abonnement Unibet Coolblue
pi_63390449
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:17 schreef DiedjeeJ het volgende:

[..]

*phew*
[..]

Uiteindelijk valt 't spreekwoordelijk kwartje wel 'n keer.
Deze schiet met net te binnen:



Een krakerrrrrrrr uit de 80's!!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 20 november 2008 @ 23:28:34 #152
225026 DiedjeeJ
Pretty Visitors
pi_63390773
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:19 schreef Felixa het volgende:

[..]

Deze schiet met net te binnen:

[YT]

Een krakerrrrrrrr uit de 80's!!
Jaaaaaaaaaaaaa!! Oh my.. Wat erg!!

Thanks!! Alhoewel ik nu met 'n dubbel gevoel zit, blij dat 't "probleem" is opgelost, maar ik mezelf ook afvraag waarom díe plaat nog ergens in m'n hoofd zat..
O+ SG / BRM O+!!
pi_63390898
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef DiedjeeJ het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaa!! Oh my.. Wat erg!!

Thanks!! Alhoewel ik nu met 'n dubbel gevoel zit, blij dat 't "probleem" is opgelost, maar ik mezelf ook afvraag waarom díe plaat nog ergens in m'n hoofd zat..
Woohooo!!!

Het is echt een fouter dan fout nummer, maar het "mysterie" is nu eindelijk opgelost!
En ja, dat er ergens een hersencel zit die dit bewaard heeft voor je, ach... er zijn ergere dingen in het leven nietwaar?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 20 november 2008 @ 23:35:28 #154
225026 DiedjeeJ
Pretty Visitors
pi_63390989
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Woohooo!!!

Het is echt een fouter dan fout nummer, maar het "mysterie" is nu eindelijk opgelost!
En ja, dat er ergens een hersencel zit die dit bewaard heeft voor je, ach... er zijn ergere dingen in het leven nietwaar?
Hehehe.

Dat is ook weer zo. Vanaf vannacht kan ik eindelijk weer rustig slapen.

Die clip ook..
O+ SG / BRM O+!!
pi_63391050
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:

[..]

Hehehe.

Dat is ook weer zo. Vanaf vannacht kan ik eindelijk weer rustig slapen.

Die clip ook..
Nou eh, Goodnight en Travel Sleep Well dan maar!

Edit:
ik zie net dit, da's dan wel weer minder:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Baltimora
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 20 november 2008 @ 23:40:17 #156
225026 DiedjeeJ
Pretty Visitors
pi_63391124
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef Felixa het volgende:

[..]

Nou eh, Goodnight en Travel Sleep Well dan maar!


Thanks!! U2!!
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef Felixa het volgende:

Edit:
ik zie net dit, da's dan wel weer minder:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Baltimora
Ojee..

Hij heeft in ieder geval 'n nummer 1 hit in Nederland gehad, voor wat 't waard is. Alhoewel, toen had dat meer waarde dan tegenwoordig natuurlijk.
O+ SG / BRM O+!!
  vrijdag 21 november 2008 @ 02:58:52 #157
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63394185
A Crippling Blow is wat mij betreft één van de beste nummers van The Killers tot nu toe.

De rest vind ik na twee luisterbeurten nog niet echt bijzonder.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63396145
Voor mensen die geen kaarten voor de HMH konden bemachtigen èn de nieuwe cd nog willen bestellen, ze hebben een actie bij bol.com waar je kaarten kunt winnen bij bestellen van de cd:

Klik!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63399267
CD-wow liep met kortingsbonnen te strooien dus ik heb de cd daar besteld voor tien euro . Duurt even voor hij binnen is maar dat is op zich geen ramp .
Tap tap tap
pi_63409691
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:19 schreef Felixa het volgende:

[..]

Deze schiet met net te binnen:



Een krakerrrrrrrr uit de 80's!!
Oh wat heerlijk

Het intro van Losing Touch doet me trouwens heel erg aan dit intro denken

pi_63409830
Vandaag ook de nieuwe cd gescoord, ben over het algemeen wel postitief, al zijn sommige nummers echt Killers onwaardig (I Can't Stay). Heb echt zin in het concert in maart! Heb door het waardeloze systeem van Livenation geen kaartje kunnen bemachtigen omdat ik steeds foutmeldingen kreeg. Heb daarna maar via internet het dubbele betaald, wil er echt koste wat kost bij zijn! Heb kaartjes wel al mooi ontvangen dus dat stelt gerust. Hoop stiekem wel dat er vooral liedjes van Hot Fuss en Sams Town gespeeld worden en daarnaast een paar nummer van Day & Age (Human, Losing Touch, A Dustland Fairytale, Spaceman). Hoe verwachten jullie dat de verhouding komt te liggen van de te spelen nummers?
pi_63409919
Ik heb al zo vaak concerten meegemaakt waar ik stiekem niet zoveel zin in had omdat het laatste album van de betreffende band kut was, en dat er uiteindelijk maar 4 of 5 nieuwe nummers werden gedaan en voor de rest oude meuk.. moet vast goedkomen Op Hot Fuss en Sam's Town staan sowieso veel nummers die ze gewoon 'moeten' spelen omdat het publieksfavorieten zijn..

Maar van mij mag het grootste gedeelte van Day&Age gewoon gespeeld worden
pi_63410125
Ja van mij ook, ben zelf gewoon geen fan van Joy Ride en I Can't Stay. Vind dit ook niet echt concertnummers dus denk niet dat ze deze gaan spelen. Wat heb ik er al zin in, maar wat duurt het nog lang.
pi_63410182
Joy Ride geen concertnummer?

Grappig trouwens de uiteenlopende meningen over dat nummer
pi_63410299
Tot nu toe vind ik dat de twee zwakste nummers van het album, maar mag eigenlijk pas een echt waardeoordeel geven na een paar luisterbeurten, dus ik zet het cd'tje nog maar eens op.
pi_63410379
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:28 schreef Gauner het volgende:
Vandaag ook de nieuwe cd gescoord, ben over het algemeen wel postitief, al zijn sommige nummers echt Killers onwaardig (I Can't Stay). Heb echt zin in het concert in maart! Heb door het waardeloze systeem van Livenation geen kaartje kunnen bemachtigen omdat ik steeds foutmeldingen kreeg. Heb daarna maar via internet het dubbele betaald, wil er echt koste wat kost bij zijn! Heb kaartjes wel al mooi ontvangen dus dat stelt gerust. Hoop stiekem wel dat er vooral liedjes van Hot Fuss en Sams Town gespeeld worden en daarnaast een paar nummer van Day & Age (Human, Losing Touch, A Dustland Fairytale, Spaceman). Hoe verwachten jullie dat de verhouding komt te liggen van de te spelen nummers?
Liedjes die 100% zeker gespeeld gaan worden van Day & Age:
1. Human
2. Losing Touch
3. Spaceman
4. A Dustland Fairytale
5. Neon Tiger

Twijfelgevallen:
Joy Ride
This Is Your Life
The World We Live In
Goodnight, Travel Well
I Can't Stay

Zeer onwaarschijnlijk:
A Crippling Blow
Forget What I Said

Liedjes die vrijwel zeker gespeeld gaan worden van Sam's Town:
6. When You Were Young
7. For Reasons Unknown
8. Read My Mind
9. Bones

Liedjes van Sawdust die vrijwel zeker gespeeld gaan worden:
10. Sweet Talk
11. Sam's Town (Abbey Road version)

Liedjes van Hot Fuss die vrijwel zeker gespeeld gaan worden:
12. Jenny Was A Friend Of Mine
13. Mr. Brightside
14. All These Things That I've Done
15. Smile Like You Mean It
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63411204
Ik hoop zo dat je gelijk hebt Asskicker, mochten ze dit gaan spelen dan heb ik de avond van mijn leven..
pi_63411725
Geen Somebody Told Me?
Dat kunnen ze niet maken.

En hoe kom je aan dat lijstje voor Day & Age? Sommige zijn natuurlijk te voorspellen omdat het singles zijn, maar de rest?
pi_63412101
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:59 schreef JeroenV het volgende:
Geen Somebody Told Me?
Dat kunnen ze niet maken.

En hoe kom je aan dat lijstje voor Day & Age? Sommige zijn natuurlijk te voorspellen omdat het singles zijn, maar de rest?
Human/Spaceman spreken voor zich.
Losing Touch en Neon Tiger hebben ze in de concerten naar aanloop van de album-release ALTIJD gespeeld, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze deze nummers hierna totaal niet meer gaan spelen.

A Dustland Fairytale omdat het een publieksfavoriet is (gaat worden).
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63412655
En geen Somebody Told Me? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, een van de bekendste nummers.

Is er verschil tussen de 13,99 en 11,99 versie bij Cd-Wow? Volgens mij niet namelijk
pi_63418578
Vind het een steengoed album!!

Losing touch en I can't stay, super!
  zaterdag 22 november 2008 @ 01:06:50 #172
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_63421415
Ik vind het best een leuk album. Mijn favoriete nummer is I Can't Stay. Verder kan ik Joy Ride, Spaceman, Human, Losing Touch en Neon Tiger heel erg waarderen.
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_63456063
Het is een jaren '80 pastiche. Wel een goede hoor, daar niet van.

Zeker dit nieuwe album, het luistert allemaal prima weg maar het doet ook vaak griezelig veel denken aan juist die gladde, goed in het gehoor liggende en toch enigszins kille jaren '80 muziek van o.a. Pet Shop Boys, New Order, Frankie Goes to Hollywood, O.M.D, Duran Duran etc etc.

Toch wel een lekker plaatje.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_63458774
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:35 schreef nozem het volgende:
Het is een jaren '80 pastiche. Wel een goede hoor, daar niet van.

Zeker dit nieuwe album, het luistert allemaal prima weg maar het doet ook vaak griezelig veel denken aan juist die gladde, goed in het gehoor liggende en toch enigszins kille jaren '80 muziek van o.a. Pet Shop Boys, New Order, Frankie Goes to Hollywood, O.M.D, Duran Duran etc etc.

Toch wel een lekker plaatje.
Toch vind ik dat The Killers veel meer gevoel in hun nummers leggen. De synthesizers hebben misschien wat weg van de eighties, maar verder heeft deze band daar hun geheel eigen draai aan gegeven. Kijk naar het album Sam's Town, of nummers als I Can't Stay en A Dustland Fairytale op Day & Age.
  zondag 23 november 2008 @ 20:35:36 #175
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63459133
zo...
genoeg kunnen luisteren naar Parijs en terug en hij verveelt nog steeds niet na al die luisterbeurten!
maar moet nog altijd wennen aan Goodnight, Travel Well... tegen het einde wordt ie zeg maar beter

Wat ben ik blij dat ik trouwens al Why do i keep counting live heb gehoord in de HMH!
Heb stiekem altijd hoop dat ze 'm nog gaan doen, maar ben er bang voor...
Verder denk ik niet dat de setlists van de komende tour zoveel zullen veranderen als het concert van de Albert Hall, hooguit de volgorde.
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Toch vind ik dat The Killers veel meer gevoel in hun nummers leggen. De synthesizers hebben misschien wat weg van de eighties, maar verder heeft deze band daar hun geheel eigen draai aan gegeven. Kijk naar het album Sam's Town, of nummers als I Can't Stay en A Dustland Fairytale op Day & Age.
Daarom vind ik ook hun versie van Romeo & Juliet veel mooier dan die van Dire Straits
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')