abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 27 november 1999 @ 18:52:00 #1
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_224789
Is het jullie ook opgevallen of lijkt het maar zo? Naarmate het BB-projekt vordert kijkt R. steeds minder blij in de camera tijdens de donderdag uitzendingen.
Eerder in zijn TV-carrière is hij vlak voor de start van een serie programma's opgestapt als presentator, terwijl sommige afleveringen al opgenomen waren. Dit omdat hij vond dat van de formule waar hij 'ja' op had gezegd, in de praktijk zódanig werd afgeweken, dat het een programma werd waaraan hij zijn gezicht niet wilde lenen.
(helaas is de naam van het programma me ontschoten, maar Gijs Staverman nam het uiteindelijk over).
R. kent de wérkelijke ins en outs m.b.t. het manipulatiegehalte van VOO en het gedraai met de 'regels'. Normaalgesproken is hijzelf toch ook redelijk rebellerig, en nou leek het er zelfs op dat hij Theo v. G. niet eens op normale wijze van repliek kan dienen.
(en als T. zegt: jij hebt daar toch ook wel een mening over', kijkt hij snel naar zijn blaadje)

Soms denk ik een blik van hem richting camera te bespeuren die soms haast verontschuldigend lijkt; alsof hij tegenover familie en vrienden al bijna schaamt dat hij betrokken is bij een programma waar hij nu als mak schaap de makers naar de mond praat en zich al net zo willoos als de bewoners voor het VOOkarretje laat spannen.

Hoe is het zover gekomen??? Schat ik R. toch ietwat te hoog in, of zou hij ook al extra (zwijg)geld gekregen hebben???

Wie o Wie?

live life in beats per minute
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 1999 @ 19:15:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_224790
Ik vind hem er vreselijk slecht uitzien. Waarschijnlijk is hij gewoon moe.
Zou hij niet ook al bezig zijn hetvolgende programma (iets Italiaans) voor te bereiden?

bovendien is hij in dit programma maar een heel klein radertje en dat is hij vast niet gewend.
Kortom ik denk moe en balend

The future is after you
  zaterdag 27 november 1999 @ 22:49:00 #3
1956 DaBouK
mayo met ui! Shoarma met gras.
pi_224791
Ik denk dat Rolf X gewoon zat is van het personage dat hij neer moet zetten op die donderdagavond uitzendingen.. hij probeert er een soort talkshow a la catherine van te maken terwijl hij zichzelf gewoon moet laten gaan, want soms, heel soms heeft hij er op donderdagavond een spontane grap inzitten die vast niet op de auto-cue stond.
I am what I've done


  zaterdag 27 november 1999 @ 23:44:00 #4
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_224792
Zou hij zich vaak moeten verantwoorden m.b.t. het gesjoemel van VOO?
daar zal hij dan onderhand ook wel áárdig de buik vol van hebben

Hij zal ze toch niet verdedigen hè...al die Hummiologen daar in Almere
Alhoewel je weet niet....een mens kan rare dingen doen voor veel geld!

[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 27 November 1999).]

live life in beats per minute
  zaterdag 27 november 1999 @ 23:50:00 #5
1956 DaBouK
mayo met ui! Shoarma met gras.
pi_224793
Tegenover wie zou hij zich moeten verantwoorden als het zijn werkgever is die sjoemelt?
De pers wordt wel afgewimpeld zolang er geen echte bewijzen geleverd kunnen worden (zijnde geweest) -> had ik even zin in... 5 werkwoorden op een rij
I am what I've done


  zondag 28 november 1999 @ 00:09:00 #6
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_224794
Ik dacht meer aan vrienden, familie en mogelijke lui die BN-ers over zo iets op straat aan zouden kunnen spreken.
Stel dat hij in mijn vriendenkring zou zitten, dan zou ik daar toch écht wel over beginnen.
En dan neem ik natuurlijk geen genoegen met een smoes als 'het is mijn baas, niet ik'
(mijn pitbull aard komt boven)
live life in beats per minute
  zondag 28 november 1999 @ 00:17:00 #7
1956 DaBouK
mayo met ui! Shoarma met gras.
pi_224795
Zou het niet kunnen dat Hummi zwijggeld betaald aan vrienden/bekenden van Rolf en aan lui die Rolf mogelijk op straat aanspreken.
Het hoeft trouwens niet eens zwijggeld te zijn; het mag ook de belofte zijn dat ze aan gaan treden als nieuwe bewoners op 30 december en zo nog kans maken op 250000 guldentjes..
het is wat ver gezocht misschien, maar let op: hummi = $$Willem$$ logisch gevolg: Alles kan voor geld
I am what I've done


pi_224796
Hij heeft toch ook een contract?
Wat staat er in dat contract?
Well,we all shine on...

  zondag 28 november 1999 @ 12:07:00 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_224797
Is het niemand opgevallen dat Rolf gewoon een Marionet is ???
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 28 november 1999 @ 16:52:00 #10
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_224798
quote:
op 11-28-1999 om 12:32 AM schreef imagine het volgende:
Hij heeft toch ook een contract?
Wat staat er in dat contract?



