abonnement Unibet Coolblue
pi_3568625
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:27 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Fijn dat ook jij inziet dat er ook lieve Zionisten zijn


Ik bedoelde eigenlijk alle Zionisten
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  donderdag 21 maart 2002 @ 17:39:43 #102
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3568660
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:37 schreef onschuldig het volgende:

Ik bedoelde eigenlijk alle Zionisten


Dat zeg je nu alleen achteraf om niet af te gaan voor Chadi en Motown maar wij weten wel beter
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3568940
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:39 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Dat zeg je nu alleen achteraf om niet af te gaan voor Chadi en Motown maar wij weten wel beter


Hahaha, grapjas! Als je me beter zou kennen zou je weten dat in mijn opinie de enige goede Zionist een dooie Zionist is! op ALLE Zionisten!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_3570469
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 18:09 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Hahaha, grapjas! Als je me beter zou kennen zou je weten dat in mijn opinie de enige goede Zionist een dooie Zionist is! op ALLE Zionisten!


Niet echt een vredelievend persoon jij hé.
Geweld lost niks op, maar dat is blijkbaar bij jou nog niet doorgedrongen na dit nu al 1,5 jaar durende conflict.
op jou.

[edit]
Jij bent tegen het doden van onschuldigen.
Ik ben tegen het doden van iedereen.
Gewoon Arrafat+ alle andere extremisten opsluiten.
Naja, dat lost toch niks op, want dan gaan omringende landen wel weer Israel aanvallen.


Ik bedacht mij vanmiddag opeens..
Zou dit niet gewoon 1 groote afleiding zijn?
Ik bedoel..
Pallestijnen houden Israel bezig terweil de rest van het middenoosten rustig een aanvals leger in elkaar zet.
Als het dan villedig escaleert geven ze gewoon Israel overal de schuld van en nemen dat als excuus om Israel massaal aan te vallen en "proberen" ze de zee in te jagen. (wat ze overigens toch niet zal lukken)

[Dit bericht is gewijzigd door logisnack op 21-03-2002 20:23]

pi_3570717
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 16:48 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Nope, zij zijn net zo onschuldig als Joodse slachtoffers. Aanslagen zijn geen manier om je gelijk te halen. Daarom hoop ik dat die stink Hammas etc. eindelijk eens ophouden met het in diskrediet brengen van de Palestijnen.


Hamas en andere terreur organisatie's zouden nooit zoveel fanatieke aanhang hebben als Israel de perfecte voedingsbodem voor hun bestaan niet elke dag weer creeert.Zij teren op de haat en armoede.Jongeren die hun huizen hebben zien platwalsen en familie heeft verloren. Onderdrukking, vernedering meemaken wat leidt tot haat tegen wat zij zien als de agressors, Israel.En zij worden opgevangen door o.a. Hamas.
pi_3570755
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 20:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Hamas en andere terreur organisatie's zouden nooit zoveel fanatieke aanhang hebben als Israel de perfecte voedingsbodem voor hun bestaan niet elke dag weer creeert.Zij teren op de haat en armoede.Jongeren die hun huizen hebben zien platwalsen en familie heeft verloren. Onderdrukking, vernedering meemaken wat leidt tot haat tegen wat zij zien als de agressors, Israel.En zij worden opgevangen door o.a. Hamas.


hmmz je valt in de herhaling schatje.
pi_3571425
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 18:09 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Hahaha, grapjas! Als je me beter zou kennen zou je weten dat in mijn opinie de enige goede Zionist een dooie Zionist is! op ALLE Zionisten!


Ahh... de tolerantie druipt er weer vanaf. Zo kennen we je weer.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_3571616
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 20:25 schreef logisnack het volgende:

[..]

hmmz je valt in de herhaling schatje.


*kuch*
pot ketel zwart
*kuch*
quote:
En dat ik in de herhaling val zal me een worst wezen.Ik ben de enige niet.Het "Joden naar de zee verdrijven" verhaaltje en "Sharon is veel te lief voor Arafat" enzo heb ik ook al tig keer gelezen
quote:
Dat doen veel Pro-Israeliers om zo mensen met kritiek op Israel de mond te snoeren en om de aandacht te verplaatsen op de persoon die een bepaald probleem aan kaart ipv de aandacht te houden op het probleem zelf.
Dus als je zo vriendelijk wilt zijn om on topic te gaan.En het niet op de persoon af te gaan spelen.Is makkelijk om kritiek wat niet in je straatje past zo te benaderen.
Ik heb gelukkig nooit de uitspraak gedaan dat ene volk beter is dan het andere.
pi_3571803
Overleg afgezegd na aanslag Israel
Jeruzalem Israel heeft het overleg met de Palestijnen over een wapenstilstand afgezegd na de aanslag in een winkelstraat zijn naast de Palestijnse dader twee Israelische omgekomen en veertig anderen gewond geraakt.

De heropvatting van de besprekingen over een bestand, onder leiding van VS-gazant Zinni, stond voor vanavond gepland.

De al-Aqsa Brigades hebben de jongste aanslag in Israel opgeeist.De VS heeft in reactie de groepering op de lijst van buitenlandse terreurgroepen gezet.President Bush heeft de Palestijnse leider Arafat tot optreden gemaand.
(bron: NOS teletekst)

pi_3573263
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 22:15 schreef schatje het volgende:
Overleg afgezegd na aanslag Israel
Jeruzalem Israel heeft het overleg met de Palestijnen over een wapenstilstand afgezegd na de aanslag in een winkelstraat zijn naast de Palestijnse dader twee Israelische omgekomen en veertig anderen gewond geraakt.

De heropvatting van de besprekingen over een bestand, onder leiding van VS-gazant Zinni, stond voor vanavond gepland.

De al-Aqsa Brigades hebben de jongste aanslag in Israel opgeeist.De VS heeft in reactie de groepering op de lijst van buitenlandse terreurgroepen gezet.President Bush heeft de Palestijnse leider Arafat tot optreden gemaand.
(bron: NOS teletekst)


Way to go V.S
Iri groeperingen op de lijst waar ze horen.
Dit betekend dat de V.S deze groepering zal vervolgen totdat ze niet meer bestaan.
Dit houd in dat er Amerikanen samenwerkend met Israel/Pallestijnen in het gebied zullen moeten opereren.
Israel zal wel meewerken, maar Arrafat zal wel geen pottekijkers willen wat inhoud dat de Pallestijnen terroristen herbergen en ze niet willen uitleveren/vervolgen.
In dat geval doen zij hetzelfde als wat Taliban in afganistan deed.
Raad de gevolgen daarvan maar....

Tip!!! Zal ongeveer hetzelfde zijn als wat in Afganistan is gebeurd

pi_3573520
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 23:53 schreef logisnack het volgende:

[..]

Way to go V.S
Iri groeperingen op de lijst waar ze horen.
Dit betekend dat de V.S deze groepering zal vervolgen totdat ze niet meer bestaan.
Dit houd in dat er Amerikanen samenwerkend met Israel/Pallestijnen in het gebied zullen moeten opereren.
Israel zal wel meewerken, maar Arrafat zal wel geen pottekijkers willen wat inhoud dat de Pallestijnen terroristen herbergen en ze niet willen uitleveren/vervolgen.
In dat geval doen zij hetzelfde als wat Taliban in afganistan deed.
Raad de gevolgen daarvan maar....

Tip!!! Zal ongeveer hetzelfde zijn als wat in Afganistan is gebeurd


Alleen vergeten dat ze daar hulp kregen van de inwoners en de rest van de wereld.. en Nog steeds hebben ze hun doel niet bereikt. Hier ukt het ze zeker (ook) niet! Enige oplossing is vrede.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 00:25:12 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_3573662
Waarom niet een internationale vredesmacht stationeren om beide partijnen gescheiden te houden.Het probleem echter is dat Israel hier fel tegen is.Terwijl een internationale troepenmacht goed kan werken.Misschien is Arafat hier op uit.Dat er daadwerkelijk wordt ingegrepen.Er moet daar immers rust zijn voor het geval de VS Irak gaat aanvallen.Waarom is Israel tegen een dergelijk plan???
  vrijdag 22 maart 2002 @ 00:26:48 #113
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_3573679
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:25 schreef schatje het volgende:
Waarom niet een internationale vredesmacht stationeren om beide partijnen gescheiden te houden.Het probleem echter is dat Israel hier fel tegen is.Terwijl een internationale troepenmacht goed kan werken.Misschien is Arafat hier op uit.Dat er daadwerkelijk wordt ingegrepen.Er moet daar immers rust zijn voor het geval de VS Irak gaat aanvallen.Waarom is Israel tegen een dergelijk plan???
Inmenging. Geen enkel land houdt daar van.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_3573708
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:26 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Inmenging. Geen enkel land houdt daar van.


Is meer uit elkaar houden doen ze overal waar oorlog heerst tussen 2 bevolkingsgroepen en er vrede nodig is.. behalve in Israel.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 00:30:23 #115
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3573716
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:25 schreef schatje het volgende:
Waarom niet een internationale vredesmacht stationeren om beide partijnen gescheiden te houden.Het probleem echter is dat Israel hier fel tegen is.Terwijl een internationale troepenmacht goed kan werken.Misschien is Arafat hier op uit.Dat er daadwerkelijk wordt ingegrepen.Er moet daar immers rust zijn voor het geval de VS Irak gaat aanvallen.Waarom is Israel tegen een dergelijk plan???
Net zoals de Amerikanen deden in Libanon dus, binnen no-time waren de vredeshandhavers zelf het doelwit van aanvallen van de hezbollah etc


nu hebben de Indiers die als VN soldaten zitten in Libanon er ook niks te vertellen.


Dat is dus geen oplossing.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 22 maart 2002 @ 00:32:26 #116
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_3573738
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Is meer uit elkaar houden doen ze overal waar oorlog heerst tussen 2 bevolkingsgroepen en er vrede nodig is.. behalve in Israel.


Nou, ze doen het niet overal, en waar ze het doen wordt het meestal niet op prijs gesteld. Bijv. Joegoslavie, alleen de Bosniers vonden het wel leuk, maar de Serven niet en de Kroaten waarschijnlijk ook niet echt.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_3573744
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:30 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Net zoals de Amerikanen deden in Libanon dus, binnen no-time waren de vredeshandhavers zelf het doelwit van aanvallen van de hezbollah etc


nu hebben de Indiers die als VN soldaten zitten in Libanon er ook niks te vertellen.


Dat is dus geen oplossing.


WRONG toen vroegen de mensen niet om inmenging NU vragen ze er wel om en krijgen ze het niet.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 00:36:08 #118
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_3573763
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:33 schreef Chadi het volgende:

[..]

WRONG toen vroegen de mensen niet om inmenging NU vragen ze er wel om en krijgen ze het niet.


Alleen de Palestijnen, volgens mij. Maar ik snap niet hoe je kan volhouden in het verzoek om vredestichters en toch nog elke dag aanslagen plegen, dat komt tot mij erg krom over.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  vrijdag 22 maart 2002 @ 00:42:22 #119
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3573815
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:33 schreef Chadi het volgende:
WRONG toen vroegen de mensen niet om inmenging NU vragen ze er wel om en krijgen ze het niet.
WRONG de palestijnen met de meeste macht
(jihad/al-aqusa/gedeeltelijke fatah/hezzbolah) vragen helemaal niet om inmenging.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3573831
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:42 schreef BAZZA het volgende:

[..]

WRONG de palestijnen met de meeste macht
(jihad/al-aqusa/gedeeltelijke fatah/hezzbolah) vragen helemaal niet om inmenging.


hezbollah is niet Palestijns En hun macht is meer onmacht dan macht.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 00:48:59 #121
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3573869
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:44 schreef Chadi het volgende:

hezbollah is niet Palestijns En hun macht is meer onmacht dan macht.


Zitten wel veel palestijnen bij en ze trainen nu ook de Jihad en Al-Aqsa van Arafat, wel degelijk een machtsblok dus.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3574506
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:36 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Alleen de Palestijnen, volgens mij. Maar ik snap niet hoe je kan volhouden in het verzoek om vredestichters en toch nog elke dag aanslagen plegen, dat komt tot mij erg krom over.


En niet alleen bij jou.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_3574515
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:48 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Zitten wel veel palestijnen bij en ze trainen nu ook de Jihad en Al-Aqsa van Arafat, wel degelijk een machtsblok dus.


Ongelovelijk dat er nog mensen zijn die Arrafat zien als iemand waarmee te praten valt over vrede.
Nog ongelovelijker dat deze man de Nobel prijs ooit heeft ontvangen.
Zijn eigen mannen worden getraind door een organisatie en als deze organisatie een aanslag pleegt veroordeeld hij ze
Wat een grapjas die Arrafat


BTW ik zag niet op CNN ook iets nieuws.
Ze hadden eerst altijd het programma "live from afganistan" , maar ik heb zojuist zitten kijken naar: "Live fom Jerusalem" Allemaal gesprekken met Pallestijnen en Israeli's over de toestand en over toerisme enzo (is met 52% gedaalt, dat is dus al een zware klap voor Israel).


We waren woensdag ochtend nog zo dicht bij vrede, totdat er weer een bus de lucht in ging.
Israel besluit niet terug te slaan.
Het antwoord van de Pallestijnen is dan om nog maar een paar mensen op te blazen.
En dan zit de emmer vol.
En wie krijgt er de schuld???
JUIST, Israel!
En wie heeft er de schuld als je effe je verstand gebruikt?
JUIST, de Pallestijnen! (no innocent people included)

Was ook nog op RTL4 journaal een nederlander die bij de ambulance dienst van Israel werkt.
Hij zag vanavond de aanslag voor zijn ogen gebeuren.
Hij omschreef:

quote:
"Ik zag een jongen lopen en hij strok opeens zijn jas open en trok aan iets. Het volgende moment zag ik vuur, stof en ledenmaten in het rond vliegen"
Dit lijkt me het allerergste wat je mee kunt maken..
Voor je ogen een paar mensen zien die uit elkaar getrokken worden door een bom
pi_3574519
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 02:45 schreef Berserker het volgende:

[..]

En niet alleen bij jou.


count me in 2
  vrijdag 22 maart 2002 @ 11:52:08 #125
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3576741
quote:
Arafat betaalde terrorist

De Palestijnse leider Arafat heeft in juli 2001 een man die door Israël wordt gezocht voor aanslagen op Israë'li's 330 euro betaald. Dat blijkt volgens Israël uit Palestijnse documenten.

De Palestijn, Atef Abayat, is leider van de Al-Alqsa Martelarenbrigade in Bethlemhem. Al-Aqsa, dat banden heeft met de Fatah-beweging van Arafat, is verantwoordelijk voor enkele bloedige zelfmoordaanslagen in Israël.

Israël zegt dat dit bewijst dat Arafat geen terroristen oppakt, maar ze actief steunt. Volgens de Palestijnen ging het om geld voor "sociale activiteiten".


Eens een terrorist, altijd een terrorist...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')