abonnement Unibet Coolblue
pi_62298872
De Dow heeft vandaag een enorme eindspurt gemaakt, op een gegeven moment stond er zelfs 3% winst op het bord. Ik vermoed dat we op de bodem zitten. Vanaf nu zal het alleen maar beter worden. De crisis is voorbij!
pi_62298907
Subtiele poging van optimisme inbrengen.
  Donald Duck held vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:27:51 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62298926
dat daalt nog wel even verder hoor. Die beleggers helpen het zelf de vernieling in. Door hun eigen angst gebeurt juist dat waarvoor ze vrezen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62298938
Op dit moment staan we rond de 1,5% in de min...
pi_62298991
Door de schijnstijgingen veroorzaakt door het PPT wordt het vertrouwen bij banken, beleggers enz. echt niet teruggewonnen. Allemaal krampachtige pogingen tot herstel die niets constructiefs opleveren .
pi_62299013
Slaat de prozac aan? .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:33:00 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62299052
De DJ stijgt elke dag onverklaarbaar naar een positief punt. OM vervolgens keihard onderuit te gaan.
pi_62299069
1 zwaluw maakt nog geen zomer, ben ik bang
Ik vind van niet
pi_62299073
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
De DJ stijgt elke dag onverklaarbaar naar een positief punt. OM vervolgens keihard onderuit te gaan.
Idd. Dat lukt de gewone belegger (of een groep van gewone beleggers) echt niet .
pi_62299298
over 3 weken tikken we wel even de 200 aan, we zijn er nog lang niet. We gaan verder zakken dan de internet hype.
pi_62299366
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
De DJ stijgt elke dag onverklaarbaar naar een positief punt. OM vervolgens keihard onderuit te gaan.
Sandstorm bedoel je?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_62299455
Het is kul om te zeggen dat we nu toch echt op het dieptepunt zitten, verscheidene lijstjes geven aan dat het dieptepunt nog niet bereikt is. En hoe je op een correctie komt van 350+ vraag ik me ook af ? Zondag avond weten we meer..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:58:29 #13
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_62299609
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:25 schreef Westermarck het volgende:
De Dow heeft vandaag een enorme eindspurt gemaakt, op een gegeven moment stond er zelfs 3% winst op het bord. Ik vermoed dat we op de bodem zitten. Vanaf nu zal het alleen maar beter worden. De crisis is voorbij!
Op het begin van de beursdag werden ze nog met noodgrepen omhoog gehouden Op dit moment bestaat er zoveel onzekerheid dat je echt niet kunt zeggen dat het nu ineens goed zal gaan.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_62299699
steel het kerkgeld van de buurvrouw, leen van je beste vrienden, beleen je begrafenisverzekering,maar ga kopen.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:13:30 #15
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62299869
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:25 schreef Westermarck het volgende:
De Dow heeft vandaag een enorme eindspurt gemaakt, op een gegeven moment stond er zelfs 3% winst op het bord. Ik vermoed dat we op de bodem zitten. Vanaf nu zal het alleen maar beter worden. De crisis is voorbij!
Dow is vandaag omhoog gehouden door wat kunstgrepen van de ppt
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_62299924
Btw... ik moet mijn Staatslot nog checken... eindcijfer is 4. .
pi_62299993
8,50. .
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:22:25 #18
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_62300037
Als de bodem niet bereikt is zitten we er wel heel dichtbij..

Komende 2 weken elke dag of om de dag wat kopen is best te doen voor de mensen die wel wat geld "over" hebben.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_62300493
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef Sjabba het volgende:
Als de bodem niet bereikt is zitten we er wel heel dichtbij..

Komende 2 weken elke dag of om de dag wat kopen is best te doen voor de mensen die wel wat geld "over" hebben.
Wat vind jij dat we het best kunnen kopen?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:48:18 #20
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_62300550
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef Sjabba het volgende:
Als de bodem niet bereikt is zitten we er wel heel dichtbij..
Ik ben een leek, maar waar baseer je dat nou op? Fundamenteel probleem was en is voor zover ik begrepen heb een groot probleem met krediet. Banken die niet meer willen lenen aan elkaar e.d.
De oorzaken daarvan zijn toch nog steeds niet verholpen? Miljarden en miljarden worden er door de centrale banken tegen aan gesmeten, maar toch zit een gigant als Morgan S. vandaag alsnog in de diepe shit.
Waarom zou dit het dieptepunt dan al zijn?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_62301087
Maandag Fortis terug op de beurs. Dat zal ook wel voor een fikse daling van de AEX zorgen.
De bodem is nog niet bereikt. Op een gegeven moment is het harde vallen voorbij maar zal de koers rustiger naar beneden gaan.

De aankomende 5 jaar moet je niet op de beurs zijn.
pi_62301673
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 00:13 schreef HarryP het volgende:
Maandag Fortis terug op de beurs. Dat zal ook wel voor een fikse daling van de AEX zorgen.
De bodem is nog niet bereikt. Op een gegeven moment is het harde vallen voorbij maar zal de koers rustiger naar beneden gaan.

De aankomende 5 jaar moet je niet op de beurs zijn.
Over 5 jaar instappen, dan heb je de boot waarschijnlijk gemist, ik zeg eerder instappen.
pi_62301994
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Sparqq het volgende:

[..]

Over 5 jaar instappen, dan heb je de boot waarschijnlijk gemist, ik zeg eerder instappen.
Ik zeg sparen.
"Je moet geen vallend mes proberen te vangen".
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:47:13 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_62303598
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 01:14 schreef HarryP het volgende:

[..]

Ik zeg sparen.
"Je moet geen vallend mes proberen te vangen".
"Wie niet waagt, wie niet wint".

Nu is het op de huidige aex stand en gelet op het moment in de tijd nog niet bepaald gunstig om te kopen, maar als we ofwel een jaartje verder zijn en rond de huidige stand zitten, ofwel als binnen niet al te lang de aex rond de 200 zit heb je de aandelen goedkoop gekocht en is het best een goede aanname dat ze binnen enkele jaren aardig zullen stijgen. Onder de huidige omstandigheden tegen de huidge koers kopen kan eventueel ook, maar dan moet je er niet te lang mee blijven zitten want na een kleine stijging komt zonder meer nog een grotere daling.

Van individuele bedrijven aandelen kopen vind ik sowieso erg riskant gezien de omstandighedenl; een aex tracker is dan gelijk een stuk veiliger. Hoe zit het eigenlijk met de dekking daarvan, als je aandelen via bv binck hebt en binck gaat over de kop, dan blijven je aandelen gewoon je bezit. Wel heb je natuurlijk meer rompslomp. Hoe zit dat nu bij zaken zoals trackers?
Vampire Romance O+
pi_62303667
Als jullie kopen voor de lange termijn dan zou ik niet te lang wachten. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit of je koopt op een AEX stand van 230 of 260, maar je loopt wel kans om de boot te missen als je wacht op 230 punten. Vergeet niet dat veel beleggers de koersen van begin 2007 nog vers in het geheugen hebben staan. Zie ook de enorme animo om rekeningen te openen bij Binck. Ik ben zelf in ieder geval vrijdag ingestapt en ben dan ook van plan om de aandelen een aantal jaar vast te houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')