abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224003
Vanavond zag ik weer even die chocomel reclame, je kent hem wel, waar die looser in zijn blote reet al lurkend aan zijn blikkie chocomel dat kleedhokje op het strand uit komt zetten.
Hoe komt het nou dat ik direct aan mauries moest denken toen ik die goser zag, bijna hetzelde "valhelm hoofdzaak" kapsel. Ik zie hem dat zo doen, een blikkie chocomel kopen (wie drinkt dat spul eigenlijk nog..) en zichzelf dan volledig verliezend in de enorme sensatie van zijn door de chocomel geprikkelde smaak papillen zijn kleedhokje in zijn blote reet verlaten. Ik durf er eigenlijk niet verder over na te denken, wil nog wel slapen vannacht natuurlijk
En natuurlijk ook denkend dat al die meiden naar hem aan het kijken zijn en zijn fantastiesche verschijning....
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:20:00 #2
242 Pinball
Electric Monk
pi_224004
Hey! sakura!
Maurice afzeiken moet je zelluf weten, doet me nix, maar kom niet aan m'n chocomel!!!!

Dus als antwoord op je vraag: IK drink dat nog

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_224005
Ja , als ik in mijn rietje blaas vult het glas zich altijd zo mooi met bellen !!!

CHOCOMEL RULEZ !!!

pi_224006
Vandaag nog TWEE BLIKJES chocomel gedronken! Shitreclame trouwens: als die knakker naar het kleedhokje loopt heeft hij ook al bekijks. Wat -heeft- die jongen dan? Vraag ik me uit wetenschappelijk oogpunt af.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  vrijdag 26 november 1999 @ 01:25:00 #5
1413 Raylo
rare jongens, die Veronica
pi_224007
Nou, hier dan misschien een verhelderende mening van een meisje. Ik ken de reclame, en ik kan mij nu een voorstelling maken van die jongen. Ik kan je vertellen, ik mijn opzicht is hij leuk van ver, maar ver van leuk. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de spijkerbroek die hij aanheeft, dan is dat zo'n spijkerbroek uit het jaar nul. Veel opwindender zou zijn een strakke levi's o.i.d. Tweede punt: heb je ooit iemand zien kauwen op zijn chocomel? Ik in ieder geval niet, en het is geen gezicht. Punt drie: zijn haar is inderdaad veel te lang. Zo stoer met je hand door je haar gaan heeft veel meer effect als het lekker kort is (of langer, maar niet zo'n ik-wil-mijn-haar-lang-laten-groeien-maar-ik-zit-in-een-tussenfase-koppie ) Kortom, om een lang verhaal kort te maken: Die jongen is niet aantrekkelijk om te zien, het enige wat een beetje interessant ZOU kunnen zijn, zijn z'n ogen, die zijn wel leuk. Maar om nou zo een jongen het kleedhokje in te volgen om zijn ogen???
neh....
  vrijdag 26 november 1999 @ 01:30:00 #6
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_224008
Om eventje door te gaan over zijn spijkerbroek moet ik eventjes gaan nadenken. Is die reclame niet al een jaartje of 10??
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


pi_224009
Chocolademelk?
Alleen met een goede scheut mailibu, anders is er niks an.....

*hik*...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 26 november 1999 @ 09:54:00 #8
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_224010
"Nog choco" ( URbanus in Hector)

Chocomel is goed, alleen die reclame is zoooooo oud. Ik denk dat er te weinig van dit bruine sapje wordt verkocht om een nieuwe commerciaal te maken.
Misschien een idee om Maurice met zijn blote pielemuis door het huis te laten lopen met zo'n blikje in zijn hand.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_224011
quote:
op 11-26-1999 om 09:54 AM schreef Maurisico het volgende:
"Nog choco" ( URbanus in Hector)


Maurisico vergeet het boertje erachteraan..

voor de rest alles okay
en nutrcia...
daar gaat alles goed mee hoor
nieuwe reclame komt eraan..

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_224012
ja ze hebben inderdaad wel iets van elkaar weg. alleen is die chocomelvent leuker en ik vind hem een kwal, kan je nagaan.
Hoe maurice ook altijd kijkt als hij moet nomineren! Kijkt dan heel onzeker, zwaar ademhalend, lachen, onze loyalist, m.a.w meeloper.
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:48:00 #11
1413 Raylo
rare jongens, die Veronica
pi_224013
quote:
op 11-26-1999 om 01:30 AM schreef jooltje het volgende:
Om eventje door te gaan over zijn spijkerbroek moet ik eventjes gaan nadenken. Is die reclame niet al een jaartje of 10??


