abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 december 1999 @ 11:19:00 #26
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226226
Hawk :0, Ja nou volgens mij zouden ze nog bij elkaar passen ook!
Ken je Tineke de Groot (ik gloof van spoorloos, ze was gisteren bij Paul de Leeuw), daar lijkt ze op!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226227
Getverdemme, Tineke de Groot, raakte die maar eens spoorloos, samen met die trut van opsporing verzocht.
Maar we maken dus wel weer twee mensen gelukkig als wij aan het koppelen slaan
Ik ben online
  maandag 13 december 1999 @ 21:54:00 #28
959 opa
De man met de witte shawl
pi_226228
Het baasje van de journalist is een krantje begonnen om daar centjes mee te verdienen.
Of een radiostationnetje.
Of een televisiestationnetje.

Dat weet zijne onderhorigheidje, de journalist, precies.
Dus zorgt hij er wel voor dat zijn baasje genoeg krantjes (etc...) verkoopt, zodat het baasje veel centjes verdient.

Het baasje denkt: "he ik zit hier sigaren te roken en ik verdien toch veel centjes; hoe zou dat komen ?"

Oh ja zegt hij dan Ik heb iemand een mooi salarisje gegeven en een mooi titeltje. Jammer alleen dat zijn bilnaad zo vaak uit zijn slordige spijkerbroekje steekt. Maar het ondergeschiktje moet toch nog enig blijk geven van zijn onafhankelijkheidje. Dus ik laat het maar zo. Als ik maar sigaartjes kan roken dan kan zijn salarisje best een salaris worden.

En zo doen wij Fok!kertjes eigenlijk ook werl een klein beetje mee.

Groetjes van Marijke. Ze is op dit ogenblik op weg naar Duinkerken.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  maandag 13 december 1999 @ 21:59:00 #29
959 opa
De man met de witte shawl
pi_226229
Sorry mensen.

Het bovenstaande verhaaltje van mijn hand had moeten staan in de topic : Overtrokken mediabelangstelling....

En tût voor Ayla1

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')