Nou, gelukkig dat we dat nu al weten. Een mens kan toch maar zoveel spanning hebben in een week.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef noekje het volgende:
Nou, dat scheelt weer één zenuwslopende aflevering.
Oh jee, dat zie ik nu pas. Iets te wilde sex met Fioon misschien?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef spapaars het volgende:
Kan mij die Rory schelen.
Maar, wat is er gebeurd met de voet van Joost?
Gatverdamme.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, dat zie ik nu pas. Iets te wilde sex met Fioon misschien?![]()
Hee dat valt me nu ook pas op! Misschien heeft het wel te maken met een opdracht? Is hij zo ver ervoor gegaan dat hij daardoor gewond is geraakt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef spapaars het volgende:
Darco zou iemand toch bij de enkels afbreken...........quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef spapaars het volgende:
Dus dat...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:58 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Fiona Lisa
Dan moet ze nu met haar benen omhoog bij een andere pooier
Hij lacht en lijkt ook te juichen op die foto.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Darco zou iemand toch bij de enkels afbreken...........
misschien was ie al met joost begonnen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gatverdamme.
(Me GeGoogledid natuurlijk)
http://www.voetsex.nl/
Deuh ,Lisa dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:58 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Fiona
Dan moet ze nu met haar benen omhoog bij een andere pooier
ik kan me bijna niet voorstellen dat Benjamin al aan sex doet.....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deuh ,|Lisa dus.
En die ligt nu met haar benen omhoog voor Benjamin.
Een lul is een Lul.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kan me bijna niet voorstellen dat Benjamin al aan sex doet.....
ik zou hem zo een lolly geven....![]()
tis zo'n ''kindje'' .....
nou....... da's pas écht generaliseren hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een lul is een Lul.
Educatie in praktijk dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |