quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:43 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 krijgt KoC niet uitgespeeld op Medium en gaat nu gefrustreerd slapen
Jawel, maar die gebruik ik alleen voor ondergoed, sokken en beddegoed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Owwwwww, gelukkig maar, en dan wel al op nu!
Veel plezier straks , gewoon snel eten en dan met zn allen een kroeg met een groot scherm opzoeken, dat wordt een hele gave feestelijke dag dan![]()
Hebbie geen wasdroger?
Je gaat vast nog wel ff tukken voor je weg gaat toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar die gebruik ik alleen voor ondergoed, sokken en beddegoed.
De rest hangt lekker buiten.![]()
En ik vind het ook knap van mezelf dat ik opgebleven ben toen meneer Ingetje er uit ging
Een lekkere Hema-slip doet het altijd goed bij het mannelijk geslacht, mocht je tenminste optimaal van je nachtrust willen genietenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:28 schreef Morretje het volgende:
Das altijd..
![]()
Ga hier in de stad ff shoppen voor ondergoed, vind dat ik er wel wat bij kan gebruiken..
Het maakt hier niet veel uit wat ik aantrek wat dat betreft..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lekkere Hema-slip doet het altijd goed bij het mannelijk geslacht, mocht je tenminste optimaal van je nachtrust willen genieten
Oh mooi, das snel voor TNT van tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:33 schreef Nonneke het volgende:
Hij is er oh-oh !!![]()
Wat een lief kaartje! Ik zal het doekje zo eens bij Pim omknopen, eens kijken wattie van zn nieuwe stoere bandana vind
![]()
Thnx !
Neuj...ze hebben het toch in no-time uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het maakt hier niet veel uit wat ik aantrek wat dat betreft..Wil ook graag een leuke bh, vind die van de Hema niet zo dit seizoen. Zag bij de V&D wel hele leuke.. Mooie felle kleuren enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |