wat een sufkut die wilder, heeft die nou voor die 2 ton per jaar niks beters te doen dan krabbels lezen op hyvesquote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/1614190/__Wilders_klaagt_Hyvers_aan__.html?p=15,1
AMSTERDAM - Geert Wilders gaat aangifte doen tegen meerdere bezoekers van de populaire internetsite Hyves. De gebruikers van de site, de zogenaamde Hyvers, hebben de politcus op een 'anti-Wilders Hyve' met de dood bedreigd
Op de webpagina schreven tientallen bezoekers dat ze Wilders 'een kogel door zijn kop zullen schieten als ze hem tegenkomen op straat'. Daarnaast zouden er verwensingen op hebben gestaan over de ouders van de politicus.
"Ik heb zoiets nog nooit eerder gezien. Ik doe aangifte tegen de mensen die de verschrikkelijke dingen over mij schrijven", meldt Wilders in het AD.
Ook tegen de beheerder van de webpagina wordt aangifte gedaan.
De berichten zijn maandagochtend niet meer na te lezen. Op de site staat de mededeling dat de functie om zogenoemde krabbels achter te laten is uitgeschakeld in verband met misbruik.
Tussen stoer doen en een democratisch gekozen politicus dood wensen zit natuurlijk geen verschil.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:37 schreef damian5700 het volgende:
Je zo 'stoer' dragen op het internet moet verboden worden.
Ik had dit voor deze gelegenheid tot synoniem verheven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Tussen stoer doen en een democratisch gekozen politicus dood wensen zit natuurlijk geen verschil.
Tussen een doodsverwensing op internet en een kogelbrief zit ook geen verschil?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Tussen stoer doen en een democratisch gekozen politicus dood wensen zit natuurlijk geen verschil.
Het begint natuurlijk met dat trieste gedrag van die Hyves bezoeker -en door Hyves wordt vervolgens niet opgetreden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:55 schreef DivineJester het volgende:
[..]
maar dit heeft wel weer veel weg van Wilders' gebruikelijke gehuil als iemand iets zegt dat hem tegenstaat...
niet erg volwassen die reacties daar .. maar bedreigingen zie ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:45 schreef LENUS het volgende:
Terechte klacht van Wilders, staan nogal wat zieke verwensingen op die Hyve. Hier een foto van een paar reacties
Tegen wie heeft wilders nog geen aanklacht gedaan...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:09 schreef JohnDope het volgende:
Het is terecht dat Wilders aangifte heeft gedaan tegen deze lieden. En dat die beheerder deze doodverwensingen heeft toegestaan is onbegrijpelijk.
Uiteraard ligt de verantwoordelijkheid voor de uitspraken/verwensingen bij degene die ze opschrijft en daarna bij Hyves, maar het is in mijn ogen te triest voor woorden dat een politicus zich hiermee bezig houdt. Volgens mij voedt dat zulke uitspraken alleen maar, als je tegen je "matties" kan zeggen dat je krabbel gequote wordt op verschillende sites. Wilders zou er beter aan doen de kinderachtige uitingen te negeren en de serieuze aan te apkken buiten de media om, of te laten aanpakken door een jurist. Dan kan hij zich misschien weer gaan bezig houden met datgeen waar hij zijn salaris voor krijgt: Het vertegenwoordigen van de belangen van zijn kiezers in Den Haag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het begint natuurlijk met dat trieste gedrag van die Hyves bezoeker -en door Hyves wordt vervolgens niet opgetreden.
Tegen jou.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:12 schreef rednajt het volgende:
[..]
Tegen wie heeft wilders nog geen aanklacht gedaan...
Zal ik je helpen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:03 schreef moussie het volgende:
[..]
niet erg volwassen die reacties daar .. maar bedreigingen zie ik niet
De verantwoordelijkheid ligt netzo erg bij de beheerders. Want als bijvoorbeeld een bekende webog een reactie van een reaguurder 1 minuut te laat modereert, schreeuwt politiek-correct Nederland meteen moord en brand.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Uiteraard ligt de verantwoordelijkheid voor de uitspraken/verwensingen bij degene die ze opschrijft en daarna bij Hyves.
Met die bekende weblog bedoel je vast en zeker geen stijl. En daar staat me toch ook vaak een partij ongefundeerde uitspraken, veel van die oneliners waarbij "leuk bedoelde termen" die ooit door van gogh bedacht zijn tot in den treure worden herhaald.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef JohnDope het volgende:
De verantwoordelijkheid ligt netzo erg bij de beheerders. Want als bijvoorbeeld een bekende webog een reactie van een reaguurder 1 minuut te laat modereert, schreeuwt politiek-correct Nederland meteen moord en brand.
Dat is nu toch ookal.. moet je eens zien hoeveel topics er worden geopend over bedreigde progressieve Marokkaanse of Turkse politici die hier in de gemeente/rijk zittenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:24 schreef Basp1 het volgende:
En wat gebeurd er als maroc.nl slecht gemoddereerd wordt, dan staat fok weer op zijn kop met een selectieve verontwaardiging.
nou dat staat toch echt niet op die foto waar je naar linktquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zal ik je helpen?
1. Citaat: " %u0131n turk%u0131yem (286)
21 jul, 13:36
DIE KK MOGOOL WORD TOG EEN KEER DOOD GESCHOTEN DOOR MY OF ANDEREE WAT DENKT HY DAT DIE WAT IS HY IS NIKS NIET EENS MENS GEAK!!!!!!!!!!!!! "
2. Anouar (78)
Wednesday, 18:15
die kk sukkel heeft gwn klappe nodig hoop dat iemand een bom op z'n hooft plakt die lelijke gozer
3. Maurits (148)
today, 09:18
Geert kan van mij de KK achter zijn linker hartklep krijgen. Achterlijk stripfiguurtje.
4. Daan (94)
20 Jul, 16:19
ik zeg maar zo: zoals wilders zijn haar heeft had hitler zijn snor
DOOD AAN WILDERS
5. Turkiye Love (166)
16 Jul, 18:55
als ik jou zie vermoord ik je wilders vieze hoeren zoon neuk je moeder vader en je zus in je graf vieze moeder neukertje neuk je familie in je graf jij speelt met vuur Je word gestraft als je in de hel zit je loop daarom met 1000 man overstraat om dat je bang bent voor de turken en de mocro`s en de andere moslimen wij gaan jou net als Theo van gogh afmaken vieze hoer
Bij geenstijl wordt er heel streng gemodereerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met die bekende weblog bedoel je vast en zeker geen stijl. En daar staat me toch ook vaak een partij ongefundeerde uitspraken, veel van die oneliners waarbij "leuk bedoelde termen" die ooit door van gogh bedacht zijn tot in den treure worden herhaald.
En wat gebeurd er als maroc.nl slecht gemoddereerd wordt, dan staat fok weer op zijn kop met een selectieve verontwaardiging.
quote:5. Turkiye Love (166)
16 Jul, 18:55
als ik jou zie vermoord ik je wilders vieze hoeren zoon neuk je moeder vader en je zus in je graf vieze moeder neukertje neuk je familie in je graf jij speelt met vuur Je word gestraft als je in de hel zit je loop daarom met 1000 man overstraat om dat je bang bent voor de turken en de mocro`s en de andere moslimen wij gaan jou net als Theo van gogh afmaken vieze hoer
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:12 schreef rednajt het volgende:
[..]
Tegen wie heeft wilders nog geen aanklacht gedaan...
Gewoon een willekeurige reactie van vandaagquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef JohnDope het volgende:
Bij geenstijl wordt er heel streng gemodereerd.
Nee dat is heel normaal om te roepen om alle religie met wortel en tak uit te roeien.quote:Het wordt toch eens hoog tijd om alles wat religieus is met wortel en tak uit te roeien, te beginnen met Christenen met Moslims...
Je vraagt je toch af als Hitler een hekel had gehad aan gelovigen ipv Joden.. Had ik graag Duits gesproken...
*zet weer een leuk plaatje van Opa op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |