abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227047
Flauw hoor van dat scheerapparaat. VOO is zelf ook niet zo consequent met het houden aan bepaalde regels, dus om nou zo mieren@#&%%$ te doen over zoiets....heel kinderachtig en begrijpelijk dat Willem pissig was.

Heeft iemand verstaan wat Willem tegen Karin zei toen ze met z'n tweetjes waren? Helaas kon ik het wederom niet goed verstaan.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 3 december 1999 @ 19:52:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_227048
Heb ik iets gemist vanavond,ik kon niet kijken!
Enne...ik ben de video ook vergeten!
pi_227049
quote:
op 12-03-1999 om 07:44 PM schreef ruby het volgende:
Heeft iemand verstaan wat Willem tegen Karin zei toen ze met z'n tweetjes waren? Helaas kon ik het wederom niet goed verstaan.

Hij had het over zijn scheiding en problemen met zijn ex en haar nieuwe vriend geloof ik. In ieder geval behoorlijk persoonlijk, dus vrij lullig van VOO om dit uit te zenden. Voegde ook weinig toe omdat het bijna onverstaanbaar was.

pi_227050
Karin moest een traanje weg pikken toen ze het hoorde
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227051
Ja dat vond ik wel lief dat ze dat deed. Ik vond de uitzending verder vrij vlak, al die herhalingen van gisteravond (gaap).
het enige leuke vond ik Willem's reactie op het inpikken van zijn scheerapparaat, en hoe hij het ook de DB kamer in gooide.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


pi_227052
Hij vertelde dat hij het niet op prijs stelde dat Tessa er zou zijn met haar nieuwe vriend. Dan wil hij niet samen Sinterklaas vieren in hun huis, hij mag die man niet! En Tessa snapt dat niet, ook vertelde hij dat hij de nieuwe lover op zijn bek te slaan als hij hem aan zou treffen in hun huis!

Maar waarom had Bart nou de tv aangesloten, dat heb ik gemist! Iemand antwoord hierop?

Correct me if I´m wrong!!
pi_227053
Hunter, kijk even bij onderwerp rtl live.
Heb de eerste 15 min. gemist en de 2e helft heb ik gisteren al gezien en wauw wat een spannende cliffhanger. Blijkbaar hebben ze niets beters
  vrijdag 3 december 1999 @ 20:14:00 #8
228 Big Brother
is watching too
pi_227054
quote:
op 12-03-1999 om 08:03 PM schreef Ziggy het volgende:

Maar waarom had Bart nou de tv aangesloten, dat heb ik gemist! Iemand antwoord hierop?



Was voor de tv uitzending. Rolf zocht contact met de bewoners via de tv.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 03 December 1999).]

pi_227055
Ik vondt het wel een aardige uitzending, zelfs een beetje saai. Maar volgens mij wordt het alleen maar saaier nu steeds mensen eruit gaan en ze zijn ook wel een keer uitverteld, alhoewel ze ook elkaar gaan irriteren en dat kan natuurlijk wat opleveren
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 3 december 1999 @ 20:36:00 #10
1201 tina
Fok!Member
pi_227056
De uitzending was wel o.k., ik heb zowaar een keertje niet ge van Willem. Ik vond eigenlijk dat hij wel gelijk had met zijn scheerapparaat, maar aan de andere kant ook wel weer een leuke streek van Voo, effe lekker jennen. Hij was wel kwaad zeg.
Toen ik Ruud, Karin en Bart zo zag zitten met z'n drietjes bij de vuurkorf met een zonnenbril op dacht ik: Van mij mogen deze 3 wel overblijven
Verder is me nu ook duidelijk waarom ze gisteravond "Pater bedankt!" zongen toen Marco weg was. Het bedrijf van de Hijsbakjes heet zo, op de bakjes stond met grote letters Pater b.v.
Verder was het optreden van Marco erg (verkeerd) verknipt waardoor de sfeer er een beetje af was.

De vragen van de kinderen werden op een leuke manier beantwoord door de bewoners. Bart werd wel een beetje rood toen hij die vraag over Sabine kreeg .Aaah wat lieeeef.

Greetz Tina

pi_227057
quote:
op 12-03-1999 om 08:36 PM schreef tina het volgende:
De uitzending was wel o.k., ik heb zowaar een keertje niet ge van Willem. Ik vond eigenlijk dat hij wel gelijk had met zijn scheerapparaat, maar aan de andere kant ook wel weer een leuke streek van Voo, effe lekker jennen.


HAHAHA..TINA, ja ik heb dat dus ook niet vanavond met Willem, alhoewel ik zeer benieuwd ben als hij zich eens moet scheren op de oudewetse manier...haha het behang is er dan vast af , zou dat wel geheeld zijn voor 9 December als hij bij Rolf in de studio moet komen?..HAHA

trouwens je was me vanavond voor hoe kan dat?
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227058
De stilte-scene met Maurice en Bart aan het begin van de uitzending was alleszeggend. Bart lekker geforceerd vrolijk, Maurice quasi geconcentreerd op zijn knutselwerk. Of anders verveeld wachtend met zijn theedoek;
-'Dit moet je nog even schoonmaken.'
Bart:'Dat gaat er nooit meer vanaf, dat is looizuur.'
Mooie beelden, de spanning knetterde het beeldscherm af. Ze hebben elkaar overduidelijk helemaal niets te zeggen.
Hoelang gaat dit nog goed?
pi_227059
Bij het binnengaan van het BB huis mochten de bewoners geen elektrische apparaten meenemen. Een uitzondering hierop waren apparaten (scheerapparaten, tondeuzes e.d.)op batterijen. Hiervoor was de afspraak dat ze gebruikt mochten worden totdat de batterijen op zijn. Sluwe Willem wist dit te voorkomen door de batterijen van de zenders te gebruiken. Willem was op zich dus behoorlijk fout. Echter manier waarop de redaktie dit aanpakte was wel erg beroerd. Maar alles voor de kijkcijfers, niet waar?
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:02:00 #14
1464 ART
FOK!member
pi_227060
Ruby opende precies tegelijk met mij een topic, dus hier maar mijn reactie gepost:

De stem in de dagboekkamer met Willem (Hans?) ik vind hem een beetje eng worden. In een eerder topic werd hij de bad cop in het ondervraagspel good cop/bad cop genoemd.
Ik krijg steeds meer het idee dat hij er wel op kickt om de baas over de bewoners te spelen. Dat zijn vaak minder fijne trekjes vind ik. Volgens mij heb ik dat gevoel al eens eerder bij deze stem gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 03 December 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:24:00 #15
1201 tina
Fok!Member
pi_227061
quote:
op 12-03-1999 om 08:39 PM schreef oliebol2000 het volgende:
HAHAHA..TINA, ja ik heb dat dus ook niet vanavond met Willem, alhoewel ik zeer benieuwd ben als hij zich eens moet scheren op de oudewetse manier...haha het behang is er dan vast af , zou dat wel geheeld zijn voor 9 December als hij bij Rolf in de studio moet komen?..HAHA

Oliebol ha ha ha Je haalt weer de woorden uit mijn mond maar....ik heb begrepen dat hij zijn scheerapparaat weer mag gebruiken en dat Bart nog batterijen over had (?!?). Dus hij kan gewoon op zijn best de studio in volgende week donderdag.. HA HA HA HA HA HA HA HA HAha ha ha ha
Aaah eigenlijk best wel zielig, hij zat vanavond net aan Karin te vertellen dat hij graag met de feestdagen in het huis blijft anders voelt hij zich zo eenzaam... ach toch wel zielig he. Karin moest ook een klein beetje (maar ik niet).

See You 2morrow!


------------------
Greetz Tina

[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 03 December 1999).]

Greetz Tina

pi_227062
quote:
op 12-03-1999 om 09:24 PM schreef tina het volgende:
Oliebol ha ha ha Je haalt weer de woorden uit mijn mond maar....ik heb begrepen dat hij zijn scheerapparaat weer mag gebruiken en dat Bart nog batterijen over had (?!?). Dus hij kan gewoon op zijn best de studio in volgende week donderdag.. HA HA HA HA HA HA HA HA HAha ha ha ha
Aaah eigenlijk best wel zielig, hij zat vanavond net aan Karin te vertellen dat hij graag met de feestdagen in het huis blijft anders voelt hij zich zo eenzaam... ach toch wel zielig he. Karin moest ook een klein beetje. ;') (maar ik niet).
See You 2morrow!


, HAHA..Tina ik lig in de deuk, ik weet niet wat het is met ons maar we voelen elkaar perfect aan...aaaah gossie wilde hij in het huis blijven?..HAHAHA...NOT dus, hij mag scheren tot uiterlijk 23 December

See U2 meissie, bis morgen!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227063
Hoewel ik niet veel sympatie voor Willem heb, heb ik wel te doen met zijn wanhoop waarmee hij uitziet met zijn vertrek uit het BB huis. Als je in scheiding ligt, kan ik me net voorstellen dat je weinig behoefte hebt aan feestdagen, gezien alle mogelijke complicaties. Vooral omdat z'n ex een nieuwe vriend heeft. Een tijdje terug merkte Willem op dat hij zonder problemen tot april volgend jaar in het BB huis zou willen verblijven. Mogelijk dat dan de scheidingsprocedure klaar is, dan wel dat hij dan nieuwe huisvesting heeft (toelichting van Willem heb ik niet gehoord).
pi_227064
quote:
op 12-03-1999 om 10:12 PM schreef wich het volgende:
Hoewel ik niet veel sympatie voor Willem heb, heb ik wel te doen met zijn wanhoop waarmee hij uitziet met zijn vertrek uit het BB huis. Als je in scheiding ligt, kan ik me net voorstellen dat je weinig behoefte hebt aan feestdagen, gezien alle mogelijke complicaties. Vooral omdat z'n ex een nieuwe vriend heeft. Een tijdje terug merkte Willem op dat hij zonder problemen tot april volgend jaar in het BB huis zou willen verblijven. Mogelijk dat dan de scheidingsprocedure klaar is, dan wel dat hij dan nieuwe huisvesting heeft (toelichting van Willem heb ik niet gehoord).



Ja willem, je hebt weer wat punten gescoord.
Waarschijnlijk denken veel mensen dit, ach laten we hem niet stemmen, zo zielig, die scheiding en zo.
pi_227065
quote:
op 12-03-1999 om 09:02 PM schreef ART het volgende:
Ruby opende precies tegelijk met mij een topic, dus hier maar mijn reactie gepost:

De stem in de dagboekkamer met Willem (Hans?) ik vind hem een beetje eng worden. In een eerder topic werd hij de bad cop in het ondervraagspel good cop/bad cop genoemd.
Ik krijg steeds meer het idee dat hij er wel op kickt om de baas over de bewoners te spelen. Dat zijn vaak minder fijne trekjes vind ik. Volgens mij heb ik dat gevoel al eens eerder bij deze stem gehad.


Erg interessant - maar weinig besproken hier - vond ik Willem's reactie op deze 'koeienerings-tactiek' van Hummies consorten.
W. blijft kwaad doormokken aan de keukentafel, maar merkt dan dat hij zit te trillen. K. merkt op dat boosheid natuurlijk is in zo'n geval, maar W. vindt het maar niks van zichzelf - is niet gewend zulke openlijke emoties te tonen. Intussen voelt hij zich 'als een kind behandeld' en 'wordt ook eigenlijk kind' door die behandeling. Zijn boosheid is dan ook kinderlijk, en driftig. Met geweld probeert hij mentale grapjes te maken, om zich groter te voelen: 'gestoord zijn ze'. Dan: 'Ik weet wel wat ik op m'n verlanglijstje zet: scheerapparaat met batterijen'. Klinkt als volwassen ironie, maar de tranen staan bijna in z'n ogen. Typerend voor kind-man Willem.
Volgend shot: W.: ik zal je eerlijk zeggen: ik hoop 't wel (dat ik hier tot en met de feestdagen nog zit). Maar die nominatie...enz. K.: je zit hier nog wel. W.: dat kan jij niet bepalen. K.: voor VOO-begrippen klopt het niet. Wij zijn helemaal geen doelgroep."
1. W. laat zien dat zijn al of niet vertrek ook niet in handen van de groep alleen ligt.
2. K. laat zien dat ze maar al te goed weet, wat voor iemand VOO wil laten winnen.

Voor mij laat Willem méér zien, dan zelfs VOO lief is voor haar wilde, grove profilerings-tactieken. Maar zoals altijd: 'its in the eye of the beholder'.


------
Karin: "Misschien is het wel leuker voor hun dan voor ons".

pi_227066
quote:
op 12-03-1999 om 08:03 PM schreef Ziggy het volgende:
Hij vertelde dat hij het niet op prijs stelde dat Tessa er zou zijn met haar nieuwe vriend. Dan wil hij niet samen Sinterklaas vieren in hun huis, hij mag die man niet! En Tessa snapt dat niet, ook vertelde hij dat hij de nieuwe lover op zijn bek te slaan als hij hem aan zou treffen in hun huis!

Volgens mij was het meer een kwestie dat hij het erg pijnlijk vindt om Tessa met haar nieuwe vriend in hun huis te zien en had het niet echt te maken met dat hij die man niet mag. Tessa heeft daar geen begrip voor en dat snapt Willem niet (ik ook niet btw, hoewel... een bedrogen vrouw ...).

Verder zei hij nog dat hij erg blij zou zijn als hij tijdens de feestdagen in het BB mag zitten. Dit had ook te maken met het feit dat hij het erg pijnlijke vindt om Tessa met haar nieuwe vriend te moeten zien.

Al ben ik geen fan van Willem, dit vond ik toch wel heel zielig. En de traan van Karin kon ik me dan ook heel goed voorstellen!

Dat hij 'boos als een klein kind' reageerde op het inleveren van zijn scheerapparaat, vind ik vrij logisch. Hij begrijpt ook wel dat V hem puur aan het treiteren is en voelt zich (imo terecht) onterecht benadeeld. Het grootste kleine kind was hier V zelf. Een duidelijker voorbeeld voor het manipulerende anti-Willem beleid konden ze niet geven.


  zaterdag 4 december 1999 @ 03:18:00 #21
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227067
Inderdaad erg manipulerend van VOO om Willems scheerapparaat af te nemen. En waarom nu pas, heeft dat te maken met de nominaties van a.s. maandag die voor het eerst sinds weken weer spannend zijn?
Terug uit het enge bos
pi_227068

Het ergste wat Willem kan overkomen is wanneer hij de 23 dec weggestemd zou worden. Heel ver gekomen in het BB spel en dan zo vlak voor de kerst terug naar Tessa en haar vriend. Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta en kan me voorstellen dat hij alles doet om maar niet naar huis te hoeven. Dat hij daarbij overgaat tot roddel en achterklap is niet goed te praten, maar voor mij wel begrijpelijk.

pi_227069
Was dat nou wel een traan van Karin?
Had ze gewoon niet een wimper in haar oog gekregen, of last van de kachel waar ze zo dicht op zat.
Nou ja, inderdaad erg zielig voor Willem dat zijn vrouw hem met de kerstdagen niet op zou willen vangen ( als dit allemaal al waar zou zijn ),maar ik zou er ook niet op zitten te wachten als mijn man vreemd was gegaan, en er al geruimere tijd meer een relatie bestond die alleen gebaseerd is op de kinderen. En als ik in die tijd ook nog een leuke man was tegengekomen, om dan mijn overspelige man met de kerstdagen een lekker te vertroetelen. No way.
Bestaat er niet zoiets als eigen schuld, dikke bult.
Groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 4 december 1999 @ 04:10:00 #24
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227070
Hoewel ik geen voorstander ben van vreemdgaan vind ik dat Willem op dit punt soms wel erg eenzijdig belicht wordt. In een goede relatie is er weinig reden om vreemd te gaan.... toch?? (Ik zal wel erg naief zijn maar ik slaap rustig verder.)

Die tranen van Karin kwamen op mij ook over alsof ze last had van haar ogen door rook, irriterende contactlens, slaaptekort, etc.

Terug uit het enge bos
pi_227071

Bij het grote kijkerspubliek zal Willem zeker hoger op de winnaarslijst zijn komen te staan. Kijkers kiezen altijd voor de underdog. En dat is wat we met het scheerapparaat zagen gebeuren.

.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')