abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227078
Niet te geloven, na 2,5 maanden ontdekken ze dat willem een elektrisch scheerapparaat heeft. Ik kan het ook maar moeilijk geloven.
Nou ja, ik heb willem nog nooit zien scheren, dus het kan natuurlijk wel kloppen.
Die heeft natuurlijk met zijn hoofd in de keukenkastjes gehangen. Of misschien wel op de wc, onder het bed, onder de dekens? ( En dan zeggen dat het bed van bart vies is!) Nee willem, wij trappen er niet in! Je hebt het lekker goed verborgen gehouden. achterbaks hoor. Je leende niet voor niets de batterijen van de anderen. Waarom hebben we daar nou nooit iets van gezien, die batterijenhandel! vreemd Hè!
Nee en nu moet je ook niet als een klein kind, dat zijn speeltje kwijt is gaan zitten mokken. eigen schuld, dikke bult!
xsijoe

  vrijdag 3 december 1999 @ 20:08:00 #2
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_227079
quote:
op 12-03-1999 om 07:59 PM schreef judith het volgende:
. eigen schuld, dikke bult!
dat vind ik nou ook,maare moest je hier voor een topic openen

BlondeDoos!
pi_227080
Beter opletten Judith!!!

Willem had toestemming een elektrisch scheerapparaat te gebruiken omdat hij niet van nat scheren houdt. Alleen nu opeens, na 2 1/2 maand Big Brotheren, moet-ie 'm plotseling inleveren omdat de batterijtjes zijn zender storen (hij gebruikt de batterijen voor zowel zijn zender als het scheerapparaat). Ik ben niet zo technisch, maar dit lijkt me een absoluut bullshit-verhaal. Terecht dus dat Willem kwaad wordt! Ik had het scheerapparaat door één van de spiegels gegooid...

pi_227081
quote:
op 12-03-1999 om 08:08 PM schreef pamela het volgende:
dat vind ik nou ook,maare moest je hier voor een topic openen



Pamela werk je bij de topic-police!!!!????

fake a dream
pi_227082
quote:
op 12-03-1999 om 08:30 PM schreef Kozzmic het volgende:
Alleen nu opeens, na 2 1/2 maand Big Brotheren, moet-ie 'm plotseling inleveren omdat de batterijtjes zijn zender storen (hij gebruikt de batterijen voor zowel zijn zender als het scheerapparaat).

Blijkbaar kon Hans zich een nieuw scheerapparaat niet veroorloven omdat ie zo beroerd betaald wordt bij VOO, dus heeft ie het maar van Willem gejat

bye bye


------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 03 December 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:40:00 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_227083
hahahahahahahahahahaahahahah, die was leuk (echt wel)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_227084
quote:
op 12-03-1999 om 07:59 PM schreef judith het volgende:

Nee en nu moet je ook niet als een klein kind, dat zijn speeltje kwijt is gaan zitten mokken. eigen schuld, dikke bult!


Zag je W ook met de ogen steeds wegdraaien? Hij durfde niet de camera in te kijken, net als een kind die iets verkeerds gedaan heeft.
Maar om eerlijk te zijn, tis een rare actie van VOO. Willen ze wat spanning hebben ofzo?

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  vrijdag 3 december 1999 @ 22:47:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227085
laat ik beginnen dat ik absoluut geen Willem fan ben, maar als ik op die denigrerende manier bejegend zou worden, denk ik dat ik, net als Willem, ook van kwaadheid even niet zou weten wat ik moest.

Men wist van dat scheerapparaat, en, laten we wel zijn, dan is het toch eigenaardig als je daar plots verantwoording over moet afleggen, en vervolgens het betreffende ding in moet leveren?

pi_227086
quote:
op 12-03-1999 om 09:40 PM schreef Jumparound het volgende:
hahahahahahahahahahaahahahah, die was leuk (echt wel)

hmmmmmmm.....was dat sarcastisch bedoeld Jumparound?

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:01:00 #10
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227087
Ik vind het een godgeklaagd schandaal zoals willem in die kamer werd gekoeioneerd door een zelfbenoemde lul. Uit zijn reactie was duidelijk te herkennen, dat hij zich al die tijd electrisch mocht scheren.
Dat was <gezien de reacties van zijn collegas, allang afgesproken en de collegas wisten er van.
Het is hem kennelijk al aan het begin opgedragen om de battterijtjes van zijn medebewoners om en om te lenen.

HUMMY VAN DE BEERPUT, daar komt zij vandaan, kan niet vals spelen want zij maakt de regels.
GODVERDOMME ZIJ LIJKT WEL JOOP DEN UYL.

........ and I'm mad as hell

Ook vanuit Kaskinen : De groeten van Marijke.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_227088
Van de BB-site van 21 september

quote:

Bewoners krijgen straf!
21/09/1999

In de dagboekkamer krijgt Willem te horen dat er zich dingen in het huis bevinden die er volgens de regels niet mogen zijn. Zo zijn apparaten die werken op batterijen ook elektrische apparaten. Het scheerapparaat van Willem en deladyshaves van de dames mogen worden gebruikt tot de batterijen op zijn. Alle spullen die zich niet in het huis mogen bevinden moeten naar de dagboekkamer worden gebracht.



I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227089
Hmmm, ik begin het idee te krijgen dat VOO de laatste tijd bezig is om Willem in een kwaad daglicht te zetten. Desnoods door zijn scheerapparaat af te nemen.

Zit daar misschien wat in?

I love cats...they taste just like chicken
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:17:00 #13
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_227090
quote:
op 12-03-1999 om 11:07 PM schreef LukaZ het volgende:
Hmmm, ik begin het idee te krijgen dat VOO de laatste tijd bezig is om Willem in een kwaad daglicht te zetten. Desnoods door zijn scheerapparaat af te nemen.

Zit daar misschien wat in?
---------------------------------------------

Daar zit volgens mij alles in lucaz ze zijn al een paar weken bezig Willem alleen maar lastig in beeld te brengen waarschijnlijk werd hij te populair.



  vrijdag 3 december 1999 @ 23:20:00 #14
1843 breekijzer
inside/outside
pi_227091
quote:
op 12-03-1999 om 11:07 PM schreef LukaZ het volgende:
Hmmm, ik begin het idee te krijgen dat VOO de laatste tijd bezig is om Willem in een kwaad daglicht te zetten. Desnoods door zijn scheerapparaat af te nemen.

Zit daar misschien wat in?


waar jdm/jvde produktion al die tijd al mee bezig is , is het uitdelen van prikken met de electrischen koeien-stok .

ook heeft de produktion niet geschroomd , om honeymoon - show - bruidjes dermaten hard fysiek te knijpen behind stage ,
dat zij met de gewensten tranen des ontroering op de spel - plateau verschenen .
alles nodige voor die emoties .

breekijzer , snel en wijzer

  vrijdag 3 december 1999 @ 23:21:00 #15
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227092
Hunter wat maak je me nou. Je (U? misschien?) zit nou toch wel op een ongelooflijke manier met voo mee te lullen.
Wordt jij er misschien voor ingehuurd om krities mee te lullen, maar als het te gortig wordt weer meer naar voo toe te neigen.

Volgens mij ben je een ongelooflijk hypocriete lul, hunter.


Ook in Kaskinen heeft Marijke jouw demasqué meegemaakt.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:27:00 #16
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227093
Verrek, ik ben Fok!member.

Dankjewel Danny.

Ik zou trouwens graag dat verschrikkelijke plaatje willen veranderen door er mijn plaatje neeer te zetten.
Maarik weet niet hoe.

Nu kan Marijke pas echt trots zijn op opa.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_227094
Opa, ik denk dat je Hunter's post verkeerd begrijpt

In bovenstaande thread heerste wat verwarring over of hier nou regels gehandhaafd, of doorbroken werden. Hunter haalt alleen de tegenstrijdigheid aan tussen VOO's gepubliceerde regels (citaat), de mondelinge omgang ermee (en 'buiging' ervan) in de afspraken met bewoners tijdens het verblijf,
en daarna weer het rigide beroepen op oorspronkelijk regelement. Hypocriet in de tiende macht ! Hold your horses, Opa, en probeer je onmacht nog niet meteen in schelden om te zetten..

Wat Hans betreft, die lijdt m.i. intussen aan wat ik het 'immigratie-ambtenaar-syndroom' zou willen noemen. Het een tijdlang uitvoerder zijn van een onmenselijk systeem roept vaak vergelijkbare trekjes bij de uitvoerders op. Ik kan mij niet onttrekken aan de indruk, dat het Hans intussen vaak een perfide genoegen schijnt te doen, de bewoners te koeieneren en op hun zwakheden te 'pakken'. VOO minacht haar kijkers, zowel als haar uitvoerders - deze minachting slaat over op de BB-redactie. De voyeur-regisseurs worden langzaam tot beulen.

PS: Opa, als je een Homepage-directory bij een provider hebt, dan stuur je daar je plaatje naar toe. En op je 'profiel' plaats je dan onder de aangeboden plaatjes het URL van je Homepage-directory, volledig inclusief de file-naam van je plaatje.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 03 December 1999).]

  vrijdag 3 december 1999 @ 23:46:00 #18
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227095
quote:
op 12-03-1999 om 11:21 PM schreef opa het volgende:
Hunter wat maak je me nou. Je (U? misschien?) zit nou toch wel op een ongelooflijke manier met voo mee te lullen.
Wordt jij er misschien voor ingehuurd om krities mee te lullen, maar als het te gortig wordt weer meer naar voo toe te neigen.


Lezen Opa, lezen, het bericht van onze gewaardeerde vriend Hunter betreft een bericht d.d. 21-09-1999 uit de BB site.
Kein geloel, regels zijn regels al zijn het zelfs VOO regels. Willem zat fout en dat wist hij. En dat ons scheinheilg Willempje het wisselen van de batterijen al die tijd voor de camera 's wist te camoufleren zodat het bezit van de sch.app. door de blinde redactie over het hoofd werd gezien was voor Mona2 alleen maar meegenomen. En nu moet ie niet zeuren maar z'n fout als een volwassen man accepteren. En dan ook niet proberen om de rest van de bewoners op je hand te krijgen door de redactie (of hoe je die eikels ook mag noemen) in een kwaad daglicht te zetten. Willempie over Bart: "soms lijkt het net een klein kind", nou had je Willempies reactie moeten, het smijten van zijn speelgoed en gooien van de deur. Dat deed mijn kleine neefje van 10 ook altijd als ie z'n zin niet kreeg
En als Willempje nu echt een sportieve vader is dan kan hij z'n imago nog opvijzelen door z'n fout te bekennen en z'n verontschuldigingen aan te bieden aan de akela.

met een glaasje tjendol erbij...

  vrijdag 3 december 1999 @ 23:53:00 #19
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227096
OKEE Moor ik ga even nadenken.
En voor straks : gezond weer op.

Overigens bedankt.
Dat heb ik nog nooit mee mogen maken in de Vrijgemaakt Gereformeerde Kerken in Nederland onderhoudemde artikel 31 der Kerkenordening.

De groeten van Marijke

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 00:12:00 #20
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227097
En het is allemaal Karins schuld. Zij bracht de redactie op het idee van de batterijen door tegen Ruud te zeggen dat Ruud batterijen in zijn net verworven electrische gitaar moest stoppen
met een glaasje tjendol erbij...

pi_227098
quote:
op 12-03-1999 om 11:21 PM schreef opa het volgende:
Hunter wat maak je me nou. Je (U? misschien?) zit nou toch wel op een ongelooflijke manier met voo mee te lullen.
Wordt jij er misschien voor ingehuurd om krities mee te lullen, maar als het te gortig wordt weer meer naar voo toe te neigen.

Volgens mij ben je een ongelooflijk hypocriete lul, hunter.


Ha ha ha ha,

Als je denkt dat ik iemand ben die hier een beetje kritisch zit 'mee te lullen' maar ondertussen door VOO betaald wordt, moet je wel heel slecht kunnen lezen, of een verschrikkelijke newbie zijn. Ik ben nota bene hier onlangs bijna gelynched omdat de beeldbuiskindertjes genoeg hadden van mijn gezeur over manipulaties.

En van gescheld ben ik niet zo gediend, dank je wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 4 december 1999 @ 00:13:00 #22
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227099
Willem had inderdaad niet zo zeikerig moeten reageren op het feit dat zijn e-scheerapparaat werd weggenomen. Dat ben ik met jullie (ons) eens. Ik meen echter opgemerkt te hebben dat W in eerste instantie de DBK uit liep zonder een toezegging gedaan te hebben aan "de redaksie".
Wat ik geconstateerd heb is dat het hele huis wist dat W zich elektrisch schoor. Dit gelet op de reacties.


....... and I'm mad hell

Het neuken van Bart en Sabine, of was het omgekeerd?
Het rukken van Ruud,
Het pijpen van Karin,
Het winden van lajjeniegekmaku,
het ruften van ruud.

Alles is geregistreerd, maar niet het wisselen van batterijtjes. Is willem slim of is V wat anders.
Nou ja zeg.

De volgende keer dat Marijke weer voet aan wal zet zal dat wel op de Noord-Duitse laagvlakte zijn.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 00:20:00 #23
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227100
Willempje is stiekem slim en V maakt de regels
met een glaasje tjendol erbij...

  zaterdag 4 december 1999 @ 00:21:00 #24
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227101
Kijk hunter je laatste posting in deze topic had niets te maken met je eigen observaties.
Je citeerde slechts uit de veronica-site. En Marijke heeft mee gekeken.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_227102
Ik zou het wel voor je uit willen spellen, maar daar heb ik slechte ervaringen mee.

Gelukkig heeft Moor het al zo mooi gezegd dat ik het alleen maar hoef te herhalen.

quote:
op 12-03-1999 om 11:32 PM schreef Moor het volgende:
Opa, ik denk dat je Hunter's post verkeerd begrijpt

In bovenstaande thread heerste wat verwarring over of hier nou regels gehandhaafd, of doorbroken werden. Hunter haalt alleen de tegenstrijdigheid aan tussen VOO's gepubliceerde regels (citaat), de mondelinge omgang ermee (en 'buiging' ervan) in de afspraken met bewoners tijdens het verblijf,
en daarna weer het rigide beroepen op oorspronkelijk regelement. Hypocriet in de tiende macht ! Hold your horses, Opa, en probeer je onmacht nog niet meteen in schelden om te zetten..


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 4 december 1999 @ 00:39:00 #26
242 Pinball
Electric Monk
pi_227103
quote:
op 12-04-1999 om 12:27 AM schreef Hunter het volgende:
Ik zou het wel voor je uit willen spellen, maar daar heb ik slechte ervaringen mee.

LOL

OK Hunter we weten nou allemaal dat jij em hebt. Doe niet zo flauw, en geef die missing link terug aan de biologen

En opa, schelden is idd niet zo netjes, zeker niet tegen hunter, zomedadelijk wordt ie link

sorry mensen, deze kon ik echt niet laten liggen

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 4 december 1999 @ 00:41:00 #27
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227104
Moor , ik weet niet of ik het heb begrepen, maar in deze topic heeft Hunter alleen maar geciteerd, of althans ge-quoot. Ik wil best inruimen dat Hunter relateert aan eerdere postings maar ik ken ze niet,alhoewel ik ze misschien wel zou moeten kunnen kennnen.

Het zij zo, maar Hunter, ik zou absoluut niet op je willen schelden. Dat was ook absoluut mijn bedoeling. Ik vind het dan ook jammer dat je mijn reactie als zodanig kwalificeert.

De hartelijke groeten van opa, mede namens Marijke die nu weer in Kemi zit

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 01:04:00 #28
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227105
Opa, gebruik alsjeblieft een andere plaatje, ik schaam me dood. En in het vervolg wel ff je leesbril opzetten hoor
met een glaasje tjendol erbij...

pi_227106
quote:
op 12-03-1999 om 11:21 PM schreef opa het volgende:
Volgens mij ben je een ongelooflijk hypocriete lul, hunter.

quote:
op 12-04-1999 om 12:41 AM schreef opa het volgende:
Het zij zo, maar Hunter, ik zou absoluut niet op je willen schelden. Dat was ook absoluut mijn bedoeling. Ik vind het dan ook jammer dat je mijn reactie als zodanig kwalificeert.

Pffff

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 4 december 1999 @ 01:14:00 #30
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227107
Opa doet me eigenlijk wel aan iemand denken... Ik vind dat een publieke verontschuldiging wel op z'n minst op z'n plaats is. Nou kom op Wil.. ehh ik bedoel Opa doe niet zo flauw.
met een glaasje tjendol erbij...

  zaterdag 4 december 1999 @ 01:25:00 #31
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227108
In zijn laatste posting heeft de man die graag wil dat zijn naam met een H begint absoluut geeen eigen gedachten prijs gegeven.

Hij kwoot

en

hij kwoot,en hij kwoot,en hij kwoot en hij kwoot en hij kwoot kwoot kwoot kwoot totdat hij iemand anders vindt die hem verdedigt

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 01:28:00 #32
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227109
Katjoeng: Ik mag toch de sociale werkplaats wel serieus nemen?
ja toch? Niet dan?
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_227110
Volgens mij is opa een beetje aan het dementeren...
  zaterdag 4 december 1999 @ 01:42:00 #34
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227111
quote:
op 12-04-1999 om 01:25 AM schreef opa het volgende:
In zijn laatste posting heeft de man die graag wil dat zijn naam met een H begint absoluut geeen eigen gedachten prijs gegeven.

Hij kwoot

en

hij kwoot,en hij kwoot,en hij kwoot en hij kwoot en hij kwoot kwoot kwoot kwoot totdat hij iemand anders vindt die hem verdedigt


Hunter ik waardeer je werk nog steeds hoor en met mij nog vele andere. Eigenlijk vind ik de reactie van 'Opa' net zo kinderachtig en onsportief als de reactie van Willem met z'n scheerapparaat. En voor sommige mensen blijft het moeilijk hun fouten te bekennen en ff een verontschuldiging te plaatsen.
Zal ik het maar ff voor je doen 'Opa':
Hunter, sorry dat ik niet zag dat het om een citaat uit de BB-site d.d. 21-09-1999 ging. En sorry dat ik me net zoals W het wel 's doet, je niet rechtstreeks in de ogen durfde te kijken maar het via Moor moest doen.
Nogmaals Hunter, Sorry.

Graag gedaan Opa.

Het is voor Willem te hopen dat hij het net zo doet in de DBK.

met een glaasje tjendol erbij...

  zaterdag 4 december 1999 @ 01:44:00 #35
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_227112
Het is natuurlijk ontzettend flauw van de redactie, echt om even hun tanden te laten zien. Twee keer per dag krijgen ze nieuwe batterijen en dan mag Willem er niet ook een paar voor zijn scheerapparaat om 3 minuten niet back to basic te zijn? Lamenietlachuh. Wel een oven, elektriciteit, maar geen stofzuiger en wasmachine en verwarming. Dan moet je het ook helemaal Holenmensachtig doen. Koken boven de vuurkorf, olielampen in huis en verplicht grommen als de ruwe everzwijnbout afgekloven wordt...
Dit was gewoon even Willem pesten, gelukkig dat Bart zo sportief is om hem twee slinks gesmokkelde batterijtjes te lenen. Hans in zijn hemd gezet...
pi_227113
Back to Basic ammehoela, inderdaad.

Als het om nieuwe singles pluggen van ene M.B. of ene G.B. gaat, verandert het 'back to basic huis' plotseling in een klein "Paradiso" met zwaaiend disco-licht en drie hoogwerkers !

GATVER !

  zaterdag 4 december 1999 @ 01:57:00 #37
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227114
quote:
op 12-04-1999 om 01:31 AM schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij is opa een beetje aan het dementeren...



Ik dacht ff dat het de ziekte van Parkinson was

met een glaasje tjendol erbij...

  zaterdag 4 december 1999 @ 02:00:00 #38
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227115
Hunter, ik heb dit topic terug gelezen en heb gezien, dat jij zonder woorden te gebruiken iets hebt geciteerd.

Ik heb het gezien, ik heb het begrepen en het is niet onopgemerkt gebleven.

Misschien ben ik wel een sentimentele oude zak, maar toch alle posters bedankt voor uw bijdrage.

Internet heeft het.

De groeten vanuit Kemi

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 02:04:00 #39
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227116
quote:
op 12-04-1999 om 01:31 AM schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij is opa een beetje aan het dementeren...


HEHE eindelijk is opa fokmember en dus is hij aan het dementeren

tuut dee groeten vanruut

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 02:13:00 #40
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227117
quote:
op 12-04-1999 om 02:00 AM schreef opa het volgende:
Hunter, ik heb dit topic terug gelezen en heb gezien, dat jij zonder woorden te gebruiken iets hebt geciteerd.

Ik heb het gezien, ik heb het begrepen en het is niet onopgemerkt gebleven.

Misschien ben ik wel een sentimentele oude zak, maar toch alle posters bedankt voor uw bijdrage.

Internet heeft het.

De groeten vanuit Kemi


Hee top Opa, zo ken ik je weer en Hunter hopelijk ook
Hopelijk kunnen jullie de boodschap ook op een of andere manier overbrengen naar Willem zodat hij zijn beschadigde imago weer kan oppoetsen.

met een glaasje tjendol erbij...

  zaterdag 4 december 1999 @ 02:25:00 #41
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227118
Katjoeng, bedankt voor je vertrouwen,


Helaas ik ben een sentimentele oude zak en ik ga eerder dood dan jij.
Toch ben ik blij dat ik heb deel mogen nemen aan de internetgemeenschap.

DE HEERE ZEGENE U,
HIJ BEHOEDE U,
EN DOE ZIJN AANGEZICHT OVER U LICHTEN
EN GEVE U VREDE.

En Marijke ziet het toe vanuit Kemi

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 02:31:00 #42
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227119
quote:
op 12-04-1999 om 02:25 AM schreef opa het volgende:
Katjoeng, bedankt voor je vertrouwen,


Helaas ik ben een sentimentele oude zak en ik ga eerder dood dan jij.
Toch ben ik blij dat ik heb deel mogen nemen aan de internetgemeenschap.

DE HEERE ZEGENE U,
HIJ BEHOEDE U,
EN DOE ZIJN AANGEZICHT OVER U LICHTEN
EN GEVE U VREDE.

En Marijke ziet het toe vanuit Kemi


Opa ik hou van je

En nu alleen nog ff een andere plaatje en je bent der weer helemaal bij

met een glaasje tjendol erbij...

pi_227120
Echt heel kinderachtig van V om op deze manier te proberen Willem op de kast te krijgen! Als hij zich niet had kunnen beheersen, hadden ze weer wat leuke anti-Willem beelden gehad. En daar ging het natuurlijk om. Helaas voor V werkte het niet geheel volgens plan.

Het heeft voor mij zelfs averechts gewerkt. Ik was geen fan van Willem, maar ik realiseer me hierdoor pas echt goed hoe V bezig is hem op allerlei manieren eruit te werken. Ik hou er niet van om gemanipuleerd te worden, V probeert dit toch, als natuurlijke afweerreactie heb ik ineens weer meer sympathie voor Willem.

Bovendien manouvreren ze hem in een underdog positie en voel ik me altijd geroepen om voor underdogs op te komen. Bij mij bereikt V dus het tegendeel met deze ongepaste aktie van machtsvertoon!

p.s. voor Opa: op het BB ongein forum zijn topics zat waar je je uit kunt leven. Als je weer eens de drang op voelt komen om iemand voor lul uit te schelden, moet je de topic 'ruzie' maar eens proberen. Ik denk dat je je daar wel thuis zult voelen.


  zaterdag 4 december 1999 @ 02:43:00 #44
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_227121
quote:
[b]op 12-04-1999 om 01:52 AM schreef Moor het volgende: [/b

Als het om nieuwe singles pluggen van ene M.B. of ene G.B. gaat, verandert het 'back to basic huis' plotseling in een klein "Paradiso"


Hehe, vroeg me af, die laatste sjips reclame van Prostato, op dat fantastische miniscule tropische eiland.. denk je ook niet dat dat een carbon copy was van een lang geleden opgenomen promo voor Big Brother toen het nog het idee was de bewoners moedwillig schipbreuk te laten lijden ginds? Ruuds verschijning stamt nog uit die periode, een verlopen varensgast in een Van Nelle Tradings plunje die de kabeltruien van Marco B. doet verbleken... Verbaast me dat de Amerikanen van SURVIVOR aan dat concept vasthouden zoals het ernaar uitziet..

