abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59201912
quote:
Kobi Kuhn stond er maar bedremmeld bij. De Zwitserse bondscoach zag zijn ploeg verliezen van een stelletje Tsjechische bejaarden, die weigerden ook maar één seconde te willen voetballen. Koller, Galasek; lang geleden waren het frisse spelers die op de Europese velden angst aanjoegen, maar tegenwoordig zit er weinig beweging meer in de ploeg en wordt met Jan en alleman de bal weggeroeid.
Klasse heb ik bij de Tsjechen niet gezien vandaag, of het moet keeper Cech zijn met zijn Solexhelm, die een paar kansen van de Zwitsers om zeep hielp.
Tja, die Zwitsers. Dat is nog erger. Ze hebben in dat land niet genoeg autochtonen om een elftal te vullen. Je kunt er heerlijk wandelen in de bergen of ’s winters op de lange latten staan, ze maken er prachtige koekoeksklokken en horloges, maar van voetbal hebben ze daar weinig kaas gegeten. De arme Kobi Kuhn is als bondscoach niet te benijden. Ligt zijn vrouw uitgerekend nu in het ziekenhuis.
“Waar doe ik het eigenlijk voor”, zag je hem staand voor zijn dug-out af toe denken. Tenminste, dat straalde hij uit. “Waarom zit ik eigenlijk te kijken”, vroeg ik me op het zelfde moment af.
De ingevallen Vonlanthen ramde de bal nog een keer op de lat en toen was de wedstrijd voorbij. Een hele verzameling mannen in maatpak viel de Tsjechische coach Brückner om de nek en ik zette de tv uit.
Klotewedstrijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beschouw op 08-06-2008 01:47:14 ]
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:33:57 #2
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59201963
vond het wel een leuke wedstrijd eigenlijk
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:35:30 #3
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59202005
Eens.
><(({°>
pi_59202030
waarom een apart topic?
pi_59202107
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:36 schreef Donaldo het volgende:
waarom een apart topic?
Ik vind het een leuk stukje om na te lezen.
Posts van Beschouw die blinken meestal niet uit in kwantiteit maar in kwaliteit!
pi_59202111
Waarom in een quote?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59202122
Wordt dit een reeks? Zou leuk zijn.

Verder vond ik het ook niet best, Zwitserland wilde nog wel maar kon niet beter en Tsjechië had erg weinig met voetbal te maken.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_59202183
Leuk stukje Beschouw. Ga je alleen van de wedstrijden een beschouwing maken, of ook van andere dingetjes rond het EK? Leuk initiatief.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59205679
Het was inderdaad geen beste wedstrijd
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:58:46 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59205954
Leuk stukje, maar in vervolg niet als quote neerplanten, maar gewoon als normale tekst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_59206084
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Ga je alleen van de wedstrijden een beschouwing maken, of ook van andere dingetjes rond het EK? Leuk initiatief.
Alleen van de wedstrijd die ik zie. Dus bijna alles.

quote:
Goede ploeg, Portugal. Of waren die Turken zo slecht?
Aanvoerder Emre Belözoglu liep in de eerste 45 minuten maar liefst vijf kilometer, zo meldde de Duitse televisie, maar het was een afstand in het luchtledige. Emre en zijn Turkse ploegmakers voetbalden als een kip zonder kop. De enige die een beetje vernuft in zijn spel had, was geen Turk, maar Kazim Kazim, een in Engeland geboren voetballer met een vader uit Antigua en een moeder uit het Turkse deel van Cyprus.
Kazim deed nog iets leuks met de bal en aan dat niveau konden weinig andere Turken tippen. Zo’n Servet ook. He-le-maal niks, deze verdediger die moest zorgen voor de opbouw van achteruit. Zeer beperkte speler, die Servet. De naam zegt alles. Als het een grote was geweest, zou hij geen Servet heten, maar Laken.
Nee, het enige mooie aan Turkije was het turkooizen trainingsjack van bondscoach Fatih Terim.
Dan die Portugezen. Daar zat dus wel een gedachte achter. Tikken, elkaar vrijspelen en oog hebben voor een ander. Het tweede doelpunt, diep in blessuretijd was een beloning voor de fraaie spelopvatting van Portugal. Hoe Moutinho de bal afspeelde aan Raul Meireles; ik heb het Arjen Robben nog nooit zien doen.
Portugal kan me wel bekoren. En dan had Cristiano Ronaldo nog niet eens zijn beste dag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beschouw op 08-06-2008 01:37:43 ]
pi_59207414
Ik zou Moutinho ook niet willen vergelijken met Robben. Eerder met een Van der Vaart.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59207433
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef golfer het volgende:
Leuk stukje, maar in vervolg niet als quote neerplanten, maar gewoon als normale tekst.
Ik vind juist een quote text altijd fijner lezen.
  Redactie Frontpage zondag 8 juni 2008 @ 00:42:17 #14
145738 superworm
is erbij
pi_59208192
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_59208573
quote:
Ik vind deze TT van beschouw wel leuk!
  zondag 8 juni 2008 @ 01:02:34 #16
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59208642
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind deze TT van beschouw wel leuk!
Volgens mij bedoeld hij dat Beschouw zijn stukjes moet insturen omdat ze pas 1 submit hebben
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59209037
Leuk Beschouw, ik ben dol op je schrijfsels en laat dat ook altijd enthousiast weten, dat weet je
pi_59209240
Met Kazim Kazim bedoel je Colin Kazim-Richards neem ik aan?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_59210416
quote:
Op zondag 8 juni 2008 01:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met Kazim Kazim bedoel je Colin Kazim-Richards neem ik aan?
Kazim Kazim is zij Turkse voetbalnaam, net als Mehmet Aurelio
pi_59210449
quote:
Op zondag 8 juni 2008 03:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kazim Kazim is zij Turkse voetbalnaam, net als Mehmet Aurelio
Ik zit nog steeds te wachten op de Turkse vertaling van 'Aurelio'. Mijn suggestie is Mehmet Aanhangwagen
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  Redactie Frontpage zondag 8 juni 2008 @ 09:21:12 #21
145738 superworm
is erbij
pi_59211766
Beschouw, als je stukjes van 400+ woorden maakt, kunnen ze als columns meteen na wedstrijden geplaatst worden
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_59221494
Servet is natuurlijk gewoon een poetser hè Beschouw.....

Leuke reeks!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59222119
Leuke stukjes!
pi_59222779
Leuk geschreven en ik ben benieuwd naar de volgenden
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  Trouwste user 2022 zondag 8 juni 2008 @ 18:28:16 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_59224630
Leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')