abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 11 augustus 2008 @ 22:47:04 #1
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60747172
Ik heb hier een gokkast staan met een gulden-muntproever erin. Nu weet ik dat het mogelijk is om er een creditknop aan te maken, een drukschakelaar dus die op die muntproever aangesloten zit waarmee je met een druk op de knop credits krijgt. Ik kan echter nergens vinden waarop ik die aan zou moeten sluiten. Toevallig iemand hier die weet hoe het zit?
pi_60747741
Iets meer detail over merk en type
pi_60750057
Kun je het gros van die kasten niet gewoon op 'free games' zetten, zodat een credit-knop niet nodig is?

Lijkt me een stuk praktischer.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:32:17 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60752990
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iets meer detail over merk en type
Het is een Nederlandse club 2000, origineel van Bell-Fruit Games, geimporteerd en aangepast door Elam. Er zit een normale moderne electronische gulden-geldproever in.



[ Bericht 3% gewijzigd door qltel op 12-08-2008 07:42:57 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:37:25 #5
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60753025
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Boschkabouter het volgende:
Kun je het gros van die kasten niet gewoon op 'free games' zetten, zodat een credit-knop niet nodig is?
Er moet "iets" zijn om er credit's in te gooien. Je kunt de machine beinvloeden door geld erin te gooien. En een gratis-spelen knop zit er niet in, voor zover ik weet, op een testknop na. Zou ook een leuke knop zijjn als hij ergens staat..
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:58:47 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_60754908
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:37 schreef qltel het volgende:

[..]

Er moet "iets" zijn om er credit's in te gooien. Je kunt de machine beinvloeden door geld erin te gooien. En een gratis-spelen knop zit er niet in, voor zover ik weet, op een testknop na. Zou ook een leuke knop zijjn als hij ergens staat..
Bij een flipperkast die hier in huis stond moest het binnen de muntsleuf worden aangepast. Dit dus met een sleuteltje zodat niet zomaar iedereen er in kan komen natuurlijk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:01:37 #7
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60754981
Misschien kan de Nederlandsche Bank je nog aan een zak guldens helpen?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:06:23 #8
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_60776101
Hoi kijk eens www.fruity.nl
daar kan je een schemadownloaden om een schakelaar te plaatsen
Succes
Back On track<P>
pi_60777260
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:32 schreef qltel het volgende:

[..]

Het is een Nederlandse club 2000, origineel van Bell-Fruit Games, geimporteerd en aangepast door Elam. Er zit een normale moderne electronische gulden-geldproever in.

[ afbeelding ]
Die kast ken ik, die is zo vet! Je kan m ook ergens online spelen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:25:21 #10
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60779001
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:06 schreef Marcel het volgende:
Hoi kijk eens www.fruity.nl
daar kan je een schemadownloaden om een schakelaar te plaatsen
Succes
Gouden tip! Daar was het inderdaad te vinden. En gewoon een drukschakelaar tussen aansluiting 9 en 13. Bedankt!

wat mij betreft mag er een slotje op dit topic
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:32:21 #11
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60779177
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:35 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Die kast ken ik, die is zo vet! Je kan m ook ergens online spelen.
Het is een leuke kast. Maar, ik heb ook nog een Happy Hour, en eerlijk gezegd, die is nog een stuk leuker. Meer variatie, meer mogelijkheden, meer punten mogelijk en speelt op euro's. (en naast die 2 kasten, heb ik nog 2 andere gokkasten en 4 flipperkasten voor de broodnodige variatie We zijn hier dus nogal eens aan het spelen.)
pi_60779875
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef qltel het volgende:

[..]

Het is een leuke kast. Maar, ik heb ook nog een Happy Hour, en eerlijk gezegd, die is nog een stuk leuker. Meer variatie, meer mogelijkheden, meer punten mogelijk en speelt op euro's. (en naast die 2 kasten, heb ik nog 2 andere gokkasten en 4 flipperkasten voor de broodnodige variatie We zijn hier dus nogal eens aan het spelen.)
Is het voor thuisgebruik? Hoeveel betaal je nou eigenlijk voor zo'n kast?
pi_60779986
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:54 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is het voor thuisgebruik? Hoeveel betaal je nou eigenlijk voor zo'n kast?
Marktplaats staat er volmee
pi_60780474
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Marktplaats staat er volmee
Oh ja ik zie het. 200 euro. Valt mee
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 augustus 2008 @ 07:21:43 #15
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60784107
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:54 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is het voor thuisgebruik? Hoeveel betaal je nou eigenlijk voor zo'n kast?
Is zeker voor thuisgebruik. Best lollig die dingen. En ziet er leuk uit.

De prijzen stijgen kennelijk.. Ik heb voor die club 2000 75 euro betaald. Voor die Happy Hour 125 en voor kast nr 3 waarvan ik de naam FF kwijt ben 150. En dan heb ik er nog 1 gekregen. Als je idd op marktplaats gaat kijken betaal je nu al minimaal 200, lijkt 't.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 augustus 2008 @ 13:23:13 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60792726
Kast nummer 3 is meen ik Power Play Kan even geen plaatje vinden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61423951
Ik zit met een vergelijkbaar probleem als dat van qltel:

Sinds kort ben ik in het bezit van een Reel Play automaat (JPM MPS1-15 uit 1988).
Deze kast bevat helaas geen muntproef.
Mijn vraag is of ik nu toch een credit knop aan kan sluiten, of dat hier perse een muntproef voor aanwezig moet zijn.

Ik zou de kast namelijk graag aan het werk willen krijgen (voor thuisgebruik) en hoop dat iemand nog tips voor me heeft over hoe ik dit het beste voor elkaar zou kunnen krijgen..
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 september 2008 @ 12:37:00 #18
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61424234
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:21 schreef ReelPlay het volgende:
Ik zit met een vergelijkbaar probleem als dat van qltel:

Sinds kort ben ik in het bezit van een Reel Play automaat (JPM MPS1-15 uit 1988).
Deze kast bevat helaas geen muntproef.
Mijn vraag is of ik nu toch een credit knop aan kan sluiten, of dat hier perse een muntproef voor aanwezig moet zijn.

Ik zou de kast namelijk graag aan het werk willen krijgen (voor thuisgebruik) en hoop dat iemand nog tips voor me heeft over hoe ik dit het beste voor elkaar zou kunnen krijgen..
Hij heeft wel een normale muntproefaansluiting neem ik aan? Want de proef is op zich niet nodig, heb ik gemerkt. Kwestie van schakelaar op de goede contacten.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 september 2008 @ 12:44:19 #19
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61424402
En hierin kun je lezen wat de goede contacten zijn.
pi_61425643
Thnx voor je snelle reactie!
Ik had dit schema al gedownload, maar vraag me af waar die pinnen zouden moeten zitten dan? Op de muntproef neem ik aan?
En die is juist niet aanwezig. Er zit alleen enkele ijzeren plaatjes waaraan het kastje van de muntprof bevestigd kan worden en een aantal losse kabeltjes en stekkertjes waarmee de muntproef aangesloten moet worden...
Hopelijk begrijp je zo wat ik bedoel en kun je me weer wat verder helpen...
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 september 2008 @ 13:57:19 #21
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61425778
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:49 schreef ReelPlay het volgende:
Thnx voor je snelle reactie!
Ik had dit schema al gedownload, maar vraag me af waar die pinnen zouden moeten zitten dan? Op de muntproef neem ik aan?
En die is juist niet aanwezig. Er zit alleen enkele ijzeren plaatjes waaraan het kastje van de muntprof bevestigd kan worden en een aantal losse kabeltjes en stekkertjes waarmee de muntproef aangesloten moet worden...
Hopelijk begrijp je zo wat ik bedoel en kun je me weer wat verder helpen...
Ja en nee. Op de muntproef zitten pennen. En daar schuif je weer een stekker op met gaten. En die stekker moet je hebben. Ik was al bezig om het te omschrijven, maar ik denk dat foto's beter gaan werken. Momentje..
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 september 2008 @ 14:28:44 #22
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61426292
De houder waar de muntproef inklemt (die oranje dingen)



Muntproef, staat los in de kast



De stekker waar het om gaat. Aangesloten in de muntproef



Los



Op deze foto zie je 2 draden, dan 1 lege, dan weer 2 draden en dan weer een lege aansluiting. Dat zijn dus die polarising pens waar ze het in dat schema over hebben.







Met draden aan de goede contacten



En aangesloten op een knop die ik toch niet nodig heb (het uitbetalen van 1 teller)





Onderaan de muntproef zitten trouwens de buizen naar de geldbakken onderin en korte buizen naar de uitbetaalpijpen. Ik hoop wel dat je die uitbetaalpijpen wel hebt, want anders heb je een goede kans dat je kast een error (leeg of collector error ofzo) geeft, aangezien die pijpen gevuld moeten zijn. En geen pijpen = leeg. Die uitbetaalpijpen zitten normaal achter een luikje aan de linkerzijkant van je kast. Een plaatje met 3 of 4 buizen erop waar het geld in kan vallen en dingen onderaan die munten door kunnen laten na een electronische puls. Mocht je die pijpen hebben, daar zit in het midden een gat met een schakelaar die precies door dat gat zit. Zit met een bandje vast. Druk die schakelaar in en draai 'm naast het gat. Dan is hij altijd ingedrukt en denkt hij dat er geld in de pijp zit.
pi_61429163
Sorry dat mijn reactie wat langer op zich deed wachten, maar het is me inderdaad gelukt om de draadjes te verbinden en ik heb gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem uitgebreid te testen!
Voor nu heb ik gewoon even met de hand contact gemaakt dussen de 2 draden, maar hier zal ik dus nog een drukknopje tussen zetten.
In ieder geval heel erg bedankt voor de tijd en moeite die je erin hebt gestoken! Dit heeft me heel erg geholpen en ik ben je hier erg dankbaar voor!

Tenslotte heb ik nog even een klein vraagje:
De tekst op de kast is Nederlands, maar de knoppen zijn in een taal die ik niet kan ontcijferen (vermoedelijk in een anderstalig cafe of restaurant ofzo gestaan).
De kast (Reel Play) heeft 2 knoppen boven en 7 onder. Ik zou graag weten wat er op deze knoppen hoort te staan. Dit wil ik ook graag weten om te kijken of ik misschien een van deze knoppen als credit knop kan gebruiken.
Kan ik deze knoppen er zo af wippen en hier een ander kaartje met de Nederlandse of Engelstalige benamingen onder schuiven, of moet ik hiervoor andere knoppen aanschaffen?

In ieder geval nogmaals heel erg bedankt voor je hulp!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 september 2008 @ 17:13:16 #24
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61429624
Mooi dat je het gevonden hebt.

Met de knoppen kan ik je helaas niet helpen. Ik heb ze nog nooit open hoeven maken. De knoppen boven zullen wel uitbetaalknoppen zijn. De knoppen onder gok- en vasthoudknoppen. Ik heb nog even gekeken of ik 'm online kan vinden op de een of andere gokkastensite, maar daar is hij kennelijk te oud voor ofzo.
pi_61430076
Ja, ik kreeg hem ook al niet gevonden. Maar ik kom er wel uit! Ik kan in ieder geval vooruit!
Voor de laatste keer: heel erg bedankt voor je behulpzaamheid!
  zondag 26 oktober 2008 @ 01:30:02 #26
159037 Robin201
Geen vonk maar vlam!
pi_62679869
haha, zat net te zoeken naar ombouw want mijn club2000 is in de fik is gevlogen :-(
(kwam veel rook uit verder niks gelukkig)

Is er geen universeel ombouwsetje? kan ik meteen mijn Runner aanpakken.

Trouwens bekend met dit en dit lijkt mij wel handig ;-) ff snel geldverdienen dooor het hacken van gokkasten haha.

Anyway meeste oudere kasten die ik 2e hands kan betalen hebben geen echte computer aan boord denk ik.
Iemand nog een club2000 of classic te koop ?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p0ZFKaxhldg[/youtube]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 oktober 2008 @ 08:47:20 #27
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_62681874
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 01:30 schreef Robin201 het volgende:
haha, zat net te zoeken naar ombouw want mijn club2000 is in de fik is gevlogen :-(
(kwam veel rook uit verder niks gelukkig)

Is er geen universeel ombouwsetje? kan ik meteen mijn Runner aanpakken.

[..]

Anyway meeste oudere kasten die ik 2e hands kan betalen hebben geen echte computer aan boord denk ik.
Iemand nog een club2000 of classic te koop ?
Ik wil gerust ff een schakelaar aan 2 draden maken, en die voor veel geld naar je opsturen.. Meer kan er eigenlijk niet in zo'n ombouwset zitten.

De vraag is natuurlijk uit welk onderdeel die rook kwam. Mocht dat bijvoorbeeld de voeding zijn, dan is daar nog wel aan te komen. Complete systemboards zonder rom's trouwens ook nog wel, voor zover ik weet..Maar rook is meestal best wel funest voor het apparaat. In die dingen zit over het algemeen wel een computer. Geen PC, maar wel een computerachtig systemboard enzo, welke programmeerbaar is met de goede ROM's.

Het boek lijkt me overigens onzin. Maar je weet nooit..
pi_62681950
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:47 schreef qltel het volgende:

Het boek lijkt me overigens onzin. Maar je weet nooit..
Ik denk dat de verkoper er een hoop geld aan verdiend heeft. Maar niet omdat de tips in het boek werken
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:53:35 #29
159037 Robin201
Geen vonk maar vlam!
pi_62702623
Ok, ik zie het inderdaad, 2 draden en een schakelaar, dat gaat mij wel lukken. :-)

Mijn Cub2000 heeft een verbrande voeding en de grote printplaat heeft een bondere plek zo groot als mijn hand.
Kortom elektronica kapot door het verlezen van hun rook.
[off-topic]

Ik heb net zo;n digitaal boekje gekocht, is bst informatief.
Maar lastig met printen, toch wil ik het dolgraag proberen dus ook meteen maar het boek besteld.

Iemand een idee hoe hier een copietje te plaatsen?
Knippen plakken lukt op 1 of andere manier niet.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p0ZFKaxhldg[/youtube]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 oktober 2008 @ 22:02:18 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_62702987
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef Robin201 het volgende:
Ik heb net zo;n digitaal boekje gekocht, is bst informatief.
Maar lastig met printen, toch wil ik het dolgraag proberen dus ook meteen maar het boek besteld.

Iemand een idee hoe hier een copietje te plaatsen?
Knippen plakken lukt op 1 of andere manier niet.
Hier plaatsen lukt niet. Het beste kun je 'm even ergens uploaden en de link hier plaatsen. Uploaden zou eventueel kunnen bij iets als http://www.yousendit.com

Wel balen van die Club 2000. Is best een leuke kast. Ik heb er hier ook 1 staan. Deze is trouwens ook niet 100%. Als je er credits opzet crasht hij, je kunt dus alleen spelen met de testknop.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:03:36 #31
159037 Robin201
Geen vonk maar vlam!
pi_62703035
Ik vond op marktplaats deze advertentie Advertentienr.:201284635
Is dat wat?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p0ZFKaxhldg[/youtube]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 oktober 2008 @ 22:08:15 #32
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_62703198
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:03 schreef Robin201 het volgende:
Ik vond op marktplaats deze advertentie Advertentienr.:201284635
Is dat wat?
Hij ziet er zo te zien goed uit. En als hij inderdaad goed speelt is de prijs ook netjes. Stuur 'm anders een mailtje of je 'm voor 100 op kunt halen..
pi_63053778


[ Bericht 100% gewijzigd door ReelPlay op 08-11-2008 15:10:01 ]
pi_63054157
Hey qtel (of iemand anders op dit forum),

Allereerst wil ik nog even zeggen dat ik dankzij je hulp al menig uurtje zoet ben geweest met mijn Reel Play gokkast!

Verder vroeg een vriend die onlangs ook een gokkast op de kop heeft getikt, aan mij of ik eens zou kunnen proberen om zijn gokkast aan de praat te krijgen.
Het betreft een Big Match gokkast, compleet met een muntproef voor 1 gulden aan de ene kant, en een muntproef voor 2,5 gulden aan de andere kant. Ook de geldbuizen zijn aanwezig.

Graag zou ik ook bij deze gokkast een creditknop inbouwen, maar ik krijg echter de juiste stekker niet gevonden die aangesloten hoort te zijn op de muntproef.
Zowel op jouw foto's als bij mijn kast zit hier een langwerpig stekkertje met 13 aansluitingen. Bij deze kast zie ik per muntproef slechts enkele draden die zijn aangesloten op 2 plaatsen op de muntproef.

Hieronder heb ik enkele foto's bijgevoegd, in de hoop dat je kunt zien hoe het zit.
Hopelijk kun je me wederom helpen met mijn probleem.
Alvast bedankt.



pi_63054215
...als ik de foto's probeer toe te voegen werkt de link niet of worden ze niet weergegeven.
Hoe kan ik dit het beste doen..?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 november 2008 @ 16:58:01 #36
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63055957
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef ReelPlay het volgende:
Allereerst wil ik nog even zeggen dat ik dankzij je hulp al menig uurtje zoet ben geweest met mijn Reel Play gokkast!
Mooi zo! Blij dat te horen.
quote:
Graag zou ik ook bij deze gokkast een creditknop inbouwen, maar ik krijg echter de juiste stekker niet gevonden die aangesloten hoort te zijn op de muntproef.
Zowel op jouw foto's als bij mijn kast zit hier een langwerpig stekkertje met 13 aansluitingen. Bij deze kast zie ik per muntproef slechts enkele draden die zijn aangesloten op 2 plaatsen op de muntproef.
Als er per muntproef maar 2 draden zijn, dan is het meestal genoeg om ze tegen elkaar aan te houden. In 1 van m'n flipperkasten zit ook zo'n muntproef, daarbij heb ik gewoon een drukschakelaar aangesloten tussen beide draden en dat werkte prima.
pi_63084955
Bedankt weer voor je snelle reactie.

Ik heb geprobeerd om de (verschillende combinaties van) draadjes te verbinden, maar helaas zonder het gewenste resultaat.
Ik vraag me echter af of er misschien nog ergens anders een probleem zou kunnen zitten. Wanneer ik de stekker namelijk in het stopcontact steek, branden alleen de 2 tl-buizen in de kast, en schokken de rollen een keer. De tellers geven echter niets weer, ook niet wanneer ik er geld in stop.
Kan het zijn dat er een ander onderdeel kapot is?

...Verder nog even een ander vraagje. De kast bevat geen uitbetaal-bak, zoals die normaal gesproken bij een gokkast wel aanwezig is. Enig idee hoe dit in z'n werk gaat?
  maandag 10 november 2008 @ 20:03:24 #38
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_63110927
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:00 schreef erikkll het volgende:
Ik denk dat de verkoper er een hoop geld aan verdiend heeft. Maar niet omdat de tips in het boek werken
Het zou me niets verbazen als het om de volgende tips gaat:

http://www.hacktic.nl/magazine/1145.htm

Hack-Tic, Good old days
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 10 november 2008 @ 20:23:34 #39
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_63111556
ik heb een club2000 staan waar je zelf credits bij kunt drukken! voor een goede prijs altijd te koop hoor!
pi_63125911
In Geldrop zit ook en café dat gokkasten verkoopt en onderdelen (http://www.gokkastwinkel.nl/).
Ik heb daar pas geleden een Photoplay gekocht (¤ 200) en een muntproef voor euro's erbij gekocht voor ¤ 25.
Wel lachen om zoiets thuis te hebben.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 november 2008 @ 12:33:11 #41
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63126312
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef ReelPlay het volgende:
Ik heb geprobeerd om de (verschillende combinaties van) draadjes te verbinden, maar helaas zonder het gewenste resultaat.
Ik vraag me echter af of er misschien nog ergens anders een probleem zou kunnen zitten. Wanneer ik de stekker namelijk in het stopcontact steek, branden alleen de 2 tl-buizen in de kast, en schokken de rollen een keer. De tellers geven echter niets weer, ook niet wanneer ik er geld in stop.
Kan het zijn dat er een ander onderdeel kapot is?

...Verder nog even een ander vraagje. De kast bevat geen uitbetaal-bak, zoals die normaal gesproken bij een gokkast wel aanwezig is. Enig idee hoe dit in z'n werk gaat?
Normaal gaan de rollen ook even draaien. Als ze alleen maar schokken, dan lijkt het erop dat er iets stuk is. Ik ken de kast echter niet, dus kan er ook niet echt iets zinnigs op zeggen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')