ik vraag me echt even af of je me ook maar een beetje kentquote:
ik ga het proberenquote:Dat weet ik en toen luste je het wel, dus nu ook
mevrouw Uquote:Feliciteer mevr. U even voor me
Soms denk ik dat ik je beter ken dan jezelfquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef MaJo het volgende:
ik vraag me echt even af of je me ook maar een beetje kent
Ik mocht geen "u" tegen haar zeggen (mag ik u iets vragen, enz). Dus sindsdien noem ik haar wel eens "Mevrouw U" om te pestenquote:mevrouw UJe weet dat ze je gaat slaan als ik mevrouw zeg he
en ben benieuwd waar de u voor staat
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
MaJo, je avatar is niet up-to-date meer. S.v.p. veranderen.
is hij dood dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Soms denk ik echt dat je me verkeerd begrijpt om me te pestenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef iamredleader het volgende:
Hey MaJo, vrijdag 28 november gaat niet, dan zitten we in Leiden
dat is een boude uitspraakquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Soms denk ik dat ik je beter ken dan jezelf![]()
ah dan begreep ik het toch goedquote:Ik mocht geen "u" tegen haar zeggen (mag ik u iets vragen, enz). Dus sindsdien noem ik haar wel eens "Mevrouw U" om te pesten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef MaJo het volgende:
dat is een boude uitspraakmaar soms misschien wel ja
Ik ben benieuwd. Waarschijnlijk kan ze zich daar niets van herinnerenquote:ah dan begreep ik het toch goedzal de boodschap doorgeven en kijken hoe ze reageert
3 mastersquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net echt het vetste college achter de rug, over de islamzo vet dat ik heb besloten om van masterrichting te gaan veranderen
ik zat al te twijfelen tussen jodendom en islam maar het gaat dus islam worden
bovendien vertelde mijn docent dat er bij de master politicologie ook vakken over islam gegeven worden waardoor ik vrijstelling kan krijgen bij de master religiestudies. Dan kan ik misschien toch twee masters tegelijk doen
ook een mooie combi, journalistiek, politicologie en islam. Drie studies
3 Studies? Nee, dat is handigquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net echt het vetste college achter de rug, over de islamzo vet dat ik heb besloten om van masterrichting te gaan veranderen
bovendien vertelde mijn docent dat er bij de master politicologie ook vakken over islam gegeven worden waardoor ik vrijstelling kan krijgen bij de master religiestudies. Dan kan ik misschien toch twee masters tegelijk doen
Nope, journalistiek is mijn Bachelorstudie, politicologie en religiestudies zijn mastersquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
3 masters![]()
ik hoop dat je weet waar je aan begint meid
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je me verkeerd begrijpt om me te pestenvolgende week is de 21ste... Zou gezellig zijn, S. heeft aangegeven mee te willen
als het kan check ik het ook bij de andere meiden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |