abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 december 1999 @ 00:03:00 #1
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_226845
Het enige "back to basic" verschijnsel in het inmiddels beruchte BB-huis is Ruud. Geheel volgens middeleeuwse patronen van rolverdeling binnen een relatie, bekend Ruud dat hij eigenlijk alleen is blijven hangen aan zijn huidige vriendin, omdat zij de eerste en waarschijnlijk enige (afgezien van mamma-maatje) een bord macaroni voor hem heeft gemaakt. Maar goed het zal wel die generatie zijn waarin hij is opgegroeid waarin "we" nog zo met weinig tevreden waren

[Dit bericht is gewijzigd door zonnedauw (Datum 03 December 1999).]

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  vrijdag 3 december 1999 @ 12:35:00 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_226846
Ja, ja, godverdikkie, ik heb al veel relaties gehad met vrouwen, maar er had er nog nooit eentje voor me gekookt joh, godverdikkie!!! En toen was ik verliefd op de een, maar ook op de ander enne, toen wist ik niet meer of ik links of rechts zou gaan, maar ik ben in Cuba geweest, dus Che Quevarra, dus toen zaten ze daar met z'n tweeen en toen dacht ik, GODVERDIKKIE JOH, ik ga hier mooi weg! De volgende dag moest ik een keuze maken, je weet wel, net zo iets als nomineren, godverdikkie, een slechte keus, is ook een keuze, dus, toen had ze spag...italiaans voor me gekookt en tja, godverdikkie, dat had nog nooit een vrouw voor mij gedaan en ik heb heel wat vrouwtjes gehad! en lekkerrr joh, godverdikkie, ze heb ech voor me gevochten, je weet wel, net als Che in Cuba, dus Tja het vlees is zwak, de liefde van de man gaat toch door de maag, joh! We moeten nou ook vechten, net als in de Tour de France, de sterkste blijven over, dat wil ik gewoon weten, you always hurt the one you love, godverdikkie!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')