abonnement Unibet Coolblue
pi_59068042
quote:
ARNHEM - Succesgoeroe Emile Ratelband gaat burgers, onder andere in seminars, oproepen tot burgerlijke ongehoorzaamheid om zo massaal in verzet te komen tegen de grootste irritaties van Nederland: de alsmaar uitdijende files, de torenhoge benzineaccijnzen, de btw-verhoging, de vliegtaks, verpakkingstaks en al het overige 'overheidsfalen' waardoor de burgers steeds meer in het nauw komen.

"Ik zeg: U, hardwerkende Nederlanders, U bent de Staat der Nederlanden, niet dat stelletje in Den Haag. Wij zijn er niet voor hén, zij zijn er voor óns, zij zijn ónze dienaren! Het is tijd voor een massief verzet ", aldus de voorman van het positieve denken. In seminars moedigt Ratelband burgers aan hun ongenoegen massaal te laten blijken.

Bijvoorbeeld door:
1. De komende drie maanden géén motorrijtuigenbelasting te betalen ( "Je staat toch in de file en de miljarden die de overheid met deze autobelasting ophaalt gaat aan heel andere dingen op");

2. Massaal de vluchtstroken gebruiken om meer asfalt te benutten. "In elk geval twee kilometer vóórdat je bij een afslag komt";

3. Spitsstroken gebruiken, ook buiten de spits. "Als ze zijn afgesloten: zelf openbreken";

4. Je niet houden aan de maximumsnelheid als er geen controle is. " Elkaar via de koplampen waarschuwen voor snelheidscontroles";

5. Agenten met laserguns aanspreken op hun Nederlanderschap: "Waar bent U mee bezig? U bent ook burger!";

6. Iedereen moet bezwaar maken tegen elke bekeuring. "Altijd voor laten komen. Dan loopt het systeem vast";


7. Vrijwillig met oneven kentekens op oneven dagen niet de weg opgaan en datzelfde doen met even kentekens op even dagen. "Eigen bijdrage burger voor oplossen fileprobleem omdat de overheid incompetent is";

8. Als je je auto minimaal een week niet gebruikt, afmelden bij de RDW;

9. Massaal protest tegen gebruik van de vluchtstrook door AA-kentekens (leden Koninklijk Huis) en ministers onder begeleiding van de politie. " Vluchtstrook blokkeren zodat deze hoogwaardigheidsbekleders kunnen voelen hoe het is om stil te staan";

Verdrievoudigd
Ratelband: "In 1978 was een vat ruwe olie van 169 liter $98. Een dollar koste toen Hlf. 3,60. In 2008 kost een vat ruwe olie $125 en kost de dollar, teruggerekend, Hlf. 1,50. Dat betekent dat de olieprijs is gehalveerd en de benzineprijs is verdrievoudigd, en dan reken ik de inflatie nog niet eens mee!" (Deskundigen wijzen er overigens op dat na inflatiecorrectie dit rekenvoorbeeld niet meer opgaat, red.).


"De overheid is de enige inflatiebezorger. Alles is goedkoper geworden, alleen door overheidsingrijpen wordt alles duurder. Ik kan een foto ontwikkelen voor negen eurocent, gratis internetten, gratis bellen, gratis de krant lezen, noem maar op. De enige plek waar het goedkoper is geworden, is bij het bedrijfsleven. De overheid was al een gezwel, maar het is nu een kankergezwel geworden."

Ratelband vervolgt: " Vanuit de burgers moet het verzet komen, als je je vrouw zo behandelt zoals de overheid haar burgers behandelt, dan beland je in de gevangenis. Het is tijd voor een harder optreden tegen de overheid."

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)Boycot_regels__.html
Het heeft even geduurd, maar langzaam maar zeker komt het Volk eindelijk in actie tegen de rovers van de Staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnDope op 02-06-2008 13:44:39 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 2 juni 2008 @ 13:41:13 #2
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59068100
Ratelband.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:42:21 #3
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59068129
Ratelband is "het volk?" Dat is echt de grootste outcast van Nederland, op JohnDope na dan misschien.

Terroristische haatzaaierij is dit.
pi_59068149
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Ratelband.
Ratelband heeft anders wel groot gelijk, want we laten ons gigantisch beroven door Vadertje Staat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 2 juni 2008 @ 13:46:31 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59068264
quote:
Ratelband vervolgt: " Vanuit de burgers moet het verzet komen, als je je vrouw zo behandelt zoals de overheid haar burgers behandelt, dan beland je in de gevangenis. Het is tijd voor een harder optreden tegen de overheid."
Hoe behandelde Rateband zijn vrouw ook alweer, niet echt een goede metafoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 juni 2008 @ 13:48:19 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_59068322
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ratelband heeft anders wel groot gelijk, want we laten ons gigantisch beroven door Vadertje Staat.
En als mensen het voorbeeld van Ratelband massaal gaan volgen, heeft Vadertje Staat op een makkelijke manier een paar honderd miljoen aan boetes. Gaat Ratelband die vergoeden aan de mensen die zijn advies gevolgd hebben ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_59068336
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef Re het volgende:

[..]

Hoe behandelde Rateband zijn vrouw ook alweer, niet echt een goede metafoor...
Ratelband heeft ook op dit punt weer gelijk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59068386
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:48 schreef mvdejong het volgende:

[..]

En als mensen het voorbeeld van Ratelband massaal gaan volgen, heeft Vadertje Staat op een makkelijke manier een paar honderd miljoen aan boetes. Gaat Ratelband die vergoeden aan de mensen die zijn advies gevolgd hebben ?
Ratelband hoeft niks te vergoeden, want het systeem loopt dan vast.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59068650
quote:
Verdrievoudigd
Ratelband: "In 1978 was een vat ruwe olie van 169 liter $98. Een dollar koste toen Hlf. 3,60. In 2008 kost een vat ruwe olie $125 en kost de dollar, teruggerekend, Hlf. 1,50.
Heb je weer zo'n idioot die er niks van snapt. Ik begin er een beetje moe van te worden om telkens aan het domme volk uit te leggen hoe olie- en benzineprijzen werken. Wat hij er even niet bij zegt is dat die olieprijs een feit was ten tijde van de roerige jaren '73 en '79 tijdens de Yom Kippur-oorlog en de revolutie in Iran.

Een vat olie bestaat trouwens uit 159 liter, meneer de Telegraaf.
quote:
Dat betekent dat de olieprijs is gehalveerd en de benzineprijs is verdrievoudigd, en dan reken ik de inflatie nog niet eens mee!" (Deskundigen wijzen er overigens op dat na inflatiecorrectie dit rekenvoorbeeld niet meer opgaat, red.).
En dit is het meest onsamenhangende stukje tekst óóit geschreven in de gehele geschiedenis van de mensheid.

Benzineprijzen hangen nog altijd even perfect samen met olieprijzen. Als je accijnzen en subsidies meerekent blijkt alles gewoon in elk land te kloppen. Met dit soort debiele 'berekeningen' van Ratelband bewijs je alleen dat er nog genoeg mafkezen op aarde rondlopen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 2 juni 2008 @ 14:05:32 #10
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
  maandag 2 juni 2008 @ 14:06:25 #11
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59068781
Ratelband
pi_59068796
Ben geen onwijze fan van Ratelband, maar ik ben het er mee eens dat er dingen moeten veranderen. Alleen weet ik niet of je dat op déze manier bereikt.
Vivre
pi_59068823
Ah gossie, was hij al een paar weken niet meer in het nieuws geweest?
Damn, wat is die man vermoeiend
Syl moet winnen!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juni 2008 @ 14:14:57 #14
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_59068973
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd, maar langzaam maar zeker komt het Volk eindelijk in actie tegen de rovers van de Staat.
Jij was toch degene die Rita "Regels zijn Regels" Verdonk zo verdedigde? Hoe rijmt dat met deze oproep van Ratelband, om juist regels te boycotten?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_59069270
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

Jij was toch degene die Rita "Regels zijn Regels" Verdonk zo verdedigde? Hoe rijmt dat met deze oproep van Ratelband, om juist regels te boycotten?
Dit zijn toch geen regels waar we democratisch voor gekozen hebben.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 2 juni 2008 @ 14:59:46 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59070058
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit zijn toch geen regels waar we democratisch voor gekozen hebben.


Jij wil beweren dat we niet democratisch gekozen hebben voor motorrijtuigenbelasting en wél voor het wegsturen van een meisje enkele maanden voor het behalen van het VWO-examen. Wat een gelul weer, JD. Je hebt je pilletje vandaag weer eens niet geslikt hè.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:00:03 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59070064
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit zijn toch geen regels waar we democratisch voor gekozen hebben.
Ik wel hoor.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 2 juni 2008 @ 15:06:59 #18
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_59070194
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:42 schreef Pool het volgende:
Ratelband is "het volk?" Dat is echt de grootste outcast van Nederland, op JohnDope na dan misschien.

Terroristische haatzaaierij is dit.
Ratelband is niet het volk, maar ik hoor wel steeds meer mensen die het allemaal spuugzat zijn.
De bereidheid om actie te voeren omdat de maatvol is lijkt steeds groter te worden

EN TERECHT!!
pi_59070221
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:59 schreef Pool het volgende:

[..]



Jij wil beweren dat we niet democratisch gekozen hebben voor motorrijtuigenbelasting en wél voor het wegsturen van een meisje enkele maanden voor het behalen van het VWO-examen. Wat een gelul weer, JD. Je hebt je pilletje vandaag weer eens niet geslikt hè.
Het kabinet krijgt van het Volk een dikke onvoldoende en dat is o.a. omdat zij maatregelen invoeren die de Burger financieel helemaal leeg trekt.

En je weet dat ik gelijk heb, want anders was je niet op de man gaan spelen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59070312
Dat figuur zou toch emigreren als hij hij geen kamerzetels zou halen?
  maandag 2 juni 2008 @ 15:14:20 #21
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59070372
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:12 schreef rutger05 het volgende:
Dat figuur zou toch emigreren als hij hij geen kamerzetels zou halen?
Zijn motto: Negeer regels, begin bij jezelf!
pi_59070868
Wat een onzin. a. Het helpt niet. b. Er zal altijd wat te klagen blijven. Een betere oplossing is dat al die azijnpissers en ongelukkigen des levens een partij op gaan richten en zelf de politiek in stappen om ons allen eens te laten zien hoe het beter kan En succes daarmee.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:42:32 #23
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59071073
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het kabinet krijgt van het Volk een dikke onvoldoende en dat is o.a. omdat zij maatregelen invoeren die de Burger financieel helemaal leeg trekt.

En je weet dat ik gelijk heb, want anders was je niet op de man gaan spelen.
Ja, sorry. :$ Ik kan gewoon niet zo goed discussiëren als jij en omdat ik je briljante argumenten niet kan weerleggen en jij zo goed de mijne weerlegt, zoals dat over democratie enzo, ga ik maar op de man spelen. :S
  maandag 2 juni 2008 @ 16:07:58 #24
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_59071624
Ratelband for President.
pi_59071905
Goh, beetje kort door de bocht, maar het principe is wel grappig... Een opstand met het hele land... Ze kunnen onmogelijk heel nederland bekeuren
pi_59071906
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:06 schreef Revolution-NL het volgende:
Ratelband is niet het volk, maar ik hoor wel steeds meer mensen die het allemaal spuugzat zijn.
De bereidheid om actie te voeren omdat de maatvol is lijkt steeds groter te worden

EN TERECHT!!
+

In de jaren zestig toonde men zijn ongenoegen en werd dit massaal kenbaar gemaakt door allerlei lagen uit de bevolking. Als er nu wordt gedemonstreerd zijn het meestal alleen of extreem linkse of extreem rechtse mensen.

De middenmoot laat niets van zich horen, is apatisch en onverschillig geworden en kijkt alleen of er nog genoeg eten in z'n koelkast zit en wel een breedbeeld TV kan kopen... of hij daarbij ondertussen op alle andere mogelijke manieren keihard genaaid wordt kan hem blijkbaar niet interesseren en wordt niet bewust beseft.
pi_59071910
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:42 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, sorry. :$ Ik kan gewoon niet zo goed discussiëren als jij en omdat ik je briljante argumenten niet kan weerleggen en jij zo goed de mijne weerlegt, zoals dat over democratie enzo, ga ik maar op de man spelen. :S
Ik ben blij dat je het tenminste eerlijk toegeeft. En dan maakt het niet uit of je het misschien sarcastisch bedoelt, want in ieder sarcasme zit een kern van waarheid.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 2 juni 2008 @ 16:23:26 #28
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59071993
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het tenminste eerlijk toegeeft. En dan maakt het niet uit of je het misschien sarcastisch bedoelt, want in ieder sarcasme zit een kern van waarheid.
Zo is dat JD.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:29:41 #29
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59074796
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd, maar langzaam maar zeker komt het Volk eindelijk in actie tegen de rovers van de Staat.
Het begin is er en nu door pakken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59075152
Ratelband is een populist zonder achterban. Best tragisch eigenlijk, als je erover nadenkt.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:46:35 #31
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59075202
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ratelband is een populist zonder achterban. Best tragisch eigenlijk, als je erover nadenkt.
pi_59075410
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:01 schreef waht het volgende:
En dit is het meest onsamenhangende stukje tekst óóit geschreven in de gehele geschiedenis van de mensheid.
Nog nooit een post van meki gelezen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:02:36 #33
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_59075613
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:19 schreef kyraaa het volgende:
Ze kunnen onmogelijk heel nederland bekeuren
wedden? Ze kunnen ook gewoon bussen niet laten rijden zonder rekening te houden met de mensen die afhankelijk zijn van die bus!
pi_59075646
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nog nooit een post van meki gelezen?
Touché.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:26:02 #35
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59076088
Wat een pret met Emile weer.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 2 juni 2008 @ 19:31:52 #36
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59076215
De man is een
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_59076622
als er actie komt doe ik zeker mee , want ik ben er helemaal moe van , al die kut regeltjes en btwtjes

als ik kon was ik zo geemigreert , maar alles en iedereen achterlaten ligt me niet zo .

ik wil dit land weer zogezegt bewoonbaar hebben
  maandag 2 juni 2008 @ 22:25:22 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_59078482
Dat net Ratelband dit moet zeggen eigenlijk. maargoed, die man heb gelijk. die gasten zitten daar 4 jaar in den haag puur voor eigen belang, vullen hun zakken, maken er een puinzooi van, doen wat ze leuk vinden en rotten daarna weer op.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_59078507
Ik doe sowieso mee

Elke keer heb ik last van file op de A10 .. maar de laaste tijd heb ik geen last meer van file
Ik ga met waarschuwingslichten op de vluchtstrook.. eerst doe ik alsof ik autopech heb en daarna rijd ik later door. zo bespaar ik veel tijd en benzine.. ben nog nooit gepakt,

een keer vroeg de politie maar ze geloofden mij in mijn verhaal.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_59084157
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:25 schreef Red_85 het volgende:
die gasten zitten daar 4 jaar in den haag puur voor eigen belang, vullen hun zakken, maken er een puinzooi van, doen wat ze leuk vinden en rotten daarna weer op.
om vervolgens lucratieve baantjes in het bedrijfsleven tussen elkaar te laten rouleren.
pi_59084216
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef Meki het volgende:
Ik doe sowieso mee

Elke keer heb ik last van file op de A10 .. maar de laaste tijd heb ik geen last meer van file
Ik ga met waarschuwingslichten op de vluchtstrook.. eerst doe ik alsof ik autopech heb en daarna rijd ik later door. zo bespaar ik veel tijd en benzine.. ben nog nooit gepakt,

een keer vroeg de politie maar ze geloofden mij in mijn verhaal.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59084277
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef Meki het volgende:
Ik doe sowieso mee

Elke keer heb ik last van file op de A10 .. maar de laaste tijd heb ik geen last meer van file
Ik ga met waarschuwingslichten op de vluchtstrook.. eerst doe ik alsof ik autopech heb en daarna rijd ik later door. zo bespaar ik veel tijd en benzine.. ben nog nooit gepakt,

een keer vroeg de politie maar ze geloofden mij in mijn verhaal.
ja erg leuk zoiets, en als iedereen het doet, er gebeurd een ongeluk en de hulpdiensten kunnen er niet bij komen omdat de vluchtstrook ook volstaat, wat dan ? Het zal je kind maar zijn dat er in een in elkaar gevouwen stuk blik langzaam dood zit te bloeden terwijl de vluchtstrook volstaat met ratelende banden die 'het' zat zijn
pleased to meet you
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:23:46 #43
3185 Adelante
To let it go now
pi_59084294
Kan iemand tien regels bedenken om Ratelband te boycotten?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59084370
ik dacht btw dat Meki aan het leren is voor hoofdagent ? Mooi voorbeeld dan !
pleased to meet you
pi_59084385
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef moussie het volgende:

[..]

ja erg leuk zoiets, en als iedereen het doet, er gebeurd een ongeluk en de hulpdiensten kunnen er niet bij komen omdat de vluchtstrook ook volstaat, wat dan ? Het zal je kind maar zijn dat er in een in elkaar gevouwen stuk blik langzaam dood zit te bloeden terwijl de vluchtstrook volstaat met ratelende banden die 'het' zat zijn
Het punt is; niet iedereen doet het, want die boete kost 240 euro, dus de vluchtstrook zal nooit vol staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDope op 03-06-2008 10:35:48 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:28:44 #46
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59084393
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef moussie het volgende:

[..]

ja erg leuk zoiets, en als iedereen het doet, er gebeurd een ongeluk en de hulpdiensten kunnen er niet bij komen omdat de vluchtstrook ook volstaat, wat dan ? Het zal je kind maar zijn dat er in een in elkaar gevouwen stuk blik langzaam dood zit te bloeden terwijl de vluchtstrook volstaat met ratelende banden die 'het' zat zijn
Inderdaad Meki, hoe noem jij dat dan? Zo'n kind heeft dan gewoon pech? Als jij maar op tijd op je werk komt?
pi_59084655
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het punt is; niet iedereen doet het, want die boete kost 240 euro, dus de vluchtstrook zal nooit vol staan.
duh, en het voorstel van Ratelband is nou juist om met z'n allen op die vluchtstrook te gaan rijden en bezwaar te maken tegen de daaropvolgend bekeuring ..

je moet die dingen wel even doordenken joh voor je meteen enthousiast loopt te kreten : jah tof, doen, want het Volk is het zat
pleased to meet you
pi_59085189
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:40 schreef moussie het volgende:

[..]

duh, en het voorstel van Ratelband is nou juist om met z'n allen op die vluchtstrook te gaan rijden en bezwaar te maken tegen de daaropvolgend bekeuring ..

je moet die dingen wel even doordenken joh voor je meteen enthousiast loopt te kreten : jah tof, doen, want het Volk is het zat
Als er genoeg mensen over de vluchtstrook gaan, zijn er een stuk minder files en is er ruim baan voor de ambulance.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:10:55 #49
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59086793
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als er genoeg mensen over de vluchtstrook gaan, zijn er een stuk minder files en is er ruim baan voor de ambulance.
Het hele idee is juist dat een vluchtstrook niet ruim baan maar vrije baan oplevert voor hulpdiensten.

Je zou bijna hopen dat er iemand komt te overlijden door dit stomme idee van de volgers van die schreeuwlelijk, en dat vervolgens iedereen die op de vluchtstrook reed wordt veroordeeld vanwege "dood door schuld".

Trouwens, dat het verbreden van een weg significant minder files oplevert is voor zover ik weet nog nieteens bewezen. Het echte probleem zit hem in punten op de weg waar vaak geremd wordt (wijzigende situaties, zoals een wegversmalling, op- en afritten, enz). Met andere woorden, een weg verbreden voorkomt geen file, maar maakt het alleen iets korter. Dus dan is er nog steeds geen ruimte voor de hulpdiensten.
pi_59087322
niet bewezen? je kan dat gewoon testen via een metafoor.

Pak een klein glas, vul die tot de rand met water. Pak nu een groter glas, gooi dat water over van dat kleine glas naar het grote glas en zie het verschil
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:41:01 #51
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59087422
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef siekman het volgende:
als er actie komt doe ik zeker mee , want ik ben er helemaal moe van , al die kut regeltjes en btwtjes

als ik kon was ik zo geemigreert , maar alles en iedereen achterlaten ligt me niet zo .

ik wil dit land weer zogezegt bewoonbaar hebben
ls er actie komt doe je mee, waarom neem je dan zelf het initiatief niet? Oh wacht, blijkens je uitspraak over emigreren ligt initiatief nemen je niet zo.

"bewoonbaar" is dat het nieuwe "leefbaar"?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:41:17 #52
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59087426
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De man is een [ afbeelding ]
Een schroefhonkbalbal?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:44:07 #53
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59087492
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef JohnDope het volgende:
niet bewezen? je kan dat gewoon testen via een metafoor.

Pak een klein glas, vul die tot de rand met water. Pak nu een groter glas, gooi dat water over van dat kleine glas naar het grote glas en zie het verschil
Inderdaad: nog steeds water, maar dan op een lager niveau. Precies mijn punt, bedankt.

Bovendien zouden er bijna geen files zijn als je de menselijke factor uitschakelt: het feit dat mensen op het laatste moment van baan wisselen om uit te voegen zorgt er bijvoorbeeld voor dat de mensen achter hem moeten remmen, wat honderden meters daarna een file kan betekenen (of denk je dat er daadwerkelijk auto's stil staan aan de voorkant van een file??)
pi_59087611
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef moussie het volgende:

[..]

ja erg leuk zoiets, en als iedereen het doet, er gebeurd een ongeluk en de hulpdiensten kunnen er niet bij komen omdat de vluchtstrook ook volstaat, wat dan ? Het zal je kind maar zijn dat er in een in elkaar gevouwen stuk blik langzaam dood zit te bloeden terwijl de vluchtstrook volstaat met ratelende banden die 'het' zat zijn
dan heb ik autopech.. als de politie er is , dan heb ik autopech en als het nood is voeg ik weer toe daar dacht ik al eerder aan hoor. niet dat ik dom ben ofzo

ik hou rekening met iedereen, als er ambulance komt dan voeg ik weer toe.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:55:50 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59087716
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:50 schreef Meki het volgende:

[..]

dan heb ik autopech.. als de politie er is , dan heb ik autopech en als het nood is voeg ik weer toe daar dacht ik al eerder aan hoor. niet dat ik dom ben ofzo

ik hou rekening met iedereen, als er ambulance komt dan voeg ik weer toe.
En als de politie nu de eerste is een eerste hulp moet verlenen dan ontneem jij hun die kans. Nee, zeer slechte zaak
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:57:04 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59087739
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:50 schreef Meki het volgende:

[..]

dan heb ik autopech.. als de politie er is , dan heb ik autopech en als het nood is voeg ik weer toe daar dacht ik al eerder aan hoor. niet dat ik dom ben ofzo

ik hou rekening met iedereen, als er ambulance komt dan voeg ik weer toe.
Fijn, Meki, dat je eerder gemaakte opmerkingen over samenhangend proza van je hier meteen komt bekrachtigen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59087745
slechte zaak is Nederland . waar je wordt geflest met alles
je wordt leeg geplunderd
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_59087766
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef JohnDope het volgende:
niet bewezen? je kan dat gewoon testen via een metafoor.

Pak een klein glas, vul die tot de rand met water. Pak nu een groter glas, gooi dat water over van dat kleine glas naar het grote glas en zie het verschil
Dat hoeft natuurlijk totaal niet het geval te zijn de inhoud van het kleine glas kan door de vorm nog altijd meer zijn dan die van het grote glas.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:58:37 #59
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59087769
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef Meki het volgende:
slechte zaak is Nederland . waar je wordt geflest met alles
je wordt leeg geplunderd
Als Nederland je niet bevalt dan ga je toch gewoon weg
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59087776
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Fijn, Meki, dat je eerder gemaakte opmerkingen over samenhangend proza van hier meteen komt bekrachtigen

V.
wat is proza
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_59087785
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:44 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Inderdaad: nog steeds water, maar dan op een lager niveau. Precies mijn punt, bedankt.


Niet jouw punt dus, want eerst stroomde dat glas bijna over, maar toen er een groter glas voor in de plaats kwam, was er genoeg ruimte voor dat water.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59087792
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:58 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als Nederland je niet bevalt dan ga je toch gewoon weg
absoluut ga ik hier weg, dit land is een dief
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:00:07 #63
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59087811
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:58 schreef Meki het volgende:

[..]

wat is proza
Poëzie, maar dan niet op rijm of in een metrum.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:05:16 #64
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59087913
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:58 schreef Meki het volgende:

[..]

wat is proza

Jij woont en werkt toch in Amsterdam? Waarvoor heb je dan een auto nodig?
pi_59088008
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:05 schreef Floripas het volgende:

[..]


Jij woont en werkt toch in Amsterdam? Waarvoor heb je dan een auto nodig?
Klopt maar denk je dat ik ook wilt bedonderd worden met de stakingen van connexion ? en de altijd laatkomende GVB die altijd dom is geweest.

plus ik heb auto , met hoge belasting ik zal er veel in moeten rijden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:15:48 #66
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59088156
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt maar denk je dat ik ook wilt bedonderd worden met de stakingen van connexion ? en de altijd laatkomende GVB die altijd dom is geweest.

We zitten toch allemaal met het GVB? Als er geen auto's zouden worden toegelaten in het centrum van Amsterdam reed die tram zo door, was er niks aan de hand geweest.

En Amsterdam is een durp: waarom fiets je niet gewoon? Snel, tussendoor, je fiets is altijd open, het is nog gezond ook, en als je tussendoor een blikje drinken wil halen hoef je geen parkeerplaats te zoeken.
pi_59088233
Je hebt gelijk, maar met de auto ben je erveel sneller, met de fiets kan je niemand inhalen en met auto kan je iedereen inhalen.

plus ik heb een vermogen in gestopt in die auto, ik ga niet zomaar een fiets kopen
en plus me fiets is lek,
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:24:23 #68
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59088336
...en zo belanden we van de kleinzieligeburgerlijke ongehoorzaamheid bij de morsdode fiets van Meki...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:25:32 #69
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59088365
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef Meki het volgende:
Je hebt gelijk, maar met de auto ben je erveel sneller, met de fiets kan je niemand inhalen en met auto kan je iedereen inhalen.

plus ik heb een vermogen in gestopt in die auto, ik ga niet zomaar een fiets kopen
en plus me fiets is lek,
Wat wil je dan emigreren?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:27:08 #70
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59088399
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef Meki het volgende:

[..]

absoluut ga ik hier weg, dit land is een dief
Wel eerst hier studeren op kosten van de staat en dan weg wezen? Wat ben jij dan voor dit land?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:29:15 #71
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59088453
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:27 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wel eerst hier studeren op kosten van de staat en dan weg wezen? Wat ben jij dan voor dit land?
Studeren, whatever gave you that idea?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:30:04 #72
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:30:51 #73
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59088494
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]



Niet jouw punt dus, want eerst stroomde dat glas bijna over, maar toen er een groter glas voor in de plaats kwam, was er genoeg ruimte voor dat water.
Is het nou zo moeilijk te begrijpen? "Meer ruimte" is niet gelijk aan "niet stilstaan". Snap je uberhaupt hoe files ontstaan?

Maar goed dat is een andere discussie. Waar het om gaat is dat de vluchtstrook garandeert dat de hulpdiensten er in geval van nood langs kunnen, als daar malloten op gaan rijden is er niks gegarandeerd: je kunt nog steeds fijn met z'n allen stilstaan.
pi_59088599
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Is het nou zo moeilijk te begrijpen? "Meer ruimte" is niet gelijk aan "niet stilstaan". Snap je uberhaupt hoe files ontstaan?

Maar goed dat is een andere discussie. Waar het om gaat is dat de vluchtstrook garandeert dat de hulpdiensten er in geval van nood langs kunnen, als daar malloten op gaan rijden is er niks gegarandeerd: je kunt nog steeds fijn met z'n allen stilstaan.
Meer weg, is meer ruimte, is minder files.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:37:51 #75
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59088670
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Meer weg, is meer ruimte, is minder files.
quote:
Vergroting van capaciteit of het aanleggen van meer wegen is een belangrijk, maar complex hulpmiddel in de filebeheersing. Uitgedrukt in het totale fileleed valt het effect van 'meer asfalt' soms tegen, bijvoorbeeld als het verkeer verder stroomafwaarts op een nieuw knelpunt stuit. Een voorbeeld: in 2005/2006 werd de A4 tussen Roelofarendsveen en Hoogmade uitgebreid van 2 naar 3 stroken, wat als gevolg had dat de kop van de file niet meer bij Roelofarendsveen stond, maar bij Hoogmade. De files werden ook langer omdat de doorstroming bij Hoogmade minder goed was dan voor de uitbreiding bij Roelofarendsveen. Een tweede probleem bij uitbreiding van de capaciteit is het (populair gezegd) 'aanzuigende effect van meer asfalt'. Dat komt vooral voor als een knelpunt zorgt voor een ongewilde aanpassing van reisgedrag van een grotere groep weggebruikers. Die groep gaat, als gevolg van de standaard filevorming, bijvoorbeeld later van huis en verandert dat gedrag als het knelpunt wordt weggenomen. Of het knelpunt heeft mensen altijd weerhouden van verhuisplannen, die ze nu wel verwezenlijken.
bron
pi_59088686
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef JohnDope het volgende:


Meer weg, is meer ruimte, is minder files.
Bredere weg is meer ruimte en files die korter zijn maar net zo lang duren.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:39:59 #77
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59088715
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bredere weg is meer ruimte en files die korter zijn maar net zo lang duren.
Punt is dat er nog steeds files kunnen optreden en die vluchtstrook is er niet voor niks. Dat heeft niks te maken met "onzinnige regeltjes" maar met mensenlevens.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:41:24 #78
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59088755
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Meer weg, is meer ruimte, is minder files.
In de randstad?

Ik vind dat auto's al zo veel claimen hier. In Amsterdam en Rotterdam, en eigenlijk in de rest van de Randstad, is de luchtkwaliteit ronduit erbarmelijk. Ook wij niet-automobilisten krijgen fijnstof binnen, dus we roken 17 sigaretten per dag buiten onze vrije keuze om. Trams staan in de steden erg vaak in de file door domgeparkeerde auto's. Je mag in de binnensteden zowat overal komen. Vooral in de steden kosten auto's 65 verkeersdoden per jaar, veelal niet-automobilisten. Het aantal ernstig gewonden komt op honderden. Auto's staan overal geparkeerd en nemen in de stad gigantische ruimte in. Het aantal keren dat ik met een kinderwagen van een vriendin strapatsen uit moest halen omdat auto's "zomaar even ergens parkeerden" is ontelbaar. En last but not least, je zit ook nog met al die zeikerds met grimmige koppen die eigenlijk het liefst het recht zouden hebben om subsidie te ontvangen op benzine en boeteloos midden op de stoep te parkeren en zonder roetfilter hun zooi in je gezicht te blaffen.

Dixi.
pi_59088834
Ik weet niet of je het door had, maar toen de bussen staakten was de luchtkwaliteit stukken verbeterd ondanks er toen meer mensen met de auto gingen.

Wat mij betreft worden die bussen dus afgeschaft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:44:55 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59088869
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Punt is dat er nog steeds files kunnen optreden en die vluchtstrook is er niet voor niks. Dat heeft niks te maken met "onzinnige regeltjes" maar met mensenlevens.
Al zou heel Nederland letterlijk geasfalteerd worden, dan zouden jullie nog zeggen dat dat de files niet oplost
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59088897
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef Floripas het volgende:
Eh...bron?
Ik ben een expert wat betreft het analyseren van luchtkwaliteit omdat ik meer fiets dan wie ook hier.

En ik fiets niet vanwege het milieu (want ik doe ook bewust niet aan afval scheiden, alles dat in de bak past gaat er in), maar om de staat en shell indirect een poot uit te draaien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:47:32 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59088933
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben een expert wat betreft het analyseren van luchtkwaliteit omdat ik meer fiets dan wie ook hier.

En ik fiets niet vanwege het milieu (want ik doe ook bewust niet aan afval scheiden), maar om de staat en shell indirect een poot uit te draaien.
Waar is "hier"?
pi_59088946
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waar is "hier"?
Hier in dit topic sowieso. Ik heb nou trouwens even een hele asociale fiets, daar zit zo ongekend veel profiel op de banden, dat als ik stop met trappen binnen 20 meter helemaal stil sta, daardoor stoot ik dus veel meer CO2 uit ook.
Het zal me niks verbazen als ze deze dingen ook gaan verbieden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:48:47 #85
71333 BUG80
Stop making sense
pi_59088965
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben een expert
Oh ok, sorry.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:49:27 #86
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59088982
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, en:

[ afbeelding ]
Dat is geen emigreren, maar emogreren

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:49:39 #87
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59089008
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Floripas het volgende:

[..]


Hoevaak fiets jij dan
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:52:35 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59089079
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoevaak fiets jij dan
Viermaal op een dag, minstens. In totaal denk ik een kilometer of acht, waarvan een deel in de irritante, met auto's gevulde Amsterdamse binnenstad. Wie wil er nou met z'n auto naar de dam als-ie geen dokter of loodgieter is?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:54:29 #90
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59089135
mensen die fietsen
pi_59089181
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Viermaal op een dag, minstens. In totaal denk ik een kilometer of acht, waarvan een deel in de irritante, met auto's gevulde Amsterdamse binnenstad. Wie wil er nou met z'n auto naar de dam als-ie geen dokter of loodgieter is?
Je hebt dus niet genoeg gefietst, want anders zou jij je niet storen aan de automobilisten, maar dan zouden de automobilisten zich aan jou storen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:56:03 #92
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59089196
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:54 schreef Armageddon het volgende:
mensen die fietsen
We wonen nu eenmaal niet allemaal in Schubbekuttenveen, Arma.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:57:18 #93
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59089228
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

We wonen nu eenmaal niet allemaal in Schubbekuttenveen, Arma.
Dacht dat jij daar woonde. Check mijn profiel.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:57:49 #94
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59089240
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:54 schreef Armageddon het volgende:
mensen die fietsen
Wat is daar in 's hemelsnaam mis mee?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59089278
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dacht dat jij daar woonde. Check mijn profiel.
Woonde ze ook, maar ze moest zo nodig naar Amsterdam verhuizen

En vervolgens gaat zij zich met de stadspolitiek bemoeien (zeuren over auto's e.d.)

Het zijn niet de Amsterdammers die Amsterdam naar de klote helpen, maar dat doet dat import.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:59:09 #96
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59089281
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dacht dat jij daar woonde. Check mijn profiel.
Oh, dan woon je óf in zo'n vreselijke suburb, óf je bent bereid in de file te staan en je blauw te betalen aan parkeergeld. Dan ben je dus gewoon dom.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:02:03 #97
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59089355
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat is daar in 's hemelsnaam mis mee?

V.
Niets. Ik zit maar te stoken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:02:56 #98
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59089380
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, dan woon je óf in zo'n vreselijke suburb, óf je bent bereid in de file te staan en je blauw te betalen aan parkeergeld. Dan ben je dus gewoon dom.
M'n werk betaald alles en ik sta niet in de file. Nu jij weer.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:03:36 #99
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59089393
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Niets. Ik zit maar te stoken.
Ow, okee

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59089408
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, dan woon je óf in zo'n vreselijke suburb, óf je bent bereid in de file te staan en je blauw te betalen aan parkeergeld. Dan ben je dus gewoon dom.
Inderdaad slimme mensen regelen een invalide kaart
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59090440
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:48 schreef JohnDope het volgende:

Hier in dit topic sowieso.
Denk je dat

Ik haal 7 kilmoter heen en 7 terug per dag naar mijn werk, en dan nog even naar de stad erbij in de weekenden. Ongeveer 90 kilometer per week, dat vind ik al heel wat.

Ik heb helaas net een oude fiets weg gedaan, die had wat minder lagers, die stopte gewoon als je stopte met trappen, anders zou ik die aan jou gedoneerd hebben om je maximaal tegen de CO2 maffia te laten ageren.
pi_59090511
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Denk je dat

Ik haal 7 kilmoter heen en 7 terug per dag naar mijn werk, en dan nog even naar de stad erbij in de weekenden. Ongeveer 90 kilometer per week, dat vind ik al heel wat.
Kerel dat heb ik zowat mijn hele leven al
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59091586
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kerel dat heb ik zowat mijn hele leven al
Goed bezig

Is er nergens een website waar we je kunnen nomineren voor de meest volgzame milieumaffia volger.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:31:44 #104
138914 Slappy
ambtenaar
pi_59091703
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef Meki het volgende:
Ik doe sowieso mee

Elke keer heb ik last van file op de A10 .. maar de laaste tijd heb ik geen last meer van file
Ik ga met waarschuwingslichten op de vluchtstrook.. eerst doe ik alsof ik autopech heb en daarna rijd ik later door. zo bespaar ik veel tijd en benzine.. ben nog nooit gepakt,

een keer vroeg de politie maar ze geloofden mij in mijn verhaal.
Mooie hoofd agent ben jij dan Eigen collega's oplichten
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:39:26 #105
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59091927
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Het begin is er en nu door pakken
Martijn, wat zou jij doen? Hetzelfde voor al die schreeuwerds hier?
Concrete voorbeelden graag, geen halfzachte 'ooit'-jes.

Ambulancepersoneel irriteren en levens op het spel zetten tellen overigens niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_59097196
Niet alles gelezen (nog).

Ik heb hem dit horen zeggen op Arrow radio in de auto. (hij was gewoon zichzelf en met veel emotie zei hij dit, ik ben opzich geen fan van Ratelband maar nu kreeg hij zeker een plus puntje, hij geeft echt wel om Nederland/de burger in elk geval.

Opzich heeft hij wel een punt maar dat auto gebeuren weer sterk overdreven en volgens mij heeft de Telegraaf vooral dit naar voren gebracht? Hij had het echt niet bijna alleen over auto problemen..
Feit is wel dat we gewoon makke lammetjes zijn geworden en dat er geen echte idealen leven in de politiek, waar het voornamelijk draait om geld/belastinginkomsten en vooral niet te gek doen! braaf alles doen wat in het grote straatje past > EU, geld, regels invoeren, elk gevaar bestrijden etc etc.
Geen visie of wat dan ook...Gewoon doorgaan want nu gaat het goed en alles zoveel mogelijk controleren!
OOOOO een wilders die even een sterke mening geeft> my god wat moeten andere landen nu wel niet denken? Mag niet getolereerd worden.

Economie, belastinginkomsten dat is het waar het om draait ten slotte!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')