abonnement Unibet Coolblue
pi_61360517


Wat is Spore?
Spore is het nieuwste spel van Will Wright. U allen welbekend als het genie dat spellen als Sim City en The Sims en bij dat laatste het uitmelken van games uitvond.

Spore is niet zomaar een dertien in een dozijn computerspel. In Spore simuleer je leven. In Spore maak je leven.

Hoezo, ik maak leven. Ben ik dan God?
Zo kan je het min of meer noemen. Een belangrijk onderdeel van het spel is de Creature Creator. Dit is een Creator waar je zelf je wezens kan ontwerpen. Je hebt de beschikking over over tientallen onderdelen waar je je wezen uit kan maken. Je hebt dus o.a de beschikking over verschillende ogen, poten, benen, klauwen, stekels, hoorns, enz. Met al deze dingen kan je dus je eigen wezen maken. Omdat er zoveel combinaties zijn is haast elk wezen uniek. Je zal héél hard moeten zoeken om twee identieke wezens te vinden.

En is die Creature Creator dan het spel?
Ja en neen. Zoals ik al zei vormt het een belangrijk onderdeel van het spel. Echter zal je het grootste deel van je speeltijd niet in de Creature Creator doorbrengen. Je kan pas in de Creature Creator als je genoeg punten verdiend hebt in het spel. Telkens als je dan je wezen hebt verbeterd ga je door naar een volgende stage (level) van het spel. Je kan je wezens ook uploaden en zodus delen met anderen, maar later daarover meer.

Stage?
Jazeker. Er zijn vijf verschillende stages in het spel. Elke stage kan je vergelijken met de gameplay van een bepaald computerspel.

Wat zijn die stages dan?
Wel je hebt de volgende:

  • Microbial stage (Pac-Man)
  • Creature stage (Diabolo)
  • Tribal stage (Populos)
  • Civilization stage (Civilization, Sim City)
  • Galactic stage (Masters of Orion ed.)

    Kan je me wat uitleg geven over die verschillende stages?
    Natuurlijk kan dat. (schaamteloze c/p van wikipedia met aanpassingen)

    Cell stage
    De speler bestuurt een simpele microbe in een 2D-omgeving, waar hij moet zorgen dat hij zelf genoeg eten krijgt zonder dat hijzelf gegeten wordt. Er zijn veel verschillende celtypes, waarvan velen de microbe van de speler kwaad kunnen doen. Wanneer de microbe verscheidene cellen heeft gegeten, vormt het een ei dat, wanneer erop geklikt wordt, een creature Creator opent die de speler de mogelijkheid geeft het uiterlijk, de vorm en de mogelijkheden van de microbe aan te passen. In Wright's demo van 2005 bijvoorbeeld voegde hij een een kleine angel toe aan zijn wezen, waarmee hij organismen kon aanvallen waardoor hij eerder gegeten zou worden. Elke keer wanneer de microbe voortgaat naar een nieuwe generatie, wordt hij groter.
    Nieuwe video's van de SXSW 2007 en plaatjes uit tijdschriften laten zien dat de Microbial Stage in de loop der tijd sterk is veranderd. In plaats van een microscopisch organisme lijkt de microbe nu meer op een vreemd insect met cartoon-achtige ogen. Het is nu een veel helderder (en kleuriger) geheel. Wanneer de microbe groter wordt komen de wezens die rondzwemmen in de achtergrond steeds meer naar de voorgrond. Wills microbe werd bijvoorbeeld gegeten door een veel grote microbe die eerst in de achtergrond had rondgezwommen. Hoe groter de microbe wordt, hoe meer het land zichtbaar wordt, en uiteindelijk zal de optie om het land op te gaan tevoorschijn komen. Benen zijn niet noodzakelijk om het land op te gaan; wanneer het wezen geen benen heeft, zal het als een slak op het land kruipen.
    De 'valuta' zijn DNA-punten.

