quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef swarmahoer het volgende:
of vraag in de winkel gewoon of ze willen wisselen
hij heeft t niet over buitenlands geld dus wisselen 50 --> 2x 20 en 1x10 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit een dorpje of niet?
geld wisselen in de winkel, die is goed!
Daar heb ik het OOK over sukkel. Jezus Christus heequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij heeft t niet over buitenlands geld dus wisselen 50 --> 2x 20 en 1x10 bijvoorbeeld
sukkel
Ik vraag het ook niet meer. Ik koop wel wat. Wat hebben wij stadse lui het toch moeilijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Daar heb ik het OOK over sukkel. Jezus Christus hee![]()
Probeer jij in A'dam maar eens te wisselen. Lukt op een hoop plekken simpelweg niet.
Ze financieren en verzekeren je je graf in. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef XiChico het volgende:
Het is gelukt bij de Albert Heijn.. Maar sowieso, kun je nog geld wisselen bij de bank? Tegenwoordig doet de bank naleijk geen reet meer.
En zelfs dan moet je 't eerst storten, dat moet verwerkt worden, zodat je 't na een dag of twee uit de pinautomaat kan gaan halen. Te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef Daeron het volgende:
Ik geloof dat je bij de meeste banken een rekening moet hebben voordat je daar kan wisselen...
Lang leve de wereld buiten de grote stad, waar service nog bestaat!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit een dorpje of niet?
geld wisselen in de winkel, die is goed!
Had iets onder rembours besteld van 30 euro, en had alleen 50 euro in huis. 20 euro fooi vond ik iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:10 schreef saaw het volgende:
GWK
maar waarom zou je uberhaupt willen wisselen?
dan word het tijd voor een andere bankquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En zelfs dan moet je 't eerst storten, dat moet verwerkt worden, zodat je 't na een dag of twee uit de pinautomaat kan gaan halen. Te belachelijk voor woorden.
Geen idee; dit was wat men mij vertelde bij een Rabobank. Maar ik heb (gelukkig) geen rekening bij een Nederlandse "bank". Zo'n lege zaal met een paar eilandjes waar wat vage figuren achter staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan word het tijd voor een andere bank![]()
bij de rabobank staat het geld er binnen 10 seconden op als je het stort,dus als je zou willen stort je het binnen,en pin je het er buiten weer uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |