abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225587
Wat hoor ik op tv ,Maurice maakt zich zorgen om zijn VRIENDIN?????? ,1st ligt die met Karin te klote ,en daarna maakt hij zich zorgen om zijn VRIENDIN ??????
Gek hé ,dat ze niets van dr laat horen ,wat vinden jullie hier nou van ?
pi_225588
Ik zal het een beetje uitleggen in de Maurice stijl wat ik ervan vind:

Nou ehh...ehh, ik weet nie hoor...ehhhh i praat gewoon niet zo ehhhh...makkelijk over bepaalde zaken...ehhh....enne....ehhhh..nou dat is het eigenlijk...ehhh..ik heb er ehh...gewoon schijt aan...enne ehhh..enne.....nou..eehhh.................................................

Zo duidelijk???

Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 29 november 1999 @ 21:52:00 #3
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225589
Ik vond het inderdaad een beetje vreemd hoe hij daar over sprak.
Hij heeft last van schaamtegevoelens bij bepaalde onderwerpen. Kennelijk is zijn vriendin één van die onderwerpen?!
Leuk voor haar!
Maar verder vind ik M. nu wel iets menselijker worden (of hij wordt beter afgeschilderd door VOO)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_225590
VOO trachtte hem beter naar voren te laten komen....denk ik
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225591
Is het niet eens tijd dat iemand de 'vriendin' van Maurice voorlichting geeft over het begrip 'kastnicht' ??
  maandag 29 november 1999 @ 22:29:00 #6
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_225592
Is het niet zo de vriendin van Mauwries al vna een paar weken te kennen gaf dat de relatie wat haar betreft voorbij is ?????

pi_225593
Eén van de roddelbladen gaf ruim een maand geleden aan dat voor Petra de relatie voorbij is, mede door de aandacht die zowel roddelpers als serieuzere media gaven aan een vermeende relatie tussen Karin en Maurice. Echter in het interview met Daphne afgelopen donderdag gaf ze aan dat ze M. waarschijnlijk toch nog een kans na afloop van BB.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 november 1999 @ 00:47:00 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_225594
quote:
op 11-29-1999 om 10:35 PM schreef Kozzmic het volgende:
Eén van de RODDELBLADEN gaf ruim een maand geleden aan dat voor Petra de relatie voorbij is.


Ik rust mijn zaak

pi_225595
Heeft dan werkelijk NIEMAND van jullie opgemerkt dat dit een WEKEN-OUD shot van Maurice was, in de DBK ?

Verklaar anders maar eens hoe zijn haar 3 CM gegroeid kan zijn tijdens het lopen van de DBK naar de huiskamer !!!

We worden hier massaal VERNEUKT door VOO met een oud shot ! Hallo ! Wakker worden - zijn we d'r nog ?

  dinsdag 30 november 1999 @ 01:59:00 #10
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_225596
quote:
op 11-30-1999 om 01:38 AM schreef Moor het volgende:
Heeft dan werkelijk NIEMAND van jullie opgemerkt dat dit een WEKEN-OUD shot van Maurice was, in de DBK ?

Nope, behalve ik dan Ik vind trouwens dat De Stem zich behoorlijk psycholoog-achtig gedroeg: echo-en, vragen terugspelen, etc.
Leuk, daar niet van, maar dit wordt wel uitgezonden..

quote:

We worden hier massaal VERNEUKT door VOO met een oud shot ! Hallo ! Wakker worden - zijn we d'r nog ?

Gaaaap. Scratch, scratch, mja, ik ben er nog, was even in slaap gesukkeld door de aaneenschakeling van:
- beeldmanipulaties
- suggestieve voice-overs
- suggestieve muziekjes
- ordinaire diefstal (of weet iemand een andere naam voor praktijken waarin mensen worden opgeroepen "te stemmen", voor 1 piek per minuut, terwijl de uitslag al vast staat..
Oeewaaah! (rekt zich uit) Zo, eens even kijken of ik V. nog een poot uit kan draaien door ze hun "douche-shots"-video terug te verkopen.

Murphy

  dinsdag 30 november 1999 @ 20:41:00 #11
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225597
Ach,

Als ik Maurisch zou zijn zou ik blij zijn van dat ouwe wijf af te kunnen pppffffff.... Alleen om het dan met de nog veel oudere nijdige spin (thnx twosisters) Karin aan te leggen... Brrrr.... wat heeft die jongen een smaak. not.

Hoi, Casey

  woensdag 1 december 1999 @ 12:30:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225598
Sorry Casey maar ik ga nu toch weer even een discussie met je aan maar ik vind het ronduit dat je zo over de smaak van anderen denkt!
Waarom is het zo belangrijk dat Maurice met een jong blaadje zoent/vrijt etc?

En sorry hoor je vind Karin een (nog)oud(er) wijf??? Praat je ook zo over je moeder die ongetwijfeld ouder is dan Karin? Wat ontzettend respectloos!

En daar gaan we weer, als Maurice het met Samantha Fox had aangelegd die OOK een in jouw ogen oud wijf is (34 net als die vriendin van M), had je er dan ook zo over geoordeeld?

Maar Casey, ik mag dan nog wel niet zo'n oud wijf zijn maar stel je voor dat jij op een vrouw verliefd wordt die zo'n 10 jaar ouder is en mensen praten over haar als een oud wijf, hoe zou jij je voelen?
Hou altijd even het spiegeltje voor!

btw, ik ben een vuurteken, jij volgens mij water want we zijn het zelden eens

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_225599
Hiz, misschien ligt het aan mij maar wat is een 'kastnicht'?!!
pi_225600
Die Maurice heeft volgens mij gewoon een vriend inplaats van vriendin..

Als dat al nie over zou zijn..

Je kan mij veel wijs maken maar dat Maurice 100% hetro is dus niet he..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 1 december 1999 @ 13:34:00 #15
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225601
Hoi BadGirl, Gaan we weer!!!


quote:
op 12-01-1999 om 12:30 PM schreef BadGirl het volgende:
Sorry Casey maar ik ga nu toch weer even een discussie met je aan maar ik vind het ronduit dat je zo over de smaak van anderen denkt!
Waarom is het zo belangrijk dat Maurice met een jong blaadje zoent/vrijt etc?


Ht is helemaal niet belangrijk dat M. met een jong blaadje vrijt, heb ik ooknergens beweerd. Het is belangrijk dat IK met een jong blaadje vrij )

[quote/b]

En sorry hoor je vind Karin een (nog)oud(er) wijf??? Praat je ook zo over je moeder die ongetwijfeld ouder is dan Karin? Wat ontzettend respectloos!

[/qoute]

Nee zo praat ik niet over mijn moeder, ik heb dan ook geen sex met mijn moeder (ook geen Lewinsky-sex ). Het hele idee van sex met mensen die zo oud zijn als mijn moeder spreekt mij niet zo aan. Dat is wellicht het onderscheidend kenmerk tussen mij en Maurice (en jou wellicht?)

[qoute/b]

En daar gaan we weer, als Maurice het met Samantha Fox had aangelegd die OOK een in jouw ogen oud wijf is (34 net als die vriendin van M), had je er dan ook zo over geoordeeld?

[/quote]

Ligt er aan. Als dan en eenmalige actie zou zijn geweest, zou ik zeggen: KLasse jong, moeje vaker doen. Zouden we het hebben over een serieuze relatie, dan verklaarde ik hem nog voor 10 x gekker. Wie wil er nou wat serieus met S.F.?

[qoute/b]

Maar Casey, ik mag dan nog wel niet zo'n oud wijf zijn maar stel je voor dat jij op een vrouw verliefd wordt die zo'n 10 jaar ouder is en mensen praten over haar als een oud wijf, hoe zou jij je voelen?

[/quote]

Als ik verliefd wordt op een vrouw van 10 jaar ouder, (of 20 jaar, maakt mij het uit) dan..... ZAL DAT GEEN OUD WIJF ZIJN. Over Petra en Karin had ik het qua oude wijf zijn vnl. over hun gedrag. Om even terug te komen op mijn moeder; die is ruim ouder (qua leeftijd) dan Petra en Karin, doch geen oud wijf. That's the difference....
Afgezien daarvan, het boeit mij sowieso niet wat mensen van mij en of mijn vriendin denken. Ik leef en dat vindt ik al ingewikkeld genoeg, zonder dat ik me druk loop te maken wat men van mij vindt, laat staan van men van mijn vriendin vindt. Van mijn vrienden verwacht ik dat ze zolang de relatie duurt hun smoel houden, de rest moet zun gaan maar gaan.

[quote/b]

Hou altijd even het spiegeltje voor!

btw, ik ben een vuurteken, jij volgens mij water want we zijn het zelden eens[/quote]

Ik heb geen idee van water of vuurtekens. Maar als er en teken is dat vindt dat alles betreffende astrologie en andere zweverigheid kolder kwakzalverij en boerenbedrog is, dan zal ik dat teken wel zijn

Groetjes, Casey

  woensdag 1 december 1999 @ 13:48:00 #16
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_225602
Die relatie van Maurice staat inderdaad op losse schroeven. De uitlatingen die zijn vriendin ( wel met lachend gezicht) zei over Maurice lieten min of meer zien dat het voor haar niet een serieuze relatie is. Misschien is hij voor The time being..........????
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  woensdag 1 december 1999 @ 13:59:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225603
Jaja Casey als eentje zich er makkelijk uit probeert te lullen steeds ben jij het wel

Als je Karin bestempelt als oud wijf, waar blijf je dan met jouw willem????
Willem is pas een OUD WIJF!

Karin is hooguit een krampk*tje, een beetje saai maar vooruit. Nogmaals, kom niet aan Karin hoor, dás mijn (saaie) vriendinnetje.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 1 december 1999 @ 15:20:00 #18
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225604
quote:
op 12-01-1999 om 01:59 PM schreef BadGirl het volgende:
Jaja Casey als eentje zich er makkelijk uit probeert te lullen steeds ben jij het wel

Als je Karin bestempelt als oud wijf, waar blijf je dan met jouw willem????
Willem is pas een OUD WIJF!

Karin is hooguit een krampk*tje, een beetje saai maar vooruit. Nogmaals, kom niet aan Karin hoor, dás mijn (saaie) vriendinnetje.


Hmmm Krampkutje, leuk moet ik onthouden. Ik denk toch dat ik liever heb dat men mijn evt. vriendin als oudwijf bestempelt dan als krampkutje, maar vooruit. Ik had er inderdaad even niet aan gedacht dat Karin bij jou zwaar heilig is, heb je toch niet al te erg op je teentjes getrapt hoop ik?
Maarreehhhh.... ik heb nooit anders beweerd dan dat Wimpie oud wijf no# 1 was. Ooit, in the good old days, was dat voldoende om jou minstens een uur op de hoogste kast te krijgen... Ach van oude wijven en dingen die voorbij gaan.
Net nu ik (waarschijnlijk vergeefse) pogingen aan het doen ben iets positiefs te vinden in Willem, ga jij, uirgerekend jij, me vertellen dat het een oud wijf is. Wie zal ooit een vrouw begrijpen, zoals Siegfried de kater ooit zei.

Groetjes, Casey

P.S. Natuurlijk probeer ik me overal makkelijk uit le lullen (waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?) maar nu maak je het me té gemakkelijk. Dat kan beter BadGirl!

  woensdag 1 december 1999 @ 15:23:00 #19
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225605
Ja dahag ik heet geen Angela Groothuizen met de uitdaging!
quote:
op 12-01-1999 om 03:20 PM schreef Casey het volgende:
Natuurlijk probeer ik me overal makkelijk uit le lullen maar nu maak je het me té gemakkelijk. Dat kan beter BadGirl!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_225606
He Ranob... jij hebt vast een hekel aan Rotterdammers!
Ik ben online
  woensdag 1 december 1999 @ 15:31:00 #21
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225607
quote:
op 12-01-1999 om 03:23 PM schreef BadGirl het volgende:
Ja dahag ik heet geen Angela Groothuizen met de uitdaging!

Over oude wijven gesproken: Angela Groothuizen is pas een oud wijf!!!

Groetjes, Casey

  woensdag 1 december 1999 @ 23:29:00 #22
1234 HiZ
Istanbullu
pi_225608
quote:
op 12-01-1999 om 01:00 PM schreef Kaka het volgende:
Hiz, misschien ligt het aan mij maar wat is een 'kastnicht'?!!

Hoi Kaka,

Een kastnicht is een homo die er niet voor uit durft te komen. Meestal hebben kastnichten vriendinnen, die vooral als dekmantel dienen voor de buitenwereld. En Petra lijkt sprekend op een dekmantelvriendin; ze kennen elkaar eigenlijk niet echt, maar Maurice kon in z'n verhaaltje een vriendin melden, en verder is ze qua aantrekkelijkheid toch van een andere klasse dan Maurice.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')