abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 22 november 1999 @ 23:24:00 #1
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_222600
UBB staat voor Ultimate Bulletin Board. je kunt er onder andere images mee in de tekst van een post plaatsen.

Een speciale vorm van images die je in een post kunt gebruiken zijn smilies, dit zijn kleine gele (meestal) lachende icoontjes waarmee je je stemming, humeur e.d. kunt aangeven. Op dit forum zijn er een aantal met korte toetsaanslagen te verkrijgen (de standaard smilies van FOK!zine). Een dubbele punt met een haakje sluiten er achter geeft


In de topic Nieuwe smiley, gepost door Danny kondigde hij aan dat hij een zwarte Piet smiley had gemaakt. En een een Sinterklaas smiley. En daar is een hele rage aan smiley ceaties uit ontstaan.


Post hier je nieuwe smilies, je mening over smilies, ideeen voor smilies en zo voort.

(c) JayBee 1999

------------------

Alle icons die hier worden gepost mogen gebruikt worden BINNEN dit forum.
Als je icoontje van een andere pagina haalt, zet er even de URL bij, dit geeft niet alleen leuke links die wij ook kunnen bezoeken, het is ook volgens de Netiquetten.

Een icoontje is het beste te maken met een tekenprogramma zoals Paint Shop Pro.

Wil je dat je icoontje kans maakt op plaatsing in de standaardlijst van FOK!zine, zorg ervoor dat ze niet groter zijn dan 16x16 pixels.

Een overzicht van reeds gemaakte icoontjes + een beschrijving hoe je ze moet gebruiken, zie:

http://www.casema.net/~ht120/SmileyPage/index.html

(c) [eNeRGy] 1999

(PS. Natuurlijk mag je een icoontje ook buiten dit forum gebruiken, maar vraag het even aan de maker)

------------------

Zo, mag ik de eer op mij nemen hierbij deel 5 te openen!

Greetinx [eNeRGy]

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 22 November 1999).]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_222601
Natuurlijk mag je de eer op je nemen, NRG. Zeker met zo'n volledige intro-post.

Bully, het komt nog wel ok. Ik heb de opzet gemaakt voor de verzamel www-pagina. Dames en heren smiley fans, Bully verzamelt ze voor ons, en zo gauw ik de pagina uit handen heb gegeven, beheert ie dan een (simpele - want ik ben geen www-held) html-pagina -vol- met 'onze' smilies. De realisatie heeft geen haast, toch? Ik ben met de verzameling misschien op een kwart van alle echt nieuw gemaakte smilies. In de tussentijd moet ik nog afstuderen, van daar dat de voltooiing en de overdrage aan Bully even op zich laat wachten .

En, omdat ik nu wel thuis zit: een nieuwe smiley, ik noem hem Insomniac Smiley, want, autobiografisch gezien, mijn dag/nacht ritme is lachwekkend.


[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_222602
sorry , ik kon het niet laten , verander hem binnenkort wel weer terug .......

pi_222603
Jaja, en ik schrikken: ik had toch geen post geplaatst hier?? (dat was in een andere topic) en toen -huh- toen de picture begon te bewegen. En toen helemaal -huh- en LOL toen er Guus Muisarm boven stond. Heh heh heh. Wat een slechte smaak heb jij in het kiezen van plaatjes om te animeren, zeg.


Maar daer reageer ick niet voor heden naacht. Ik heb namelijk den deze geknutseld: Het idee ontstond in de topic 'uitzending van maandag 23/11' alwaar ik me net bevond toen ik de herhaling van BB van vanavond keek. Oh ja: het is een FOKschaap.


------------------
Liefde maakt meer kapot dan 'n wank kan goedmaken ........

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 23 november 1999 @ 03:16:00 #5
68 Idéfix
Gewoon een hond
pi_222604
Ben ik ff een weekend niet op dit forum geweest, zijn er ineens 3 andere smilies-threads bijgekomen...
Affin, Bully© ik haal jouw smileys van m'n server af...'khad gezien dat de laatste paar van jouw nu op een andere server staan, is dat jouw homepage of die van iemand anders?

BDW: goed idee die verzamelpagina, maar a_puh.gif ziet er een beetje vaag uit, klopt ie wel?

Hmmm.....volgens mij is het bedtijd...

Look, no bigger than a chestnut, but he eats as if his siesta depended on it![br]It's time to unlearn a few things, and learn a bunch of new things.
  dinsdag 23 november 1999 @ 04:10:00 #6
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_222605
Ok, het is SUPER OFF TOPIC, maar ik ben even blij omdat ik mijn eergisteren gekochte puntium3 450 mhz een pentium 3 600mhz blijkt te zijn !!!!

Op 450 mhz zit ie standaard op 50 graden, en op 580 mhz zit ie standaard op 20 graden !!!

Standaard=alleen besturingssysteem draait (win2000)

Ik ben bliijijijij!!!!!!!!

(sorry, off topic, ik weet het)

Nu maar hopen dat mijn moederbord niet gaat


Greetinx, een blije [NRG]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_222606
quote:
op 11-23-1999 om 03:16 AM schreef Idéfix het volgende:
Ben ik ff een weekend niet op dit forum geweest, zijn er ineens 3 andere smilies-threads bijgekomen...
Affin, Bully© ik haal jouw smileys van m'n server af...'khad gezien dat de laatste paar van jouw nu op een andere server staan, is dat jouw homepage of die van iemand anders?

BDW: goed idee die verzamelpagina, maar a_puh.gif ziet er een beetje vaag uit, klopt ie wel?

Hmmm.....volgens mij is het bedtijd...


Nee idéfix,dat is niet mijn homepage(die heb ik niet)maar hij staat bijGuus en bij Zap op de homepage.En ja die a-puh heb ik zo gemaakt(zoals je ziet ben ik er geen kei in).
Vandaar dat Zap a_njam gemaakt had.

Lucky 13
pi_222607
Jaybee

bedankt,ik bedoelde het ook niet slecht hoor.Ik bedoel:jij steekt er nu zo veel tijd in en dan vind ik het niet meer als normaal dat je zelf de pagina beheert,maar ik wil het wel doen hoor(met een beetje hulp in het begin,hahahahahahahahaha

De nieuwe zet ik vanavond even op een rijtje,ik heb ochtend dienst deze week,en ben er dus niet zo vaak ,maar ik doe mijn best.

Lucky 13
pi_222608
Weer de eerste voor vandaag , als ik door heb hoe ik transparant moet aangeven , verander ik ze allemaal ff , ik heb nu paint shop pro , maar dat programma ken ik nog niet goed.

deze voor de Fok! politie ..... .........en de Jaybee aanvraag :

pi_222609
Waarom staat het zwaailicht op z'n kop?


Cool zwaailicht Guus!

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_222610
Guus, om met behulp van PSP je achtergrond transparant te maken kan je het volgende doen:

In het Colors menu kies Edit Palette. Check dat Sort order op Palette order staat. Dubbelclick op het kleurvakje rechtsonder (nr 255). Kies nu een opvallende kleur die niet in je plaatje voorkomt. Druk op OK in dat dialoog en in het color dialoog. (als je palet entry 255 al gebruikt voor een belangrijke kleur in je plaatje kan je natuurlijk beter een andere kiezen).

Verander nu je achtergrond in de kleur die je zojuist koos. Kies dan File - Save As. Controleer dat Save as type op GIF compuserve staat. Druk nu op de Options knop (rechtsonder) en kies "Set the transparency value to palette entry 255".

Bovenstaand verhaal geldt voor de versie van PSP die ik heb (4.14), ik hoop dat het niet te veel afwijkt bij jou.

[Dit bericht is gewijzigd door Zap (Datum 23 November 1999).]

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
  dinsdag 23 november 1999 @ 21:02:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_222611
In psp5 kun je in het colors menu, bij "set palet transparancy" gewoon de huidige achtergrondkleur als transparante kleur instellen, scheelt een paar stapjes.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_222612
Deze moest ik ff van mijn broer maken , om te laten zien hoe zo iets werkt ......

Ehhhhh , wat is een WANK ??
ik zie dat het transparant nu goed gaat , bedankt jongens !

  dinsdag 23 november 1999 @ 22:29:00 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_222613
quote:
op 11-23-1999 om 10:02 PM schreef
..
Guus Muisarm het volgende:

Ehhhhh , wat is een WANK ??
..

WANK to, verb, "wanking" AKA 'rude' language: to spank the monkey

= wat ruud onder het bed deed

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 23 november 1999 @ 23:36:00 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_222614
das nog lastig
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 23 november 1999 @ 23:37:00 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_222615
zien anderen hierboven wel de bummer smiley?
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_222616
nee , je bedoeld deze denk ik :http://www.casema.net/~ht120/smileypage/bummer.gif
dit moet je tussen [img] en [/ img] zetten dan krijg je dit te zien :

Beelzebub : Ik geloof niet dat je met een plaatje kan linken , maar er een link bij moet zetten (in ubb code dan bedoel ik)

  dinsdag 23 november 1999 @ 23:48:00 #18
374 beelzebub
master of disaster
pi_222617
een beetje off-topic, maar hoe zorg je dat je met een plaatje kunt linken in ubb

bij mij vraagt-ie steeds naar een target enzow.

pi_222618
Smiley-fanaten,

Vraagje: Danny sluit bepaalde topics omdat ze niet over BB gaan. Strikt genomen gaat dit topic daar ook niet over. Zijn jullie het met me eens dat Danny/Phileine ook dit topic moeten sluiten en jullie verder praten in een daarvoor bestemd topic?

[Dit bericht is gewijzigd door Darkthorn (Datum 24 November 1999).]

pi_222619
nee , niet mee eens


------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........

[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 24 November 1999).]

  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 november 1999 @ 00:35:00 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_222620
Darkthorn: Mag ik je erop wijzen dat het Danny was die de eerste smiley-topic opende
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_222621
Pinball weet wat wank betekent. Ik heb er een smiley voor gemaakt, Guus:

Shit, een geanimeerde smiley valt niet mee om te fabriceren.


Ik zou er niet zo veel problemen mee hebben als we naar BB - Roddels, vragen, gein en ongein worden verplaatst. Echter, Danny startte inderdaad deze te gekke thread wel zelf alhier, en er moet toch wel ruimte zijn voor een beetje ludieke acties op BB - Serieus en aktueel? De naamgeving van de topics laat verder niks te raden over. Ik wil toch hier blijven. Als je onrecht en offtopic wilt bestrijden, neem dan de -echt- irritante posts en topics. Wij zijn enthousiaste BB fans, en deze topic gaat trouwens wel over BB, kijk, een BB smiley:

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 24 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  woensdag 24 november 1999 @ 08:29:00 #23
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_222622
quote:
op 11-24-1999 om 12:24 AM schreef Darkthorn het volgende:
Smiley-fanaten,

Vraagje: Danny sluit bepaalde topics omdat ze niet over BB gaan. Strikt genomen gaat dit topic daar ook niet over. Zijn jullie het met me eens dat Danny/Phileine ook dit topic moeten sluiten en jullie verder praten in een daarvoor bestemd topic?


Laat het topic toch lekker, ik denk dat het feit dat dit alweer topic 5 is aangeeft hoe "succesvol" het is

Greetinx [eNeRGy]

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 24 November 1999).]

Oxytocine, imagine a world without!
  woensdag 24 november 1999 @ 09:31:00 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222623
bij mij loopt smileys 4 continue vast dus zou ik willen vragen of iemand een smoelen(smiley)boek heeft of dat wil doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_222624
Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik voel me echt een hele domme doos. HOE KRIJG IK ZO'N SMILIE IN MIJN TEKST??? Help me pleasssseeeeee!!!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')