    Creature Stage
    Waar de Microbial Stage de speler alleen maar kennis laat maken met het spel en zijn Creator, is de Creature Stage van groot belang voor hoe het wezen van de speler eruit zal zien in latere stages. Het is vergelijkbaar met de Microbial Stage, maar er zijn meerdere belangrijke verschillen. De meest opvallende is dat het hele geheel zich nu afspeelt in een 3D-omgeving. Er zullen andere wezens zijn die de wereld bevolking en de meeste daarvan, zo niet allemaal, zullen zijn gecreëerd door andere spelers. Als er bijvoorbeeld is een tekort aan bedreigende wezens terwijl er overal herbivoren lopen te grazen, zal het spel automatisch een aanvallend ras downloaden dat een andere speler heeft gecreëerd en hem in de wereld van de speler laden om het ecosysteem in balans te houden. Het spel zal ook wezens downloaden in verhouding met hoe sterk het wezen van de speler is. Als de speler een een groter en sterker wezen creëert, zullen de bedreigende soorten automatisch ook sterker zijn dan de gemiddelde bedreigende soort. De karakteristieken zijn geordend in een sterrenstyeem met zes verschillende gebieden: snelheid, handigheid, verdediging, sociaal, schattigheid en aanval. In de IGN "Evolutie" video hadden de wezens namen zoals "Oddy", "Mephistopheles", enzovoort. Dit lijkt aan te tonen dat men de wezens namen kan geven.
    In deze stage is het hoofdidee nog altijd hetzelfde: zorg voor eten om DNA-punten te verdienen, plant jezelf voort en zorg dat je niet gegeten wordt. In tegenstelling tot de vorige stage moet de speler nu een wezen van het andere geslacht vinden om zich voort kunnen planten. Wanneer het wezen een ei gelegd heeft, komt het niet meteen uit; sommige andere soorten die van eieren leven zullen proberen het ei te stelen, en de speler zal het moeten verdedigen. Voordat het ei uitkomt, zal de speler weer in een Creator de mogelijkheid hebben om het wezen voort te laten gaan naar een nieuwe generatie, wat gedaan kan worden door lichaamsonderdelen te kopen met de verzamelde DNA-punten. Wanneer het ei uit komt, wordt de speler eerst een babyversie van het wezen dat hij gecreëerd heeft. Uiteraard zal deze versie een stuk kleiner zijn (maar met bepaalde delen uitvergroot, zoals het hoofd), en zal de stem hoger klinken. Deze substage is van belang voor de sociale vaardigheden, omdat de baby vrienden kan maken en zijn eigen kudde kan vormen. Het is volgens Wright vergelijkbaar met de vrienden-minigame in The Sims. Het uiteindelijke doel van de Creature Stage is het vergroten van de intelligentie van het wezen, door het brein langzaam maar zeker met behulp van DNA-punten te vergroten. Wanneer het wezen intelligent is, gaat het spel door naar de volgende Stage. De valuta in deze stage zijn nog altijd DNA-punten.

    Tribal Stage
    Wanneer breincapaciteiten van de soort genoeg zijn geëvolueerd, begint de Tribal Stage. Op dit punt stopt de lichamelijke ontwikkeling (omdat de speler geen directe controle meer heeft over een individueel wezen), maar krijgt de speler een hut en een aantal van zijn wezens. Op dit punt speelt de speler een simpele Real Time Strategy-game, omdat hij de leden van groep kan bevelen te verplaatsen, aan te vallen, etc. De speler kan zijn wezens verschillende dingen geven zoals wapens, muziekinstrumenten en vuur. Het gedrag van de wezens en hun persoonlijkheid wordt aangepast bij de dingen die ze krijgen. Er kan ook contact worden gezocht met andere groepen als de speler dat wil (of dat nou diplomatiek of gewelddadig is). In een van de video's zie je twee groepen die oorlog voeren. Het is dezelfde soort, maar de kleur van de huid verschilt. Als de groep twintig leden heeft bereikt, gaat de speler door naar de Civilization Stage.
    De valuta is in deze stage Voedsel.

    Civilization Stage

    Het kamp van de speler is nu uitgegroeid tot een stad, waarvoor gezorgd moet worden. De spelers kunnen een 'building Creator' gebruiken om het uiterlijk van de gebouwen in hun stad te veranderen. Net als in de Creature Stage zal het spel proberen uit te vinden welke bouwstijl de speler prefereert, en zal het dingen proberen te downloaden in diezelfde stijl en het toevoegen aan het koopmenu. Ook nu kunnen er relaties met andere steden worden gelegd, of dat nu handelsrelaties of oorlogscontacten zijn. Er kunnen ook allianties gevormd worden. Op dit punt kunnen de spelers voor het eerst uitzoomen en hun planeet voor het eerst zien. Er wordt behalve een 'building Creator' ook voor het eerst een 'vehicle Creator' geopend, waarin de speler vele landvoertuigen, vliegtuigen, boten en onderzeeërs kan creëren.

    Het doel van deze stagen is om de hele planeet onder controle te krijgen, en het is aan de speler wat hij hieronder verstaat. Zo kan hij met alle andere wezens op vriendschappelijke voet staan, maar hij mag ook rustig zijn medebewoners tot het laatste mini-insectje uitroeien. Wanneer er genoeg punten zijn verzameld komt de mogelijk vrij om een UFO te bouwen in de UFO-Creator, en voort te gaan naar de volgende stage.
    De valuta is Spice.

    Galactic Stage
    In de laatste stage heeft de speler de controle over een ruimteschip, wat je oneindige mogelijkheden geeft. Zo kan je bijvoorbeeld leven creëren op planeten waar dat nog niet aanwezig was, of in het geheim kijken hoe een alienras zich ontwikkeld en ze in het geheim helpen. Ook kunnen de wezens zich voordoen als mysterieuze alwetende goden tegenover een andere soort op een andere planeet, die nog niet zo ver is zijn ontwikkelen. De mogelijkheden zijn eindeloos, wat wordt geïllustreerd in het voorbeeld van een woeste interstellaire ruimte-oorlog tussen de Klingons en bloeddorstige teddybeertjes. In de eerste stages heeft het spel veel meer doelen (overleven, eten, voortplanten), dan in de laatste. In het ruimteschip heb je toegang tot alle Creators en mogelijkheden uit de vorige stages.
    Op dit moment komt het hoofdidee van Will Wright naar boven: leerzaam speelgoed. De spelers leren over hoe het heelal in elkaar zit met zijn zonne- en sterrenstelsels, wat zwarte gaten zijn, hoe een atmosfeer werkt, en er kan zelfs geëxperimeerd worden met het broeikaseffect.
    Ook hier is de valuta Spice.

    Dat ziet er leuk uit. Maar wordt dat niet saai na een poosje?

    Neen. Je spelervaring zal nooit twee keer hetzelfde zijn. Dit komt doordat je steeds andere wezens maakt. Andere wezens in je spel worden van het internet gehaald, zodat je spelervaring steeds anders is.

    En waar haal ik die wezens dan vandaan?

    Je haalt die op van de Sporepedia. Dit is de database waarr je je wezen kan uploaden en ook andere wezens kan downloaden. Het is geen hocus pocus, beiden hebben slechts enkele muisklikken nodig. Het neemt ook amper downloadvolume in want Spore maakt intensief gebruik van Procedural Generation (Voor details hoe men het in Spore gebruikt, klik hier

    Ok, ik ben helemaal overtuigd, ik wil aan de slag

    Dan moet ik je teleurstellen. Spore is nu nog niet uit. Je kan je pas op 7 september 2008 uitleven met Spore. Dat is nog lang, héél lang. Om het wachten echter wat draaglijker te maken, heeft EA een demoversie van de Creature Creator vrijgegeven. Hierin kan je een wezen maken en uploaden naar de Sporepedia. Jammer genoeg heb je in de demoversie maar beschikking over 25% van alle onderdelen.

    Als je Spore echter voorbesteld en bereid bent om 9.95$ af te dokken, kan je de volledige versie van de Creature Creator downloaden. Als je The Sim City Box vanaf 23 juni koopt, krijg je daar ook de volledige Creature Creator bij.

    Systeemeisen
    Wil je weten op je PC/Mac Spore aankan? Check het hier!

    Links
    Officiële site
    Download de Creature Creator
    Pre order Spore
    Sporepedia
    Fansite
    Nederlandstalige wiki
    Engelstalige wiki

    Vorige delen
    Will Wright's Spore
    Will Wright's Spore #2
    Spore #3 Nu mét Creature Editor
    Spore #4 September is dè maand!

    Fok-users in Spore
  • EnGCatjuh --> Mooke

    OP door zagevent en EnGCatjuh
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61360591
    @ ethiraseth

    Misschien oordeelde ik te snel over je Space-stage bevindingen. Op het Sporeforum loopt nu ook een thread over dat het nogal stom is, vanwege alle piratenaanvallen en natuurrampen.

    http://forums.electronica(...)e-quite-tedious.html
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61360629
    tvp

    Heb ook wel intresse gekregen in Spore alleen van wat ik zo lees en hoor valt die toch wat tegen

    Ik wacht het dus nog even af

    [ Bericht 98% gewijzigd door AQuila360 op 03-09-2008 22:27:32 ]
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_61360732
    tvp
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
      woensdag 3 september 2008 @ 22:16:53 #5
    226867 Superfast
    Keep on smiling
    pi_61361042
    tvp
    -je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
    pi_61361120
    Goed topic tot dusver.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 3 september 2008 @ 22:22:25 #7
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_61361284
    Ik ben nu een flink aantal uurtjes aan het spelen, en ik moet zeggen dat ik de eerste 2 stages echt niet leuk vind... Ook lukt het maar niet om een leuk lijkend goed lopend creatuur te maken,,,
    ff wachten nog
    pi_61361411
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Ja. Je schijnt max 3 installaties per CD te hebben door de beveiliging ofzo, maar ik snap het ook allemaal niet zo. 2 lukt in ieder geval prima.
    was ook met de creature create
    hopelijk doet mn spel het wel gewoon
    vind het belachelijk dat je hem maar 3 maal mag instaleren?
    ze kunnen er toch gewoon een key aanplakken?
    Narf!
    pi_61361452
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
    @ ethiraseth

    Misschien oordeelde ik te snel over je Space-stage bevindingen. Op het Sporeforum loopt nu ook een thread over dat het nogal stom is, vanwege alle piratenaanvallen en natuurrampen.

    http://forums.electronica(...)e-quite-tedious.html
    De enige die ik zie klagen is DaveOZ. Misschien snapt hij het niet of ziet hij iets over het hoofd. Het lijkt me ook dat hij (zoals voorgesteld) erg snel er doorheen is geraced. Stel dat hij in de civ-fase een upgrade of 2 heeft gemist ofzo, dan wordt het inderdaad wel erg moeilijk ineens.

    Enige wat ik van de verhalen begrepen heb is dat je erg snel door het spel heen kan fietsen. Opzich is de replayabillity wel erg goed, sowieso 1 keer als carnivoor en 1 keer als herbivoor en de Civ-fase kan op 3 manieren gespeeld worden. Misschien is het dus bewust zo kort gemaakt...
    The only thing I fear is my MoM
    pi_61361488
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    was ook met de creature create
    hopelijk doet mn spel het wel gewoon
    vind het belachelijk dat je hem maar 3 maal mag instaleren?
    ze kunnen er toch gewoon een key aanplakken?
    Dat is inderdaad de voornaamste kritiek. Het is helaas de keus van EA geweest... Nu niet meer te veranderen natuurlijk.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61361558
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef Juk het volgende:

    [..]

    De enige die ik zie klagen is DaveOZ. Misschien snapt hij het niet of ziet hij iets over het hoofd. Het lijkt me ook dat hij (zoals voorgesteld) erg snel er doorheen is geraced. Stel dat hij in de civ-fase een upgrade of 2 heeft gemist ofzo, dan wordt het inderdaad wel erg moeilijk ineens.

    Enige wat ik van de verhalen begrepen heb is dat je erg snel door het spel heen kan fietsen. Opzich is de replayabillity wel erg goed, sowieso 1 keer als carnivoor en 1 keer als herbivoor en de Civ-fase kan op 3 manieren gespeeld worden. Misschien is het dus bewust zo kort gemaakt...
    Nouja, er is een serieuze discussie over. Veel klachten zijn er nog niet, maar nog lang niet iedereen daar heeft het spel al (bijna niemand zelfs) en als ze het spel al hebben, zijn ze vaak lang nog niet zo ver. De hoop is er dat de AI speelstrategiën van users overneemt en gebruikt in andermans games, of op een patch.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      Redactie Games woensdag 3 september 2008 @ 22:29:31 #12
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_61361581
    Zo mijn creature @ the moment
    Kendoloo

    .....Kennedy
    pi_61361620
    gewoon downloaden gek
    kaasboer
    pi_61361622
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef Wessiej het volgende:
    Zo mijn creature @ the moment
    Kendoloo

    [ afbeelding ]
    Zo'n dikke creature en dan vliegen. Dat zal er wel enorm grappig uitzien
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      Redactie Games woensdag 3 september 2008 @ 22:32:29 #15
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_61361705
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Zo'n dikke creature en dan vliegen. Dat zal er wel enorm grappig uitzien
    Hij is ook best gigantisch groot, andere creatures zijn 2/3 keer kleiner en dan naar ze toe vliegen
    .....Kennedy
    pi_61361824
    Space stage zou het tofst moeten zijn
    maar als ik het zo lees is het idd niet echt leuk..
    zal vast wel een patch voor komen
    een pirate attack is niet erg maar als ze om de 5 minz komen of een natuur ramp
    Narf!
    pi_61362027
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Hij is ook best gigantisch groot, andere creatures zijn 2/3 keer kleiner en dan naar ze toe vliegen
    Zou je een screentje willen maken daarvan?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61362422
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Nouja, er is een serieuze discussie over. Veel klachten zijn er nog niet, maar nog lang niet iedereen daar heeft het spel al (bijna niemand zelfs) en als ze het spel al hebben, zijn ze vaak lang nog niet zo ver. De hoop is er dat de AI speelstrategiën van users overneemt en gebruikt in andermans games, of op een patch.
    Zoals je zegt is alleen Daveoz in de space age en kan alleen hij er dus over oordelen.

