abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61421166
ik ben een beetje inspiratieloos!
dusse hier verder!
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:46:43 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61430524
Zo vroeg is dr hier nog niemand op de zaterdagochtend heur.
Ik had vandaag hondenscheerdag en poetsdag.
Billy geschoren, Karel nagels geknipt en voetzooltjes geschoren en toen dacht ik what the hell laat ik Frits zn nagels ook es knippen. Normaal laat ik dat altijd ff snel iemand anders doen omdat Frits dr bij mij altijd een drama van moet maken, dus ik deed het tegen beter weten in
Gillen, half stikken, ogen die bijna over de grond rolden, krijsen en spontaan zn haar verliezen, maar geknipt zijn ze hoor die nagels
Nu maar hopen dat de buren niet thuis waren anders zou het me niks verbazen als de dierenbescherming hier binnenkort op de stoep staat
Kleine dramaqueen dat ie is.
Nu nog ff snel Chico zn gezicht scheren en ze zijn weer allemaal tiptop.
En dan eten bij vrienden en voor de derde keer in 4 weken of zo Sweeney Todd kijken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61432207
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator zondag 7 september 2008 @ 00:03:37 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61439420
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo vroeg is dr hier nog niemand op de zaterdagochtend heur.
Ik had vandaag hondenscheerdag en poetsdag.
Billy geschoren, Karel nagels geknipt en voetzooltjes geschoren en toen dacht ik what the hell laat ik Frits zn nagels ook es knippen. Normaal laat ik dat altijd ff snel iemand anders doen omdat Frits dr bij mij altijd een drama van moet maken, dus ik deed het tegen beter weten in
Gillen, half stikken, ogen die bijna over de grond rolden, krijsen en spontaan zn haar verliezen, maar geknipt zijn ze hoor die nagels
Nu maar hopen dat de buren niet thuis waren anders zou het me niks verbazen als de dierenbescherming hier binnenkort op de stoep staat
Kleine dramaqueen dat ie is.
Nu nog ff snel Chico zn gezicht scheren en ze zijn weer allemaal tiptop.
En dan eten bij vrienden en voor de derde keer in 4 weken of zo Sweeney Todd kijken
Ik word altijd zo blij als ik jouw verhaaltjes lees over je hondjes
Ik vind ze echt helemaal geweldig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 7 september 2008 @ 00:16:46 #5
176471 oh-oh
pi_61439642
Frits is nog steeds erg boos. Ben benieuwd hoe lang het kreng het dit keer vol gaat houden om vuil naar me te loeren en met zn rug naar me toe te zitten
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 7 september 2008 @ 00:44:11 #6
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61440171
Hoi!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_61443543
wij hebben een nieuw tuigje voor ronja gekocht op aanraden van de cursus
maar ik twijfel nog even of het de goede is!
op zich loopt het wel beter, maar lijkt ook als of de bandjes toch in haar oksels komen....
  zondag 7 september 2008 @ 12:12:20 #8
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61444943
Bob is vanochtend gebeten door een (volgens mijn vriend) pitbull-achtige hond. We zijn net met haar bij de dierenarts geweest en ze heeft nietjes in de wonden, injecties gehad met antibiotica en pijnsttillers. Ik heb pilletjes met antibiotica voor een week en pijnstillers voor 3 dagen. Arm Bobje
Er zit een wond op haar heup en ze kan niet rennen en niet springen. Ze kreunt als je haar oppakt, het is zo zielug. Volgens de dierenarts is ze waarschijnlijk helemaal beurs en moeten we haar goed in de gaten houden (alsof ik dat niet zou doen) ivm infectie. Ze wilde net niet eens een koekje. Ze ligt nu bijna te slapen maar trilt nog steeds een beetje
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_61445190
Jakkes, Maes.
Zo'n klein ding. Wat verschrikkelijk zielig.
Hoe hebben je vriend en de eigenaar van die hond ze uit elkaar gekregen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 september 2008 @ 12:40:19 #10
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61445456
Het klinkt hard maar de eigenaar van de hond en meneer Maes hebben geschopt naar de hond. De hond had een soort ketting om die doorschoot zodat de hond te dicht bij Bob kon komen. Bob liep los. Ik weet dat dat ook onze fout is maar dan hoeft die andere hond niet gelijk te bijten
Ow O+
pi_61445493
nou, als een dergelijk sterke hond mijn hondje (als ik die al zou hebben) zou pakken zou ik ook schoppen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 september 2008 @ 13:45:28 #12
176471 oh-oh
pi_61446660
Oh Maes, wat een schrik, arme Bobje. Chico is es gebeten door een stafford, ik heb er langer een trauma aan over gehouden dan de honden zelf, echt klote is dat. Ik hoop dat Bobje zich snel beter voelt, geef dr maar een voorzichtige knuf van ons
( Groucho Marx )
pi_61447121
maes da's schrikken! hoop dat bobje snel weer opknapt!
succes en beterschap voor bobje
  zondag 7 september 2008 @ 15:06:59 #14
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61448506
Dank jullie wel. Bob heeft een poosje geslapen en even een plas in de tuin gedaan en ligt nu weer op de bank. Ze krijgt altijd een koekje als ze buiten is geweest maar die wilde ze helemaal niet
Ow O+
pi_61450121
Was aan het denken over wat ik zou doen als mijn hond tot overlijden komt, is er iets zoals een dieren-kerkhof? Sommige mensen laten hun overleden dier bij de dierenarts achter maar volgens mij worden daar de dieren op een niet zo'n mooie manier gedumpt.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61450835
Tegenwoordig kun je je hond laten begraven op een dierenkerkhof of laten cremeren.
Ik ben altijd geheel illegaal bezig met het graven in mijn achtertuin.
Iemand zei laatst al: als je gaat verhuizen moet je alle karkasjes daar ook meenemen
Jij kunt natuurlijk ook nog gaten gaan graven in de bossen daar. Maar dat doen er de laatste tijd wel meer. Grote kans dat je wordt gearresteerd omdat men denkt dat je valkuilen een het graven bent
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61450952
Inderdaad bij verhuizen in geval van begraven in de tuin Kun je alles gaan opgraven en weer in de juiste volgorde plaatsen van botten in je nieuwe tuin als je het niet in een doos hebt begraven

Sommige mensen laten hun dier opzetten maar dat lijkt me dus echt vreemd om een dier dat geen levensteken in zicht heeft in je huiskamer te hebben staan.Denk dat ik mijn hond laat cremeren later, maar hij heeft als het goed is nog een jaar of 8 te gaan dus ik ben wat erg vroeg ermee ook Hond is nog nooit ziek geweest dus waarschijnlijk houdt hij het nog ff vol.
  zondag 7 september 2008 @ 17:15:12 #18
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61451601
Als een andere hond Mara zou bijten, zou ik er voor zorgen dat die hond minstens zoveel pijn als Mara heeft .
pi_61453512
je zou terugbijten?

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 september 2008 @ 18:43:00 #20
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61453922
Ja, zoiets.

Een hond uitlaten in de regen is ook niet alles trouwens.
pi_61454058
Mijn hond wilt niet uitgelaten worden als het regent

Zodra het ook maar ff begint te regenen dan rent hij naar binnen toe.
pi_61454709
Dat is het toffe aan katten. Die hoef ik niet uit te laten.
Heb hier nu de laatste tijd weer vaak vochtige poesjes. Ze vinden het heerlijk om buiten onder een stoel of een groot blad te gaan zitten als het regent. Dan worden ze niet nat, maar wel vochtig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61454824
Poesjes die niet nat maar wel vochtig worden

Mijn hond maakt de hele bank smerig als hij nat is geworden dus liever droog houden.
  zondag 7 september 2008 @ 20:47:31 #24
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61457579
Bob is ook een mooi weer buiten loper, zodra het regent blijft ze onder het afdakje staan Ze nog steeds erg zielig. Ik neem haar vannacht met mand en al mee naar boven.
Ow O+
pi_61458536

Arme Bobje... Heb onze hond ook zo wel eens moeten bevrijden van een hardnekkig bijtertje Maes hoor, wie niet horen wil moet maar voelen.. En dan is schoppen wel zo slim, want als je gaat duwen oid, heb je ook nog kans dat je zelf in je handen gebeten gaat worden..
Doe maar een voorzichtige knuf..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')