abonnement Unibet Coolblue
pi_60742196
Briljante aflevering vandaag
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_60742666
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef MNR het volgende:
Briljante aflevering vandaag
True. Ik vond het sneu voor Izzie, zo de hele nacht op de badkamervloer.
Die onderbroek van Meredith is daarentegen wel weer grappig en sadistisch .
Op naar morgen!
pi_60744513
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef Mich92 het volgende:

[..]

True. Ik vond het sneu voor Izzie, zo de hele nacht op de badkamervloer.
Die onderbroek van Meredith is daarentegen wel weer grappig en sadistisch .
Op naar morgen!
Zo is het maar net
pi_60745016
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:37 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Zo is het maar net
*blij is met GA-topic . Iedereen waar k mee om ga vind GA stom . Niemand om er mee over te lullen .
pi_60768694
Nog 1 1/2 uur . Nu gaat Izzie toch cakejes bakken zodat heel de keuken vol staat ?
k heb trouwens m'n hyves gepimpt, het ziet er wel raar uit maar de achtergrond is .
pi_60769343
Greys Anatomy Heb gelukkig alles op dvd
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
pi_60769747
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:09 schreef Mich92 het volgende:
Nog 1 1/2 uur . Nu gaat Izzie toch cakejes bakken zodat heel de keuken vol staat ?
k heb trouwens m'n hyves gepimpt, het ziet er wel raar uit maar de achtergrond is .
Nog 35 minuten . Yup, vandaag gaat Izzie cakejes bakken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60770586
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:51 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Nog 35 minuten . Yup, vandaag gaat Izzie cakejes bakken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat vindt ie heul niet erg omdat Addison hem toch al 'betrapt' heeft met Meredith . Eigelijk wist Addison al kei lang datie nog op Meredith viel, maar ze haalde het niet in dr hoofd om misschien maar eens te scheiden ofzo:'). Anyways, ik ben alvast naar beneden .
pi_60772459
Christina die Bailey een Nazi noemt wanneer de moeder van Preston het hoort
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
pi_60772843
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef Mich92 het volgende:

[..]

Ja, maar dat vindt ie heul niet erg omdat Addison hem toch al 'betrapt' heeft met Meredith . Eigelijk wist Addison al kei lang datie nog op Meredith viel, maar ze haalde het niet in dr hoofd om misschien maar eens te scheiden ofzo:'). Anyways, ik ben alvast naar beneden .
Dat was overduidelijk. Maar het is idd niet zo netjes om dan zo om elkaar heen te blijven draaien ipv scheiden .
pi_60772848
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:22 schreef Seriefreaker het volgende:
Christina die Bailey een Nazi noemt wanneer de moeder van Preston het hoort
En vervolgens zeggen dat Bailey op het oorlogspad is .
Gelukkig komt private practice snel, want ik wil Addison niet missen . Die laatste scene met Mark was wel goed .
pi_60773179
Dat was wel een MCSteamy momentje
pi_60773395
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Smirnov het volgende:
Dat was wel een MCSteamy momentje
'This is awkward'
pi_60802182
schopje voor 19:30*
pi_60809577
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:10 schreef Niconigger het volgende:
schopje voor 19:30*
Ik heb het gemist, moest werken . Wat gebeurde er ook weer in die aflev? *Mich heeft alle dvd's 2 of 3 x gezien in totaal, weet het nu al nit meer . Aber moren kijk k de herhaling om 1 uur .
pi_60810307
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Mich92 het volgende:

[..]

Ik heb het gemist, moest werken . Wat gebeurde er ook weer in die aflev? *Mich heeft alle dvd's 2 of 3 x gezien in totaal, weet het nu al nit meer . Aber moren kijk k de herhaling om 1 uur .
Izzie staat heel de dag voor het ziekenhuis omdat ze niet naar binnen durft. En Meredith gaat daten (wat erop moet lijken ) met Finn en Derek.
pi_60810623
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Izzie staat heel de dag voor het ziekenhuis omdat ze niet naar binnen durft. En Meredith gaat daten (wat erop moet lijken ) met Finn en Derek.
Ohja! Ik weet het weer !! Weetje, dan zegt Finn zo dat ze hem moet kiezen omdat Derek haar toch weer pijn zal doen. Eigenlijk had ze beter hem kunnen kiezen (lees; in seizoen 4 kaptie er weer mee en gaat ineens met Rose maar op het eind komen mer en der wel weer samen ) ookal vind ik ze wel geweldig samen.
pi_60810703
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Mich92 het volgende:

[..]

Ohja! Ik weet het weer !! Weetje, dan zegt Finn zo dat ze hem moet kiezen omdat Derek haar toch weer pijn zal doen. Eigenlijk had ze beter hem kunnen kiezen (lees; in seizoen 4 kaptie er weer mee en gaat ineens met Rose maar op het eind komen mer en der wel weer samen ) ookal vind ik ze wel geweldig samen.
Ik vind ze echt superleuk samen . Alleen jammer dat Derek soms echt een zak kan zijn
pi_60810872
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ik vind ze echt superleuk samen . Alleen jammer dat Derek soms echt een zak kan zijn
Hij heeft altijd zo'n verliefde blik alsie naar Meredith kijkt .
pi_60811021
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:51 schreef Mich92 het volgende:

[..]

Hij heeft altijd zo'n verliefde blik alsie naar Meredith kijkt .
Ik vond het ook zo schattig in de aflevering van gisteren dat hij zei : I've always loved you (of iets in die geest)
pi_60811156
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ik vond het ook zo schattig in de aflevering van gisteren dat hij zei : I've always loved you (of iets in die geest)
Ja . Maar in een vd volgende aflev trektie zich tijdelijk terug, want dan zegtie dat ze naar Finn moet gaan. Maar dan maakt ze het met Finn uit en dan heeft ze er geeneen meer . Maar drna derek weer .
pi_60811308
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef Mich92 het volgende:

[..]

Ja . Maar in een vd volgende aflev trektie zich tijdelijk terug, want dan zegtie dat ze naar Finn moet gaan. Maar dan maakt ze het met Finn uit en dan heeft ze er geeneen meer . Maar drna derek weer .
Ik had het al gezien in spoilers . Ik kan niet wachten .
Maar ik ga er weer vandoor, tot GA
pi_60811509
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ik had het al gezien in spoilers . Ik kan niet wachten .
Maar ik ga er weer vandoor, tot GA
Doeeei !
pi_60823381
GA verslaafden Ik ben net zo erg als jullie maar toch.. kan niet wachten op nieuwe afleveringen
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
pi_60825446
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:54 schreef Seriefreaker het volgende:
GA verslaafden Ik ben net zo erg als jullie maar toch.. kan niet wachten op nieuwe afleveringen
Erger als mij kan niet . *Heeft net de herhaling gekeken en herinnert alles weer . Vanavond gelukkig op tijd thuis voor de volgende aflev . Als ik me een beetje haas iig .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')