Dat zou ik toch niet doen. Leg hem dan een nacht in de vriezer en dan morgen goed wrijven om de pluisprut te breken. Daarmee doe je minder schade dan met wassen op 60 graden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:17 schreef nein het volgende:
Ik word gekhij laat nog net zo hard af...
Morgen gaat ie in de wasmachine op een 60 graden programma van 1 uur. Kijken hoe ie dan piept.
Zo snel krijg je mij er niet onder
Mn doel: dat die pluizen door het wassen dan EINDELIJK in elkaar gaan haken, zodat ze niet meer los kunnen laten op mn jas, want dit is echt niet normaal meer!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet doen. Leg hem dan een nacht in de vriezer en dan morgen goed wrijven om de pluisprut te breken. Daarmee doe je minder schade dan met wassen op 60 graden.
Ik snap ook niet helemaal wat je denkt dat die hogere temperatuur voor positief effect zou kunnen hebben op je sjaal.
Mijn irritant pluizige sjaal was geen angora maar één of ander synthetisch materiaal en is zeker een keer of tien in de droger geweest voor dat het verbeterde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Tja, angora heeft nu eenmaal de eigenschappen dat het een zachte, harige en pluizige wol is. Dat is de aantrekkingskracht van angora. Als je dat niet prettig vindt had je misschien een sjaal van ander materiaal moeten kiezen.
Nou...de jas is niet van een gladde stof gemaakt...dus dat maakte het pluizen wel extra erg. Gladde jasjes maken zo'n stom zwiep zwiep geluid bij je armenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt niet stiekem een jas gekocht van hetzelfde materiaal als je sjaal, hè?
Ik bedoelde het meer met het idee dat de pluisjes van je sjaal niet opvallen als je een jas van hetzelfde materiaal hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:27 schreef nein het volgende:
[..]
Nou...de jas is niet van een gladde stof gemaakt...dus dat maakte het pluizen wel extra erg. Gladde jasjes maken zo'n stom zwiep zwiep geluid bij je armen
OWwwquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer met het idee dat de pluisjes van je sjaal niet opvallen als je een jas van hetzelfde materiaal hebt.
Ik heb er dus ook 1 van de H&M een witte, wel zoiets als op de foto.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef nein het volgende:
[..]
OWww![]()
Het is trouwens deze sjaal van de HM:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |