Wordt 'ie daar langer houdbaar van?quote:
Tof! Ik vond eigenlijk zelf al dat dat moest kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:50 schreef powerflux het volgende:
koelkast, voor de rest is het bij tufo irrelevant
langer als 3 dagen wordt het wel klef enzo (misschien eng - ligt aan je koelkast) maar 2 dagen moet gewoon kunnen.
Ketjap, ketchup, sesamolie en sambal. Maar ik ben nog maar een beetje aan het experimenteren, dus ik weet nog niet eens of het lekker is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef mjan het volgende:
Waar heb je de tofu in gemarineerd? (pure nieuwsgierigheid hoor)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Toevallig dat ik me dit gister ook afvroeg.
Tofu is wel lekker, maar geen twee dagen achter elkaar dus ik was van plan om het tweede deel van de gemarineerde tofu pas woensdag of donderdag te eten.
Aangezien de marinade met (o.a.) knoflook en olie was, durfde ik het toch niet aan (ivm botulisme).
Ik heb maar helemaal afgezien van tofu en een vega-worstje gebakken.
Vraag me nu nog steeds wel af of het slim is om het een paar dagen te bewaren als je knoflook en olie gebruikt.
Ah, ik wist niet dat koelen zou helpen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef vipergts het volgende:
botulisme in de koelkast volgens mij kan dit niet en als het uit de verpakking komt kun je het in de koelkast best drie dagen bewaren lijkt me.
Wat is hier gek aan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |