abonnement Unibet Coolblue
pi_59328518
hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_59328844
turkije speelde niet eens zo heel goed, had het zwitserland wel gegunt... symnpathieke gaste!
I'm not the man you think I am!
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:41:17 #78
102912 crv
Screwed up
pi_59330562
Erg jammer voor de Zwitsers. Had het ze enorm gegunt.

Nog waardelozer voor me pool want ik had 1-1 gegokt

Nu maar hopen dat NL poolwinnaar wordt, kan ik nog een leuk feestje hebben hier in Basel
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_59330634
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 06:20 schreef popolon het volgende:
Nog even:

Nederland is groot genoeg voor zo'n toernooi, heb je Belgie helemaal niet voor nodig. Gewoon het volgende EK weer in een echt voetballand houden, heb je ook niet die flauwekul met automatische plaatsing.

What's next: Liechtenstein in combinatie met Luxemburg als organisator?
Ik ben voor een Eurovisie songfestival-opzet. De winnaar mag het toernooi organiseren.
pi_59330653
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:15 schreef Dos37 het volgende:
Als Kufo had meegedaan waren ze kampioen geworden erg jammer
Ja zonder twijfel
pi_59330946
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:15 schreef Dos37 het volgende:
Als Kufo had meegedaan waren ze kampioen geworden erg jammer
pi_59331076
Wat zit iedereen toch te zeiken over de plaats van het toernooi en de automatische plaatsing van de organiserende landen. Man als je het voetbal wilt promoten is het juist een prima zaak dat je naar dat soort landen gaat. En zeg nou zelf het toernooi verloopt toch prima, goede scheidsrechters, mooie sfeervolle stadions, spanning en nog maar weinig relschopperij.
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat zwitserland eruit ligt, gezien de twee wedstrijden die ze gespeeld hebben vond ik ze echt niet slechter dan de tegenstanders. Vooral Tjechië maakte absoluut geen indruk. En als de zwitsers de 3 tegen 1 situatie vlak voor tijd beter uitgespeeld hadden vlak voor tijd was het 2-1 voor zwitserland geworden ipv andersom en waren de turken waarschijnlijk weer een schoppartij begonnen net als tijdens de wk-kwalificatie.

Zwitserland
Huilies die schreeuwen dat het toernooi in een "voetballand" gehouden moet worden
Turkije
Portugal
pi_59331081
Die kutzwitsers bakten er geen reet van.
Terechte verliezers.
Turken zijn ook kutten.
Voetbal is sowieso kut.
Always suckin' up.
  Redactie Frontpage donderdag 12 juni 2008 @ 12:09:08 #84
145738 superworm
is erbij
pi_59331412
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef Hersendood het volgende:
Die kutzwitsers bakten er geen reet van.
Terechte verliezers.
Turken zijn ook kutten.
Voetbal is sowieso kut.
Waarom keek je dan, kut?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_59331450
Ik lig er niet wakker van dat Zwitserland eruit ligt.
Kijk veel liever naar Turkije met haar fanatieke aanhang.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59331591
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:09 schreef superworm het volgende:

[..]

Waarom keek je dan, kut?
Moest meekijken van m'n wijf, lamlul.
Always suckin' up.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:23:15 #87
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_59331790
Jammer dat ze door een niet-Europees land definitief werden uitgeschakeld op het Europees Kampioenschap!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_59331855
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:16 schreef Hersendood het volgende:

[..]

Moest meekijken van m'n wijf, lamlul.
Slechte smoes, vrouwen interesseren zich toch niet in voetbal
Rise or Die Trying!
pi_59331905
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:23 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat ze door een niet-Europees land definitief werden uitgeschakeld op het Europees Kampioenschap!
Onnodig...
  Redactie Frontpage donderdag 12 juni 2008 @ 12:28:11 #90
145738 superworm
is erbij
pi_59331946
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:16 schreef Hersendood het volgende:

[..]

Moest meekijken van m'n wijf, lamlul.
Onder de plak zeker, manwhore.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_59332298
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:24 schreef Pek het volgende:

[..]

Dikke boehoe, maar dan spoort hij dus niet
misschien heeft die vrouw hem goed op de borst gedrukt dat ie vooral moet coachen
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_59332717
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:26 schreef magnifor het volgende:

[..]

Onnodig...
nee! Waarheid!
pi_59333550
Jammer, ik had ze wel een volgende ronde gegund.
pi_59333896
Net goed.

Ze speelden ook best bagger gisteren.
pi_59334347
Zwitsers zijn een leuk volk, die had ik liever zien winnen dan de Turken. Jammer.
pi_59334366
Ik vind het wel lullig voor ze.. Hoewel ik Turkije wel ietsje beter vond.
pi_59335297
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:23 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat ze door een niet-Europees land definitief werden uitgeschakeld op het Europees Kampioenschap!
Tja,,, wat is Europa he... Erg subjectief allemaal. Op die manier zou je ook Cyprus, Kazachstan, Israel en Rusland buiten de UEFA kunnen kieperen. Maar waarom zou je? Ik vind het wel best zo eigenlijk. Israel vind ik dan nog het meest rare land bij de UEFA, maarja,,, politiek gezien is het nog de enige oplossing.

Anyways,,,,Ik geef er weinig om dat Zwitserland weg is. De Turken hebben een doelpunt meer gemaakt en dus gewonnen. Zo gaat het spelletje he. Nu kunnen de Zwitsers weer fijn gaan skieen en bobsleeen
pi_59339151
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 05:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat loop je bij de hand te doen. Natuurlijk is er een relatie tussen aantal inwoners en prestaties. Of er een voetbalcultuur is en hoe sterk die is zal een tweede factor zijn, maar is vaak niet doorslaggevend. Wij hebben 1 europacup, de Duitsers drie.

Ik ben het er anders ook niet geheel mee eens. Nederland staat op dit moment op de tiende plaats van de FIFA wereldranglijst en het laat daarmee dus heel wat landen achter zich die veel meer inwoners hebben.

Wanneer het aantal inwoners het belangrijste zou zijn en het bestaan van een voetbalcultuur vaak niet doorslaggevend is, dan zouden China en India absolute voetbal grootmachten zijn. Maar beide landen hebben nog nooit iets bijzonders gepresteerd op voetbalgebied.

Zolang ze in China vooralsnog meer plezier beleven aan badminton en tafeltennis en in India aan cricket en hockey dan zal voetbal maar weinig kans krijgen om geprofessionaliseerd te worden tot een niveau zoals wij dat bijvoorbeeld in Europa kennen. Zonder zo'n sterk georganiseerde voetbalcultuur zullen er geen goede prestaties komen ook al heb je een land met ruim 1 miljard inwoners.
pi_59343061
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef VBVFV het volgende:
en waren de turken waarschijnlijk weer een schoppartij begonnen net als tijdens de wk-kwalificatie.


Dat had een reden. Eeste wedstrijd in Zwitserland gingen de Zwitsers tijdens het Turkse volkslied kei hard fluiten. Zomaar zonder enige reden... beetje dom ofniet? Als ik er bij was had ik ze ook kapotgetrapt

Trouwens, deze wedstrijd gingen ze weer fluiten tijdens het volkslied. Zelfs terwijl ze Turken in hun elftal hebben
pi_59343162

TURKIYEEEEEEEEEE

Zwitserland
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')