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 04 December 1999).]

pi_227122
Dit was volgens mij allemaal binnen de regels van het spel.
Als Willem tot nu toe op een zeer creatieve manier hier mee weg is gekomen dan is dat toch erg slim van hem.
Maar ik had van hem,(als hij al zo'n people-person is zoals zovele dit van hem aannemen) verwacht, dat hij dat dapper, zo als het hoort, ook had beaamd.
Het spelletje was over, jammer dan, volgende keer beter.
Moet je niet kwaad worden, je bent er al zo lang mee weggekomen. ( mooi meegenomen toch ).
Vraag me nu nog steeds af wanneer ik dat grote leiderschap van Willem nou eens krijg te zien. ( Hoezo opmerking over Ruud dat hij zich in de dbk meteen omver laat lullen.)
Zijn verdediging was inderdaad ijzersterk ( maar niet heus.)
En misschien had Bart de batterijen wel van Hummie, werd hij in een keer nog sympathieker.
Nou maar hopen dat dat kreng het nog doet, na zijn dapper gooitje.
Groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 4 december 1999 @ 05:37:00 #46
622 spider
in the worldwide web
pi_227123
quote:
op 12-04-1999 om 12:12 AM schreef Hunter het volgende:
Ha ha ha ha,
Ik ben nota bene hier onlangs bijna gelynched omdat de beeldbuiskindertjes genoeg hadden van mijn gezeur over manipulaties.

En van gescheld ben ik niet zo gediend, dank je wel.


Wat maak je toch wakker in je medemens, als je hem wakker maakt: ochtendhumeur


  zaterdag 4 december 1999 @ 05:44:00 #47
622 spider
in the worldwide web
pi_227124
Om terug te komen op de topic:

Er is niets zo aandoenlijk als een ongeschoren man bij ontbijt.

( humming the tune of the musical Hair)


  zaterdag 4 december 1999 @ 20:21:00 #48
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227125
Sorry Hunter,

Ik zal beter lezen. k heb nogal eens de neiging om vanaf de heup te schieten.

Katjoeng ook bedankt.
Je houdt van mij?
Och: "Waar liefde woont gebiedt den Heer zijn zegen"

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 4 december 1999 @ 20:30:00 #49
521 ruby
Hell yeah!
pi_227126
quote:
op 12-04-1999 om 02:25 AM schreef opa het volgende:
DE HEERE ZEGENE U,
HIJ BEHOEDE U,
EN DOE ZIJN AANGEZICHT OVER U LICHTEN
EN GEVE U VREDE.

Opa, u bent toch niet van één of andere secte hè?

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 4 december 1999 @ 20:35:00 #50
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227127
Lieve Ruby,

Eigenlijk wel een klein beetje.
Ik post hier toch ?

Namens Marijke : Leuk kennis gemaakt te hebben.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_227128
Opa, die ongesteldheid van Moor en Voyeur schijnt besmettelijk te zijn. Maar ik zie dat het over is. Zand er over.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 4 december 1999 @ 22:07:00 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_227129
quote:
op 12-04-1999 om 08:35 PM schreef opa het volgende:
Lieve Ruby,
Eigenlijk wel een klein beetje.
Ik post hier toch ?

Lieve Opa, ik zal het ietsje anders formuleren: een gevaarlijke sekte dan?

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 4 december 1999 @ 22:20:00 #53
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227130
Allerliefste Ruby ik geniet van je formuleringen en Marijke geniet mee.

Dus zo gevaarlijk ben ik niet. Laat staan die sekte.

GRTZ opa.


Gerustgesteld?

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')