abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224809
NEEE dit is echt heel triest
daarnet een recklame voor :
Big brother de video WAAR halen ze het vandaan (van jerry springer)
vooral het commentaar
"ook met beelden die u niet zag op tv"
(maar wel op internet)
pi_224810
Nou vandaag bij V&D heb ik hem meegenomen in ruil voor airmiles (je moet toch wat met je airmiles) Ik heb hem nog niet gekeken (ben toch verslaafder aan dit forum) maar zal verslag uitbrengen wanneer ik hem heb gezien.
Greetz Tina

pi_224811
Op de teletekst van Almere stond dat Mona en Bianca hebben gesigneerd bij FRS, maar dat niet alle 300 stuks zijn verkocht. "Maar het was wel een stuk drukker dan in Hilversum" zei Mona.

Elders las ik dat er maar heel weinig nieuw materiaal op de band staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 27 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 november 1999 @ 21:47:00 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_224812
Tina toch, wist je echt niks beters te doen met 29.95? Ook al zijn het airmiles?

Voor 30 piek koop je:
1 krat grolsh en 6 zakken chips, of
twee kaartjes voor de bioscoop, of
een goede fles whisky, of
twee piza's (incl. bezorgkosten), of
6 flessen AH huiswijn, of
huur je 4 dagfilms bij videoland, of
kan je 12 uur lang surfen op internet!

kortom, mocht je ooit twijfelen of je de BB video 2 gaat kopen, bedenk wat voor andere leuke dingen je kan doen als je 30 piek overhebt!

Of zal ik een fles wijn en een zak chips meenemen en de video bij jou komen kijken?

pi_224813
Wat fijn voor je Barry, dat je je hebt weten aan te passen. Je bent een beetje het Bartje van Fok! geworden. (Zie ook de betreffende topic; ('Op wie lijk jij'oid)
pi_224814
Ik heb die Video vandaag in de stad overal zien liggen....maar geen haar op me kop die erover denkt om dat ding te kopen. Ik zou nog liever me hele vensterbanken vol zetten met die trappenkaarsjes van de blokker...

Maar ik las op NOS 316 TT (weet ff niet welke subpagina) dat die video op misschien 40 seconden na werkelijk NIETS nieuws laat zien van de 1e 50 dagen.
Mijdt die crap dus gewoon.
Overigens is 29.95 inderdaad een belachelijke prijs voor dit soort pulp.

En Inderdaad, ik heb vandaag wel een kratje grolsch gekocht met wat zoutjes erbij....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224815
Tina, ik ben wel blij dat je dit met je airmailes hebt gedaan, kun je ons leuk verslag doen. Snel kijken dus.
pi_224816
Goed..... ik ben dan niet Tina, maar bij deze een verslag van de video. Ook ik heb hem maar gehaald, in dit geval bij de Free Record Shop, en niet in ruil voor airmiles... Wel in het voorbij gaan de hoes nog even laten signeren door Tara en Martin...

Maar goed... de video band...

De band opent met het betreden van het huis van de negen oorspronkelijke bewoners, gevolgd door beelden van de screentests.
De beelden van de screentests zijn niet op televisie geweest.

Hierna volgt een special over het "love duo" Bart en Sabine, waarbij wederom verdacht weinig beelden te zien waren van de laatste nacht. Wel zie je nu ook Sabine vanuit de control room praten tegen Bart in de dagboekkamer. Verder geen nieuwe beelden.

Voorts handelt de band over de mensen die weggegaan zijn en de mensen die daarvoor in de plaats gekomen zijn. Ook hier geen nieuwe beelden.

Dan volgt een "special" over Ruud, waarbij de leukste momenten van Ruud in de afgelopen 50 dagen, aldus Veronica, zijn samengevat in een item van een minuut of tien. Misschien dat hier en daar een paar nieuwe beelden voorbij flitsten, maar ik heb helaas af en toe een aflevering gemist, waardoor ik dus niet kan zeggen of het daadwerkelijk zo is.

Naast deze specials ook items als muziek, een klein stukje onder andere over het Big Brotherlied, waarbij je je afvraagt waarom in hemelsnaam de door de bewoners geschreven tekst vervangen moest worden door een door een auteur geschreven tekst als je weet dat het nummer toch als "b" kantje op single is verschenen, wat gitaarspel van ruud samen in zang met Martin, en natuurlijk de beelden van de soldatenmakkers van Bart... Uiteraard ook de beelden van het bezoek van Anouk. Leuk was wel te zien hoe Anouk boodschappen deed voor het bezoek, wel een hele seconde in beeld, en hoe ze staat te wachten tot de bewoners de voorraadskast openenen. Wat ik niet wist is dat niet alleen karin vroeg aan Anouk of ze de nieuwe bewoonster was, maar dat eigenlijk iedereen dat vroeg....tegelijk nog wel. Ook nieuw voor mij was een stem van de regie te horen die tegen Anouk zei dat er nog een fles champagne in de voorraadkast stond, maar dat ze wel nog maar 15 minuten de tijd had. Ik dacht dat ze zo lang mocht blijven als ze zelf wilde???? Kennelijk niet dus...

Ander item dat aan bod komt is "levenslessen", ofwel een samenvatting van een gesprek tussen Ruud en Willem dat ook op tv te zien is geweest. Geen nieuwe beelden dus.

De band eindigt met "geheim dossier"...beelden van de parachutisten van Willibrord Frequin, en naar mijn mening de eerste beelden waaruit daadwerkelijk blijkt dat de bewoners het bezoek ECHT niet op prijs stelden. beelden van de nachtelijke insluiper die een zak met eten voor de deur achterlaat, en beelden van de NAC supporters die een ode komen brengen aan Ruud.....Vrijwel alleen maar nieuwe beelden hier.

Tot slot is er een persoonlijke groet van ieder van de bewoners, ten tijde van Anouk, na het vertrek van Cyrille. Erg goed is de persoonlijke groet van Anouk, gefilmd door Bart. Op het moment dat Anouk als het gupje dat ze is haar hele plaatselijke telefoongids opsomt, vliegt er een vliegtuigje over. Net als de Rover 75 reclame draait de camera weg van Anouk naar het vliegtuigje....waarbij je zacht op de achtergrond een klein piepstemmetje hoort zeggen..."ik was nog niet klaar, Bart!"

Kortom....over het algemeen genomen staat er best behoorlijk wat op de video, maar denk wel dat de video maar 59 minuten duurt, en dus alle items maar kort aan bod komen. Ik ben van mening dat de band wel wat langer had mogen duren, met inderdaad meer nieuwe beelden.....

al met al geen slechte aankoop dus...


Dasaliz

net niet te oud
pi_224817
Goed..... ik ben dan niet Tina, maar bij deze een verslag van de video. Ook ik heb hem maar gehaald, in dit geval bij de Free Record Shop, en niet in ruil voor airmiles... Wel in het voorbij gaan de hoes nog even laten signeren door Tara en Martin...

Maar goed... de video band...

De band opent met het betreden van het huis van de negen oorspronkelijke bewoners, gevolgd door beelden van de screentests.
De beelden van de screentests zijn niet op televisie geweest.

Hierna volgt een special over het "love duo" Bart en Sabine, waarbij wederom verdacht weinig beelden te zien waren van de laatste nacht. Wel zie je nu ook Sabine vanuit de control room praten tegen Bart in de dagboekkamer. Verder geen nieuwe beelden.

Voorts handelt de band over de mensen die weggegaan zijn en de mensen die daarvoor in de plaats gekomen zijn. Ook hier geen nieuwe beelden.

Dan volgt een "special" over Ruud, waarbij de leukste momenten van Ruud in de afgelopen 50 dagen, aldus Veronica, zijn samengevat in een item van een minuut of tien. Misschien dat hier en daar een paar nieuwe beelden voorbij flitsten, maar ik heb helaas af en toe een aflevering gemist, waardoor ik dus niet kan zeggen of het daadwerkelijk zo is.

Naast deze specials ook items als muziek, een klein stukje onder andere over het Big Brotherlied, waarbij je je afvraagt waarom in hemelsnaam de door de bewoners geschreven tekst vervangen moest worden door een door een auteur geschreven tekst als je weet dat het nummer toch als "b" kantje op single is verschenen, wat gitaarspel van ruud samen in zang met Martin, en natuurlijk de beelden van de soldatenmakkers van Bart... Uiteraard ook de beelden van het bezoek van Anouk. Leuk was wel te zien hoe Anouk boodschappen deed voor het bezoek, wel een hele seconde in beeld, en hoe ze staat te wachten tot de bewoners de voorraadskast openenen. Wat ik niet wist is dat niet alleen karin vroeg aan Anouk of ze de nieuwe bewoonster was, maar dat eigenlijk iedereen dat vroeg....tegelijk nog wel. Ook nieuw voor mij was een stem van de regie te horen die tegen Anouk zei dat er nog een fles champagne in de voorraadkast stond, maar dat ze wel nog maar 15 minuten de tijd had. Ik dacht dat ze zo lang mocht blijven als ze zelf wilde???? Kennelijk niet dus...

Ander item dat aan bod komt is "levenslessen", ofwel een samenvatting van een gesprek tussen Ruud en Willem dat ook op tv te zien is geweest. Geen nieuwe beelden dus.

De band eindigt met "geheim dossier"...beelden van de parachutisten van Willibrord Frequin, en naar mijn mening de eerste beelden waaruit daadwerkelijk blijkt dat de bewoners het bezoek ECHT niet op prijs stelden. beelden van de nachtelijke insluiper die een zak met eten voor de deur achterlaat, en beelden van de NAC supporters die een ode komen brengen aan Ruud.....Vrijwel alleen maar nieuwe beelden hier.

Tot slot is er een persoonlijke groet van ieder van de bewoners, ten tijde van Anouk, na het vertrek van Cyrille. Erg goed is de persoonlijke groet van Anouk, gefilmd door Bart. Op het moment dat Anouk als het gupje dat ze is haar hele plaatselijke telefoongids opsomt, vliegt er een vliegtuigje over. Net als de Rover 75 reclame draait de camera weg van Anouk naar het vliegtuigje....waarbij je zacht op de achtergrond een klein piepstemmetje hoort zeggen..."ik was nog niet klaar, Bart!"

Kortom....over het algemeen genomen staat er best behoorlijk wat op de video, maar denk wel dat de video maar 59 minuten duurt, en dus alle items maar kort aan bod komen. Ik ben van mening dat de band wel wat langer had mogen duren, met inderdaad meer nieuwe beelden.....

al met al geen slechte aankoop dus...


Dasaliz

net niet te oud
pi_224818
twee keer.....sorry.
net niet te oud
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 november 1999 @ 01:53:00 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_224819
pfff ben ik blij dat ik die band niet gekocht heb
  Redactie Frontpage zondag 28 november 1999 @ 02:29:00 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_224820
Destijds waren de videobanden van Jerry S. ook 30 piek per stuk, nu zijn ze te koop voor 6,06 bij trekpleister of kruidvat. Zal hiermee ook gebeuren.
Ik wil bijna zeggen, wie deze band koopt moet knettergek zijn, maar ik weet natuurlijk niet of ik de band nog bij Tina thuis mag komen bekijken dus maar ff geen commentaar van mijn kant.

pi_224821
nou als een handig iemand nou even die video omzat dan kan iedereen met kabel hem downloaden!!
  zondag 28 november 1999 @ 11:17:00 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_224822
Barry, even reageren op je signature:

De beste manier om af te vallen en ook bnog te stoppen met roken, is gewoon een Nicotine-pleister op je mond plakken...

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 28 november 1999 @ 12:37:00 #15
1201 tina
Fok!Member
pi_224823
quote:
op 11-27-1999 om 09:47 PM schreef SunChaser het volgende:
Tina toch, wist je echt niks beters te doen met 29.95? Ook al zijn het airmiles?

Voor 30 piek koop je:
1 krat grolsh en 6 zakken chips, of
twee kaartjes voor de bioscoop, of
een goede fles whisky, of
twee piza's (incl. bezorgkosten), of
6 flessen AH huiswijn, of
huur je 4 dagfilms bij videoland, of
kan je 12 uur lang surfen op internet!

kortom, mocht je ooit twijfelen of je de BB video 2 gaat kopen, bedenk wat voor andere leuke dingen je kan doen als je 30 piek overhebt!
Of zal ik een fles wijn en een zak chips meenemen en de video bij jou komen kijken?


Ach Sunchaser, Bij die enorme telefoonrekening die ik heb gekregen door dit Forum en BB kan die 29,95 ook wel bij. Dat geld interesseert me trouwens niet zoveel. Je mag trouwens wel bij mij komen kijken hoor (vergeet de wijn en chips niet). Nee erger vind ik dat ik die film graag zelf had willen monteren omdat de makers blijkbaar niet weten, hoe de leukste stukjes aan elkaar te plakken. De film duurt bijna een uur (erg kort)en alles is erg verknipt dat viel tegen.

Bijvoorbeeld bij het afscheid van Sabine: Laat dan ook even zien dat Bianca een ontzettende huilbui kreeg en een rare bek trok toen Sabje het huis uitliep en vervolgens de bewoners die huilend instorten. Terwijl Sabine huilend in de armen van haar vriendin valt.
Wat ik ook miste bijvoorbeeld: De nachtelijke twist tussen Mona/Sabine (irritatiegrens) en Karin/Bianca, Mona en Sabine die samen brood bakken, Bianca's Krentebrood, Bianca's duivelse lach toen Sabine kon vertrekken, De val van Mona. En zo kan ik wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat Sabine's KUTKIP! Er niet in zit.

Waarom moeten de leuke momenten zo verknipt worden of er helemaal uit gelaten worden??? Mag zo'n band maar 59 minuten duren ofzo?? Wat dat betreft had ik liever 2x zoveel geld voor die video betaald met alle leuke stukjes er in. Echt zonde!

Toch was het ook wel leuk om die oude stukjes weer te zien. Ik hoop dat Voo nog eens met een goede samenvatting komt.


------------------
Greetz Tina

[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 28 November 1999).]

Greetz Tina

  zondag 28 november 1999 @ 17:34:00 #16
1201 tina
Fok!Member
pi_224824
O ja het viel me echt op dat Ruud er veel beter uitzag toen hij het huis in ging. Hij is echt een beetje afgebrokkelt. Ik vraag me trouwens af waarom alleen Ruud een special over zichzelf kreeg en de anderen niet???
Wil Voo dat Ruud wint??? ??
Greetz Tina

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')