Bij de Action verkopen ze ook Sheba kuipjes met reepjes van vlees, kip/struisvogel en tonijn/mossel, 50 cent per kuipje. Wist je dat al?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef mrcool het volgende:
Waarom is Sheba niet in de test opgenomen? Onze katten krijgen 1x per week Sheba natvoer. Meestal dat luxe menu-gebeuren. Ze worden er helemaal loco van.
We hebben hier Pet's Place en Jumper, beide hadden ze het niet. Ben laatst nog bij Welkoop geweest maar ben vergeten of ze het daar nu hadden of nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef kievit19 het volgende:
hier eten ze alle 5 al jaren carocat, nooit problemen mee gehad (in tegenstelling tot huismerk brokjes van de supermarkt)
en hier hebben ze het bij de lokale diervoederwinkel
edit: oja, die 3-mix moeten ze ook niks van hebben , maar die andere smaken vinden ze helemaal geweldig
Er zijn een aantal webshops die het verkopen, o.a. www.jumbopet.nlquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Is er ook iemand die het online koopt en waar dan?
Minder van nodig, houdt dat in dat ze ook sneller vol zitten?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:42 schreef godigita het volgende:
Mijn katjes eten nu een tijd Orijen, en ik ben er erg tevreden over. Ze hebben vastere ontlasting, het stinkt een stuk minder, en ze hebben een prachtig zacht vachtje. Het is wat duurder, maar ze hebben er minder van nodig. Ik geef ze er geen natvoer naast.
Ik ga ff zoeken, had laatst een webshop gevonden die het goedkoopst was, en waar ze 7 kg zakken hadden voor 23 euro.quote:Op zondag 5 oktober 2008 05:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben hier Pet's Place en Jumper, beide hadden ze het niet. Ben laatst nog bij Welkoop geweest maar ben vergeten of ze het daar nu hadden of nietMaar we komen daar ook eigenlijk nooit en niet eens in de buurt.
Oh well, RC moet toch sowieso eerst nog op en dan kijk ik wel of we daar bij blijven of overstappen
Hoe oud is de kitten? Gecastreerd? Nee zeker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:11 schreef Ticootje het volgende:
Ja, soms laten ze inderdaad nog wat liggen, maar als het tijd is om te voeren (wij doen dat 2x per dag) dan is het bakje wel echt leeg.
Ik zit nu alleen met het volgende, ik heb een logeerkitten en die eet dus gewoon mee van de brokken... Ik weet eigenlijk niet of dat kwaad kan. Mijn katten heb ik eigenlijk tot ze 1,5 waren speciaal kittenvoer gegeven van Iams. Maar dat is nu dus lastig, aangezien ander voer altijd intressant is en mijn kater echt geen ander kattenvoer mag dan de S/D brokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |