http://mijncv.com/resumes/search.aspx?query=---';quote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef HarryP het volgende:
Op het moment bezig met de laatste puntjes op de i van mijn nieuwe website:
http://mijnCV.com
Daarna zal er nog wel wat onderhoud zijn maar dan wil ik weer snel door met Silverlight.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
http://mijncv.com/resumes/search.aspx?query=---';
klein foutje.
Goed de MSN basis werkt goed nu ben bezig met verschillende commando's in te bouwen zoals een berichtje krijgen als een rssfeed geupdate isquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Ff een fun projectje als tussendoortje: Twitter/MSN/Forum/Email botje wat op commando's reageert en terug valt op program E/A.L.I.C.E
PHP / cakephp heeft toch wel een JSON en-/decoder?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Ben nog steeds aan het stoeien met cakephp en extjs. Ben maar begonnen met een array naar extjs component zodat ik niet overal extjs code neer hoef te gaan zetten en dingen ook sneller en makkelijker neer kan zetten.
mm het punt is eerder dat ik 100 keer de zelfde properties moet mee geven en die overhead wil verkleinenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
PHP / cakephp heeft toch wel een JSON en-/decoder?
Dan wordt het tijd om je eigen Ext subclasses te bouwen. Dat is makkelijker dan je denkt en voorkomt dat je jezelf moet gaan herhalen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mm het punt is eerder dat ik 100 keer de zelfde properties moet mee geven en die overhead wil verkleinen.
Dat is idd ook nog een optiequote:Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om je eigen Ext subclasses te bouwen. Dat is makkelijker dan je denkt en voorkomt dat je jezelf moet gaan herhalen.
Ik werk op mijn werk nog heel veel met Ext, maak vrijwel alle interfaces ermee. Ben nu aan het ruiken aan Ext3 datt heel veel coole toevoegingen heeft, zoals oa chart/graph mogelijkheden. Daarnaast op backendgebied veel bezig geweest met OLAP / Datawarehousing. En ik heb mijn eigen database-abstractie class uitgebreid met een consistency & integrity checker met on-the-fly fixopties. Dat was nodig nadat een heel nare bug werd ontdekt die voor wat lichte en gelukkig fixbare database-corruptie heeft gezorgd. Maar wel in een stuk of 5 databases van elk meerdere gigabytes groot dus fixen duurt even. Tussendoor ook nog een leuke migratie en begin volgende week staat er een software release op de planning dus ook druk aan het testen en bugfixen. Nouja, het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.
Om daar nog even op terug te komen, op die manier werkt het als een treinquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om je eigen Ext subclasses te bouwen. Dat is makkelijker dan je denkt en voorkomt dat je jezelf moet gaan herhalen.
Ik werk op mijn werk nog heel veel met Ext, maak vrijwel alle interfaces ermee. Ben nu aan het ruiken aan Ext3 datt heel veel coole toevoegingen heeft, zoals oa chart/graph mogelijkheden. Daarnaast op backendgebied veel bezig geweest met OLAP / Datawarehousing. En ik heb mijn eigen database-abstractie class uitgebreid met een consistency & integrity checker met on-the-fly fixopties. Dat was nodig nadat een heel nare bug werd ontdekt die voor wat lichte en gelukkig fixbare database-corruptie heeft gezorgd. Maar wel in een stuk of 5 databases van elk meerdere gigabytes groot dus fixen duurt even. Tussendoor ook nog een leuke migratie en begin volgende week staat er een software release op de planning dus ook druk aan het testen en bugfixen. Nouja, het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.
Heb de Silverlight applicatie hernoemt naar TaskTimer:quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef HarryP het volgende:
Op het moment aan het spelen met Silverlight.
http://tasktracker.labee.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |