abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:28:42 #76
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70188580
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:30 schreef nachtdier3 het volgende:
Even een megakick!

Orange wordt t-mobile, dus ik moet mn btg gaan cashen. Iemand nog recente ervaringen met het cashen van beltegoed?
Mollie werkt nog steeds
censuur :O
pi_70188674
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:30 schreef nachtdier3 het volgende:
Even een megakick!

Orange wordt t-mobile, dus ik moet mn btg gaan cashen. Iemand nog recente ervaringen met het cashen van beltegoed?
Bij orange / t-homo zelf?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_70189439
http://www.thoorn.nl/
Werkt snel goed en als er een fout is opgetreden met bv het registreren van het beltegoed dan wordt je snel en goed geholpen (persoonlijke ervaring).
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:15:59 #79
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70198952
Die werkt dus nog steeds goed Ik dacht dat ie problemen had gehad met uitbetalen, maar ik zal wel in de war geweest zijn met een andere toko. Mja, is al tijd geleden dat ik gecashed heb...

Hoe werkt mollie? Daar kon je toch je eigen account van aanmaken?
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_70223130
Ik zit bij t-mobile met zo'n flex sim only abbonement. Nou bel ik amper en heb toch iets van 150 euro beltegoed opgebouwd.
Is het mogelijk om met t-mobile ook van http://www.thoorn.nl/ gebruik te maken? of zijn 0900 nummers daar buiten de bundel?
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:36:16 #81
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70339062
Kan zijn dat T-mobile idd de 0900-nummer buiten de bundel rekent. Dan is het dus zinloos om te cashen. Zul je even moeten nakijken.

Ik ga nog even naar mollie kijken en wat Orange zegt over bellen naar 090x-nummers.
pi_70528865
Het lukt me maar niet om er achter te komen of 09xx-nummer wel of niet in de bundel zitten bij T-Mobile Flex, heb de hele website afgezocht, alle documenten met tarieven en voorwaarden etc. doorgelezen... De klantenservice bellen heeft geen zin, dan krijg je een standaardverhaaltje te horen dat alles in je bundel zit en ik wil het of in een document met tarieven/voorwaarden, of op een factuur zien staan voordat ik het aanneem.

Ik heb meer dan 100 euro over en krijg nog tot half september maandelijks 25 euro erbij waar ik vrijwel niets van verbruik. Heb dus maar een gokje gewaagd en een paar belletjes gepleegd naar een van de nummers van thoorn, de site zag er goed uit en het kostte weinig moeite om in te schrijven. Ging allemaal soepel en een uur later stond het geld al op mijn rekening.

Nu nog even afwachten wat er op mijn telefoonrekening staat.

Als het uit de bundel gaat maak ik de rest daar ook op denk ik.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:49:30 #83
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70530003
Kan je je resterende tegoed niet opvragen?
censuur :O
pi_70534121
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Kan je je resterende tegoed niet opvragen?
Je kunt op de site zien wat je resterende tegoed is en wat de extra kosten zijn, en tot welk tijdstip van we welke dag dat is verwerkt. Als ik dat mag geloven was het gratis... ik vertrouw daar niet op.
pi_70534635
https://www.t-mobile.nl/p(...)/prijslijst-flex.pdf

Hieruit haal ik nergens dat 09xx-nummers niet uit de bundel betaald worden, maar je weet het nooit met die telecombedrijven.
pi_70535484
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:25 schreef heiden6 het volgende:
https://www.t-mobile.nl/p(...)/prijslijst-flex.pdf

Hieruit haal ik nergens dat 09xx-nummers niet uit de bundel betaald worden, maar je weet het nooit met die telecombedrijven.
Ik zie zelfs dit staan:

Voor bellen in, naar en vanuit het buitenland en bellen naar betaalde servicenummers gelden andere tarieven en voorwaarden.

Er staat nergens wat die voorwaarden zijn, maar ik kan mijn voorstellen dat beltegoed cash nummers niet uit de bundel gaan.
pi_70535627
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:59 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Ik zie zelfs dit staan:

Voor bellen in, naar en vanuit het buitenland en bellen naar betaalde servicenummers gelden andere tarieven en voorwaarden.

Er staat nergens wat die voorwaarden zijn, maar ik kan mijn voorstellen dat beltegoed cash nummers niet uit de bundel gaan.
Verderop in document staan de prijzen, maar er staat nergens dat het apart wordt gerekend, en aangezien dit een product is waarbij 'alles uit dezelfde bundel gaat', vind ik dat je dan aan moet kunnen nemen dat het erin zit tenzij anders aangegeven. Maar goed, heb geen zin in gezeik of discussies met T-Mobile dus ik wacht wel even af.
pi_70539145
Gaat gewoon uit je bundel. Maar vergeet de extra kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon niet
pi_70542669
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef Thunder0x het volgende:
Gaat gewoon uit je bundel. Maar vergeet de extra kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon niet
Waar baseer je je op?

Dat wordt ingecalculeerd, maar is niet zo veel.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:44:39 #90
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70545489
Volgens mij kun j e met Flex idd cashen. Je moet idd wel rekening houden met kosten bovenop die 1.30 per gesprek. Dan heb je het over starttarief en de gesprekskosten. Feitelijk moet je dus op een totaal rekenen van 1.45 ofzo per gesprek.
pi_70546041
tvp moet plotseling ook wel bij Orange.
pi_70549053
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar baseer je je op?

Dat wordt ingecalculeerd, maar is niet zo veel.
Gebruikerservaring.

Totaabedrag word als ik het me goed herriner rond de 1.37 per gesprek, of je nou 12 seconden belt of 1 minuut.
pi_70599601
Gaat uit je bundel, dat is nou het hele idee van Flex...

Heb zelf een Flex uit 2008, maar daar wordt bij mij geen hele minuut berekend.. als het gesprek naar het 0900 nummer 8 seconden duurt, betaal ik dus ook echt 8 seconden beltarief + 1,30

Misschien dat dit ondertussen aangepast is, en dat nieuwe Flex abo's wel de hele minuut moeten betalen Ik betaal dus 1,11 per belletje.. (excl BTW, net zoals je tegoed in My T-Mobile.. dit wordt ook excl. BTW getoond)
pi_70600939
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:27 schreef Hugo__Boss het volgende:
Gaat uit je bundel, dat is nou het hele idee van Flex...

Dat wordt inderdaad zo gepresenteerd, maar vaak zitten er allerlei haken en ogen aan. Ik heb zelf bij T-Mobile gewerkt en daar wist niemand het toentertijd met zekerheid te zeggen. Daarnaast heb ik ook bij KPN gewerkt, waar toen KPN Mobiel werd verkocht als 'alles uit een bundel', en daar gold/geldt ook een uitzondering voor 09xx-nummers.
pi_70648335
op de site staat dat het in de bundel zit.
http://www.thoorn.nl/vragen.php

En ik had een pm gehad van de maker dat het inderdaad in de bundel zit
Binnenkort maar even gaan uitproberen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:25:34 #96
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_71391428
Ik heb net een poging gedaan bij www.buy2gether.eu

Daar hoef je maar 1 keer te bellen, en zolang de verbinding in stand gehouden wordt blijf je cashen. Morgen eens kijken of het, zoals op de site vermeld staat, ook daadwerkelijk van mijn flex tegoed is afgegaan
There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_71391563
Apart !
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:54:15 #98
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71411966
Benieuwd naar die buy2gether.. zij werken met targetpay.

Ik heb nog 475 euro die ik moet cashen
pi_71431850
Ik las hiero goeie ervaringen met www.thoom.nl , wat betreft uitbetalingen.
Heb toen besloten ook een account aan te maken. Gisternacht even het bedrag volgemaakt (¤25,50 / ¤0,85 per belletje) en uitbetaling aangevraagd. En vandaag stond het al op m'n rekening.
Dat is nog eens snel
pi_71465710
haha je bedoelt www.thoorn.nl neem ik aan? Waar jij naartoe verwijst is een weblog Heb ik zelf ook goede ervaringen mee, alleen gebruik het al een tijdje niet meer, omdat ik nu steeds precies uitkom met mijn beltegoed, dus heb het de laatste tijd niet nodig, maar inderdaad, ik kreeg het dezelfde dag nog op m'n rekeing.

Die buy2gether.eu is eigenlijk wel een beetje hetzelfde als die www.thoorn.nl, zag ook dat thoorn.nl die optie van 1 keer te bellen, en dan cashen zolang de verbinding in stand blijft ook biedt.

hmm zie nu ook dat buy2gether.eu pas na 30 werkdagen uitbetaald, laat maar dan hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')