abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:44:52 #1
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_60047702
Wat is dat toch met vrouwen in groepen? Zet een stel meiden/vrouwen gedurende langere tijd bij elkaar, en vroeg of laat is het kassa wat betreft ruzies en conflicten. Vanmiddag zag ondergetekende op het werk een fraai voorbeeld in de praktijk; huilend meldde een vrouwelijke collega bij de teamleider dat ze al maandenlang slachtoffer is van psychologische oorlogsvoering van drie andere vrouwelijke collega's, die tezamen een hechte kliek vormen. De getergde collega liet weten 'op alle mogelijke manieren gedwarsboomd te worden', en 'vernederd te worden voor het oog van de gehele afdeling'. Vreemd genoeg heeft ondergetekende hiervan niets opgepikt.

Dit is niet het enige incident. In de afgelopen maanden werdt er over en weer gesnauwd tussen sommige vrouwen onderling, en grosso modo zijn de verhoudingen niet best. Wat betreft de mannen is het een heel ander verhaal; die gaan frictieloos en professioneel met elkaar om, ondanks grote verscheidenheid in afkomst (Indonesië, Marokko, Suriname, en NL uiteraard). Hoe komt het dat vrouwen in groepsverband onderling zo vaak botsen?

Intussen verwacht men op de afdeling een voortzetting van het conflict, en daarmee ben ik 't wel mee eens. Updates worden gepost zodra sprake is van nieuwe ontwikkelingen.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_60047752
Vrouwen praten over elkaar in plaats van met elkaar, ze zijn jaloers, gemeen en ze hebben altijd wat te zeiken. Je dacht dat vrouwen vroeger thuis moesten blijven om te koken, maar eigenlijk is het omdat het gewoon niet te doen is om ermee te werken.

En dat zeg ik als vrouw ja. Maar wel een die gelukkig geen leidinggevende meer is van 18 meiden. =D
Sanity is (not) statistical
pi_60047820
haha prachtig is dat he... vrienden onderling slaan elkaar gewoon 1x op de bek en gaan dan een biertje drinken... vrouwen gaan echt zannikken groepen zoeken die allen achter hún staan man man haha wat een gezeik altijd
I'm not the man you think I am!
pi_60047883
Vrouwen zijn zeikwijven
pi_60047912
Waarom spreek je over ondergetekende als je het niet ondertekend?
Verder denk ik dat je wel gelijk hebt.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:01:04 #6
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_60048017
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:55 schreef HalloDaar het volgende:
Waarom spreek je over ondergetekende als je het niet ondertekend?

Hola, i like your style
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:38:47 #7
167595 mirved
Infobesitas
pi_60048715
Bij mij op het werk precies hetzelfde. Een super knappe meid met het perfecte figuur op de afdeling en al die andere verlepte/lelijke wijven zijn gewoon jaloers op haar. Ze proberen dan ook op ieder punt haar af te kraken behalve als ze erbij is dan zijn ze poeslief tegen haar. Bah echt vreselijk gedrag. Het erge is dat ze elkaar onderling ook nog eens afkraken als een van het groepje er niet bij is. Wat een schijnheiligheid.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:44:57 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60048816
Er is gewoon meer jaloezie tussen vrouwen onderling.
Zoals iemand hier al zei: mannen slaan elkaar op de bek en gaan dan een biertje drinken, maar bij vrouwen kunnen zich echt slepende conflicten voordoen (niet alleen in groepsverband trouwens ).
Niet meer actief op Fok!
pi_60049013
Ben helemal voor vrouwen die werken enzo, maar aub niet bij mij in de buurt.

Ben blij dat ik in de bouw werk
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60052173
Ik wilde iets posten, maar doe het maar niet. Ik zou er alleen maar van denken dat ik mysogyn ben. Wat niet zo is.

*zucht*
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60052330
Dat komt omdat ze beter communiceren
pi_60052496
Weet je, dat doet je je trouwens afvragen...

Ze zeggen altijd, dat het mannen zijn die oorlog voeren. Ze zeggen altijd dat het mannen zijn die de ellende in de wereld veroorzaken.

Maar ik vraag me door dit soort onderwerpen altijd af: Hoe zou het zijn als vrouwen de wereldleiders waren?

Zou het dan sneller oorlog zijn? Of zouden er alleen maar economische boycotten zijn? (Zoals TS zijn post demonstreert op kantoorschaal.)

Of zijn vrouwen die wereldleider worden meer als mannen, maar dan met een vrouwelijke inslag? Met andere woorden: de juiste mix van verstand en gevoel?

Dat vraag ik me af.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60052573
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef Falalalan het volgende:
Weet je, dat doet je je trouwens afvragen...

Ze zeggen altijd, dat het mannen zijn die oorlog voeren. Ze zeggen altijd dat het mannen zijn die de ellende in de wereld veroorzaken.

Maar ik vraag me door dit soort onderwerpen altijd af: Hoe zou het zijn als vrouwen de wereldleiders waren?

Zou het dan sneller oorlog zijn? Of zouden er alleen maar economische boycotten zijn? (Zoals TS zijn post demonstreert op kantoorschaal.)

Of zijn vrouwen die wereldleider worden meer als mannen, maar dan met een vrouwelijke inslag? Met andere woorden: de juiste mix van verstand en gevoel?

Dat vraag ik me af.
Als vrouwen de wereldleiders waren zou het minder erg zijn omdat het wiel nog niet uitgevonden zou zijn en daarom de oorlogvoering wat aan mobiliteit te wensen over liet.
pi_60052948
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Als vrouwen de wereldleiders waren zou het minder erg zijn omdat het wiel nog niet uitgevonden zou zijn en daarom de oorlogvoering wat aan mobiliteit te wensen over liet.
!

Ik denk dat het probleem dat TS beschrijft, o.a. ook te maken heeft met dat mannen gewoon directer zijn dan vrouwen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_60052975
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:47 schreef Maeghan het volgende:

En dat zeg ik als vrouw ja. Maar wel een die gelukkig geen leidinggevende meer is van 18 meiden. =D
Je komt er echt niet overheen he? !
pi_60054318
dat is omdat ze tijd over hebben.

echt werken doen ze meestal niet.
pi_60054325
dat niet echt werken is dan weer omdat ze zelf denken dat ze keihard aan het multitasken zijn
pi_60054539
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef Falalalan het volgende:
Weet je, dat doet je je trouwens afvragen...

Ze zeggen altijd, dat het mannen zijn die oorlog voeren. Ze zeggen altijd dat het mannen zijn die de ellende in de wereld veroorzaken.

Maar ik vraag me door dit soort onderwerpen altijd af: Hoe zou het zijn als vrouwen de wereldleiders waren?

Zou het dan sneller oorlog zijn? Of zouden er alleen maar economische boycotten zijn? (Zoals TS zijn post demonstreert op kantoorschaal.)

Of zijn vrouwen die wereldleider worden meer als mannen, maar dan met een vrouwelijke inslag? Met andere woorden: de juiste mix van verstand en gevoel?

Dat vraag ik me af.
Mwah, geen idee, al durf ik wel te stellen dat de tanks, schepen en raketten met elkaar
goed combineren qua kleuren.
pi_60054709
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:59 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

!

Ik denk dat het probleem dat TS beschrijft, o.a. ook te maken heeft met dat mannen gewoon directer zijn dan vrouwen .
Misschien naar vrouwen toe. Mannen praten niet over elkaar tegen elkaar en ook niet tegen anderen. Die laten hun competitiedrang op andere manieren zien, bijv door flirten met die ene leuke vrouwelijke collega waar zijn mannelijke collega ook mee flirt. Gevolg de desbetreffende vrouwelijke collega is het mikpunt van haar jaloerse vrouwelijke collega's. Conclusie het zijn de mannen die zorgen dat vrouwen elkaar naar beneden halen
pi_60054717
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 02:09 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Mwah, geen idee, al durf ik wel te stellen dat de tanks, schepen en raketten met elkaar
goed combineren qua kleuren.
pi_60054723
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:43 schreef Pony-Lover het volgende:
dat is omdat ze tijd over hebben.

echt werken doen ze meestal niet.
Je ziet dit weer als een buitenkansje om je liefde en respect voor vrouwen te tonen
pi_60054775
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 02:37 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je ziet dit weer als een buitenkansje om je liefde en respect voor vrouwen te tonen
Maar ik snap het niet.
Waar zijn vrouwen nou precies jaloers over, en zijn ze echt zo bitchie tegenover elkaar?
Vrouwen
Lijkt me wel erg mooi om een vrouwelijke collega eens stinkend jaloers te maken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_60055508
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Je komt er echt niet overheen he? !
Kun je nagaan wat een traumatiserende ervaring het is geweest

Maar even serieus hoor, ik weet dat ik waanzinnig interessant ben, maar zoek een hobby of zo. Je fixatie met mijn werk is een beetje ongezond.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:16:46 #24
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_60055515
vrouwen. afgrijselijk
kliekjesvorming, roddelen, elkaar de flirtloef afsteken, miss sarcastic uithangen om goed te scoren bij de mannelijke toeschouwers terwijl ze breezer zijn

walgelijk
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_60058035
Ik merk het ook op het werk. Er zijn vrouwen die zich richten tot 1 persoon en met zn allen daarover beginnen te zeiken. Dit doen ze ook vaak omdat ze dan het target in de spotlights zetten zodat ze daar zelf niet in komen te staan. Zolang er 1 pispaal is, is het goed voor de rest.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')