Ik heb het gisteren in een natuurwinkel gekocht. Maar dan is het natuurlijk wel weer met een mooi doosje eromheen en een merkje erop, dus 7 euro voor 300 gram. Ik denk dat het in toko's volop te krijgen is voor een paar euro per kilo oid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:34 schreef Mayla het volgende:
Ghassoul.. waar kan je dat krijgen?
Ik weet, in online shops, maar zou t graag in een gewone winkel willen halen... Bij de natuurwinkel ben ik het niet tegengekomen... Moet ik eerder denken aan een toko oid?
Heeeel goed uitspoelen, vooral bij lang haar. En wat ik doe is, alleen mijn hoofdhuid ermee wassen/masseren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ghassoul is Marokkaans, dus bij zulk soort winkeltjes. Ik heb het twee keer geprobeerd maar mijn haar reageerde er iedere keer verschrikkelijk slecht op, werd heel stroef, echt een ramp. Heb dat van meer mensen gehoord, dus het is niet voor iedereen.
Ik heb geen kort haar hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Heeeel goed uitspoelen, vooral bij lang haar. En wat ik doe is, alleen mijn hoofdhuid ermee wassen/masseren.
Soms was ik de rest van het haar met conditioner of shampoo (natuur), maar meestal niet.
Aangezien Mayla superkort haar heeft (geloof ik...), zal ze weinig last hebben van Ghassoul-resten in het haar.
Ik vraag me nu ook af of een ander kleisoort ook net zo zal werken als Ghassoul.
Ik heb 1 kg gekocht van Logona, ik weet niet meer wat ik er voor heb betaald. Lang geleden. Ik zou ook proberen bij toko's (Turkse, Marokkaanse).
Vast rond de 20 euro. Dat kostte het namelijk bij die natuurwinkel waar ik gisteren was.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef Sowflow het volgende:
Ik heb 1 kg gekocht van Logona, ik weet niet meer wat ik er voor heb betaald. Lang geleden. Ik zou ook proberen bij toko's (Turkse, Marokkaanse).
Hah, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Vast rond de 20 euro. Dat kostte het namelijk bij die natuurwinkel waar ik gisteren was.
Ik ben tot nu toe (na 1x wassen) wel enthousiast over ghassoul. Ik heb heel droog haar, en normaal moet ik 12 flessen conditioner met siliconentroep in mijn haar gooien om het nog enigszins kambaar te krijgen. Nu is het gewoon geheel zonder conditioner zacht en klitvrij, niet te geloven
![]()
Mijn hele lijf is er ook zacht van geworden, trouwens
En ik heb er niet eens iets van olie in gedaan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef Mayla het volgende:
Hah, dat klinkt goed!![]()
Loop ook altijd te emmeren met conditioners, oa vandaar dat ik eens iets heel anders wil proberen. Zeker in combi met een olie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |