abonnement Unibet Coolblue
pi_60321205
quote:
De transfer van Alves, van Alves, van Alves,
De transfer van Alves, die is al 10x afgeketst,
Miljoenen, miljoenen, dat is niet het probleem,
Maar Alkmaar, maar Alkmaar,
Daar wil toch niemand heen.
Op "De zak van Sinterklaas"



[ Bericht 49% gewijzigd door fuckbuddy op 24-07-2008 17:44:44 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:45:35 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60323673
Denk dat jullie met Afonso Alves vorig seizoen kampioen geworden waren in plaats van vijftiende.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60323794
hahaha grappig liedje van Ajax!
pi_60324224
Waar slaat die TT op?
pi_60324655
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar slaat die TT op?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:59 schreef dagizmo het volgende:
O en ik had nog een bekeuring voor het niet dragen vd gordel ..bedankt motorkneus. En ik heb een nieuwtje over ALves. Hij heeft een pre-contract met Manchester United. Hij rijpt nog 1 jaar bij Middlesbrough en daarna vertrekt hij naar United. Op voorwaarde van 15 goals aankomend seizoen.
Wel een grappig nieuwtje, aangezien dat al is beklonken tijdens de transfer van Heerenveen naar MiddeLsbrough. Vandaar dat Alves ook zo weigerde om nog naar AZ te gaan.
En voorzover dagizmo er niet zo zeker van is, dan had hij het niet moeten posten..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60324730
Dus als ik het goed begrijp is Manchester nu op zoek naar een type lange spits waar tot nu toe door de gehele media Berbatov aan werd gelinkt, de voorzitter van Tottenham reageerde zelfs op het gerucht, Ferguson reageerde op het gerucht. Maar eigenlijk is Alves de "grote" naam die in media rond circuleert?

Klinkt erg logisch idd.
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:47:32 #7
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60324769
wtf i dit nou weer voor bullcrap?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60324791
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat jullie met Afonso Alves vorig seizoen kampioen geworden waren in plaats van vijftiende.
Je moet wel je huiswerk doen Montana we zijn 11e geworden...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60324844
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Manchester nu op zoek naar een type lange spits waar tot nu toe door de gehele media Berbatov aan werd gelinkt, de voorzitter van Tottenham reageerde zelfs op het gerucht, Ferguson reageerde op het gerucht. Maar eigenlijk is Alves de "grote" naam die in media rond circuleert?

Klinkt erg logisch idd.
Don't shoot the messenger... Het zou dan gaan om een contract voor het seizoen 2009-2010, waarbij Alves komend seizoen wel 15 goals in de PL moet maken.. Althans, voorzover ik het heb begrepen. Maar nogmaals, ik heb het niet gepost..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60324968
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger... Het zou dan gaan om een contract voor het seizoen 2009-2010, waarbij Alves komend seizoen wel 15 goals in de PL moet maken.. Althans, voorzover ik het heb begrepen. Maar nogmaals, ik heb het niet gepost..
Nee weet ik het was ook richting dagizmo

Hoe oud is Alves dan eigenlijk?
pi_60325064
Volgens mij "31" maar is ie in het echt 35...
Das het mooie aan dat soort jongens, niemand weet het

Kwestie van welk paspoort ie uit de lade pakt denk ik zo.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60325082
Zal in het geval van Alves reuze meevallen hoor.
pi_60325137
Alves is van 30-01-1981, dus hij zou dan ongeveer 28 jaar en 6 maanden zijn.. Mooie leeftijd toch nog om een klapper te maken?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60325221
Absoluut, des te aparter is het dat een ploeg die een der groten op aarde is dus niet een oordeel kan vellen op basis van een scoutingsrapport van Alves dat hij de top van Manchester wel of niet aan kan, in plaats daarvan zegt de scout: "Hij is 28 jaar, laten we hem toch nog maar een jaartje rijpen bij Middlesbrough zodat we over een jaar weten wat voor vlees we in de kuip hebben en nog 2 topjaren hebben" Uiteraard allemaal ondanks het feit dat ze dit jaar een lange spits willen hebben.
pi_60330356
Goede spits, die knalt er rond de 15 in dit seizoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60337790
Ik ben absoluut zeker van mijn stelling. Ik heb het van de Nederlandse vriend van Alves, waar Alves nog regelmatig mee belt, afspreekt,etc. Deze was destijds ook betrokken bij de onderhandelingen.
Het is mij door hem verteld en het was geen geheim.
Of het daadwerkelijk ook zo vastligt als mij is verteld kan ik natuurlijk niet weten, dus pin me daar niet op vast.
Wat wel 100% waar is, dat de man die mij dit vertelde, het wel kan weten / er altijd bij betrokken is. Het is zijn Europese vaderfiguur zeg maar.
pi_60337828
Gaat trouwens niet om dit seizoen dan, maar om volgend seizoen. Hij moet er dit jaar 15 maken en dan was de deal rond volgens hem.
pi_60340451
Die gaat echt volgend jaar niet naar Man Utd. Veel te slecht daarvoor. Leuke spits voor Middlesbrough maar daar houdt het wel op.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_60340864
Nou, het zou me niet eens echt verbazen hoor. Dat type afmaker is schaars, nu hij zijn draai in Engeland lijkt te vinden is het een optie voor een topclub.
That's all folks!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:44:48 #20
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60341028
Kom op... Er zijn veeel betere spelers dan Alves.Adebayour (hoe skrijf je dat?)Bijv, het is een goede speler idd, maar laten we maar eens zien wat het gaat worden met Afonso. Misschien knalt ie er wel een 20 in. Lijkt me sterk maar goed. Eerst zien......
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60341250
Daarom moet ie er eerst 15 in rossen. Maar een pre-contract is wel een goede stimulans daarvoor.
pi_60343580
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, het zou me niet eens echt verbazen hoor. Dat type afmaker is schaars, nu hij zijn draai in Engeland lijkt te vinden is het een optie voor een topclub.
Als hij nu wat jonger was, oke. Maar hij is op zijn 27e pas begonnen in de PL. Zo heel lang heb je als spits dan ook niet meer te gaan. Bovendien zit Man Utd nu achter een spits aan, dan heb je Tevez, Rooney en de nieuwe aankoop voor twee posities. Als die nieuwe spits Berbatov of een andere spits van dat niveau wordt, komt Alves niet verder dan de reserves.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_60347321
quote:
Tuchtcommissie daagt AZ en Heerenveen

Rotterdam, 25 juli. AZ en SC Heerenveen moeten zich op 11 september verantwoorden voor de tuchtcommissie van de KNVB. Beide voetbalclubs zijn in staat van beschuldiging gesteld omdat zij met niet-gelicentieerde makelaars zouden hebben onderhandeld over de Braziliaanse voetballer Afonso Alves.
Dit is in strijd met de reglementen van de FIFA. Clubs mogen alleen zaken doen met spelersagenten die in het bezit van een licentie van de wereldvoetbalbond, een advocaat of een familielid van de betrokken voetballer.

De aanklager van de KNVB ontdekte de overtreding door de stukken die werden gebruikt in de arbitragezaak van Alves tegen AZ. De oud-spits van Heerenveen bestreed voor het college in Zeist dat hij een rechtsgeldig contract had getekend bij de Alkmaarse club.

De overeenkomst was weliswaar voorzien van een handtekening van de speler, maar niet van zijn advocaat Wagner Ribeiro. En daardoor onvolledig, zo bepaalde de tuchtcommissie van de voetbalbond deze week en wees een eis voor schadevergoeding van AZ af. Alves kon in januari onder de overeenkomst uit en een contract tekenen bij Middlesbrough.

Uit de pleitnota’s van de advocaten van AZ en Heerenveen is op te maken dat beide clubs vooral zaken deden met de illegale zaakwaarnemers Caio Ziller en Roberto Tiburcio. Ribeiro zorgde vanuit zijn kantoor in Brazilië voor de rechtsgeldige ‘dekking’. AZ en Heerenveen moeten aan de tuchtcommissie uitleggen waarom zij niet direct onderhandelden met een gelicentieerde makelaar. Volgens een woordvoerster van de KNVB zijn „alle mogelijke straffen” van toepassing.

„We hebben niets te verbergen”, beweert technisch directeur Marcel Brands van AZ. „Maar dit blijft sowieso een heel rare zaak.” Heerenveen zegt op 31 december 2007 in zijn stadion te hebben gesproken met Ribeiro. De club is verbaasd over de beschuldiging. Heerenveen nam Alves in 2006 over van Malmö FF met tussenkomst van het bureau Nummer 10 dat over een FIFA-licentie beschikt.
bron: NRC
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:25:49 #24
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60347620
Ik had het al azfanpage gelezen, wat een verhaal man. Gaat de uefa "ff tof" doen? Wat een crap ze kunnen beter hun zaken wat sneller regelen ipv clubs nog ff op de vingers te tikken. H'veen hielp toch alves?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60351297
Het ging toch om het ontbreken van de handtekening van de zaakwaarnemer? Aangezien die geen licentie heeft lijkt me de zaak duidelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')