Ik ook, zeker weten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik gaat nog maar een keer heen denk.
Hier idem. Heb wel erg genoten van de film.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
ik las dat deze actie door heath was geimproviseerd en dat nolan dit briljant vond en in de scene heeft gehoudenquote:
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik las dat deze scene door heath was geimproviseerd en dat nolan dit briljant vond en in de scene heeft gehouden
In de VS 8 decemberquote:
Het is inderdaad briljant, het komt behoorlijk spottend over.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik las dat deze actie door heath was geimproviseerd en dat nolan dit briljant vond en in de scene heeft gehouden
Ik vrees het ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn dat is nog langquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In de VS 8 december
Nederland maandje later gok ik
Tot die tijd een torrentje.quote:
Voor mij een Blue-Ray Discquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tot die tijd een torrentje.
Maar ik ga de DVD natuurlijk wel kopen.
Deleted scenes.
Bloopers
Boekjes en doosje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |