abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:48:54 #51
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58820840
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:46 schreef JDx het volgende:
Hehe same ol' story op die plek.
Jep het werkt gewoon niet. Die plek heb je nix aan, en je kunt van buiten ook niet zien of het binnen een beetje druk is etc. Van mij mag ie dicht, ik vind het helemaal nix..
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58821597
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef Rostely het volgende:
In de Bras lopen in ieder geval een heleboel mensen rond die nog géén zestien zijn. Bij de Zwetser houden ze tenminste een beetje toezicht.
Ik liep zo'n 3 maand geleden ofzo de bras in en dr kwamen 2 meiden tegelijk met mij naar binnen en zij werden wel gecontroleerd op id. Waarschijnlijk omdat de bras net daarvoor een boete had gekregen ofzo Nu controleren ze zelden.


Is het jullie trouwens ook wel eens opgevallen dat er bij de huisregels van sommige café/disco's/ bars bij de huisregels staat dat een mobiele telefoon niet is toegestaan
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:21:50 #53
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58821621
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik liep zo'n 3 maand geleden ofzo de bras in en dr kwamen 2 meiden tegelijk met mij naar binnen en zij werden wel gecontroleerd op id. Waarschijnlijk omdat de bras net daarvoor een boete had gekregen ofzo Nu controleren ze zelden.


Is het jullie trouwens ook wel eens opgevallen dat er bij de huisregels van sommige café/disco's/ bars bij de huisregels staat dat een mobiele telefoon niet is toegestaan
Jep, staat bij de bras al jaaaaaaaaaaaaaaren
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58821638
Doe mij eens in Angelslo zetten
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_58821701
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik liep zo'n 3 maand geleden ofzo de bras in en dr kwamen 2 meiden tegelijk met mij naar binnen en zij werden wel gecontroleerd op id. Waarschijnlijk omdat de bras net daarvoor een boete had gekregen ofzo Nu controleren ze zelden.


Is het jullie trouwens ook wel eens opgevallen dat er bij de huisregels van sommige café/disco's/ bars bij de huisregels staat dat een mobiele telefoon niet is toegestaan
is het jou ook wel eens opgevallen dat de uitsmijters, het personeel en de dj zelf ook wel eens een smsje staan te tikken?
pi_58821714
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe mij eens in Angelslo zetten
Komt nog een nieuwe OP aan, als je de vorige pagina had gelezen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:25:52 #57
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58821726
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:24 schreef VlaDje het volgende:

[..]

is het jou ook wel eens opgevallen dat de uitsmijters, het personeel en de dj zelf ook wel eens een smsje staan te tikken?
ja, deed ik zelf ook heel soms (als het rustig was en dan niet achter de bar iig)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58821747
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:25 schreef don-diablo het volgende:

[..]

ja, deed ik zelf ook heel soms (als het rustig was en dan niet achter de bar iig)
laatst stond zo'n uitsmijter fijn met zn "matties" te bellen daar
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:34:10 #59
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58821896
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:26 schreef VlaDje het volgende:

[..]

laatst stond zo'n uitsmijter fijn met zn "matties" te bellen daar
Klopt gebeurt wel eens. Maar voor barpersoneel is het in feite verboden te bellen/smsen/telefoon te checken achter de bar. Ik deed het eerder achter in het magazijn waar mn jas hing.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58822251
Opende iemand maar weer s wat nieuws, of de Zwetser zo verbouwen dat je 2 grote ruimtes krijgt ipv 2 langwerpige.
pi_58822316
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:49 schreef JDx het volgende:
Opende iemand maar weer s wat nieuws, of de Zwetser zo verbouwen dat je 2 grote ruimtes krijgt ipv 2 langwerpige.
Laat ze maar een discotheek bouwen hier in de buurt Is nog een heel stuk land over bij de Utopolis daar, en dan heeft niemand er last van, en het politiebureau staat er dan pal naast.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:05:13 #62
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58822618
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:52 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Laat ze maar een discotheek bouwen hier in de buurt Is nog een heel stuk land over bij de Utopolis daar, en dan heeft niemand er last van, en het politiebureau staat er dan pal naast.
Das best een prima locatie dacht ik zo! Beetje van het centrum af, dus het zou moeten meevallen qua geluidsoverlast. En het politiebureau zit er pal naast dus kunnen die ook makkelijker controleren. Maar de gemeente zal weer weer lopen bitchen zoals gewoonlijk en er zullen altijd wel mensen zijn die klagen waardoor het niet doorgaat.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58822655
Of ze openen de Exodus weer, maar dat zal wel voorgoed verleden tijd zijn.

Een grote discotheek in Emmen zou best kunnen denk ik. Als je ziet hoeveel volk uit Emmen EO naar Skopje gaat. Ben er zelf nog niet vaak geweest, maar dat komt ook doordat het vervoer een probleem is. Die Skopje bus is echt het meest afgeragde object in Zuid-Oost Drenthe en de laatste keer dat ik er mee ging duurde de reis 3 uur. Achja, dan heb je wel heel Drenthe zien ontwaken natuurlijk. :}

Denk alleen niet dat die discotheek naast de Utopolis zou komen. Is Emmen niet bezig met een nieuw plan waardoor het centrum daar ongeveer komt te liggen?
pi_58822664
Ik ben voor.... maar dan wel kiddy proof en zoveel mogelijk 'gangsta' proof
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:09:38 #65
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58822717
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef Rostely het volgende:
Of ze openen de Exodus weer, maar dat zal wel voorgoed verleden tijd zijn.

Een grote discotheek in Emmen zou best kunnen denk ik. Als je ziet hoeveel volk uit Emmen EO naar Skopje gaat. Ben er zelf nog niet vaak geweest, maar dat komt ook doordat het vervoer een probleem is. Die Skopje bus is echt het meest afgeragde object in Zuid-Oost Drenthe en de laatste keer dat ik er mee ging duurde de reis 3 uur. Achja, dan heb je wel heel Drenthe zien ontwaken natuurlijk. :}

Denk alleen niet dat die discotheek naast de Utopolis zou komen. Is Emmen niet bezig met een nieuw plan waardoor het centrum daar ongeveer komt te liggen?
Kwam het centrum daar te liggen? Ik dacht ergens anders maar kan me niet meer voor de geest halen waar dat precies was.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58822905
Hoeft er ook niet pal naast natuurlijk, al is dat met parkeermogelijkheid wel ideaal..
Maar ergens die kant op is er wel ruimte voor een fatsoenlijke discotheek
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:46:44 #67
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58823590
Stel het voor aan de gemeente zou ik zeggen
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58824268
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:21 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Jep, staat bij de bras al jaaaaaaaaaaaaaaren
Zal best, let ik nooit op Viel me poos geleden zelfs voor het eerst op dat ze daar een bordje hebben hangen met huisregels
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:24 schreef VlaDje het volgende:

[..]

is het jou ook wel eens opgevallen dat de uitsmijters, het personeel en de dj zelf ook wel eens een smsje staan te tikken?
Nee
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_58824725
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef Rostely het volgende:
Of ze openen de Exodus weer, maar dat zal wel voorgoed verleden tijd zijn.

Een grote discotheek in Emmen zou best kunnen denk ik. Als je ziet hoeveel volk uit Emmen EO naar Skopje gaat. Ben er zelf nog niet vaak geweest, maar dat komt ook doordat het vervoer een probleem is. Die Skopje bus is echt het meest afgeragde object in Zuid-Oost Drenthe en de laatste keer dat ik er mee ging duurde de reis 3 uur. Achja, dan heb je wel heel Drenthe zien ontwaken natuurlijk. :}

Denk alleen niet dat die discotheek naast de Utopolis zou komen. Is Emmen niet bezig met een nieuw plan waardoor het centrum daar ongeveer komt te liggen?
Het centrum?

Centrum is toch een ander woord voor het midden? Wat bedoel je er precies mee, willen ze achter de Utopolis winkels gaan bouwen?
pi_58825223
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:33 schreef JDx het volgende:

[..]

Het centrum?

Centrum is toch een ander woord voor het midden? Wat bedoel je er precies mee, willen ze achter de Utopolis winkels gaan bouwen?
Centrum in de zin van winkelcentrum?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_58825700
Jah ok, maar je kan het winkelCENTRUM toch niet verplaatsen? Dat blijft volgens mij altijd bij de weier/bras/grote kerk...
pi_58826457
Nee, het huidige centrum natuurlijk niet, dat is inert spul en kan je nooit gaan veranderen. Ik geloof dat waar de traverse nu over die autoweg gaat, er straks een groot verzamelplein zou komen. Die weg zou onder de grond moeten gaan dus. Dan komt de dierentuin daar richting Noord Barge en wordt er aan die richting verder uitgebreid. Volgens mij ook met winkels dus.

Nou lijkt het me niet dat ze een grote discotheek in dat nieuwe gedeelte willen hebben. Dat is toch altijd aan de rand van de stad wat handiger gesitueerd. Nou meende ik dus dat waar de Utopolis staat straks niet meer bepaald 'aan de rand van de stad' is.

Laatst stond er in zo'n wekelijkskrantje het één en ander over Emmen 2020 wat uitgebreider. Weier/Bras/Grote Kerk wordt iig niet meer het centrum. 't Dierenpark wordt trouwens ook vervangen door een stadspark ofzo.
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:20:24 #73
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58827570
Pffff 2020 dan woon ik hier al lang niet meer denk ik
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58828024
Ik meende wel dat de Muzeval ook ergens daar bij de utopolis komt. Maar ik weet niet of de bron waar ik het van heb betrouwbaar genoeg is. Een vriend heeft een tante en zij werkt bij de gemeente. En zij heeft dat gezegd
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_58828227
En dan blijft het altijd nog de vraag wat er daadwerkelijk van die grootse plannen terecht gaat komen En als het er al komt, dan is de vraag "wanneer?", want dat businesspark op de Meerdijk moest ook al 5 jaar geleden uit de grond gestampt zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')