Nee, niet als je het doet zoals ik hierboven postte.quote:Op zondag 9 november 2008 19:09 schreef lisa92 het volgende:
Hier het zelfde probleem.
Ben je bestanden kwijt als je de installatie repareert?
Ik zie mijn situatie er alleen niet bij staan. Ik kan gewoon nog alles doen, maar als ik opnieuw opstart ben ik verloren waarschijnlijkquote:Op zondag 9 november 2008 19:40 schreef fransbreda het volgende:
http://nucia.nl/forum/showthread.php?t=42813
Je hebt dan waarschijnlijk niet eens een OEM CD, want van een echte OEM installatie CD kun je wel degelijk booten. Download of leen een (echte) OEM installatie CD van iemand en los het daarmee op.quote:Op zondag 9 november 2008 19:48 schreef lisa92 het volgende:
Ik kan windows niet booten vanaf CD omdat ik een OEM versie heb,
Kan alleen recoveren maar dan ben ik dus echt alle bestanden en later geinstalleerde programma's kwijt.
Iemand een idee hoe nu verder?
SP3 verhelpt het probleem, dan ben je veilig.quote:Op zondag 9 november 2008 19:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie mijn situatie er alleen niet bij staan. Ik kan gewoon nog alles doen, maar als ik opnieuw opstart ben ik verloren waarschijnlijkOhja, en als ik op ctrl+alt+del druk krijg ik geen taakbeheer meer te zien ofzo. Dus wat nu?
Zou moeten werkenquote:Op zondag 9 november 2008 19:59 schreef fransbreda het volgende:
Zet dit de bestanden ook terug als je nog niet opnieuw hebt opgestart?
# Klik op START --> Klik op UITVOEREN. Typ hier "CMD", druk op < enter >
# In het volgende zwarte scherm staat een knipperend streepje. Hier moeten de volgende commando's getypt worden. Let erop dat je de commando's -exact- overneemt, inclusief spaties en leestekens.
1. ren c:\windows\system32\user32.dll user32.old < enter >
2. copy c:\windows\servicepackfiles\i386\user32.dll c:\windows\system32\user32.dll < enter>
De oplossing stond bij "indien je toegang hebt tot de veilige modus"...
Dat gaat niet werken zo, vanwege de Windows File Protection ... (ja die kun je wel uitzetten, maar da's niks voor noobs).quote:Op zondag 9 november 2008 19:59 schreef fransbreda het volgende:
Zet dit de bestanden ook terug als je nog niet opnieuw hebt opgestart?
# Klik op START --> Klik op UITVOEREN. Typ hier "CMD", druk op < enter >
# In het volgende zwarte scherm staat een knipperend streepje. Hier moeten de volgende commando's getypt worden. Let erop dat je de commando's -exact- overneemt, inclusief spaties en leestekens.
1. ren c:\windows\system32\user32.dll user32.old < enter >
2. copy c:\windows\servicepackfiles\i386\user32.dll c:\windows\system32\user32.dll < enter>
De oplossing stond bij "indien je toegang hebt tot de veilige modus"...
Bestaat bij jou die map "servicepackfiles" wel?quote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef fransbreda het volgende:
Ze zegt ook dat het systeem het opgegeven pad niet kan vinden, met kopieren
Ik gebruik NOD32 en heb 0 false positives gehad sinds ik het programma heb. Beat that!quote:Op zondag 9 november 2008 18:05 schreef JF_ het volgende:
[..]
Ook goeie virusscanners kennen false positives...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |