abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226101
Jammer, jammer, ik zag eindelijk iets positiefs in Willem zo eerlijk wil ik wel zijn, hoe hij met Bart over de kernkwaliteiten had en over zijn karakter, eindelijk vroeg Willem wat Bart nu van hem vondt...Dus ik dacht hehe eindelijk. Wat nu zo jammer is....en ik moet weer . Vervolgens gaat hij met Ruud zitten lullen over Bart en geheel anders..aaaaaaaah daar baal ik zo van...Hij heeft niet recht in Bart zijn gezicht gezegd wat hij tegen Ruud zei. Nee mensen hoe erg het ook is het is een schijnheilig mannetje ik weet het nu echt zeker hoe objectief ik het ook heb bekijken. Bah Willem het siert je van geen kant.

Het viel me ook op dat Ruud moeite had met de dingen die Willem zei, hij twijfelde echt of hij er nu op in moest gaan of niet. Iemand in een positie drukken waar hij eigenlijk niet in wil , daar is Willem mee bezig.

Bart gaf Willem zelf harstikke leuke komplimenten en die keek hem ook recht in zijn ogen aan zoals het hoort, Bart heeft niets te verbergen, maar Willem pruts met zijn beer en kijkt hem niet aan dat zegt op zich voor mij ook altijd al genoeg als mensen dat doen. Willem denk ik dan, "hou dan je kop en borduur verder"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 19:37:00 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_226102
Ik sluit me geheel aan bij Oliebol. Voortreffelijk verwoord!
Ben ik nou gek of heb ik Maurice deze uitzending helemaal niet gezien?! Ik geef toe dat ik de eerste drie minuten gemist heb, dus misschien is hij toen uitgebreid aan het woord geweest?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_226103
Oliebol2000 ik weet niet wat het is met jou maar je haalt steeds de woorden uit mijn mond (eh typehanden). Ik ben het dus weer volledig met je eens.

Toch vond ik Willem iets minder en vandaag.
Het valt me op dat Bart nooit een jas aan heeft (al moet het erg koud zijn). Zou hij die vergeten zijn?? Misschien dat Jumparound het weet, ik ga het hem in de andere topic wel even vragen.

Greetz Tina

  dinsdag 30 november 1999 @ 19:39:00 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_226104
quote:
op 11-30-1999 om 07:37 PM schreef Jane het volgende:
Ik sluit me geheel aan bij Oliebol. Voortreffelijk verwoord!
Ben ik nou gek of heb ik Maurice deze uitzending helemaal niet gezien?! Ik geef toe dat ik de eerste drie minuten gemist heb, dus misschien is hij toen uitgebreid aan het woord geweest?
Ik vraag me af wat het idee hier nu weer achter zit.


Sorry, het was de bedoeling om wat aan te passen, niet om mezelf te quoten.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_226105
Aan hetgeen Oliebol schrijft valt eigenlijk weinig toe te voegen. Een roddelende Willem. Hopenlijk (door)ziet het nederlandse publiek dit ook. Maarja, hij zal eerst door de bewoners genomineerd moeten worden en aangezien hij zich bij iedereen zit 'in te dekken'. Zou Bart alsnog een keer op de stoel gaan zitten als de anderen er ook bij zijn...??
Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
pi_226106
Tina ja he, valt me ook op. Willem was wel wat meer positiever maar oooooh dan gelijk doet hij weer zo dom en gaat de boot in bij Ruud.

Maar goed uiteindelijk zal er een winnaar zijn en dat is niet hij , wij weten wel wie..HAHAHA.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226107
Maurice heb ik ook maar even gezien bij het haarknippen, verder was hij niet in beeld. Mocht Willem toch winnen, dan 'eet ik hoogstpersoonlijk mijn schoenen op'!!
Trouwens, Oliebol was er direct na de uitzending wel heel snel bij. Na de eindtune rende ik bij wijze van spreken naar de computer en daar had Oliebol al een berichtje geplaatst!!
Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
pi_226108
quote:
op 11-30-1999 om 07:41 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Maar goed uiteindelijk zal er een winnaar zijn en dat is niet hij , wij weten wel wie..HAHAHA.


HAHAHA...Ja oliebol2000 laten we hopen dat we gelijk hebben

Greetz Tina

pi_226109
Soms lijkt Willem wel GEOBSEDEERD door Bart, hij praat al dagen over niets anders en snijdt het onderwerp de hele tijd aan bij de anderen!
Ik vind Bart een ok jongen, maar ik kan zijn naam echt niet meer horen. Elke keer als willem weer begint krullen mijn tenen op, wat heeft die man toch met die jongen?
  dinsdag 30 november 1999 @ 20:05:00 #10
2029 Prole
dicere est facere
pi_226110
Die man heeft een complex van dat "ventje", zoals hij B graag betiteld. Hij moet er eenvoudigweg niet aan denken in dat "ventje" uiteindelijk zijn meerdere te moeten bekennen. En dus om niet voor zichzelf en de hele buitenwacht te falen wil hij dit "ventje" het liefst direct elimineren, ipv nomineren

Prole

  dinsdag 30 november 1999 @ 20:48:00 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_226111
quote:
op 11-30-1999 om 07:58 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Soms lijkt Willem wel GEOBSEDEERD door Bart, hij praat al dagen over niets anders en snijdt het onderwerp de hele tijd aan bij de anderen!
Ik vind Bart een ok jongen, maar ik kan zijn naam echt niet meer horen. Elke keer als willem weer begint krullen mijn tenen op, wat heeft die man toch met die jongen?

Willem is duidelijk bang voor het feit dat Bart wel eens een goeie concurrent van 'm zou kunnen zijn en daar zit Willem blijkbaar mee. Dus moet ie continu even over Bart spuien.
Fijn dat Karin de bewoners een beetje heeft bijgeknipt; het werd weer eens hoog tijd. Het had wel komisch geweest als ze per ongeluk een enorme hap uit Willem z'n haar gekapt zou hebben, maar nee het was aardig gelukt, Willem was dik tevreden.
Leuke opmerking van Bart's kant tegen hem: je bent zo doorsnee, zo simpel.
Willem: dus eigenlijk ben ik maar een saaie Piet? Bart: ja.
Oh ja, Willem en Ruud geven een beetje geld weg als ze winnen. Ik ben zeer benieuwd of dat ook gaat gebeuren.

Groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 30 November 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Redactie Frontpage dinsdag 30 november 1999 @ 21:03:00 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_226112
Het valt me op dat VOO precies snijdt na een oneliner van Bart, om er extra de aandacht op te vestigen. Snappen jullie wat ik bedoel? Alsof een dj een leuke grap vertelt en er meteen een plaat achteraan start.
Ik weet niet of de opmerkingen ebdoelt zijn als oneliners. Ze kunnen ook midden in een zin snijden.
Anyway, ik vond Bart wel erg scherp na de kritiekaanval van Willem.

W: zeg eens eerlijk, wat had je er van verwacht?
B: Dit!

pi_226113
jongens en oliebol, wat zijn we het weer eens met elkaar. Ik dus ook. Ging vandaag echt voor de buis zitten met het plan om mij objectief op te stellen, m.a.w mij niet te veel aan W. te ergeren.
Maar nee he, hij begint weer over bart!!!! eerst in zijn gezicht (dacht"zozo") en jawel toen uit het gezicht tegen Ruud aan zeiken over Bart. Ruby ben het met jou dus ook eens, die man is helemaal geobsedeerd door Bart. Meestal erger je je aan mensen door di ngen die je zelf ook hebt. of juist graag wil hebben.
Intelligentie misschien bij het laatste, en soms over dingen praten waar je geen verstand van hebt als eerste?
pi_226114
quote:
op 11-30-1999 om 07:31 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Het viel me ook op dat Ruud moeite had met de dingen die Willem zei, hij twijfelde echt of hij er nu op in moest gaan of niet. Iemand in een positie drukken waar hij eigenlijk niet in wil , daar is Willem mee bezig.


Volgens mij heeft Ruud ook nog enkele reserves t.o.v. Willem. Sinds de 'Hot Chair' kijkt Ruud met andere oven naar WIllem. Echt maatjes zijn ze niet meer in ieder geval. Dit pleit voor Ruud, hij is zeker niet achterlijk. Ik dacht eigenlijk dat Ruud alleen met Bart de wacht had bij het vuur?

  Redactie Frontpage dinsdag 30 november 1999 @ 21:52:00 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_226115
quote:
op 11-30-1999 om 09:47 PM schreef liz het volgende:
Sinds de 'Hot Chair' kijkt Ruud met andere oven naar WIllem.


Typische 'verspreking' Met andere oven naar kok Willem kijken

  dinsdag 30 november 1999 @ 21:56:00 #16
1464 ART
FOK!member
pi_226116
Volgens mij is Willem simpelweg jaloers. Bart ziet er behoorlijk uit, heeft hersens, is fysiek sterk en atletisch. Wanneer iemand zo continu over een aspect (barts in zijn ogen 'zogenaamde' kennis) is hij daar waarschijnlijk zeer jaloers op. Niet Bart is competatief, maar Willem.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_226117
Terwijl Willem tegen Ruud zat te praten over Bart, kon je de reactie van Ruud al voelen: "man, rot op met je gezeur, laat me lekker alleen bij het vuurtje zitten".

Komisch was dan ook de reactie van Ruud toen Willem koffie ging zetten: "Doe maar lekker rustig aan hoor!"

[Dit bericht is gewijzigd door just watchin' (Datum 30 November 1999).]

  dinsdag 30 november 1999 @ 22:45:00 #18
242 Pinball
Electric Monk
pi_226118
Ruud was weer typisch ruud bij het vuurtje. Gaf willem veel te weinig tegengas, en vervolgens bij de keuze koffie of thee:
"Doe maar koffie, daar wordt je lekker warm van"
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 1 december 1999 @ 00:01:00 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_226119
Lag het nu aan het geluid of had Willem het echt zwaar toen hij alleen met Bart zat te praten. Dat gehijg, het leek Maurice tijdens het nomineren wel.
Bovendien, hij durfde Bart niet aan te kijken. Gevaar is wel dat Bart zich superieur aan Willem gaat voelen en zich ook zo gaat gedragen. Toch denk ik dat Bart Willem wel mag. Scherp opgemerkt, de trots die Willem heeft als hij het over zijn dochters heeft, is inderdaad heel goed te zien, ook op tv.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 1 december 1999 @ 00:55:00 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_226120
Ik heb BB nu weer even aanstaan en ja, het komt er allemaal niet zo soepel uit bij Willem. Het kost even tijd om de juiste woorden gevonden te hebben terwijl hij die beer in elkaar zit te flansen. Hij brabbelt over hoe verbaasd hij was dat Bart eens genomineerd was (de eerste keer geloof ik). Ja, ja...en Willem begrijpt het allemaal heel goed.

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 1 december 1999 @ 02:10:00 #21
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_226121
quote:
op 11-30-1999 om 07:31 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Bart gaf Willem zelf harstikke leuke komplimenten en die keek hem ook recht in zijn ogen aan zoals het hoort, Bart heeft niets te verbergen, maar Willem pruts met zijn beer en kijkt hem niet aan dat zegt op zich voor mij ook altijd al genoeg als mensen dat doen. Willem denk ik dan, "hou dan je kop en borduur verder"

Ik heb echt scherp op Bart gelet en toen Willem aan zijn beer prutsend hem wees op zijn goede eigenschappen (sympathiek, daar kan hij wat mee, ook omdat Bart had aangegeven deze hot chair niet te zien zitten, beetje lafhartig) keek Bart ook een volstrekt andere kant op
En hartstikke leuke complimenten???? Ja, nadat hij had gezegd dat Willem een nul was, een super doorsnee horecamannetje dat tegen hem mag zeggen wat ie wil, maar hij schat zichzelf veel hoger in.
Oooh maar dat moeten we waarderen: hij vindt Willem een nul, meer serieus dan gekscherend, maar daar mogen we niks van zeggen, want hij zei het recht voor zijn raap. Vandaar dat Bart het verbruid heeft bij Willem, Willem was op de positieve toer en Bart op de afbraaktoer, en dat moest ie even kwijt tegen Ruud. Heel menselijk. En Bart roddelde ook mee over Ruuds reacties en Karin begon aan de tafel het gesprek over Bart, over zijn te fanatiek begaan zijn met de weekopdracht. En mijns inziens mogen er best gesprekken over bewoners gevoerd worden, maar hier wijst iedereen met een vingertje naar elke zin die maar op een roddel lijkt, zo van "Oooooh wat erg...". Dat is dus echt overtrokken...

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 01 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')