Ik zet hem erbij, bedankt. Ik ben trouwens ook nog de VvE vergeten zie ik net. Die zal ik ook erbij zetten.quote:
Dan zou ik nog een keertje kijken, de eerste in de lijstquote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef Sorella het volgende:
onroerendgoed/zaak belasting zie ik er ook niet tussen staan.
Sry ik zie het niet staan wel inboedelverzekering of gas, water, lichtquote:Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een keertje kijken, de eerste in de lijst
quote:Op zondag 28 september 2008 21:46 schreef Sorella het volgende:
[..]
Sry ik zie het niet staan wel inboedelverzekering of gas, water, licht
VvE is natuurlijk afhankelijk van wat voor soort woning je zoekt.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Plakstrip het volgende:
Ik zet hem erbij, bedankt. Ik ben trouwens ook nog de VvE vergeten zie ik net. Die zal ik ook erbij zetten.
Koopflatjes? Appartement in appartementencomplex?quote:Op zondag 28 september 2008 22:07 schreef Locusta het volgende:
[..]
VvE is natuurlijk afhankelijk van wat voor soort woning je zoekt.
Deze heb je, naar mijn weten, namelijk alleen maar in flatjes.
Bij een koopwoning kun je deze kosten dus wegstrepen.
Een veelgehoord bedrag is vaak rond de 1000 euro voor 1 persoon met alle vaste lasten![]()
(ik heb wel eens gepolst bij alleenwonende vrienden in mijn vriendenkring)
Jup, dat soort dingenquote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef baskick het volgende:
Koopflatjes? Appartement in appartementencomplex?
Dank voor je reactiequote:Op zondag 28 september 2008 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je glasverzekering kan of bij je opstalverzekering in, of (wanneer er een gezamenlijke opstalverzekering is zonder glasverzekering in geval van een appartement) bij je inboedelverzekering in. Wanneer je inderdaad ene appartement koopt, let dan op de premie voor je opstalverz. Daar wordt vaak zo'n 25% toeslag opgedaan ivm het verzekeren van gezamenlijke "ruimtes".
Standaard kabel tv kost volgens mij geen 30 euro, hier in Zwolle via @home is het 15 euro per maand. Mocht je zo'n uitgebreid digitaal pakket nemen dan zou die 30 wel kunnen kloppen.
Verder is je lijst volgens mij aardig compleet, ik mis alleen naast de hypotheek de premie voor de levensverz/overlijdensrisicoverz. Volgens mij moet je die (ook als je alleen een woning kopen) afsluiten gekoppeld aan de hypotheek.
Thanks, ga ik eens doornemenquote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef ManAtWork het volgende:
Kosten koophuis?
Gemiddelde kosten vaste lasten eigen woning
Ah, die ben ik ook vergeten, zet ze erbij, bedanktquote:
Ff googlen wat dit is, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef E.T. het volgende:
Kosten Hoogheemraadschap.. ook niet misselijk jaarlijks..
yep.. krijg je ook jaarlijks een aanslag van die niet misselijk is. (uit m'n hoofd was het hier laatste keer iets van 200 euro ofzo)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef Plakstrip het volgende:
[..]
Ff googlen wat dit is, nog nooit van gehoord.
Edit: Ik neem aan dat je dit bedoelt, www.hhnk.nl? Valt dit niet gewoon onder water
Als je geen extra betaalzender wilt eerder tussen de 10 en 15 (ik betaal in Den Bosch voor m'n digi tv van Ziggo 10 euro nogwat).quote:
En vergeet de afvalstoffenheffing niet.quote:- Gemeentelijke belasting (rioolrecht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |