
Groeten Annemarie
  maandag 6 december 1999 @ 10:25:00 #2
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_227644
Dus nu maar hopen dat hij vandaag genomineerd wordt door de bewoners. Dan vind ik het eindelijk weer eens de moeite waard om te bellen . En ik roep gelijk medestanders op dit te doen. Ik heb een tijdje gezegd, dat Maurice eruit moest, maar daar ben ik van terug gekomen. Hij heeft wel humor, in ieder geval meer dan Willem
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_227645
Nou sorry dutchie, dacht van niet.
Zal Veronica nog meer geld toestoppen dan dat ze hiermee al verdiend hebben, maar ga jij gerust je gang.
Ik pas, weet nog altijd niet of de uitslag wel eerlijk verloopt.
Notaris is volgens mij niet aanwezig.
Zo ja doe dan nog steeds niet mee, blijf me gewoon lekker ergeren.
En vermaken natuurlijk, ook over mijn eigen ergenis.
Stem ze.
groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_227646
Ook ik vind dat Willem wel erg 'strategisch' bezig is, om vooral zijn eigen hachje te redden. Hij is ook ogenschijnlijk de enige die bezig is met het geld en betrekt daar de andere in. Ik denk dat hij zich met het gemanupuleer en het huichelachtige gedrag niet populair maakt en hopelijk zien meer mensen dat zo.
Uiteindelijk hebben we het toch zelf voor het zeggen?
Hoewel daar sommigen aan twijfelen zie ik het belang van VOO niet om Willem te laten winnen
pi_227647

Wat is er toch mis met Willem. Hij komt er openlijk voor uit dat hij voor het geld gaat.
BB is nog altijd een gameshow waar het in principe gaat om een te winnen hoofdprijs van F 250.000,--. Het is geen experiment waar je de individuen kan veroordelen op hun gedrag. Misschien dat vele van jullie dat jammer vinden, maar door Willem te veroordelen op de mannier zo als jullie dat doen, gaan jullie voorbij aan de doelstelling van het programma, of je hebt het programma nog steeds niet begrepen. Willem is een van de, zoniet de enige die begrijpt dat er meer nodig is dan lief zijn voor elkaar om de hoofdprijs te winnen en daar is niets mis mee. Al die gene die beweren dat ze geen slinkse zaken zouden hanteren, zijn in mijn ogen zeer ongeloofwaardig.
pi_227648
Hee Pinok,

Toch even een reactie op jouw "reactie". Ik snap niet dat je Willem hier gaat zitten verdedigen. Wat betreft je laatste opmerking kan ik je wel gelijk geven. Iedereen hanteert wel es slinkse methodes maar zoals Willem dat doet vind ik walgelijk !!
Hij mag best voor die hoofdprijs gaan, dat zal de rest ook ongetwijfeld doen. Maar dat constante geroddel achter iedereen zijn rug om stuit mij gewoon tegen de borst. Hij speelt iedereen systematisch tegen elkaar uit. Tegen Bart zegt ie dat ie em zo fantastisch vindt en zo volwassen voor zijn leeftijd en een dag later zegt ie tegen Maurice, hoe veel ouder ben jij, twee jaar, nou het lijken wel 12 als je begrijpt wat ik bedoel. Dit was gewoon even een voorbeeldje van zijn gehuichel. Is dit nodig om die prijs binnen te slepen, dacht het niet, het zegt alleen maar heel veel over zijn karakter. Dit moest ik gewoon even kwijt!!
Groetjes Annemarie

pi_227649
Ruud vindt gewoon wat een ander vindt. Maurice zegt helemaal niets. Bart doet "soldaten populair". En Karin zorgt dat ze iedereen onder de duim heeft. Is niet iedereen eng strategisch bezig?
pi_227650

Annemarie,

Als hij, wat ik overigens betwijfel, aan het eind de winnaar is, heeft hij het goed gedaan. Ook ik houd niet van die roddel methode en in normale omstandigheden veroordeel ik het sterk. Maar voor F 250.000,-- zou ik zelf ook roddellen als een gek. Er gaan dagen voorbij dat ik zoveel geld niet in mijn hand heb.(beeldspraak)


pi_227651
Ik heb gisteren de hotchair sessie met bart gezien. Willem zei tegen hem precies hetzelfde als wat hij tegen anderen gezegd heeft. Hij is inderdaad een beetje praatziek, hij lult teveel over anderen. Maar hij komt dan ook uit een dorpje. Nog niet een keer heb ik hem betrapt op iets dat hij niet rechtstreeks heeft gezegd.
  maandag 6 december 1999 @ 11:14:00 #10
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_227652
Ik ga mee met KIRSZ.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_227653
NEE willem moet er gewoon als eerste uit!!
Ik heb wel genoeg van dat HALVE MAN?VROUW gedoe van hem!!

BAH en nog eens bah

Hij is echt het toppunt van achterbaks en manipuleerend(nog erger dan Veronica) !!

Hij speelt op een wel heel erg vieze manier in op het publiek! Ik hoop dat mensen dat wel zien!
En ondanks dat ik nooit heb willen bellen naar veronica ga ik dat wel doen als willem genomineerd wordt.
En dan bel ik wel vaker als een keer!!!!!!!!

BAH BAH EN NOG EENS BAH
WILLEM MOET WEG!!!

bweh 1:)~
pi_227654
GILLES
En dan hoop ik dat jij wint.
groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_227655
Willem heeft zich zelf nu volledig ingedekt. Het zielige verhaal aan Karin, dat hij nog helemaal niet naar huis toe wil om daar de feestdagen door te brengen met zijn ex en haar vriend, heeft ook vruchten afgeworpen. Karin besprak in de uitzending van 5/12 de nominaties (in de slaapkamer met M en W) en hield Willem toen al buiten schot omdat hij nog niet naar huis toe wil!!!! Ik denk dat hij deze ronde alleen door Bart wordt genomineerd en dus wéér buiten schot blijft. Ach misschien is het juist wel een aardig idee als hij overblijft bij de laatste drie en dan toch niet in de prijzen valt.....dán wil ik z'n reactie inlijsten!! Alhoewel hij laatst zich tegen dit scenario óók al weer aan het indekken was door Ruud er van te overtuigen dat als hij de hoofdprijs zou winnen hij toch zeker een deel zou afstaan aan de andere twee (10.000 piek), maar is hij zelf nou zo'n gullerd of hoopt hij op een aalmoes van de werkelijke winnaar??!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  maandag 6 december 1999 @ 11:34:00 #14
2029 Prole
dicere est facere
pi_227656
quote:
op 12-06-1999 om 10:56 AM schreef PINOK het volgende:


Misschien dat vele van jullie dat jammer vinden, maar door Willem te veroordelen op de mannier zo als jullie dat doen, gaan jullie voorbij aan de doelstelling van het programma, of je hebt het programma nog steeds niet begrepen.


VOO heeft geen verdere diepzinnige doelstelling dan kijkcijfers en geld. Wie daar een andere meerwaarde aan toe wil dichten houdt alleen zichzelf voor de gek. Verder is de bedoeling van het programma nu juist om de kijker tot oordelen op gedrag uit te nodigen. Maar niet iedereen heeft dit nog begrepen

Prole

pi_227657
Jee Gilles waar komt die haat vandaan? Ik zou jou wel eens honderd dagen in een huis met overal camera's op je gericht willen zien.
pi_227658
quote:
op 12-06-1999 om 10:06 AM schreef Annemarie het volgende:
Ik ben even een weekendje niet op de site geweest en misschien is het topic al ter sprake geweest maar ik wil even kwijt dat ik het absoluut niet snap hoe dat zit met die uitkomst van dat NIPO-onderzoek waar Willem op alle fronten zo hoog scoort in dat onderzoek (afgelopen donderdagavond, late uitzending). Als je hier de meningen leest, heeft iedereen Willem toch door met zijn gemanipuleer en vind iedereen hem heel vervelend. Het kan toch niet zo zijn dat Willem het wint, als ik het iemand NIET gun is hij het wel .
Hoe kan dit?!!!!
Groeten Annemarie

Ten eerste, als je de mening van het NL publiek wilt weten moet je kijken naar het NIPO onderzoek.

Ten tweede loopt FOK meestal iets voor op de algemen mening omdat hier de tendensen eerder worden gesignaleerd.

Ten derde loopt het Nipo iets achter omdat er geenqueteerd, verwekt, geanaliseerd en gepubliceerd moet worden

Ten vierde is FOK niet de mening van het algemene publiek omdat er, althans zo verwacht ik, wat meer jongeren zitten. Uit het het Nipo onderzoek bleek volgens mij dat Willem bij de ouderen populairder is dan onder jongeren.

