abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226493
We weten allemaal dat de ex-bewoners vaak op radio en tv zijn. Niet iedereen kan alles zien of horen dus in navolging van de topic "Stop de persen....." hier de tv/radio optredens van ex BBers en familie van BBers.

In het begin waren het hele grote topics als Martin, Tara, Mona, Bianca, Sabine weer ergens verschenen. Bij Paul de Leeuw (altijd lachen), Barend en van Dorp, RTL Live, TMF e.d. Maar de laatste tijd is het natuurlijk niet meer zo interessant, dat komt pas weer als 1 van de 5 er uit gaat.

Gisteren zag ik bijvoorbeeld de moeder, zus en 2 broers van Ruud bij Paul de Leeuw. heel erg lachen was dat weer. Ze speelde een soort Zo vader Zo Zoon. PdL was Ruud zijn imitatie weer erg goed.

Ook was Anouk gisteren bij koffietijd (ik heb haar verder nog nergens gezien) Ze werd op een negatieve manier geintervieuwd en ze lieten ook een stukje van PdL zien (was daar blijkbaar ook te gast geweest) die zei dat hij Anouk echt helemaal niets vond, Anouk antwoordde dat ze nog bij PdL langs moest en dat dat nu dus niet doorging. Ook confronteerde ze haar met het geklets van de bewoners over Anouk toen ze net het huis uit was. Ik kreeg bijna medelijden met haar en dacht even dat ze ging Verder gaf Anouk toe dat ze bij BB om sigaretten had gezeurd (om het vol te houden) en dat ze met haar zus had gesproken in de DBK. Verder gaf ze vage antwoorden vond ik.

Sabine's journaal op Rtl4 is wel leuk. Gisteren ging ze langs bij mensen in een gehuchtje waar geen kabel was en dus ook geen BB. De mensen waar ze bij aan de deur kwam herkenden haar niet en wisten niet wie ze was. Sabine doet het aardig wel goed en iedereen is vergeten dat ze eigenlijk een "bitch" was.

Greetz Tina

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')