abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:17:07 #1
34793 neo567
You know who
pi_60293662
Nav een interview gezien te hebben op video.google.nl schrijf ik ik dit topic.

Marcel Messing heeft het oa over de vrij-metselarij die ons van een hoger doel als mensheid wil afhouden.

Een zeer interresante tekst is te horen en te lezen aan het begin van deze film:


stel dat alles wat je weet niet alleen onjuist is
maar dat het om nauwkeurig in elkaar gezette leugens gaat
stel dat je geest gevuld is met onwaarheden
over jezelf over de geschiedenis over de wereld om je heen
door machtige krachten in je geest geplant
als om je in zelfgenoegzaamheid in slaap te wiegen
je vrijheid is zo een illusie
je bent een pion in een complot
en je rol is die van een willoos slachtoffer van bedrog
als je geluk hebt



De man is echter niet zomaar iemand!

Hij heeft het er onder andere over elektronische toezicht en complottheorieen die er zijn.
Zoals de opkomst van de nano-chips, die wij onbewust met een zogenaamde vaccine in ons krijgen, zodat de "all seeing eye" (de nieuwe wereld orde) meer controle over de mensheid kan krijgen

Ik trek hier een linear verband naar de film de matrix, waarin Neo tijdens een verhoor door de Agent 'Smith' een soort microchip die biochemisch én puur hardware is krijgt ge-implanteerd, die vervolgens weer wordt verwijdert door trinity in de auto!

De war on terror, die eigenlijk tegen ons wordt gebruikt om meer macht en angst te zaaien om juist toegang tot onze privacy te krijgen, denk maar aan ID plicht, onderhuidse chips of de nano technologie.

De war on terror is gebruikt om een geloofs-oorlog tot stand te brengen in mijn 'ogen'.
Wat ons dus weerhoudt om als mensheid verder te ontwikkelen!

Bekijk de video eens en vertel me ten eerste of jullie deze zienswijze delen, zoja waarom wel, en vice versa .

Zoals keizers weten: verdeel en heers, dat is een manier om een hierarchie in stand te houden.
Als een boer geploegd heeft, liggen er grote brokken op het land, daarna komt de vrees, dit echter is een mooi gereedschap! Vrees is dus het klein maken van ..........

Ik heb teksten gequote uit een ander topic uit 2007, dat toen doodliep, helaas!

Mensen na 2000 jaar beschaving is het tijd dat er iets moois gaat gebeuren en deze tereur en angst zaaierij afgelopen is.

Ik ben het helemaal eensch met meneer Messing!


Ik wil graag de onderwerpen die meneer Messing aansnijdt bespreken, zoals de ware toedracht achter bijvoorbeeld 9/11 en wil weten of mensen geloven dat er krachten/machten bezig zijn achter de coulissen van het wereld toneel, het gaat dus om het hoogste niveau in mijn ogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door neo567 op 23-07-2008 13:43:25 ]
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:18:45 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60293700
en dit staat niet in TRU want....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:20:02 #3
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_60293734
tvp

btw -->TRU lijkt me verstandiger ivm de policy daar
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:21:07 #4
34793 neo567
You know who
pi_60293755
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef teamlead het volgende:
en dit staat niet in TRU want....
Goede toevoeging, tenminste geen topic vervuiling, als een moderator dit leest gaarne dan in het juiste bakje trappen aub
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:23:49 #5
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60293835
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:21 schreef neo567 het volgende:

[..]

Goede toevoeging, tenminste geen topic vervuiling, als een moderator dit leest gaarne dan in het juiste bakje trappen aub
Onzin, dat was/is namelijk een gegronde vraag, dus wederom; Waarom staat dit in WFL en niet in TRU?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:25:54 #6
34793 neo567
You know who
pi_60293897
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:23 schreef Semisane het volgende:

[..]

Onzin, dat was/is namelijk een gegronde vraag, dus wederom; Waarom staat dit in WFL en niet in TRU?
Sorry ik wist niet dat jij er ook was
Ik vind het heel veel te maken hebben met levens beschouwing!
pi_60294076
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:17 schreef neo567 het volgende:
stel dat alles wat je weet niet alleen onjuist is
maar dat het om nauwkeurig in elkaar gezette leugens gaat
stel dat je geest gevuld is met onwaarheden
over jezelf over de geschiedenis over de wereld om je heen
door machtige krachten in je geest geplant
als om je in zelfgenoegzaamheid in slaap te wiegen
je vrijheid is zo een illusie
je bent een pion in een complot
en je rol is die van een willoos slachtoffer van bedrog
als je geluk hebt
Dat mag men stellen. Zonder onderbouwing wijs ik het echter net zo makkelijk af.
quote:
Autoriteitsargumenten zijn niet de sterkste.
quote:
Hij heeft het er onder andere over elektronische toezicht en complottheorieen die er zijn.
Zoals de opkomst van de nano-chips, die wij onbewust met een zogenaamde vaccine in ons krijgen, zodat de "all seeing eye" (de nieuwe wereld orde) meer controle over de mensheid kan krijgen.
Enerzijds zijn er zorgelijke ontwikkelingen m.b.t. privacy, anderzijds zijn er complottheoriën. Het lijkt me niet wenselijk om beiden op een hoop te gooien.
quote:
Ik trek hier een linear verband naar de film de matrix, waarin Neo tijdens een verhoor door de Agent 'Smith' een soort microchip die biochemisch én puur hardware is krijgt ge-implanteerd, die vervolgens weer wordt verwijdert door trinity in de auto!
Alleen was dat in de Platonische schijnwerkelijkheid.
quote:
De war on terror, die eigenlijk tegen ons wordt gebruikt om meer macht en angst te zaaien om juist toegang tot onze privacy te krijgen, denk maar aan ID plicht, onderhuidse chips of de nano technologie.

De war on terror is gebruikt om een geloofs-oorlog tot stand te brengen in mijn 'ogen'.
Wat ons dus weerhoudt om als mensheid verder te ontwikkelen!
Terrorisme en pedofilie zijn op dit moment de twee zaken die mensen normaliter onacceptabele zaken laten slikken.
quote:
Ik wil graag de onderwerpen die meneer Messing aansnijdt bespreken, zoals de ware toedracht achter bijvoorbeeld 9/11 en wil weten of mensen geloven dat er krachten/machten bezig zijn achter de coulissen van het wereld toneel, het gaat dus om het hoogste niveau in mijn ogen.
Dat lijkt me een schromelijke overschatting van de competentie van die vermeende 'krachten'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:38:20 #8
34793 neo567
You know who
pi_60294202
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat mag men stellen. Zonder onderbouwing wijs ik het echter net zo makkelijk af.
[..]
Kijk de video eensch als je de tijd hebt/wil nemen
Autoriteitsargumenten zijn niet de sterkste.
[..]
Dat is waar, er zijn een hoop zombies die met hun diploma boven hun hoofd staan te wapperen, en lekker meelopen

Enerzijds zijn er zorgelijke ontwikkelingen m.b.t. privacy, anderzijds zijn er complottheoriën. Het lijkt me niet wenselijk om beiden op een hoop te gooien.
[..]
Nogmaals kijk de video als je de tijd hebt ervoor, dan kom je niet met deze kortzichtige stelling?


Alleen was dat in de Platonische schijnwerkelijkheid.
[..]

Terrorisme en pedofilie zijn op dit moment de twee zaken die mensen normaliter onacceptabele zaken laten slikken.
[..]


Dat lijkt me een schromelijke overschatting van de competentie van die vermeende 'krachten'.
Ik denk dat je geen idee hebt . Kijk eerst de video
Zoals ik opmaak uit je reactie, wil ik je aanraden om eerst es rustig die video te kijken, dan rustig na te denken en dan te reageren.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:40:23 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60294253
Dit lijkt me juist typisch iets voor BNW of TRU
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:41:58 #10
34793 neo567
You know who
pi_60294287
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:40 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit lijkt me juist typisch iets voor BNW of TRU
Hoe dan ?
pi_60294295
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:38 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zoals ik opmaak uit je reactie, wil ik je aanraden om eerst es rustig die video te kijken, dan rustig na te denken en dan te reageren.
Ten eerste kan ik geen video's kijken op m'n werk. Ten tweede weiger ik eigenlijk sowieso video's over dit soort samenzweringsonderwerpjes te bekijken, maar deze is bovendien nog eens 90 minuten. Leg maar duidelijk in tekstvorm uit wat er volgend jou zo overtuigend is aan het verhaaltje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:05 #12
34793 neo567
You know who
pi_60294416
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ten eerste kan ik geen video's kijken op m'n werk. Ten tweede weiger ik eigenlijk sowieso video's over dit soort samenzweringsonderwerpjes te bekijken, maar deze is bovendien nog eens 90 minuten. Leg maar duidelijk in tekstvorm uit wat er volgend jou zo overtuigend is aan het verhaaltje.
Dat jij zo koppig bent om geen samenzwerings video's te bekijken, doet mij dunken dat jij het zowiezo niet gelooft, dus bij voorbaat al afschiet en ver van je werpt, dan geeft mij dat vind ik het recht om niet in te gaan op jou eis, (niet eens een verzoek?) om jou (iemand die aangeeft het bij voorbaat al de grond in te stampen) te gaan vertellen wat er verteld wordt in de video, sorry hoor !
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:48:29 #13
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60294462
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef neo567 het volgende:
Sorry ik wist niet dat jij er ook was
Wat bedoel je hier nou weer mee? Nee serieus, ik snap je even niet.
quote:
Ik vind het heel veel te maken hebben met levens beschouwing!
Levensbeschouwing? Dit is één en al samenzweringstheoriën-gedoe (en dus --> TRU), wat is er precies levensbeschouwt aan?

Verder wat Monolith al zei wat totaal geen kortzichtige reaktie is trouwens.
quote:
Enerzijds zijn er zorgelijke ontwikkelingen m.b.t. privacy, anderzijds zijn er complottheoriën. Het lijkt me niet wenselijk om beiden op een hoop te gooien.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:50:10 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60294495
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hoe dan ?
Door de verwijzingen naar meerdere complottheorieën en matrix-achtige verhalen. Niet echt dingen die in WFL thuis horen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:53:21 #15
34793 neo567
You know who
pi_60294579
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef Semisane het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier nou weer mee? Nee serieus, ik snap je even niet.
[..]

Levensbeschouwing? Dit is één en al samenzweringstheoriën-gedoe, wat precies is levensbeschouwt aan?

Verder wat Monolith al zei wat totaal geen kortzichtige reaktie is trouwens.
[..]


Het is levens beschouwing en zeker geen theorie, je leeft denk ik in uhmmm...Onwetendheid, 'in denial' noemen ze dat, kijk eerst de video's.
Zoals op de dollar staat vermeld : de "new world order" is klaar. Is dat nog niet genoeg ?
pi_60294604
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:47 schreef neo567 het volgende:

[..]

Dat jij zo koppig bent om geen samenzwerings video's te bekijken, doet mij dunken dat jij het zowiezo niet gelooft, dus bij voorbaat al afschiet en ver van je werpt, dan geeft mij dat vind ik het recht om niet in te gaan op jou eis, (niet eens een verzoek?) om jou (iemand die aangeeft het bij voorbaat al de grond in te stampen) te gaan vertellen wat er verteld wordt in de video, sorry hoor !
Waar het mij om gaat is dat me dat dus 90 minuten kost omdat een video nou eenmaal niet versneld te bekijken is. Een tekst kan ik gewoon scannen en snel de relevante punten eruit halen. Het is niet zo dat ik dit beperk tot 'samenzweringsvideo's', maar meer met topics 'dit is een geweldige gedachte / idee / theorie, hier is een internetvideootje van 10+ minuten!'. Maak je punt in een OP in plaats van te verwijzen naar een video. Als het zo geweldig is, kan je vast wel even beknopt uitleggen wat er dan precies zo geweldig is aan de video.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:55:22 #17
34793 neo567
You know who
pi_60294621
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Door de verwijzingen naar meerdere complottheorieën en matrix-achtige verhalen. Niet echt dingen die in WFL thuis horen.
In god geloven is ook een levens beschouwing, maar niemand die god ooit gezien heeft ofzo, dus om dit nou gelijk als onzin weg te wuiven vind ik nogal kort zichtig.
pi_60294627
Laat trouwens ook maar, het is wel duidelijk dat TS dit topic liever gewoon in BNW heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:00:34 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60294740
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef neo567 het volgende:

[..]

In god geloven is ook een levens beschouwing, maar niemand die god ooit gezien heeft ofzo, dus om dit nou gelijk als onzin weg te wuiven vind ik nogal kort zichtig.
Probeer dat nog eens maar dan met wat gebruik van algemene logica.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:02:58 #20
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60294798
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:53 schreef neo567 het volgende:

[..]

Het is levens beschouwing en zeker geen theorie, je leeft denk ik in uhmmm...Onwetendheid, 'in denial' noemen ze dat, kijk eerst de video's.
Tja dat soort dingen hoor ik wel vaker als iemand anders "bewijs" vraagt voor dit soort uitlatingen. Dan ben ik opeens onwetend of "slaap" ik nog, enkel ben ik nog nooit overtuigd door de argumenten en ook niet dit soort video's die meestal bestaan uit fantastisch ingewikkelde en vrij bedenkelijke "theoriën met daaraan gekoppelt totaal uit het veband gerukte (nieuws)beelden die het verhaaltje een beetje moeten ondersteunen...maar echt...zulke video's is nog geen "keihard bewijs" hoor.

Verder weet jij wel wat levenbeschouwing is? Want ik vraag me nog steeds af hoe jouw verhaal onder die definitie valt...
quote:
Zoals op de dollar staat vermeld : de "new world order" is klaar. Is dat nog niet genoeg ?
Nee, niet bepaald.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:06:00 #21
34793 neo567
You know who
pi_60294851
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:02 schreef Semisane het volgende:

[..]

Tja dat soort dingen hoor ik wel vaker als iemand anders "bewijs" vraagt voor dit soort uitlatingen. Dan ben ik opeens onwetend of "slaap" ik nog, enkel ben ik nog nooit overtuigd door de argumenten en ook niet dit soort video's die meestal bestaan uit fantastisch ingewikkelde en vrij bedenkelijke "theoriën met daaraan gekoppelt totaal uit het veband gerukte (nieuws)beelden die het verhaaltje een beetje moeten ondersteunen...maar echt...zulke video's is nog geen "keihard bewijs" hoor.

[..]

Hahaha, bijvoorbaat "zulke video's leveren geen keihard bewijs lopen/zitten kermen", sorry maar er wordt niks bewezen, maar alleen (in mijn ogen) onthuld.
pi_60294982
Marcel Messing doet eigenlijk hetzelfde als David Icke, hij geeft veel nauwkeurige informatie over de New World Order en vervolgens verkondigt hij New Age filosofiën die precies in overeenstemming zijn met wat de mensen van de NWO voor ogen hebben. Daar schiet je dus uiteindelijk niets mee op, je bent even erg of nog erger misleid dan voorheen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:18:38 #23
34793 neo567
You know who
pi_60295202
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Marcel Messing doet eigenlijk hetzelfde als David Icke, hij geeft veel nauwkeurige informatie over de New World Order en vervolgens verkondigt hij New Age filosofiën die precies in overeenstemming zijn met wat de mensen van de NWO voor ogen hebben. Daar schiet je dus uiteindelijk niets mee op, je bent even erg of nog erger misleid dan voorheen.
Hij geeft geen nauwkeurige info over de NWO, maar wil ons de ogen doen openen en ons zelf laten kiezen, (joepie we mogen zelf kiezen hier in het westen). Heb je dit wel es gelezen, het is nogaal aangedikt voor de meeste lemmings mensen onder ons,maar ik kan niet denken dat deze aarde "zomaar" rondjes om de zon aan het draaien is .
Maar goed, ik ben ook maar iemand die het gevoel heeft dat ie zelf mag nadenken
pi_60295382
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:18 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hij geeft geen nauwkeurige info over de NWO, maar wil ons de ogen doen openen en ons zelf laten kiezen, (joepie we mogen zelf kiezen hier in het westen). Heb je dit wel es gelezen, het is nogaal aangedikt voor de meeste lemmings mensen onder ons,maar ik kan niet denken dat deze aarde "zomaar" rondjes om de zon aan het draaien is .
Maar goed, ik ben ook maar iemand die het gevoel heeft dat ie zelf mag nadenken
Je mag ook zelf nadenken, moet zelf nadenken zelfs. Maar ik geloof niet dat Marcel een oplossing biedt voor het probleem, omdat wij als mensheid zelf het probleem zijn, wij hebben het zelf zover laten komen als de situatie nu is. Ik heb me hier ook jarenlang in verdiept. Uiteindelijk heb ik me erdoor bekeerd tot het christelijk geloof, omdat ik niet meer geloof dat we naar een goddelijk plan evolueren, zoals marcel messing ook zegt toch? (heb de video +- 2 jaar terug gezien, dus weet niet exact alles meer wat hij zei, maar wel over annunaki en lichtwezens enzo). Ik geloof dat we in de eindtijd leven, dat we spoedig de 2e komst van Christus mee gaan maken. De aarde is inderdaad onder controle van satanisten, of luciferianen zoals ze zichzelf noemen, door middel van genootschappen als de vrijmetselarij, illuminati, etcetera. Op spiritueel niveau is het Lucifer, of Satan, die zijn eindtijd koninkrijk opzet, zoals de bijbel voorspelt dat vlak voor Zijn komst zal gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 23-07-2008 14:31:20 ]
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:30:08 #25
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60295495
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hahaha, bijvoorbaat "zulke video's leveren geen keihard bewijs lopen/zitten kermen", sorry maar er wordt niks bewezen, maar alleen (in mijn ogen) onthuld.
Bijvoorbaat? Je dacht dat dit de enige video in z'n soort is? Van dit soort video's zijn er letterlijk duizenden en idd ik heb er wel eens 1 of 2 gezien...en nee echt overtuigend waren ze niet.

Dat er in jouw ogen heel wat onthuld wordt, maakt het natuurlijk nog niet "de waarheid". Blijf wel objectief zou ik zeggen en probeer geen bewijs te zoeken om jouw ideeën te onderbouwen/ondersteunen, dat maakt het allemaal niet al te objectief.

Hoe dan ook, trapje TRU of BNW lijkt me niet geheel onverstandig.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')