abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226550
hallo jumper

ben je a.s. donderdag uitgenodigd voor de avonduitzending? hoelang vantevoren word je hiervoor gevraagd?
laat je het ons weten wanneer je op het scherm verschijnt?
groeten

groetjes van quibus
pi_226551


oeps, ik ben nieuw hier, en had het bericht als vraag aan jumparound willen stellen.
sorry

groetjes van quibus
pi_226552
Hoi Quibus,

Welkom op het forum, dapper hoor, met je eerste posting meteen een topic openen :-) . Ik dacht heel even, dat moet wel iemand zijn die er echt op geilt z'n naam naast een topic te zien, dat ie een dag van tevoren over de uitzending van donderdag begint.

  donderdag 2 december 1999 @ 09:03:00 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_226553
Nee, ik ben niet in de uitzending van donderdag, meestal vragen ze dast pas als ze zin hebben om het te vragen, meestal op zondag/maandag
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_226554
quote:
op 12-02-1999 om 09:03 AM schreef Jumparound het volgende:
.., meestal vragen ze dat pas als ze zin hebben om het te vragen...

Ja, ja, dat doe ik nou nooit, als ik zin heb om iets te vragen dan wacht ik er altijd mee totdat ik geen zin meer heb om het te vragen en dan vraag ik het pas. 't Zelfde geld met reageren, vanochtend had ik zin om ergens op te reageren, gelukkig niet gedaan, want nu heb ik er geen zin meer in dus meteen even gereageerd.

Zo heb ik nu zin om een vraag te gaan stellen over Bart dus doe ik dat niet nu

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  donderdag 2 december 1999 @ 13:07:00 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226555
LOL
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226556
Jezus was de uitzending van donderdag maar vast voorbij. Nu heb ik hoofdpijn van de ONzin die in m'n hoofd zit
pi_226557
quote:
op 12-02-1999 om 02:06 AM schreef HiZ het volgende:
Hoi Quibus,

Welkom op het forum, dapper hoor, met je eerste posting meteen een topic openen :-) . Ik dacht heel even, dat moet wel iemand zijn die er echt op geilt z'n naam naast een topic te zien, dat ie een dag van tevoren over de uitzending van donderdag begint.


Ik weet het het heeft niet veel zin om hier op elkaar te gaan reageren, maar laat iemand gewoon ff vrij om een topic te openen. Wordt een beetje kots van al die achterdocht die nu zelf onderling bij fokkers naar boven komt.

Trouwens ik vraag me af wat er bij de uitzendig vanavond laat weer te zien is. Zal wel niet veel byzonders zijn, de laatse tijd kijk ik niet meer naar die uitzending, het lijkt alsof ze een middag van te voren bedacht zijn, alhoewel ik als een van de weinge geniet van Rolf Wouters sublieme manier (?) van presenteren. Ik kan er niets aan doen maar ik lach me helemaal suf als ik hem zie werken.

fake a dream
pi_226558
quote:
op 12-02-1999 om 02:39 PM schreef Kimmie het volgende:

Ik weet het het heeft niet veel zin om hier op elkaar te gaan reageren, maar laat iemand gewoon ff vrij om een topic te openen. Wordt een beetje kots van al die achterdocht die nu zelf onderling bij fokkers naar boven komt.
........Ik kan er niets aan doen maar ik lach me helemaal suf als ik hem zie werken.



Nou, nou, Kimmie, ik had de opmerking van Hiz juist als zijnde een plagerig grapje "opgepakt", ook al vanwege het 'lachtekentje' wat hij of zij daarachter gebruikte. Verder lach ik me ook suf om Rolf Wouters, maar dan omdat hij zo slecht presenteert. Hoe krijg je het voor elkaar om de naam van de zus van Anouk 2 x achter elkaar verkeerd uit te spreken.....(effe terug in het verleden), daar moet je toch wel Rolf Wouters voor heten.
Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
  donderdag 2 december 1999 @ 18:05:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226559
Mental Twins RolfX= maar wie de neuk noemt zijn kind nou GIGI?????????

Laten we eerlijk zijn, zo heten alleen prostituees in een ver land, travestieten on stage of kleine-rijke-wijven-hondjes!

quote:
op 12-02-1999 om 05:59 PM schreef Mental Twins het volgende:
(...)Hoe krijg je het voor elkaar om de naam van de zus van Anouk 2 x achter elkaar verkeerd uit te spreken(..)

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 2 december 1999 @ 18:07:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_226560
quote:
op 12-02-1999 om 01:02 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Ja, ja, dat doe ik nou nooit, als ik zin heb om iets te vragen dan wacht ik er altijd mee totdat ik geen zin meer heb om het te vragen en dan vraag ik het pas. 't Zelfde geld met reageren, vanochtend had ik zin om ergens op te reageren, gelukkig niet gedaan, want nu heb ik er geen zin meer in dus meteen even gereageerd.

Zo heb ik nu zin om een vraag te gaan stellen over Bart dus doe ik dat niet nu


Dus als ik nu vraag om je vraag toch te stellen dan zou dat zinloos zijn

  donderdag 2 december 1999 @ 18:15:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_226561
quote:
op 12-02-1999 om 01:02 PM schreef tHe RuLeR het volgende: (...)Zo heb ik nu zin om een vraag te gaan stellen over Bart dus doe ik dat niet nu
Ik voorspel dat er dit millenium nog een topic "Legendarische quotes van Jumparound" komt. Mijn favoriete komt uit deze topic :

quote:
op 11-29-1999 om 06:58 PM schreef Jumparound het volgende: (...)het lijkt mij beter omdat in de toekomst ook niet te gaan doen omdat het mij beter lijkt omdat niet te doen.

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')