Ten vijfde wordt de mening hier nogal erg sterk gevormd door een klein aantal mensen die hun Willem aversie wel heel nadrukkelijk ventileren. Die vallen dus weer meer op. Zelfs in topics die daar totaal niet voor bedoeld zijn proberen ze dat alleen maar te melden. Post dus in een topic ajb over dat topic, en niet over andere zaken.
Veel topics horen gezien hun hoge niet-serieuze gehalte volgens mij al niet bij S&A thuis, maar dat zou weer een andere discussie zijn.

Ten zesde is het niet zo dat iedereen hier dat vind. Ga voor je eigen plezier eens kijken bij de vele VvP afleveringen waar meningen onderbouwd worden, en manipulaties doorzien.
Even samenvattend uit het vele werk daarin van een aantal personen. Wat wij op tv krijgen te zien is duidelijk gemanipuleerd om Willem in beeld te krijgen als een roddelaar. (en Mauwries als een stille etc etc) Ook het gedrag van personen trachten ze te beinvloeden. Uiteindelijk idee is dat de persoon die je op tv te zien krijgt niet noodzakelijkerwijs de persoon is zoals hij in het huis is. Zitten veel maren aan, lees daarvoor dus maar de VvP.
Bovendien krijg je wat meer inzicht in de situatie als je denkt vanuit de personen die in het huis zitten. Waarschijnlijk roddelt iedereen wel regelmatig. En degenen met wie je dat doet zijn meestal degenen met wie je goed kan opschieten. Nu lijkt het erop dat Willem met iedereen goed overweg kan, hij krijgt nl geen stemmen. Hij heeft maw dus de mogelijkheid om vertrouwelijk met anderen te praten cq roddelen. Bart heeft van de andere kant geen echte vertrouwenspersonen, krijgt ook veel nominaties en heeft dus niet eens de mogelijkheid om te roddelen cq vertrouwelijk met anderen te praten. Ik denk dat veel mensen niet graag willen zien hoe ze zelf zijn. zo vind mijn schoonmoeder mensen van de tennis niet leuk omdat die altijd zo roddelen. Dat zij de grootste roddeltante is die ik ken schijnt er wat dat betreft niet toe te doen.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_227659
Hallo,

Willem scoort waarschijnlijk zo hoog omdat heel Friesland en Groningen op 'm stemmen?

Willem zit er niet voor het geld, Willem zit er omdat ie verder geen leven heeft. Het BB huis als baarmoeder.

Willem heeft een zetje nodig om zijn leven aan te pakken, en dan bedoel ik niet een zetje van 250.000 piek.

Willem moet eruit, en de confontatie met zichzelf aangaan. Laten wij hem vooral een handje helpen.

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 6 december 1999 @ 13:35:00 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_227660
quote:
op 12-06-1999 om 01:11 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:

Ten zesde is het niet zo dat iedereen hier dat vind. Ga voor je eigen plezier eens kijken bij de vele VvP afleveringen waar meningen onderbouwd worden, en manipulaties doorzien.
Even samenvattend uit het vele werk daarin van een aantal personen. Wat wij op tv krijgen te zien is duidelijk gemanipuleerd om Willem in beeld te krijgen als een roddelaar. (en Mauwries als een stille etc etc) Ook het gedrag van personen trachten ze te beinvloeden. Uiteindelijk idee is dat de persoon die je op tv te zien krijgt niet noodzakelijkerwijs de persoon is zoals hij in het huis is. Zitten veel maren aan, lees daarvoor dus maar de VvP.


Goeroe Pavlov, daar ben ik het dus mee eens. Laatst een stukje gezien van RTL-live, waarin Sabien Anouk intervieuwt. Hierin zegt Anouk, dat ze wel heel erg als -tje werd neergezet, terwijl iedereen in het huis wel eens . Sabien sprong hierop in door te zeggen dat dat klopte, omdat zij juist heel bitchy neergezet is. Terwijl, als je het mij vraagt, Nederland zit te springen om dit soort Spicy-girls met een duidelijke mening. Sommigen niet (mannen?), omdat dit als te bedreigend voor de algehele (in dit geval BB-) vrede wordt gezien.
Maar dat zou weer een andere topic zijn, dus kom ik maar weer eens terug naar de feiten.
Ja, momenteel is het zo dat VOO wel heel graag wil dat Wimpie eruit gaat. De vraag is alleen: Bijten we toe?
Ja, ik wel, van mij mag hij eruit en de Kerst vieren met zijn ex en haar nieuwe vlam. En om Willem's eigen woorden te gebruiken: Ik had hem wel met een spandoek willen nomineren.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 6 december 1999 @ 13:53:00 #19
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_227661
Hallo Dutchie,

Prima kerst gedachte voor Willem, hoop donderdag op veel spandoeken voor/vooral tegen W.

Wat VOO wil, nl, Wimpie eruit, Dat wil ik ook!

Groeten

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 6 december 1999 @ 14:08:00 #20
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227662
quote:
op 12-06-1999 om 01:11 PM schreef Manono het volgende:
Hallo,

Willem moet eruit, en de confontatie met zichzelf aangaan. Laten wij hem vooral een handje helpen.



Ben het volledig met je eens, maar, aangezien Karin het 'zielig" vind dat Willem strax weer geconfronteerd word met de harde werkelijkheid, vrees ik, dat ze het voorelkaar krijgt om Willem no even in "z'n veilige onderkomen" te houden.

(vergeet niet, ook Karin's wil is wet, Karin heeft trek in hamburgers, er komen hamburgers, Karin wil niet dat haar gezin word geconfronteerd met bedscene's, dan gebeurt het niet, Karin schrijft een plannetje om het nomineren en de uitslag naar haar hand te zetten,
(was in de uitzending te horen, waarop Maurice zei:"Karin hou er nu maar over op"(waar zijn plots de regels, geen pen en papier voor eigen gebruik?)

  maandag 6 december 1999 @ 14:12:00 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227663
quote:
op 12-06-1999 om 01:11 PM schreef Manono het volgende:
Hallo,

Willem moet eruit, en de confontatie met zichzelf aangaan. Laten wij hem vooral een handje helpen.



Ben het volledig met je eens, maar, aangezien Karin het 'zielig" vind dat Willem strax weer geconfronteerd word met de harde werkelijkheid, vrees ik, dat ze het voorelkaar krijgt om Willem no even in "z'n veilige onderkomen" te houden.

(vergeet niet, ook Karin's wil is wet, Karin heeft trek in hamburgers, er komen hamburgers, Karin wil niet dat haar gezin word geconfronteerd met bedscene's, dan gebeurt het niet, Karin schrijft een plannetje om het nomineren en de uitslag naar haar hand te zetten,
(was in de uitzending te horen, waarop Maurice zei:"Karin hou er nu maar over op"(waar zijn plots de regels, geen pen en papier voor eigen gebruik?)

Bianca mocht geen dagboekje bijhouden, Bart en Mona moesten ooit naar de DBK komen, ivm met het schrijven van 1 enkele naam op een papiertje

Alleen, tja...die Karin......die gaf al eens aan dat als ze d'r zin niet krijgt dan......

(haar visie over zichzelf was iets van deze strekking, als IK iets wil dan WIL IK ook dat het ZO gebeurt)

en Karin WIL dus dat Willem mag blijven......

  maandag 6 december 1999 @ 16:37:00 #22
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227664
Willem kan in het BB-huis onmogelijk de irritante roddelende persoon zijn die VOO ons laat zien. Alle bewoners praten/roddelen over elkaar en dus ook over wat Willem tegen hen verteld over de anderen. Als Willem echt zo erg was zou hij nu niet door iedereen beschermd worden bij het nomineren (als de uitslag 3,2,2,2 tenminste klopt). Willem heeft dan slechts één nominatie gekregen en alleen om te zorgen dat verder iedereen genomineerd is.
Terug uit het enge bos
  maandag 6 december 1999 @ 16:50:00 #23
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_227665
Dat van Karin durf ik te betwijfelen, ook al is ze de enige vrouw. Alhoewel..... Voo wil er misschien geen mannenclub van maken en zien daarom misschien veel door de vingers met Karin. 't Zou toch niet?
Maar het is wel duidelijk dat Wimpie de bewoners goed bespeeld heeft, want hij blijft buiten schot met de publieke stemming . Helaas moet ik hier zeggen: Petje af voor Wimpie, goed gedaan jochie!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 6 december 1999 @ 17:00:00 #24
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227666
Snap er ff nix meer van
3,2,2,2,2=10???

Ow, snap het al, weer een nieuwe regel van Voo

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 06 December 1999).]

  maandag 6 december 1999 @ 17:01:00 #25
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227667

3+2+2+2+2=11
toch?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')