Heb je helemaal gelijk in, maar als je bedenkt dat Levi's ook al oud is, zouden ze toch beter voor zo iets kunnen kiezen. Want zeg nou zelf, is zo'n 3-maten-te-grote spijkerbroek leuk om te zien?

  vrijdag 26 november 1999 @ 11:19:00 #12
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_224014
Chocomelk !!!!

Het lekkerste spul dat er bestaat !

(nou ja, bijna dan)

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:15:00 #13
627 Willy
Koekenbakker
pi_224015
De gosar in die reclame is een zwemkampioen.... help eens even hoe heet hij nou ook al weer...
En dat is mijn favorite reclame geweest een tijd lang!
Dus loop nou niet te fokken!
Pieter van de Hoogeband!

Met dank aan mijn collega!

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:28:00 #14
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_224016
hallo, ik ben het helemaal eens dat die gozer van de chocomel niet knap is maar de chocomel is wel lekker
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_224017
Chocomel op z´n tijd vind ik wel lekker....
Maar dan mot ik niet aan die goser denken want dan ik alles er weer uit.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_224018
Dan heb ik liever nog mijn eigen Chocoprinsje daar lopen..
Mn vriend is helemaal verslaafd aan dat bruine goedje.. Komt het huis niet in als we geen Chocomel in huis hebben.. HOEZO MAF!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:48:00 #17
957 Skraph
boy genius....
pi_224019
quote:
op 11-26-1999 om 01:17 AM schreef JayBee het volgende:
Shitreclame trouwens: als die knakker naar het kleedhokje loopt heeft hij ook al bekijks. Wat -heeft- die jongen dan? Vraag ik me uit wetenschappelijk oogpunt af.

Precies, wat heeft die jongen nou wat ik niet heb....?

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:49:00 #18
957 Skraph
boy genius....
pi_224020
quote:
op 11-26-1999 om 01:17 AM schreef JayBee het volgende:
Shitreclame trouwens: als die knakker naar het kleedhokje loopt heeft hij ook al bekijks. Wat -heeft- die jongen dan? Vraag ik me uit wetenschappelijk oogpunt af.

Precies, wat heeft die jongen nou wat ik niet heb....?

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
pi_224021
Coole topic, maar uh waar gaat het eingenlijk over?
fake a dream
  vrijdag 26 november 1999 @ 16:56:00 #20
627 Willy
Koekenbakker
pi_224022
sjookoomel!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224023
quote:
op 11-26-1999 om 04:56 PM schreef Willy het volgende:
sjookoomel!

Ja heeerlijke sjokomel, heb net lekkere warme sjokomel gehaald, ik kan er weer helemaal tegenaan vanavond in de kroeg, een betere bodem bestaat niet !

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  vrijdag 26 november 1999 @ 17:01:00 #22
627 Willy
Koekenbakker
pi_224024
Precies en je gaat er ook harder van zwemmen!
Vergeet niet je kleren aan te houden als je gaat stappen vanavond!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224025
Waar vind ik chocomel op dit uur. Door al dit geleuter krijg ik er zo'n zin in Maar ik heb het niet in huis Wie helpt mij?
CHOCO? SJOOOOOKOOOO....
pi_224026
quote:
op 11-26-1999 om 12:15 PM schreef Willy het volgende:
De gosar in die reclame is een zwemkampioen.... (knip)
Pieter van de Hoogeband!

Is DAT Pieter van De Hoogeband?? Die ziet er toch wel wat anders uit of nie? Okay, zijn haar is (was) ook ongeveer zo, maar voor de rest lijkt ie er niet op!

En die reclame is inderdaad al 10 jaar uit, en ik weet niet hoe oud Piere nu is, maar ik schat zo'n jaar of 22-23 ofzo, dus ik denk niet dat ie er op z'n 13de er zo uitzag!

pi_224027
Die gozer deed mij denken aan Maurice .....
pi_224028
Die gozer deed mij denken aan Maurice .....
  zondag 28 november 1999 @ 09:54:00 #27
1827 meertje
zo zacht als een veertje
pi_224029
JE KRIJGT ER ALTIJD ZO SCHATTIG SNORRETJE VAN! (mischien is DAT nu juist van Mauw nodig heeft, wat minder haar op z'n hoofd, en wat meer op z'n lip)

DAT KIETELEN HHHHEEEERLIJK!!!!!!

Als P. me kietelt moet ik lachen Hi Hi Hi


pi_224030

Meertje,

Ik denk dat jij wel weet dat een snor kan kietelen. Vertel me meer.

  zondag 28 november 1999 @ 14:21:00 #29
1827 meertje
zo zacht als een veertje
pi_224031
Beste Pinok, die P staat NIET voor Pinok, sorry hoor!
Als P. me kietelt moet ik lachen Hi Hi Hi


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')