abonnement Unibet Coolblue
pi_60918780
Ik heb een geel zwert hert

De open dag wordt met het jaar minder het boek van Bosveld gehaald en nog even gekeken bij het beachvoetbal met o.a Theo Bos, Glenn Helder, Roberto Straal en Arco Jochemsen , de spelerspresentatie stelde eigenlijk niet heel veel voor de nieuwe spelers kwammen dan ook nigt speciaal op ofzo de manier waarop ze zich voorstelde was opzich wel grappig en verder was er niet veel voor oudere supporters ja bij het Supportershome nog wat kraampjes , daar waar het drinken ook iets wat goedkoper is , het Gelredome ook met hun stomme muntjes , en voor een broodje zou je er 2 nodig hebben ( wat gelijk staat aan 5 euro voor een broodje hamburger ) dus dat wordt weinig eten in het Gelredome

En de nieuwe belevingswinkel ( fanshop naast de ticketing ) is nu klaar , ben er heel kort even wezen kijken , ziet er allemaal goed uit.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:24:23 #27
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60918814
Wat heb je dr allemaal beleefd?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_60923625
Ik geloof inderdaad best dat Vitesse een hecht team is, en dat ze lol hebben en door de nieuwe gezichten en impulsen er een streep is gezet onder een rumoerige periode. Met Van Hintum en Sturing zijn er bovendien cultuurbewakers aangesteld. Maargoed, dat dachten we twee jaar geleden met De Mos en Lazovic ook, en Yakubu loopt ook elke voorbereiding te dollen. Er is nog geen wedstrijd om het echie gespeeld. De nederlagen in de voorbereiding zijn gunstig, meestal, hoe gek het ook klinkt, is dat een goed teken. Ook het feit dat er niet teveel verwacht wordt van één man (De Mos en ‘netwerk’, Lazovic) is een rustige gedachte. Ik hoop dat we het NAC van vorig jaar worden, maar besef tegelijkertijd dat we uiteindelijk gewoon 8-10 worden. Prima, ben ik best tevreden, als we dit seizoen maar is van een topclub winnen, uit niet altijd kansloos zijn, op de momenten dat we er moeten staan niet altijd laten afweten, er drie vier spelers interesse wekken van buitenlandse clubs en niet van ‘concurrenten’. Laat Vitesse alsjeblieft een tijdje degelijk zijn, dan komt er over 2 jaar wel een coach met grote bek die van het voorbereidende werk gaat oogsten en Manchester United probeert te achterhalen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:30:47 #29
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_60925668
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:04 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik ben niet anti vitesse ofzo , maar anti arnhem, voetbal boeit me niet zoveel
Whehehehehe! Hoe kan je nou anti- een stad zijn?!
pi_60926392
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Ajax is nep, koopt alleen maar
Geen een club in Nederland heeft zoveel spelers uit eigen jeugd in de selectie.

Maar goed, even een 'tvp' voor het Vitesse-topic. Blijft een van de leukere clubs om te volgen, hopelijk wordt het niet al te rustig komend jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60929918
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geen een club in Nederland heeft zoveel spelers uit eigen jeugd in de selectie.

Maar goed, even een 'tvp' voor het Vitesse-topic. Blijft een van de leukere clubs om te volgen, hopelijk wordt het niet al te rustig komend jaar.
Zoveel leuks was er anders niet te beleven bij Vitesse het afgelopen seizoen
Brett Holman
pi_60930330
Och gut een supporter die alleen maar naar resultaten kijkt.
Bij Vitesse is er altijd vermaak en genoeg te beleven. Is het niet op het veld dan er wel buiten.
Er is dus altijd wat te beleven, daarom is deze club ook zo mooi!
pi_60931627
Alleen resultaten?

Wou jij nu gaan beweren dat Vitesse mooi voetbal heeft laten zien afgelopen seizoen?
Brett Holman
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:35:35 #34
3185 Adelante
To let it go now
pi_60931725
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Och gut een supporter die alleen maar naar resultaten kijkt.
Bij Vitesse is er altijd vermaak en genoeg te beleven. Is het niet op het veld dan er wel buiten.
Er is dus altijd wat te beleven, daarom is deze club ook zo mooi!
Ik ben benieuwd of met het nieuwe "beleid" er ook buiten het veld nog genoeg te beleven valt, nou hoeft dat niet als het spel en de resultaten goed zijn, maar als het straks allebei uitblijft en het net zo'n provincieclubje als de graafschap wordt, vrees ik het ergste
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60932345
Zal toch wel niet?
Volg Vitesse al jaren en het is nooit rustig bij deze club. Ik moet er andeers zelf maar voor zorgen dat het onustig wordt
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:02:19 #36
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60932558
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef endr0me het volgende:
Alleen resultaten?

Wou jij nu gaan beweren dat Vitesse mooi voetbal heeft laten zien afgelopen seizoen?
NEC heeft ook es goed gepresteerd 5 maanden lang hoor. Je lijkt wel een Vitesse supporter, die hebben altijd meteen een grote bek na een goeie serie.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_60933853
Tvp. Wat een bende hier zeg.
Don't think twice, it's all right.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:44:01 #38
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60933878
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef Elvislives het volgende:

[..]

NEC heeft ook es goed gepresteerd 5 maanden lang hoor. Je lijkt wel een Vitesse supporter, die hebben altijd meteen een grote bek na een goeie serie.
Ze hebben wel zelfkennis
pi_60934903
Duh, daarom wordt je toch ook Vitessefan, omdat het je aantrekt.
pi_60935116
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef endr0me het volgende:

[..]

Zoveel leuks was er anders niet te beleven bij Vitesse het afgelopen seizoen
Ik volg Vitesse ook niet per se voor de resultaten. Ik vind het een vermakelijke club om te volgen omdat er altijd wel iets gebeurd, er zijn altijd verhalen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:39:16 #41
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60937202
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:17 schreef DeVinger het volgende:
Duh, daarom wordt je toch ook Vitessefan, omdat het je aantrekt.
Kan me serieus niks voorstellen wat enigzins aantrekkelijk is aan vitesse.
pi_60937415
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:39 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Kan me serieus niks voorstellen wat enigzins aantrekkelijk is aan vitesse.
Nee, daarom ben je er ook geen fan denk ik

Ga lekker aan je pik trekken ofzo, jouw standpunt is duidelijk.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:10:27 #43
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60938185
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:39 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Kan me serieus niks voorstellen wat enigzins aantrekkelijk is aan vitesse.
Met biochemie en Nijmegen hoef je bij mij ook niet aan te komen. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde voorkeur anders zou de wereld wel erg eentonig zijn.

Overigens, waarom een De Mos uitspraak onder je avatar, toch wel beetje interessant?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_60938655
Dikke pauper bende hiero.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:28:25 #45
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60938688
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dikke pauper bende hiero.
Past goed bij dit topic toch?

Maar ik ga weer, we spreken elkaar aan het einde van het seizoen wel weer.
pi_60938864
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:28 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Past goed bij dit topic toch?

Maar ik ga weer, we spreken elkaar aan het einde van het seizoen wel weer.
Lataa

En nou niet meer reageren hier he, we praten wel verder in het NEC topic.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:35:25 #47
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_60938899
Pfff, Knol trouwens naar Sparta . Hét talent... Ik vond destijds dat hij Vitesse een beetje te makkelijk verliet. Al dat geduld dat ze hebben gehad met hem en de ondersteuning.
pi_60938902
J-heronimus
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:24 schreef Elvislives het volgende:
Wat heb je dr allemaal beleefd?
Nee nog niet heel veel , wellicht komt dat nog een keer als ik er op een doordeweekse dag ben.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Och gut een supporter die alleen maar naar resultaten kijkt.
Bij Vitesse is er altijd vermaak en genoeg te beleven. Is het niet op het veld dan er wel buiten.
Er is dus altijd wat te beleven, daarom is deze club ook zo mooi!
Eens
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:45:37 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_60939175
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef WebForce het volgende:
Pfff, Knol trouwens naar Sparta . Hét talent... Ik vond destijds dat hij Vitesse een beetje te makkelijk verliet. Al dat geduld dat ze hebben gehad met hem en de ondersteuning.
Het geld was op in Griekenland Dan kunnen ze op contract nog zoveel geld bieden, als ze niet betalen houdt het snel op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:48:03 #50
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60939258
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het geld was op in Griekenland Dan kunnen ze op contract nog zoveel geld bieden, als ze niet betalen houdt het snel op
Hij had het over dat hij zijn contract niet wilde verlengen na 2,5 jaar blessures. Dat soort acties krijg ik altijd nogal de kriebels van...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')