Nee hoor, mensen moeten je aardig en leuk en knap gaan vinden. Dan doen ze hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip: zorg voor een beetje samenhang in je verhaal. Dan komt die bonus er wel.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dat was eigenlijk ook mislukt [ afbeelding ]
Goed dat ik het niet heb gezien. Ik word zó pislink van dierenleed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
GVRDMM! Nu op HvNL; een of andere klootzak die een halve kinderboerderij heeft uitgemoord.
Oke dan begrijp ik wel dat je dan op Fok! terecht komt, hoe lang en hoevaak per week met je dat doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik hoor te doen (en wat ik tussen de bedrijven door ook doe): 'werken aan werk'. Ik heb een paar dagen aan die Belangrijke Sollicitatiebrief geknutseld en die heb ik vandaag af gemaakt. Morgen ga ik ws weer een sollicitatiebrief schrijven. En verder door blijven zoeken naar interessante vacatures.
En als je niet actief aan het zoeken bent naar werk moet je gordijnhaken assembleren, maar dat heb ik nog niet gedaan, want ik ga in plaats daarvan liever naar Fok!![]()
.
Dat was ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
GVRDMM! Nu op HvNL; een pf andere klootzak die een halve kinderboerderij heeft uitgemoord.
20 uur per week, halve dagen, ene week 's morgens, andere week 's middags. En het is de bedoeling dat je zsm ander werk hebt, maar dat ging in mijn geval wat lastig omdat ik miss naar Amersfoort zou en nu gaat het nog steeds lastig omdat je een dove niet overal kunt plaatsenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke dan begrijp ik wel dat je dan op Fok! terecht komt, hoe lang en hoevaak per week met je dat doen?
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was er niet toch [ afbeelding ]
Aha ja heb het allemaal wel half gevolgd maar begreep er niet veel vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
20 uur per week, halve dagen, ene week 's morgens, andere week 's middags. En het is de bedoeling dat je zsm ander werk hebt, maar dat ging in mijn geval wat lastig omdat ik miss naar Amersfoort zou en nu gaat het nog steeds lastig omdat je een dove niet overal kunt plaatsen. Maar er zit beweging in iig
.
En Bros was ook lekkerder toen het nog niet van Nestlé was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:
vroegah, toen twix nog raider was, waren milky ways van binnen nog lichtbruin. net als een mars zonder caramel
ik ken verder nog een hele leuke maar kleine en kalende sander, en een grote suffe maar lieve licht autistische sander. en die streaker van bnn. heet ook sander...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Noes! Mijn Sander () had jouw Sanders kalende broer kunnen zijn!
Er zijn er gewoon 2 van..
Dag-dag Sander.. Je was een leuke naam..
Thx.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aha ja heb het allemaal wel half gevolgd maar begreep er niet veel van
In ieder geval veel succes met zoeken
Jullie zijn ou-houd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En Bros was ook lekkerder toen het nog niet van Nestlé was.
Wacht maar tot ik ooit eens uitvogel hoe je foto's kan postenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, hierbij nodig ik jou ook uit voor de eerstvolgende meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |