abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227276
Goedeavond allemaal,

Dag 80

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
17.14 Maurice is nog eens de bal aan het plakken alvorens alle spulletjes weer ingeleverd moeten worden.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-04-1999 om 04:17 PM schreef Prole het volgende:
15.59: Bart staat in de tuin te zagen. Hij heeft zijn rode petje weer op. Ruud staat in de moestuin te wieden.

16.06: Karin, Maurice en Willem zijn binnen aan het schoonmaken.

K: "die rode stoel (hot-chair) is voor sinterklaas."

Willem is met het rolding in de weer. Karin is aan het stoffen en Maurice is met een lap in de weer.

Het geluid is erg slecht... onverstaanbaar wat er allemaal wordt gezegd. Ze hebben het nu over het ongeluk van Nikki Lauda.
Prole



-----------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227277
Bart gaat een totempaal maken van een balk hout die buiten ligt, dat lijkt ze een goede idee.

Karin is bezig alle ruitjes schoon te maken met glassex maar de Stem roept om dat Karin de ruitjes beter moet schoonmaken ivm de camerabeelden.

17.14 Maurice is nog eens de bal aan het beplakken alvorens alle spulletjes weer ingeleverd moeten worden.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227278
Karin heeft alle was netjes opgehangen in het drooghok, de voormalige meidenkamer. Zo te zien is er best veel gewassen vandaag.

Bart zit bij de kachel en is daar wat mee aan het prutsen. Willen staat in de keuken en zo te zien bezig met het voorbereiden van het avondeten.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227279
Karin in het donker in gevecht me de wringer. Grappig om te zien dat zij wel in haar eentje kan (of moet) doen, wat de mannen altijd gezamlijk doen. Daarbij heeft ze vandaag geloof ik de volledige was van het huis gedaan. Wat je maar leuk vindt. Bart beschilderd zijn totempaal (niet verkeerd opvatten). De rest is onzichtbaar.

De eerste kerstversiering is in de vorm van een klein kertsboompje al op tafel gezet. Ik hoop dat de goede Sint daar vanavond ernstig tegen protesteert!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227280
Karin heeft de was klaar en zit nu haar nagels te lakken, rood van kleur. Ze is er zo te zien klaar voor om de sint te ontvangen

Bart en Ruud zitten in de woonkamer, Ruud tokkelt iets op zijn gitaar en Willem is bezig met koken. Maurice heeft de tafel geheel gedekt en schenkt drinken in.

W: "nog 5 minuten dan is het eten klaar, we kunnen zo aan tafel"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227281
Aan tafel roept Willem, ze komen er allemaal aan en nemen plaats. Ruud heeft zich ook verkleed en heeft een schoon hemd aangetrokken.

Ze hebben even stilte gehouden om Ruud de gelegenheid te geven om een gebedje te doen.

M: "je hebt weer een bloedneus Ruud"

R: "echt waar, ik heb dat de laatste tijd vaker, het begint met een klein zweertje"

Willem schept het eten voor iedereen op. Het lijkt erop dat ze zuurkool eten want Willem zegt er zitten spekjes met roomboter door.

Oliebol gaat zelf sinterklaas vieren voor twee uurtjes, tot straks mensen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227282
Slechts beeld op stream nummer 3
Ze zitten nog steeds aan tafel. Nog geen , of

Rijdt hij stilletjes het BB-huisje voorbij?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227283
K: hawaii is echt heel apart
R: heel tropisch
K: maar de voorzieningen zijn amerikaans.
M heeft het over een film met Peter Fonda, maar hij weet niet meer hoe die film heette.
er ligt iets op tafel kan het niet goed zien, (en ik ben nog maar net ingeschakeld dus ik weet even niet wat het is.) en daar schijnen hun namen op te staan, maar dan met spelfouten.
Bij Bart staat er Brat en volgens Karin betekent dat "verwend kind".
Karin dacht dat er een foto werd genomen ze zag een flits.
In de keuken hoor ik allemaal geluiden maar ik zie de banken en daar is niemand.

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 04 December 1999).]

  Admin zaterdag 4 december 1999 @ 18:58:00 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_227284
quote:
op 12-04-1999 om 06:52 PM schreef Beppie het volgende:
er ligt iets op tafel kan het niet goed zien, en daar schijnen hun namen op te staan, maar dan met spelfouten.

Volgens de BB-site hebben de BB'ers gedichten gekregen. Misschien is dat het.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_227285
wie weet Breuls, bedankt!
Karin vertelt tijdens de afwas aan Bart over Sinterklaas bij haar thuis, Dat vieren ze altijd met zijn zeventienen, o.a. ouders en schoonouders..heel gezellig altijd en de kinderen krijgen echt een berg kadootjes
Bart was een keer 3 weken op oefening tijdens sinterklaas.
Karin zegt dat ze voor vanavond ook chocomel hebben
Bart is in een goed humeur en staat de hele tijd te zingen en te fluiten.
Karin snijdt de rest van het eetbare BB kunstwerk dat ze donderdagavond van die bakker hebben gekregen in stukken en ze legt
het snoep van Marco borsato er ook bij, allemaal op een bord
ruud zit naar de kachel te staren..
mijn geluid valt even weg
Bart is op de keuken tafel nog iets aan het inpakken in kadopapier.
Karin haalt iets roods tevoorschijn uit een plastic tas en vraagt aan de mannen of ze ook zo zenuwachtig zijn, B: nee, maar ik ben wel heel benieuwd.
Er schijnen enveloppen in de dagboekkamer te liggen.

De stem vraagt of Ruud nog een minuutje heeft en hij heeft het over iets dat in de dagboekkamer ligt, maar het geluid was opeens zo knijterhard dat ik het niet kon verstaan

Dat rode wat karin uit die tas haalde is volgens mij de mantel van sinterklaas en er ligt ook een witte baard op de bank.

in de keuken roept W naar M dat hij moet komen want hij is technisch, toch is w zelf iets aan het doen, een tlbuis vervangen.

Om half 8 gaat er iets gebeuren

Ruud gaat zich zometeen verkleden als Sinterklaas, en gaat dan kadootjes uitdelen, ze bespreken dat hij het kort moet houden, hij gaat over iedereen kort iets zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 04 December 1999).]

pi_227286
Willem vervangt een TL-lamp. Hebben jullie ook alleen stream 3?

Er is een stoel speciaal voor de Sint neergezet. Ruud gooit nog een blok hout in de kachel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227287
quote:
op 12-04-1999 om 07:25 PM schreef Hunter het volgende:
Willem vervangt een TL-lamp. Hebben jullie ook allen stream 3?

nee hoor alle streams! maar alles gebeurt op stream 2.

Ruud gaat dus sinterklaas worden, hij gebruikt het nepmielerolding als staf.
ze bespreken dat als de kado's zijn uitgedeeld hij de enveloppen gaat uitdelen waar weer nieuwe instrukties instaan.
De stem zegt dat de tl buis niet goed is,
K zegt W heeft alleen verstand van koken

Ruud is inmiddels bijna verkleed, hij heeft een soort koksmutsmijter op, en bart ligt in
een deuk. Karin vindt hem echt heel mooi,K: er zijn maar weinig mensen die zo'n sinterklaas hebben.
B: ho ho ho,
het is nog geen kerst

ik geloof dat hij toch iets anders als staf neemt
W versiert de stoel van Sinterklaas

ben benieuwd of zometeen de streams weer blauw worden !!!

Het gaat zo gebeuren, W:"hoor wie klopt daar kind'ren"

W: wij zingen dan kom jij binnen
K we hebben nog een roe
W maar er is geen zwarte piet bij
K sinterklaas kan dat ook doen
Bart gaat eerst sokken aantrekken en W gaat op de Marco B gitaar spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 04 December 1999).]

pi_227288
Maar, maar, maar ......

Dit heb ik gisteren toch al bij Paul de Leeuw gezien!!!!

Ruud als Sinterklaas, en dan komt straks de echte Sinterklaas binnen! Ze zijn er trouwens precies om half acht klaar voor, precies zoals Big Bro voorspelde.

Karin, Bart en Willem zitten nu op de bank te wachten. Bart heeft de gitaar van Willen afgepakt. Zou Maurice Zwarte Piet spelen? Karin is nerveus en gaat voor het raam staan kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227289
Hunter, je hebt gelijk (lachen hè?)

W vindt dat ze een echte familie zijn, moeder, vader, gekke oom en maurice is de buurman.
B probeert nu de gitaar.
w zegt dat hij best wel een stoel mee zou willen nemen als hij uit het huis gaat, ze noemen nu allemaal dingen die wel leuk zouden zijn om mee te nemen, De bank van buiten K;de thermometer of een camera.
Ze wachten op Maurice, Bart vindt dat Maurice alles altijd zo netjes wil doen.
Nou, Maurice laat zich ook eindelijk weer zien..hij moest nog iets schrijven en dat moest dus ook netjes.
Bart pielt nog steeds op de gitaar, hij was op zoek naar het goede accoord
en ze zingen Jimmy van Boudewijn de Groot.
K zijn zoon zing nu ook.
B ja Marcel
De stem zegt dat ze nog batterijen moeten wisselen voordat het feest begint.

"sinterklaasje kom maar binnen met je knecht....etc.etc."
B sinterklaasje kom maar binnen met je allochtone medewerker..haha
K. maurieieies
vol verwachting klopt ons hart..
ze zijn toch weleen beetje nerveus hoor
daar komt SintRuud


[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 04 December 1999).]

pi_227290
Life imitates art ....

Maurice schoot even voorbij. Hij heeft haast, moet zich nog omkleden. Nee, hij wordt geen zwarte piet. Ondertussen staat SintRuud al een hele tijd heen en weer te drentelen. Hij ziet er echt heel komisch uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 4 december 1999 @ 19:58:00 #16
228 Big Brother
is watching too
pi_227291
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

Sinterklaas is gearriveerd.
Sint had voor alle bewoners een praatje, behalve voor Ruud, want Ruud was naar de wc.
Tegen Bart vroeg hij Sabine mistte. Karin zei dat dat hij naast haar mocht liggen en Bart was wel tevreden met zijn surrogaat Sabine.
Met Willem had hij het over voetbal. Of die Heerenveen mistte. Hij vroeg hoe het met Ajax ging. De bewoners wisten te vertellen dat Ajax bovenaan staat!!!!!!!!!!!!!
Het was jammer dat Ruud naar de wc was want anders konden ze het over NAC hebben. De Sint zei dat hij fan van Barcalona was en Van Gaal goed kende.

19.57 Dag Sinterklaasje dag dag dag.

Sinterklaas is weer vertrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 04 December 1999).]

pi_227292
De act van SintRuud is alweer voorbij.

Ruud heeft gauw zijn hawaii-shirt aangetrokken en komet er bij zitten "Hij heeft alles net gemist" Willem zet koffie.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227293
het geluid gaat aan uit aan uit dus de gesprekken zijn slecht te volgen ik doe mijn best
Hij vraagt een paar dingen aan k w b en m maar ik kan het niet goed volgen

Sint: hoe staat Ajax?
W boven aan dachten wij en ik hoop dat heerenveen in de top 3 staat
Sint gaat alweer en er wordt gezongen dag sinterklaasje
in een woord geweldig
ruud is weer terug

goed. 3x bijna hetzelfde verslag.
willem gaat nu chocomel maken.
ik stop er weer even mee.
groetjes beppie

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 04 December 1999).]

pi_227294
De tafel is opzij geschoven, de kadootjesmand staat in het midden, de gedichten worden voorgelezen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227295
Nog steeds gedichten aan het voorlezen en kadootjes uitpakken. niet te zien wat ze krijgen.
Bart krijgt wat eetbaars
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_227296
Schitterend camera werk weer, camera precies gericht op diegene die GEEN kadootjes aan het uitpakken zijn.....

en nog steeds alleen stream 2

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 4 december 1999 @ 21:12:00 #22
228 Big Brother
is watching too
pi_227297
Ze zijn klaar met de gedichten voorlezen en de kadootjes uitpakken.

Ruud heeft een brief van BB voorgelezen.

De bewoners mogen hun schoen zetten en moeten vijf Sinterrklaasliedjes zingen en water en brood voor het paard van Sint neerzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 04 December 1999).]

pi_227298
Willem krijgt een CD... daar heeft die wat aan.....

Ruud krijgt een pak koffie......

Nieuwe opdracht van BB
ieder 1 schoen bij de openhaard neer zetten, en een bak water, en wat brood.
Dan uit volle borste staand voor de openhaard 5 verschillende sinterklaas liedjes zingen, en verdere instructies afwachten.

Er wordt gezegt door 1 van de bewoners dat ze geen brood meer hebben

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_227299
Sakura, gek is dat, nu heb ik dus wel weer 4 streams, maar jij weer niet. Ik vraag me toch af waar dat aan ligt.

Ik had toch nog wel wat meer inbreng van BB verwacht. Hoe zit dat nou met die 'echte' Sinterklaas?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 4 december 1999 @ 21:19:00 #25
228 Big Brother
is watching too
pi_227300
Ze zingen prachtig in koor Sinterklaasliedjes.
Als toegift zingen ze: Oh kom er eens kijken.
Ze zijn dolenthousiast.

21.20 Ruud gaat naar de voorraadkamer, waar de kadootjes van de Sint liggen.
Ze krijgen aardappels een fiets, een sauna, aardappels.

Ze zijn blij en lezen het gedicht van Sint en Piet op.

Ruud heeft een boek over voetballers gekregen. Ruud is als een kind zo blij.
Maurice het kookboek van Braakhekke.
Karin een boek over Als vrouwen wijs zijn.
Maurice een boek over auto's en Bart een boek over Tibet.

Willem leest een nieuw gedicht voor en ze krijgen nog meer kado's.
Ruud krijgt een voetbalspel.
Maurice krijgt een Mens erger je nietspel.
De gedichten die ze bij deze kado's lezen zijn geschreven door de familie van de bewoners.
In het gedicht van Karin staat dat volgens de roddelbladen Karin als korte termijnbevrediging dient.
Ze krijgt een Jenga-spel.
Maurice nog het boek "kleur bekennen" en handschoenen.
Willem een mok.

Ook de vissen krijgen wat.

De zak is leeg. Het heerlijk avondje is voorbij

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 04 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')