abonnement Unibet Coolblue
pi_61650092
Hallo hallo,

Binnenkort moet ik mijn katertje laten casteren, en daarvoor moet ik dus even een dierenarts vinden in de stad. Genoeg te vinden natuurlijk...Maar zijn er bepaalde dierenartsen in Eindhoven die ik absoluut moet vermijden? Of kan iemand juist eentje aanraden?
(:
pi_61650145
Je moet iig niet bij mij langskomen want ik kan er niks van!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_61650706
Soepnel in de Achtse Barrieer heeft een slechte reputatie, maar dan vooral omdat het een chagrijn is
-
pi_61650756
Op de Hoogstraat moet je NIET zijn!
pi_61651065
Oke dan streep ik die weg
(:
pi_61651271
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef nein het volgende:
Oke dan streep ik die weg
Heel goed. Ze zijn daar al bang van een Beagle die helemaal niemand iets doet. Bij onze jack Russel hebben ze 5 keer moeten prikken om een chip in te brengen. Bloeden als een runt en het beest had veel pijn. De tweede keer dat onze Jack daar binnen kwam liet hij alles lopen van schrik. Dat was dus gelijk de laatste keer.
We gaan nu naar de Kempen in Veldhoven en dat is echt een aanrader! De kitten die we laatst hebben gehaald via Redcat word bij de Kempen gesteriliseerd. Dus best kans dat de Kempen ook nog heel voordelig is aangezien het asiel in Eindhoven de poesen laat sterilleseren in Veldhoven.
pi_61651488
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Heel goed. Ze zijn daar al bang van een Beagle die helemaal niemand iets doet. Bij onze jack Russel hebben ze 5 keer moeten prikken om een chip in te brengen. Bloeden als een runt en het beest had veel pijn. De tweede keer dat onze Jack daar binnen kwam liet hij alles lopen van schrik. Dat was dus gelijk de laatste keer.
We gaan nu naar de Kempen in Veldhoven en dat is echt een aanrader! De kitten die we laatst hebben gehaald via Redcat word bij de Kempen gesteriliseerd. Dus best kans dat de Kempen ook nog heel voordelig is aangezien het asiel in Eindhoven de poesen laat sterilleseren in Veldhoven.
sjeutje, 'helemaal' naar Veldhoven. Toch frappant he, ik las net al in een ander topic dat dierenartsen in kleinere plaatsen al goedkoper zouden zijn. Misschien ook wel gewoon beter
Maar goed, bedankt voor de tip!!
(:
pi_61657787
Ik ben met mijn Redcat moederpoes ook naar de Kempen geweest (had weinig keus natuurlijk omdat het via de organisatie ging) maar het zag er daar goed uit. Modern gebouw, vriendelijk personeel en aan poes heb ik niet gemerkt dat ze gesteriliseerd is, die liep een uurtje later alweer vrolijk rond. En dat terwijl ze meteen haar navelbreukje wat tijdens de OK ontdekt werd, hebben gecorrigeerd.
Ook prettig dat je een papiertje meekrijgt met punten waar je op moet letten en ze zijn heel flexibel in de tijden van halen en brengen van je huisdier.

Het feit dat Redcat alle sterilisaties en castraties bij hen laat doen geeft voor mij ook wel aan het geen slechte kliniek is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61658094
Dat klinkt wel positief idd! (als je het toevallig zou weten: Castratie zal daar ook rond de 40 euro liggen neem ik aan?)
(:
pi_61658781
In Woensel zit een goede dierenarts. Tegenover het winkelcentrum. Nick ypenburg heet hij.
Ik weet niet of hij goed met katjes is. Maar onze honden zijn er altijd zeer goed behandeld.
pi_61660247
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef nein het volgende:
Dat klinkt wel positief idd! (als je het toevallig zou weten: Castratie zal daar ook rond de 40 euro liggen neem ik aan?)
Geen idee, Redcat maakt de financiële afspraken. Ik breng ze en haal ze op.

Website: http://www.dierenkliniekdekempen.nl/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61671086
Ik weet niet waar je in e'hoven woont. Toen ik nog in Best woonde ging ik altijd naar Dierenkliniek den Heuvel op de Oirschotseweg. Is goed altijd een DA aanwezig.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:26:15 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61671412
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef splendor het volgende:
Soepnel in de Achtse Barrieer heeft een slechte reputatie, maar dan vooral omdat het een chagrijn is
Hier zijn er ook minder goede ervaringen mee, dat was onze oude dierenarts die ons oude (reeds overleden) hondje steeds weer middeltjes en pilletjes gaf, terwijl het beestje eigenlijk doodziek was en beter ingeslapen had kunnen worden (wat dus op advies van een andere dierenarts gebeurd is). De andere dierenarts was http://www.dierenkliniekdenheuvel.nl/site/gezelschaps/index.html in Best, vlakbij Eindhoven dus.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_61673818
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef splendor het volgende:
Soepnel in de Achtse Barrieer heeft een slechte reputatie, maar dan vooral omdat het een chagrijn is
Wilde ik ook net opschrijven

Op de Italiëlaan zit Dierenartsenpraktijk Heesterakker, gaan wij ook altijd heen en is echt prima

Bij het Catharina zkhs in de Michelangelolaan zit er ook een maar die zou ik ook mijden
#geen
pi_61673926
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Wilde ik ook net opschrijven

Op de Italiëlaan zit Dierenartsenpraktijk Heesterakker, gaan wij ook altijd heen en is echt prima

Bij het Catharina zkhs in de Michelangelolaan zit er ook een maar die zou ik ook mijden
Hij is ook ongeduldig en onvriendelijk tegen de dieren vind ik. Mijn persoonlijke mening: Links laten liggen om voorgenoemde redenen.

En die bij het ziekenhuis (noem ik Dr. Snuggles want daar lijkt hij wel op) probeert zijn best te doen, maar is dusdanig vergeetachtig dat hij tijdens het behandelen van het dier vaak vergeten is wat hij aan het doen is, heeft wel zijn hart op de juiste plek zitten mbt dieren en dat kan ik van Soeplul niet zeggen
pi_61673940
Fijn al die tips, er zijn al een stapel die ik moet mijden in elk geval
(:
pi_61673963
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hij is ook ongeduldig en onvriendelijk tegen de dieren vind ik. Mijn persoonlijke mening: Links laten liggen om voorgenoemde redenen.
Soepnel bedoelt Juup

Echt wáárdeloos die vent. Onze kat had blaasgruis en hij heeft 'm toen heel slecht en hardhandig onderzocht waarna we naar een andere arts gingen die wel de juiste diagnose stelde.

Ik hoor enkel negatieve dingen over Soepnel
#geen
pi_61726353
ik heb goede ervaringen met de dierenarts op de Tinelstraat..

Dierenkliniek Gestel als ik het goed heb..

mn katten gaan daar gewoon lekker liggen slapen, 1 minuut nadat ze een inenting hebben gehad..
Terwijl de 2e aan de beurt was, lag de eerste al op tafel te slapen..
Signature
pi_61737876
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:59 schreef pulletje het volgende:
ik heb goede ervaringen met de dierenarts op de Tinelstraat..

Dierenkliniek Gestel als ik het goed heb..

mn katten gaan daar gewoon lekker liggen slapen, 1 minuut nadat ze een inenting hebben gehad..
Terwijl de 2e aan de beurt was, lag de eerste al op tafel te slapen..
Aanrader
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_61773007
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:59 schreef pulletje het volgende:
ik heb goede ervaringen met de dierenarts op de Tinelstraat..

Dierenkliniek Gestel als ik het goed heb..

mn katten gaan daar gewoon lekker liggen slapen, 1 minuut nadat ze een inenting hebben gehad..
Terwijl de 2e aan de beurt was, lag de eerste al op tafel te slapen..
Heb ik ook al eens gehoord ja
#geen
pi_61777870
Dierenkliniek Gestel & Dikkertje Dap zijn wij erg tevreden over.

Over de dierenarts in de achtse barrier heb ik alleen maar nare dingen vernomen, oa dat hij eens weigerde op te staan toen een hond een stok dwars in zijn keel had zitten.. meneer had namelijk pauze
Hij heeft uiteindelijk geholpen, zuchtend en erg nors.

[ Bericht 31% gewijzigd door Frappelsien op 20-09-2008 12:18:42 ]
pi_61907037
Het is na lang wikken en wegen tóch de Kempen in Veldhoven geworden. Mede vanwege de veel ruimere openingstijden dan dierenkliniek Gestel. Morgen worden Mauro's balletjes eraf ge-chopt...
Ik vind t wel zielig eigenlijk Maarja, hij begint zn moeder steeds vaker aan te randen en dat is weer heel erg zielig voor moederpoes.
(:
pi_61907108
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Cat22 het volgende:
-knip-
Ook prettig dat je een papiertje meekrijgt met punten waar je op moet letten en ze zijn heel flexibel in de tijden van halen en brengen van je huisdier.

Dat kan je wel zeggen, ik moet morgen daar om 9.00 zijn, en dat vrouwtje aan de telefoon zei nog (zonder dat ik iets zei over files etc) "ja, als je in de file komt, das dan pech, dan ben je gewoon wat later, maakt niet uit. Toch netjes dat ze dat ff zeggen, dat ik morgen niet helemaal in de stress in de file sta
(:
pi_61907728
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:55 schreef nein het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen, ik moet morgen daar om 9.00 zijn, en dat vrouwtje aan de telefoon zei nog (zonder dat ik iets zei over files etc) "ja, als je in de file komt, das dan pech, dan ben je gewoon wat later, maakt niet uit. Toch netjes dat ze dat ff zeggen, dat ik morgen niet helemaal in de stress in de file sta
Heeft ze misschien wel van mij geleerd. Ik moest de poes toen tussen half 9 en 9 afleveren, maar da's vanuit Weert bijna niet te doen, zit je meer dan een uur in de auto. En toen kon het probleemloos een half uurtje later. Scheelde mij en poes ruim een half uur reistijd. En volgens mij was het ook nog niet erg geweest als ik om 10 uur was gekomen. Zolang zij maar een richttijd hebben.

Sterkte met de chop chop! Ik heb meegekeken toen bij mijn kater los ballos verdwenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61908382
Ik heb ook altijd meegekeken. strelt niet zoveel voor.
ramses kwam al bij in de auto
Zorro kreeg ik wakker mee
Fire daarin tegen wilde niet wakker worden daar raakte ik toen wel van in de stress
pi_62009069
Maar even een update

Mauro is afgelopen vrijdag dus geholpen. Ik moest om 12.00 even bellen hoe het met m was, de assistente ging meteen even bij m kijken, maar meneer wilde nog niet wakker worden. Of ik hem rond 15.00 kon halen dan, zo gezegd zo gedaan. Kosten waren een schappelijke 45 euro. Ik kreeg ook nog 4 pijnstillers mee, voor de 2 dagen na de castratie. En ik moest er even op letten dat meneer niet teveel aan zn balletjes ging likken.

Ik vond Mauro de eerste uurtjes echt zielig..hij keek ook nog wazig uit zn oogjes vanwege de zalf die ze erop smeren tegen uitdroging natuurlijk. En uiteraard zat ie constant aan zn balletjes te likken! Argh! Dus we hebben m steeds maar af zitten leiden met speeltjes en snoepjes en aaitjes. Hielp goed
En savonds zat ie alweer achter zn moeder aan te jagen

Zaterdag was ie alweer helemaal de oude, en hij heeft ook niet meer (dan normaal ) aan zn balletjes zitten likken. Ik heb m verder ook geen pijnstillers gegeven, zijn niet nodig geweest.

De fokster vertelde trouwens dat een kater nog wel 3 maanden vruchtbaar kan zijn na castratie! wtf!!!! (niet dat het uitmaakt hier..maar toch...wtf!)
(:
pi_62010402
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]


Op de Italiëlaan zit Dierenartsenpraktijk Heesterakker, gaan wij ook altijd heen en is echt prima

Is ook onze dierenarts, ben er zeer tevreden over Pluspuntje is ook dat ie op 1 minuut loopafstand van m'n huis zit

Ik moest met mijn vorige kat in het weekend naar een dierenarts, toen woonde ik nog maar net in Eindhoven. 1 in Waalre had weekenddienst. Weet helaas z'n naam niet meer, maar die kan ik niemand aanraden. Wat een vreselijke kerel was dat zeg. Het kwam erop neer dat ik m'n kat moest laten inslapen, hij leek het ook maar raar te vinden dat ik daar om moest huilen (het beestje was immers al 18) en toen ik na het zetten van het spuitje snikkend vroeg of ze nou geen pijn meer had (ja duh, maar verdriet he ) zei ie: Och, ze is al dood

Ik kreeg van de dierenarts op de Italielaan wel een heel mooi kaartje toen

Mocht er ooit wat met mijn katten gebeuren, in het weekend of in de avond/nacht, spijt het me zeer voor deze dierenarts, maar ik maak hem ervoor wakker. (als het ernstig genoeg is dan).
pi_62013388
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef _Nienna_ het volgende:

[..]

Is ook onze dierenarts, ben er zeer tevreden over Pluspuntje is ook dat ie op 1 minuut loopafstand van m'n huis zit

Ik moest met mijn vorige kat in het weekend naar een dierenarts, toen woonde ik nog maar net in Eindhoven. 1 in Waalre had weekenddienst. Weet helaas z'n naam niet meer, maar die kan ik niemand aanraden. Wat een vreselijke kerel was dat zeg. Het kwam erop neer dat ik m'n kat moest laten inslapen, hij leek het ook maar raar te vinden dat ik daar om moest huilen (het beestje was immers al 18) en toen ik na het zetten van het spuitje snikkend vroeg of ze nou geen pijn meer had (ja duh, maar verdriet he ) zei ie: Och, ze is al dood

Ik kreeg van de dierenarts op de Italielaan wel een heel mooi kaartje toen

Mocht er ooit wat met mijn katten gebeuren, in het weekend of in de avond/nacht, spijt het me zeer voor deze dierenarts, maar ik maak hem ervoor wakker. (als het ernstig genoeg is dan).
Nou ja zeg.. Wat een lompe boer.
(:
pi_62013500
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef _Nienna_ het volgende:

[..]


Wat een zak die man.

Toen wij Snuggles lieten inslapen zijn wij en Snuggles perfect behandeld en gesteund door DAP Heesterakker. En idd later nog een mooi kaartje gekregen.
pi_92502569
Wat mij opvalt hoeveel mensen negatief reageren over Dr Nick Soepnel.
Ik ben al 13 jaar klant en Dr Soepnel geeft zich met hart en ziel aan zijn patientjes.
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft weleens een slechte dag maar wij hebben nooit problemen gehad.
Ik heb bij hem gelopen met 2 honden en in totaal zo'n 6 katten. NOOIT problemen.

Maar erger is...Soepnel is 2 weken terug vermoord door zijn zoon en ik schrok wat er toen op diverse forums te lezen was!
De grootste rommel en negativiteit over hem.
Slechts EEN dag na de bekendmaking wist iedereen wel iets te klagen over zijn persoonlijkheid.
Voor mij was hij een goed mens die de dingen gelukkig iets anders benaderde dan zijn collega's maar altijd for the best!
Ook nam hij de spuit noooit onnadenkend ter hand om een dier in te laten slapen.
Als het aan div collega's had gelegen was mijn kater met verschrompelde nieren al 3 maanden dood zijn..maar hij zit naast me..springlevend! :) Dank Dr Soepnel! GBU!

En welke dierenarts goed is en welke niet kan heel persoonlijk zijn.
Dus de vraag welke goed is..daar zou je zelf achter moeten komen denk ik maar.
Ik zie in dit topic namen staan waar IK NOOIT meer zou willen komen.
pi_92514846
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Ans_F het volgende:
Wat mij opvalt hoeveel mensen negatief reageren over Dr Nick Soepnel.
Ik ben al 13 jaar klant en Dr Soepnel geeft zich met hart en ziel aan zijn patientjes.
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft weleens een slechte dag maar wij hebben nooit problemen gehad.
Ik heb bij hem gelopen met 2 honden en in totaal zo'n 6 katten. NOOIT problemen.

Maar erger is...Soepnel is 2 weken terug vermoord door zijn zoon en ik schrok wat er toen op diverse forums te lezen was!
De grootste rommel en negativiteit over hem.
Slechts EEN dag na de bekendmaking wist iedereen wel iets te klagen over zijn persoonlijkheid.
Voor mij was hij een goed mens die de dingen gelukkig iets anders benaderde dan zijn collega's maar altijd for the best!
Ook nam hij de spuit noooit onnadenkend ter hand om een dier in te laten slapen.
Als het aan div collega's had gelegen was mijn kater met verschrompelde nieren al 3 maanden dood zijn..maar hij zit naast me..springlevend! :) Dank Dr Soepnel! GBU!

En welke dierenarts goed is en welke niet kan heel persoonlijk zijn.
Dus de vraag welke goed is..daar zou je zelf achter moeten komen denk ik maar.
Ik zie in dit topic namen staan waar IK NOOIT meer zou willen komen.
Mooi dat jij goede ervaringen had met Soepnel :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:51:14 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_92583547
Mijn kittehs zitten allebei bij Dierendokter Kalmoesplein (Stratum). Superaardige, vrouwelijke dokter. Poezen krijgen een aaitje en een kroeltje van haar, de behandelruimte is groot en de beesten krijgen de rumte om even te acclimatiseren voor de behandeling. Worden ook vrijgelaten even te dartelen nadat ze behandeld zijn, zodat ze weer helemaal stil en rustig mee in de mand terug gaan. Afgelopen kerst kregen ze zelfs een cadeautje van de dierenarts mee: een zakje knabbeltjes en anti tandsteen mondwater O+ .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2011 @ 11:58:54 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92583764
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Ans_F het volgende:
Wat mij opvalt hoeveel mensen negatief reageren over Dr Nick Soepnel.
Ik ben al 13 jaar klant en Dr Soepnel geeft zich met hart en ziel aan zijn patientjes.
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft weleens een slechte dag maar wij hebben nooit problemen gehad.
Ik heb bij hem gelopen met 2 honden en in totaal zo'n 6 katten. NOOIT problemen.

Maar erger is...Soepnel is 2 weken terug vermoord door zijn zoon en ik schrok wat er toen op diverse forums te lezen was!
De grootste rommel en negativiteit over hem.
Slechts EEN dag na de bekendmaking wist iedereen wel iets te klagen over zijn persoonlijkheid.
Voor mij was hij een goed mens die de dingen gelukkig iets anders benaderde dan zijn collega's maar altijd for the best!
Ook nam hij de spuit noooit onnadenkend ter hand om een dier in te laten slapen.
Als het aan div collega's had gelegen was mijn kater met verschrompelde nieren al 3 maanden dood zijn..maar hij zit naast me..springlevend! :) Dank Dr Soepnel! GBU!

En welke dierenarts goed is en welke niet kan heel persoonlijk zijn.
Dus de vraag welke goed is..daar zou je zelf achter moeten komen denk ik maar.
Ik zie in dit topic namen staan waar IK NOOIT meer zou willen komen.
Het is dan ook een topic uit 2008!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')