    Waar hij opzich wel gelijk in kan gaan krijgen is dat er 51 expansions komen voor bv dat zeeleven en een plant editor.
    Als het echt zo is dat je continu aangevallen wordt, zoals hij beweert, is de game niet erg geschikt voor de casual gamer die gewoon heel veel planeten wil koloniseren.

    Ook speelt hij op normal. Zoals in dat topic staat en ook hier heeft gestaan is easy te moeilijk en hard te makkelijk. Hoe kan hard makkelijk zijn als normal al niet te spelen valt.
    Ik denk dat hij gewoon ergens een fout heeft gemaakt of misschien wel gewoon er niks van snapt
    The only thing I fear is my MoM
      Redactie Games woensdag 3 september 2008 @ 22:51:46 #19
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_61362522
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Zou je een screentje willen maken daarvan?
    Kleine beesten zijn al uitgestorven dus deze zijn wat groter, maarja:
    .....Kennedy
    pi_61362581
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Kleine beesten zijn al uitgestorven dus deze zijn wat groter, maarja:
    [ afbeelding ]
    Dat beest is tof man
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_61362612
    Wat ik niet helemaal snap is dat hij zegt dat je niet je UFO uit kan en dat je maar 1 soort tank kan maken.

    Ik zou zweren dat ik in een filmpje heb gezien dat zo'n developer met een laddertje zijn ufo uitklom nadat hij een "shrine" had gemaakt zodat ze hem konden aanbidden. In die zelfde reeks (4 filmpjes) werd er een dorp overgenomen door 2 verschillende tanks. 1 projecteerde een hologram van een god en 2 andere stonden te schieten op zijn entertainment om de happyness omlaag te brengen.

    Ik ga is ff zoeken of ik dat filmpje kan vinden.
    The only thing I fear is my MoM
      woensdag 3 september 2008 @ 22:54:18 #22
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61362627
    Ik heb hetzelfde ondervonden mbt piraten ja, en ook in reviews kwam die klacht naar voren. Kost me gemiddeld 5 minuten elke keer als zo'n schip je komt aanvallen, aangezien je steden niet terugschieten ondanks het hebben van turrets. :/
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61362659
    Net even de Space stage zitten spelen, fijn dat je ook kunt kiezen met welke stage je wilt beginnen (tenminste, ik heb wat zitten experimenteren met de console, dus wellicht heb ik per ongeluk gecheat). Ras uitgekozen (man man man wat een keuze!), leuk ruimteschip gemaakt en gaan verkennen. Erg leuk gedaan! Ziet er toch best uitgebreid uit die Space stage. Ook weer mooi gedaan met het in en uitzoomen, van melkweg tot planeetoppervlak. Erg leuk

    Tot nu toe een beetje gehandeld, bondgenoot gemaakt die een ruimteschip met je mee kan sturen (net zoals je in de creature stage dus een lid van een andere stam mee kon vragen). Best vermakelijk en zo te zien enorm veel zonnestelsels!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_61362679
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Juk het volgende:

    [..]

    Zoals je zegt is alleen Daveoz in de space age en kan alleen hij er dus over oordelen.

    Waar hij opzich wel gelijk in kan gaan krijgen is dat er 51 expansions komen voor bv dat zeeleven en een plant editor.
    Als het echt zo is dat je continu aangevallen wordt, zoals hij beweert, is de game niet erg geschikt voor de casual gamer die gewoon heel veel planeten wil koloniseren.

    Ook speelt hij op normal. Zoals in dat topic staat en ook hier heeft gestaan is easy te moeilijk en hard te makkelijk. Hoe kan hard makkelijk zijn als normal al niet te spelen valt.
    Ik denk dat hij gewoon ergens een fout heeft gemaakt of misschien wel gewoon er niks van snapt
    ik begin gewoon op easy
    daarna op normal
    dan op hard
    zo speel ik meestal een game
    en als EASY te easy blijkt te zijn stap ik altijd snel over op normal
    Narf!
    pi_61362693
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Kleine beesten zijn al uitgestorven dus deze zijn wat groter, maarja:
    [ afbeelding ]
    Ziet er goed uit

    Zou het persoonlijk alleen in het Engels spelen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')