de vorige keer -toen hij uit dat programma stapte- had hij natuurlijk ook een contract. maar tóén had hij blijkbaar genoeg reden om dat aan zijn laars te lappen.
Wat ik me dus afvraag: zou hij er nu ook niet mee willen kappen, en zo ja, hoe lukt het VOO dan tot nu toe om hem erbij te houden??
Ze hebben toch inmiddels wat ervaring opgedaan met het binnenhouden van weglooplustige bewoners; blijkt Rolf wellicht ook 'n tikkie $$$$$verslaafd$$$, of denkt hij dat dit allemaal 'goed is voor zijn carrière??

live life in beats per minute
  zondag 28 november 1999 @ 21:20:00 #11
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_224799
Rolf ligt op dit moment ook niet zo lekker bij endemol. Dingen als uit een programma stappen kan hij zich echt niet permiteren. Kan ik me trouwens voorstellen: zijn hele presentatiewijze is ronduit slecht. hij is slecht voorbereid en leunt teveel op zijn ontoereikende improvisatietalent. Let maar eens op hoe vaak hij zich met een grapje tot de regie went omdat Rolf gewoonweg niet weet! Overigens vind ik de montage van de interviewfilmpjes met DD ook abominabel slecht. De 'opnieuw gedane' stukjes zijn te duidelijk. Ik vraag mezelf af of het interview met Sabine in het restaurant wel in de aanwezigheid van DD gedaan is, want de achtergrond geluiden van de beelden met DD en die van de beelden met sabine waren echt totaal verschillend. Slordig! Rolf krijgt vanuit endemol en de productie natuurlijk ook volop kritiek en dat maakt hem onzeker. Laten we niet vergeten dat Rolf een amateur is die ooit door meedoen aan een quizje (showmasters) een presentatorbaantje kreeg. Rolfje heeft inmiddels het gearriveerde houdinkje dat zovele tv-mensjes hebben. wees eerlijk; als je kinderen ooit vragen waarmee papa zijn geld verdient en je laat zien wat Rolf nu doet... dan vraag je jezelf toch af?! ik zou er een dikke midlife crisis van krijgen denk ik..

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  vrijdag 3 december 1999 @ 10:31:00 #12
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_224800
O, o, o Rolf toch! wat was het weer abominabel slecht gisteravond! Foutjes als op een knop drukken behoor je toch te weten!!! Lul met vingers! (oops) Voorbereiding, voorbereiding en niet dat zaligmakende 'voorkauw-oortje' alsmaar gebruiken.. Ik begin te vermoeden dat Rolf zelf niet naar het programma kijkt... (anders doe je daar toch wat aan)

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  vrijdag 3 december 1999 @ 11:31:00 #13
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_224801
quote:

Ik begin te vermoeden dat Rolf zelf niet naar het programma kijkt...

Dat vermoeden heb ik al een hele tijd, maar werd vorige week in de late uitzending echt bevestigd. Rolf ging toen met één van zijn gasten (ik geloof Willem Jan van de Wetering, die zijn enneagrammenboekje aan de man kwam brengen) in discussie over de motoriek van Maurice. Willem Jan stelde dat Maurice 'onsportief' is, Rolf X. bestreed dit.

Je hoeft niet vaker dan 1 keer per week naar Big Brother te kijken om te weten dat het balgevoel van Maurice ongeveer even groot is als zijn spreekvaardigheid.

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
  vrijdag 3 december 1999 @ 13:38:00 #14
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_224802
Televisiono di Rolfo

pi_224803
quote:
op 12-03-1999 om 11:31 AM schreef Dr.Love het volgende:
Willem Jan stelde dat Maurice 'onsportief' is, Rolf X. bestreed dit.

Volgens mij was het precies andersom Dr. Zoals ik me het herinner zei W.J. dat Maurice sportief is, en ging Rolf hier tegenin door te zeggen dat dat niet helemaal het geval is. Ik kan me natuurlijk vergissen. Ik heb het niet allemaal op video staan en mijn geheugen laat me zo af en toe in de steek. Maar dit meen ik me te herinneren!

  zaterdag 4 december 1999 @ 15:56:00 #16
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_224804
Beste Japp,

Ik weet het ook niet meer en heb het videobewijs inmiddels ook overschreven
Misschien dat 1 van de 2047 overige geregistreerde FOK!kers hier zijn lichie op kan laten schijnen?

Het gaat dus om de vraag: wie van de 2 (Rolf of WJ van de Wetering) meende dat Maurice sportief is?

Dr. Love

Bemint eer ge bezint
  zaterdag 4 december 1999 @ 23:30:00 #17
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_224805
Het was die freak met z'n geitenharensokken verhaaltje die beweerde dat Maurice sportief zou zijn ..
Dat is ie ook wel, maar niet met ronde voorwerpen in de buurt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')