quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het niet gedaan
En nu is er geen goed licht meer, maar ik doe het morgenmiddag
En ik breng verslag uit! Misschien met foto, maar alleen als het er leuk uitziet
Greys, leuk een make-upavond! Ben ik ook eens geweest, maar ik kon niet kiezen tussen alle producten dus ik kwam maar met 1 dingetje thuis
Ja hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Kan een modje er nummer 130 van maken?
Een vijl heb ik nog niet...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
MB ik ben zo benieuwd! Mijn nagels hadden ook geen standaard nagelvorm hoor. Dat kwam pas nadat ik ze elke keer aan de zijkant af vijlde enzo
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Nu hoor je echt bij de CLUPPPP, MB.
Ben trots op je![]()
Agossie, EW, niets van aantrekken.
Als je eigen moeder zo'n test afneemt scoor je standaard zeker 30 punten lager
Na jouw verhaal voel ik me heel dikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, heel leuk jurkje besteld van EDC, maat 34, nou mooi niet dat dat maat 34 washet hing als een vuilniszak om me heen
Ik weet dat ik vrij dun slank ben, maar als ik zelfs maat 34 niet meer pas kan ik beter naar de kinderafdeling
Maar goed, had ik kunnen weten, ik heb geloof ik mn hele leven nog niks gepast van EDC, Esprit en Mexx, die maatvoeringen van die winkels slaan echt nergens op
Op het plaatje leek hij wel klein
[/frustratie]
Sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Na jouw verhaal voel ik me heel dikIk was nl .net blij dat m'n EDC jeans maat 38 iets te ruim was.
![]()
Ik wil ook wel maat 34!Nou oké, 36 doe ik het ook voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |