kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?quote:
Ik bestelde vroeger wel bij dvdboxoffice. Veel fokkers verkozen vgp welke iets sneller verzend, maar dan wel tegen betaling. Ik moest toentertijd wel mijn creditcard verifieren. Bij mastercard wouden ze dat ivm. fraude. Dit hield in een scan van een recent afschrift opsturen. Gemiddeld duurde een verzending 7 a 8 dagen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
awesomes, check ik het daar even
Iemand ervaring met dvdboxoffice?
Tnx voor je reply, misschien dan toch slimmer om bij vgp te kopen voor die 2 euro meer. Dan heb ik m eerder en hoef ik niks te verifieren (is nl mn eerste aankoopquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik bestelde vroeger wel bij dvdboxoffice. Veel fokkers verkozen vgp welke iets sneller verzend, maar dan wel tegen betaling. Ik moest toentertijd wel mijn creditcard verifieren. Bij mastercard wouden ze dat ivm. fraude. Dit hield in een scan van een recent afschrift opsturen. Gemiddeld duurde een verzending 7 a 8 dagen.
Maar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tnx voor je reply, misschien dan toch slimmer om bij vgp te kopen voor die 2 euro meer. Dan heb ik m eerder en hoef ik niks te verifieren (is nl mn eerste aankoop)
Die optie is niet voorbij gekomen. Maar volgens mij wordt het pakje gewoon in je brievenbus gedumpt hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?
quote:Helaas is LittleBigPlanet op het laatste moment uitgesteld! De verwachte release datum zal 6 november zijn.
Bestel nu en speel op de dag van release! (7november)!
que? Welke winkelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:08 schreef linebear het volgende:
Ik was net bij ons in het winkelcentrum (buikslotermeerplein)..... en wat lag daar:luv
kon me niet inhouden en heb hem gekocht.... Hij was wel 65 euro.... Nou ja, het zij zo.
En het is de amerikaanse versie. Lekker belangrijk.... komt toch wel goed
Ik ga hem zo maar eens spelen
Combinatie van beide. Het verschil tussen 40 of 45 maakt me geen klap uit, dan gaat het puur om de snelheidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar...
Als je nu besteld bij VGP kan het misschien langer duren voordat verzonden is.
Gaat het je om de snelheid of de prijs?
US of EU versie maakt toch geen klap uit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
que? Welke winkelIk woon zelf ook rond dat winkelcentrum
edit: US versie, laat maar zitten dan
NEE.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?
Het was bij Save games....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
que? Welke winkelIk woon zelf ook rond dat winkelcentrum
edit: US versie, laat maar zitten dan
Oh ja, dat vage winkeltje vlakbij het postkantoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef linebear het volgende:
[..]
Het was bij Save games....
Ik denk dat ik toch geen DLC koop, dus... waarom niet
dan zullen we hoogstwaarschijnlijk de echte reden van uitstel hebben!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef linebear het volgende:
Hij is echt geweldig....
er zijn nu nog wel wat problemen met de serversdat is iets minder....
en dat terwijl het af en toe echt bizar kut werkte tijdens de betaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Webby het volgende:
Het is maar goed dat ze die servers getest hebben met een beta inderdaad. Ze zijn nu al 2 dagen meer off- dan online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |