abonnement Unibet Coolblue
pi_59290256
hoi,

ik vroeg me af bij welk standje de clitorisstimulatie voor de vrouw het grootste is. mijn vriendin kan van beffen en vingeren wel klaarkomen maar tijdens de seks lukt het niet echt, en als we gewoon missionaris doen vindt ze het wel lekker maar heeft ze niet het gevoel dat ze erdoor kan klaarkomen.

bedankt
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:13:32 #2
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59290445
jullie doen alleen missionaris?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:14:24 #3
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59290487
oja,
zij bovenop
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_59290858
Het gaat niet om de grootste clitoris he. .
pi_59291135
hond standje.

en veel plezier..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_59291156
En ze heeft er nog niet aan gedacht om tijdens de penetratie zelf te helpen met haar vingers???? Dat is de beste stimulatie!
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:43:01 #7
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59291686
maare, het is dus nog niet in jullie opgekomen om gewoon het een en ander te proberen?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_59301614
Jouw laten rukken, en je vriendin aan de tarzan.
pi_59304520
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:30 schreef DDBtje het volgende:
En ze heeft er nog niet aan gedacht om tijdens de penetratie zelf te helpen met haar vingers???? Dat is de beste stimulatie!
+1
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:32:21 #10
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_59324196
Geld teurg vragen
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_59324343
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
hond standje.

en veel plezier..
Hierdoor krijgt de clitoris geen extra stimulatie.
Zoals al aangegeven kan zij zichzelf stimuleren met haar vingers. Echter er zijn vrouwen die het niet prettig vinden om "een handje te helpen" waar de partner bij is.
In de missionaris houding kan je voor meer stimulans van de clitoris zorgen door als man hoger te gaan liggen, zodat de penis langs de clit schuift.
Ander goed standje is dat zij bovenop zit. Ze maakt dan geen op en neer gaande bewegingen, maar een schuivende beweging.
Denk niet dat je vriendin een apart "geval" is, want de meeste vrouwen krijgen geen orgasme door penis-vagina kontakt.
pi_59325979
Beste clit-stimulans is voor mij wel bij missionaris, als ik mijn benen zoveel mogelijk bij elkaar klem. Beste standje om zelf een handje te helpen is op zijn hondjes: goeie g-spot stimulatie, en zelf kan ik dan nog wel een handje vrij maken voor die clitorale stimulatie.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_59328846
Verschilt uiteraard per mevrouw. Scharen en doggy helpen naar mijn ervaring wel.
pi_59335931
Als je echt de klit wil sti8muleren tijdens het neuken is het gebruiken van de handen het beste naar mijn idee.

Verder toch gewoon missionaris, dan de man iets hoger erop gaan liggen, op z'n hondjes kan ook leuk zijn(man zijn ballen zachtejs vastpakken en tegen je aan trekken, met beleid natuurlijk ).
Bovenop als vrouw, dan niet op je hurken naar boven en naa beneden bewegen, maar op je knieen blijven en van voor naar achteren schuiven zeg maar.

Maar het beste zijn standjes waarin of zij, of de man met de hand kan stimuleren, lepeltje lepeltje bv, benen wat uit elkaar en je hebt prachtige ruimte om verde te spelem.
Of ga als vrouw eens op je rug liggen en de man er op zijn zij haaks op, ook erg veel ruimte voor stimulatie.

Er zijn veel mogelijkheden, probeer gewoon wat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59342797
dubbel..
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59342864
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:09 schreef Kluts het volgende:
Gewoon, zij bovenop. Als ze tijdens de sex wat meer met haar clitoris over jou wrijft, moet het goedkomen..
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:04:26 #17
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_59350494
Vrouw bovenop inderdaad... zij heeft dan de voledige controle en kan dan zelf de bewegingen maken die haar doen laten klaarkomen. De man protesteert meestal niet omdat die net als met andere dingen graag lui is.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:40:56 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59351618
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 07:56 schreef As_33 het volgende:
Beste clit-stimulans is voor mij wel bij missionaris, als ik mijn benen zoveel mogelijk bij elkaar klem. Beste standje om zelf een handje te helpen is op zijn hondjes: goeie g-spot stimulatie, en zelf kan ik dan nog wel een handje vrij maken voor die clitorale stimulatie.
Dat dus, op z'n hondjes.
Of missionaris, kussen onderje meisje d'r kont en jij met je bovenlichaam rechtop. Dan kan ze zichzelf stimuleren met haar vingers (of jij).
Of 'gewoon' missionaris, maar dan wel nadat ze echt goed nat is en de clit al wat meer opgezwollen. Als je vriendin dat tijdens het neuken probeert met haar bekken 'tegenbewegingen' te maken zou het ook nog wel 's kunnen lukken.

Kortom; probeer samen eens het e.e.a. uit!!
pi_59357280
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:04 schreef ondeugend het volgende:
Vrouw bovenop inderdaad... zij heeft dan de voledige controle en kan dan zelf de bewegingen maken die haar doen laten klaarkomen. De man protesteert meestal niet omdat die net als met andere dingen graag lui is.
Zo denigerend weer dit,.. (en waar )

liever lui dan moe zeg ik altijd maar.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')