abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:20:35 #1
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60643136
Even hypothetisch gesproken dat India en china de wereldmarkt overnemen en amerika aan zijn staatsschuld bezwijkt, maar nog altijd kernwapens heeft; de opwarming van de aarde, maar ondanks dat wel het annexeren van de noordpool doorgaat, omdat daar onder het smeltende ijs veel olie ligt. De fossiele brandstof die nog meer bijdraagt aan opwarming van de aarde als ik het mag geloven; de sfeer in het middenoosten als amerika zijn handen aftrekt van israel (want dat gaat een keer gebeuren); Een aanslag op Obama als ie president wordt of nog daarvoor. Afrika dat helemaal verdwijnt. De mogelijke uitbarsting van de vulkanen onder yellowstone park die 2/3 van amerika in dood en verderf zal storten.
Dan nog de religieuze onzekerheid van een onzekere Jezus die ooit nog eens mocht terugkeren zonder je vooraf een belletje te geven. De islamisering van het westen, want het gaat heel groot worden dat geloof volgens de voorspellingen. Dan hebben we nog de dood van frans bauer in de toekomst en marokkaanse jeugd die tijdens de begrafenis met bloemenkranzen voetbalt en noem maar op.

Interbellums heten niet voor niets zo, en de laatste interbellums wat betreft wereldoorlogen zijn niet zo erg lang meestal. Dus is het een schijnveilige gedachte om te denken dat we nu wel beter weten dan nog een wereldoorlog te beginnen?
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
pi_60643206
Onleesbare OP
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:24:59 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60643215
Ik denk dat de linksen de macht gaan proberen te grijpen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60643226
Politiek? Je OP lijkt meer geschikt voor een schopje TRU.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:25:42 #5
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60643227
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onleesbare OP
Nou!! niet zo flauw doen jij! Dan moet je maar een wat vaker de krant lezen
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:26:17 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60643245
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:20 schreef solem het volgende:
Afrika dat helemaal verdwijnt.
A la Atlantis? .
quote:
De mogelijke uitbarsting van de vulkanen onder yellowstone park die 2/3 van amerika in dood en verderf zal storten.
A la Pompeii? .
quote:
Dan hebben we nog de dood van frans bauer in de toekomst en marokkaanse jeugd die tijdens de begrafenis met bloemenkranzen voetbalt en noem maar op.
Frans Bauer is onverwoestbaar.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:26:54 #7
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60643264
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Politiek? Je OP lijkt meer geschikt voor een schopje TRU.
spijkerbroeken raken nooit uit de mode , net als wereldoorlogen.
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
pi_60643284
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef solem het volgende:

[..]

Nou!! niet zo flauw doen jij! Dan moet je maar een wat vaker de krant lezen
Heeft er niks mee te maken lees dagelijks kranten, nieuwberichten en verdiep me in genoeg dingen maar je hele post is gewoon kut om te lezen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:30:23 #9
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60643345
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken lees dagelijks kranten, nieuwberichten en verdiep me in genoeg dingen maar je hele post is gewoon kut om te lezen
je weet gewoon geen antwoord, geef het dan toe, het beangstigt je gewoon teveel dat het zo dicht bij komt. Wat is er nou zo moeilijk aan de vraag hoe groot de mogelijkheid is dat er zeer binnnekort een nieuwe wereldoorlog komt?
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:31:02 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_60643354
Ik denk dat dankzij de globalisatie en wereldwijd van elkaar afhankelijke economiën de kans op een globaal conflict tegenwoordig verwaarloosbaar is.
pi_60643359
Als ik iets niet kan uitstaan zijn het politieke leiders die om de meest achterlijke redenen denken te mogen beslissen over miljoenen levens. Waarom moet een of andere mongool in Amerika/China kunnen beslissen over mij? Vecht je oorlog niet uit via burgers, onder geen enkele omstandigheid.

Laten we hopen dat geen president/leider zo dom is om ooit nog eens uberhaupt te denken aan een zware oorlog starten. Van de eerste 2 wereldoorlogen hebben 'we' geleerd hoop ik.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:31:17 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60643360
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken lees dagelijks kranten, nieuwberichten en verdiep me in genoeg dingen maar je hele post is gewoon kut om te lezen
Ik heb er anders van genoten. Net een mini-avonturenroman. En het stemt ook tot nadenken en bezinning, want je hart slaat toch even een slag over als je stilstaat bij de sterfelijkheid van een icoon als Frans Bauer.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60643369
't Zijn en blijven voorspellingen...
pi_60643381
Serieus het zal me aan me reet roesten of het gebeurt of niet, de tijd zal het leren en waarom angstig zijn als je niet eens weet of je de volgende dag overleeft
Ga ik straks maanden in een hoekje zitten met een alu hoedje op terwijl ik van iedere gegeven dag kan genieten en leven in plaats van in angst leven
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:32:51 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60643387
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:31 schreef Stanleytjah het volgende:
't Zijn en blijven voorspellingen...
Dat was de iPhone eerst ook, slechts een gerucht, en kijk eens wat daarvan terecht is gekomen!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:32:59 #16
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60643392
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:31 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat dankzij de globalisatie en wereldwijd van elkaar afhankelijke economiën de kans op een globaal conflict tegenwoordig verwaarloosbaar is.
De globalisatie is al over zijn top heen.
Ik denk dat we de komende 50 jaar juist meer protectionisme gaan zien.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:34:00 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60643409
De kans is zeer groot, gezien er straks gewoon te weinig olie is voor iedereen, en qua voedsel is er ook niet genoeg. Er zijn gewoon zeer veel factoren de komende jaren die allemaal zorgen voor verschuivingen en veranderingen etc, en ik sluit het echt niet uit dat er nog wel een flinke wereldoorlog aan zit te komen.

Persoonlijk hoop ik dat europa zich er dit keer dan lekker van afzijdig houdt, want het zal wel gaan tussen azie/midden-oosten tegen de USA.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:34:55 #18
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60643429
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:31 schreef Stanleytjah het volgende:
't Zijn en blijven voorspellingen...
nee, meneer, ik voorspel niets, ik wil alleen weten of er mensen zijn hier die misschien weten hoe het mogelijk zou kunnen verlopen, soort van futurologen die er voor geleerd hebben zeg maar. Ik vraag me dat echt af...want hoe lang geleden is ww2 nou helemaal, en al die andere oorlogen daar tussendoor...60 jaar vrijheid zegt toch helemaal niets.
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
pi_60643576
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:34 schreef Yi-Long het volgende:
De kans is zeer groot, gezien er straks gewoon te weinig olie is voor iedereen, en qua voedsel is er ook niet genoeg. Er zijn gewoon zeer veel factoren de komende jaren die allemaal zorgen voor verschuivingen en veranderingen etc, en ik sluit het echt niet uit dat er nog wel een flinke wereldoorlog aan zit te komen.
Zoiets gaat nog zo lang duren... En denk je dat de wetenschap stil zit? De grote machthebbers in de wereld zijn allang druk bezig met alternatieven voor olie etc.
pi_60643691
De komende 30 jaar?
China komt op, VS gaat down, de EU in zijn huidige vorm verdwijnt, mensen moeten weer op de fiets naar hun werk, aan het eind van die 30 jaar stabiliseert alles een beetje, komt er kernfusie, vele technologische vooruitgangen door samenwerking van Europa en Azië.

  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:56:30 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60643767
De afgelopen 50 jaar is er één dominante cultuur geweest. Dat gaat deze eeuw veranderen en dat zal spanningen geven.

Je ziet ook dat iedereen momenteel grondstoffen voor zichzelf aan het veiligstellen is. Rusland is buitenlandse bedrijven eruit aan het werken. Je ziet ook dat 'ontwikkelingslanden' hun grondstoffen meer in eigen hand proberen te houden (zie Zuid Amerika). China is flink bezig macht op te bouwen in Afrika.

Met het ten onder gaan van machtige Amerikaanse iconen zoals General Motors zal protectionisme een grotere rol gaan spelen. Je ziet ook steeds meer linkse tendensen in de Amerikaanse politiek, bijvoorbeeld Obama die geld wil afpakken van oliemaatschappijen en dat weggeven aan burgers.

Dat globalistatie over de top is zie je ook aan de toenemende islamisering. Vroeger was het Westen het ideaal waar iedereen zich aan spiegelde. Maar dat is steeds minder het geval. Als je in een relatief gematigd land als Egypte de kleding van de vrouwen nu vergelijkt met 10 jaar geleden dan zie je nu veel meer hoofddoeken en sluiers.

Het afbreken van de globalisatie gaat leiden tot meer spanningen en mogelijk oorlogen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:57:02 #22
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60643772
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef Funkerman het volgende:

[..]

Zoiets gaat nog zo lang duren... En denk je dat de wetenschap stil zit? De grote machthebbers in de wereld zijn allang druk bezig met alternatieven voor olie etc.
als dat zo was, waarom is dan de oorlog in iraq onder valse voorwendselen gestart? De eerste president die ermee weg komt tegen zijn eigen geheime dienst gelogen te hebben?
Als je het mij vraagt is het al te laat om de opwarming te stoppen, en misschien heeft het wel niets te maken met fossiele brandstoffen, maar des te meer met veeteelt gassen of misschien ook nog wel met zonactiviteit. Weet je, olie is niet alleen brandstof voor auto's als het verwerkt is, dat is de grote denkfout.
Zonder olie heb je geen plastiek, asfalt, en nog veel meer dingen niet. Als het nou alleen brandstof zou zijn had je een punt. 30 jaar geef ik deze wereldorde
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 02:04:10 #23
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60643881
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:51 schreef DJKoster het volgende:
de EU in zijn huidige vorm verdwijnt
Ja echt? Wat komt er dan voor in de plaats, en wat gebeurt er met de euri, en met Neelie Kroes?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 02:24:02 #24
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60644185
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Marble het volgende:

[..]

Ja echt? Wat komt er dan voor in de plaats, en wat gebeurt er met de euri, en met Neelie Kroes?

neelie smith kroes zal een mooi graf krijgen, met urinoir compleet met pisvlieg die expres 1 meter verschoven is t.o.v. haar hoofd.
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
pi_60648647
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus het zal me aan me reet roesten of het gebeurt of niet, de tijd zal het leren en waarom angstig zijn als je niet eens weet of je de volgende dag overleeft
Ga ik straks maanden in een hoekje zitten met een alu hoedje op terwijl ik van iedere gegeven dag kan genieten en leven in plaats van in angst leven
Tuurlijk hoef je niet in angst te leven en te gaan hamsteren voor oorlog. Maar je kunt er ook niet blind vanuit gaan dat het vrede blijft zolang je leeft.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')